ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  81  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/13/2016 08:17 AM

Winttr
Ik plaatste mijn lippen weer terug en glee met mijn  rechterhand door zijn haar. Ik wilde niet voor de 2e keer neuken en probeerde nu naar de volgende vraag te gaan. Maar Chris deed me zoveel ik bewonderde zijn vriendelijkheid op het 1ste gezicht. Waar ik nog de intentie had om binnen een week verdwenen te zijn maar het enige wat daar van gekomen is zijn de ontmoeting, de kus en de 1ste erotische avond. Dingen die ik nooit zou vergeten." Nu komt er een best wel intieme vraag dus wees voorzichtig met je antwoord" begon ik zacht tegen ze lippen aan "wat als ik paar ongeluk zwanger word?"

Jace
"Dan zal je me ook krijgen." Grijnsde ik speels ik gooide mijn broek ergens op de grond en glee met mijn middelvinger in haar mond. Terwijl ik mijn vriend al vastnam om in haar te glijden. Soms vroeg ik me echt af waarom ik zo groot geschapen ben. Ik liet me rustig in haar glijden en sloeg haar rechterbeen over mijn schouder. Ik plaatste zachte kusjes oo haar enkel. En stoten "nu nog" zacht.  

Reply Edited on 12/13/2016 08:22 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/13/2016 09:26 PM

Kailynn
Ik slaakte een ingehouden kreuntje wanneer hij in mee gleed en greep met mijn handen naar het vel op zijn rug. Ik krastte met mijn lange nagels eroverheen en likte langs mijn lippen. Hij was zo groot geschapen, hij vulde me echt helemaal op. Ik zette mijn nagels dieper in zijn rug en sloot genietend mijn ogen.

Chris
Ik glimlachte wanneer ze dat vroeg. 'Vanwaar die vraag? Ben je toevallig zwanger?' grapte ik. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik zou er in het eerste opzicht niet blij mee zijn op dit moment als ik eerlijk mag zijn. Ik voel me nog niet ready om vader te worden, maar als het toch zou gebeuren zou ik het accepteren en wanneer het komt het verwennen als geen ander op de wereld. Ik zou het de familie schenken die het verdient.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/13/2016 09:52 PM

Winttr

Als hij dat zegt schud ik mijn hoofd ''niet dat ik weet,, vast niet.''  Zei ik met een lachje als hij verteld dat hij er niet klaar voor is maar als het zou gebeuren dat hij er wel voor het kind is glimlach ik breed.'' Als je ready bent maken we sowieso wel een stuk of 2'' zei ik vastberaden en lachend.. ik zou sowieso de mooiste kinderen op aarde krijgen met al zo een knappe man.

Jace
Ik turnde mijn motor op hardcore en stoten op een onrustig tempo in haar en uit haar. Grommen verlieten mijn mond terwijl ik genoot van haar kreunen. Ik ging op mijn knieen en plaatste mijn handen voorzichtig op haar keeltje niet te hard. Ik voelde het bed inzakken en kraken terwijl ik lang door kon blijven gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/13/2016 10:25 PM

Kailynn
Wanneer hij op 180 km/u zijn vriend in me pompte kon ik alleen maar harder kreunde. Hoe ruiger de seks hoe beter. 'Omg Jace!' schreeuwde ik uit. Vervolgens voelde ik zijn handen om mijn keel en kreunde hard. Een dominante man in bed maakte me zo geil als maar zijn kan. En Jace was dominant als hell op dit moment.

Chris
Ik grinnikte. 'Dat sowieso.' zei ik met een grijnsje. Ik legde mijn arm om haar heen en nam nog een handje vol m&m's om die vervolgens in mijn mond te proppen. De film was inmiddels halverwege. Niet dat een van ons ook maar iets had meegekregen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/13/2016 11:10 PM

Jace
Als ze mijn naam kreunt glij ik ruig uit haar en draai ik haar om op haar buik waarna ik ruig haar haren vast nam en haar tegen de rugleuning dauwde. Ik liet mijn vriend al snel weer in haar glijden Ik trok aan haar haren voor grip. En had mijn linkerhand liggen op haar rechter heup. Ik zette zuigzoenen in haar nek op haar schouders om haar meer te horen ging ik ook een stuk sneller.

Winttr
Ik plaatste een zoen op zijn lippen ''next Qeustion je mag alles vragen ik geef eerlijk antwoord'' zei ik met een grijnsje terwijl ik genoot van zijn company ik vond hem veel leuker zo.. zonder drank feest en pillen,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/14/2016 08:59 PM

Kailynn
Ik grijnsde wanneer hij me omdraait. Als hij me bij mijn haar grijpt en me hard neukt kreunde ik hard. Doordat hij mijn hoofd aan mijn haar naar achter trok, moest ik mijn rug wel hollen. Met een hand leunde ik tegen de rugleuning van het bed en de andere hand op het bed zelf. Mijn tweede orgasme was gekomen waardoor ik nog eens hard kreunde. Toch waren mijn verlangens nog niet helemaal vervult. Twee orgasmes waren niet genoeg. Ik wou meer en op dit moment vroeg ik me af of ik ooit genoeg ging krijgen.

Chris
Ik dacht even na en keek Winttr aan. 'Als je erachter zou komen dat ik iets verschrikkelijks heb gedaan. Zou je me dan kunnen vergeven?' vroeg ik haar. Ik beet op mijn lippen. Sowieso dat ze me zou verlaten als ik een keer een ander zou zoenen of seks met iemand zou hebben. Ook wel begrijpelijk. Nu ben ik niet iemand die vreemd gaat. Als je me hebt, dan heb je me ook echt. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/14/2016 09:55 PM

Winttr
Als hij dat vraagt reageer ik indirect ''als je me ooit iets ergs zou flikken zou ik niet weten of ik je kan vergeven vooral omdat ik best wel pittig ben.. maar als het iets te maken heeft met vreemd gaan zou het kunnen dat ik van je weg ren en je nooit meer wil zien.'' Zei ik zo eerlijk mogelijk dit was dan ook een waarschuwing ''i don't like getting hurt.'' Zei ik terwijl het een van mijn meest hatelijk dingen was.

Jace'
Als ik voel dat ze een 2e orgasme krijgt en mijn dick zo wat word gekneden. Beet ik grijnzend op mijn onderlip. Ik liet haar even los en kwam van het bed af ik liep naar mijn kast en pakte een wit shirt. Ik kwam weer terug en deed de shirt om haar mondhoeken '' Is kijken of mijn acteer werk ook in bed werkt'' zei ik grijnzend terwijl ik me net als Meneer Grey voelde ik draaide haar weer goed op bed en nam haar polsen boven haar hoofd vast ''is kijken of je mijn naam nu nog kan zeggen.'' Ik glee in haar en ging weer op het zelfde tempo.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/14/2016 10:42 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en keek op naar wat hij ging doen. Ondertussen kon ik even uithijgen. Wanneer ik weer een beetje op adem kwam word zijn shirt voor mijn mond gebonden waardoor ik eigenlijk alleen nog maar kon mompelen. Als ik hem weer in me voel maakte ik toch een kreunend geluid, maar het werd erg gedempt door het shirt. Ik sloot mijn ogen genietend en voelde me onregelmatig trillen door opwinding.

Chris
Ik knikte. 'Van hetzelfde.' zei ik tegen haar en streelde langs haar wang. 'Je moet wel weten dat ik zoiets nooit zou doen. Dat ik een reputatie als player heb, betekent niet dat ik vreemdga. Nog nooit gedaan en ben ik ook nooit van plan.' zei ik en at nog een m&m gevolgd door een slok van mijn Whiskey.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 12/14/2016 10:59 PM

Jace

Ik genoot van het aanzien en kon echt niet stoppen met haar kapot neuken. Uit lust kwam ik grommend in haar klaar en sloeg ik een pets op haar dijbeen.''Lekker wijf'' zei ik grijnzend.

Winttr
Ik glimlachten zwak ''ik geloof je'' zei ik met een brede grijns terwijl ik mijn lippen weer op de zijne plaatste en vervolgens zo op zijn rug liet liggen en boven op hem lag.'' Ik hou van je'' zei ik grijnzend tegen zijn lippen aan terwijl ik echt wel heel erg voor hem ben gevallen. Ik keek nauwlijks naar andere mannen behalve naar hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 12/14/2016 11:30 PM

Kailynn
Ik voelde hem in mij komen wat mij ook naar mijn derde hoogtepunt werkte. Wanneer ik dan opeens de pats op mijn dijbeen voelde kwam ik klaar en slaakte ik een kreetje. Ook al werd die dan wel gesmoord door het shirt van Jace dat nog om mijn mond was gebonden.

Chris
Ik glimlachte breed en streelde over haar zij. 'Ik hou meer van jou.' zei ik en draaide ons in een snelle beweging om. Ik hing boven haar en drukte steeds kleine kusjes tegen haar lippen waarna ik me weer naast haar liet zakken en ik haar dicht tegen me aan trok. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  81  |  »  |  Last

« Back to forum