ORPG|| Feat. walkingdead

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/17/2017 05:19 PM

Jennifer
Een klein gilletje ontsnapte mijn mond wanneer hij me optilde. Ik voelde zijn handen mijn billen steunen terwijl hij me meenam naar de slaapkamer. Mijn lippen drukte ik tegen de zijne wanneer hij niet mee hoefde uit te kijken waar hij liep en mijn handen verstrengelde zich in zijn haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/17/2017 05:00 PM

Seth 
Ik liet een klein grommetje gaan en beet grijnzend op haar onderlip. Terwijl ik haar optilde "zoals u wenst my Queen." Zei ik met een grijnsje terwijl ik haar mee nam naar de slaapkamer. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/16/2017 11:55 PM

Jennifer
Ik grijnsde. 'Dat... en ik had zin om tenten te bouwen.'zei ik en legde mijn hand op zijn vriend waar ik zacht kneedde door zijn broek heen. 'Deze heb ik gemist.'zei ik en drukte mijn lippen al snel tegen de zijne. Dat er koppels zijn wat geen seks meer hebben na de kinderen. Ik snap het niet.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/16/2017 11:32 PM

Seth
Als Sofia de kinderen mee neemt. Grinnik ik "is het zo erg aan mijn gezicht te zien?" Ik trok Jennifer tegen me aan terwijl ik mijn handen op haar bilen plaatste.  Ik kneep er in "wat heb ik deze gemist."

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/16/2017 11:10 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en bekeek hem. 'Zo sexy wanneer je foute dingen hebt gedaan.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Levi die weer in iets anders geïnteresseerd was. 'Sofia, zou jij de kinderen mee willen nemen voor een wandeling of een ijsje of iets dergelijks?' vroeg ik haar. Ze knikte. 'Natuurlijk mevrouw.' zei ze en nam Darren van Seth over en nam Levi bij zijn handje.

Ian
'Ja.' zei ik en streelde met mijn hand langs haar wang. 'Jij bent nooit lelijk geweest. Ik heb je altijd al een prachtig mens gevonden.' zei ik en bekeek haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/16/2017 10:45 PM

Set
Ik plaatste heel veel kusjes op Darren zijn gezicht terwijl hij echt een schatje was met Jennifers  ogen. Hij speelde kort met mijn oren "ik heb je gemist mijn kleine prins." Hij zoog op zijn speentje wat ik zo schattig vond." Het ging goed wat mensen aangepakt om  snel bij jullie te kunnen zijn." Zei ik tegen Jennifer terwijl ik haar nu  al wilde mee nemen naar onze slaapkamer.

Violet
"Vind je" zei ik terwijl ik in zijn ogen keek en Rosie inslaap was gevallen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/16/2017 07:58 PM

Jennifer
Grijnzend keek ik naar Seth en drukte een kus tegen zijn lippen waarna ik hem Darren overhandig. Hem heeft hij natuurlijk ook heel erg gemist. 'Hoe is alles gegaan?' vroeg ik en keek naar Levi die aan zijn been hing.

Ian
Ik glimlachte en keek naar Rosie. Dat kleine boefje had ik ook voor geen goud willen missen. Ik bekeek Violet. 'Jij word ook alleen maar lekkerder iedere dag.'zei ik met een grinnikje

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/16/2017 07:28 PM

Violet
Ik grinnikte "ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt want anders had ik Rosie nooit gekregen." Zei ik terwijl ze met mijn vinger speelde en haar kastanje bruine ogen me aankeken nu wist ik ook waar ze die blik vandaan heeft.

Seth 
Als Levi op me af komt gerend vang ik hem op "hee manneke." Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd terwijl ik mijn geweldige vrouw aan zag komen lopen op haar hakken. Nog altijd fashionable. Als ik Darren in haar armen zie met een speentje in zijn mond lichte mijn ogen op. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/16/2017 12:49 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en keek op wanneer Sofia de living binnen kwam. 'Seth is gearriveerd.' zei ik en al snel kroop Levi blij van mijn schoot en rende hij naar de grote ontvangsthal bij de voordeur. Ik nam Darren uit zijn box en nam hem mee naar de hal waar ik Seth al zag staan. Een brede lach verscheen op mijn gezicht terwijl mijn hakken op de vloer tikte terwijl ik naar hem toe liep.

Ian
'Niet alleen van mij.' zei ik en keek naar de vredige Rosie. 'Ik ben zo blij dat je me toen die kans hebt gegeven en dat we getrouwt zijn. Mijn leven was zonder jou niets waard geweest.' zei ik en drukte een kus op haar lippen waarna ik een kusje op het hoofdje van rosie drukte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/16/2017 12:45 AM

Seth
Ik kwam het kasteel binnen met 2 tassen vol met speelgoed uit Spanje. Sofia onze huismeid was de kinderen en Jennifer gaan halen terwijl ik niet kon wachten om mijn vrouw en kinderen te zien. Ik zette de tassen neer terwijl ik een zware week had gehad ik verdiende wel een dagje seks vond ik. Al zal dat wel een bijzaakje voor mij en Jennifer zijn.

Violet
Ik glimlachte breed ''heeft ze van jou.'' Ik plaatste een kusje op zijn lippen en kroop nij hun op bed terwijl Rosie met haar oogjes weer gesloten tussen ons lag.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum