ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 08:39 PM

Jennifer
'Ugh Seth, dat meen je niet?' zei ik een beetje walgend. Ik schudde zuchtend mijn hoofd en merkte al vlug dat Seth in slaap was gevallen. Ik glimlachte en legde de deken meer over hem heen dan over mij en ik bleef naar de tv kijken, maar ook ik viel na een aantal minuten al in slaap.

Ian
Ik glimlachte zwak. 'Kan ik weer kijken?' vroeg ik en draaide me voorzichtig om. 'Wel een voor ongeveer een half jaar, maar toen ging dat ook weer uit.' zei ik tegen haar en keek haar nieuwsgierig aan. 'Jij?' vroeg ik haar.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 08:54 PM

Violet
"Nee never." Zei ik terwijl ik naast hem neer plofte "laat me redden de prinses was je 1ste sirieuze relatoe?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik me afvroeg of er ergens een klein beetje affectie zat in hem.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 09:08 PM

Ian
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, met Jennifer was het puur de seks. We dachten dat we liefde voor elkaar voelde maar het was niet meer dan lust. Nu ook dat voorbij is zie ik ons eerder als familie. Al zou Jennifer dat niet zeggen.' zei ik en zuchtte. 'Nee ik heb het over Kate Darcy. Het was een fijne relatie tot ze helemaal door draaide.'
 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 09:15 PM

Violet
Als de naam Kathy Darcy zijn mond verlaat word mijn blik ijskoud." Wauw het is al laat ik denk dat ik ga slapen" zei ik nep gapend terwijl ik hem aankeek "ik zie je morgen Ian om 15:00 zorg ik dat je van me gedronken heb." Zei ik snel Kathy was 1 van de redenen waarom ik naar deze school was gekomen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 09:29 PM

Ian
Fronsend keek ik haar aan en kwam langzaam overeind. 'Oké?' zei ik vragend. 'Zie je morgen.' kwam verward uit mijn mond en ik verliet haar kamer. Dat was vaag. Ik haalde mijn schouders maar op en liep door de gangen naar mijn eigen kamer. Ik zag Mike uitgeteld liggen wat me liet lachen. Ik trok snel mijn shirt uit en een joggingbroek aan, kroop in bed en viel binnen no time in slaap. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 09:36 PM

Violet
De volgende morgen had ik vrij ik zat in mijn bikini bij het zwembad terwijl het bloedheet was. Ik was 1 van de eerste die er zat met een goed boek en een cocktail.

Seth
Ik liep met een zwembal met Jennifer naar het zwembad met Mike en Drake achter ons." Ik zie dat onze goeie vriendin van het platteland er ook is." Ik zwaaide naar Violet terwijl ik de bal in het water gooide en Jennifer optilde "3 2.. 1" met Jennifer in mijn armen kwam ik met een plons in het water terecht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 10:05 PM

Jennifer
Zodra we aankwamen bij het zwembad sloot ik kort mijn ogen om te genieten van de zon. Ik was blij dat ik dat gen niet had van mijn vampierkant anders zou ik hier zo verbranden. Ik schrok toen Seth me optilde en slaakte een gilletje. Eenmaal in het water probeerde ik zo snel mogelijk terug boven te komen. Ik zwom naar Seth toe en spetterde hem vol nat. 'Pestkop.' lachte ik.

Ian
Langzaam werd ik wakker en keek op de klok. Lekker lang uitgeslapen. Ik nam mijn telefoon erbij en zag een berichtje van Drake dat ze bij het zwembad waren. Kort rekte ik me uit en kwam daarna overeind om me om te kleden in een zwembroek. Ik nam een handdoek mee en een zakje coke. Daar moest ik wel een middag mee kunnen doorkomen. Ik liep mijn kamer uit naar het zwembad en zag daar in een stoel Violet zitten. Even verderop stonden Mike en Drake. 'Nou zo te zien is het ook weer goed tussen die twee.' zei ik oogrollend als ik Jenn en Seth zie rollenbollen in het water.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 10:14 PM

Seth
"Je weet hoe dat gaat." Zei Mike tegen Ian "jaloers?" Zei ik ineens fel tegen Ian met hem was ik ook nog niet klaar. Ik zwom naar de kant richting Violet en ging daar op het randje zitten. Die sukkel mocht echt weer uit Jennifers buurt blijven. Ik was nog steeds boos op hem voor geen enkele reden.

Violet
Ik zwaaide terug maar als ik zie dat de hele ploeg er is en het weer goed is tussen Jennifer en Serh grijns ik breed. Ik gaf een tik tegen Seth's achterhoofd "niet zo gemeen jou tijd komt nog wel." Ik kwam overeind en wenkte Ian om mee te lopen naar de wc het was bijna tijd dus moest ik hem laten drinken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 10:27 PM

Ian
'Op jou?!' lachte ik spottend. 'Grap van het jaar.' zei ik en keek hem vuil aan. Wat zijn reden was om mij te haten geen idee. Ik mocht hem niet omdat hij mij niet mocht. Als ik Violet zie wenken keek ik kort om me heen en liep achter haar aan naar de wc's. Als we bij de dames toiletten zijn keek ik naar Violet. 'En ik moet iedere dag van je drinken omdat?' vroeg ik. 'Je anders sterft?' vroeg ik en ging dichterbij haar staan. Ik streelde met mijn vingertoppen haar haar over een schouder wat de andere dus ontblootte. Ik beet kort op mijn lip en voelde hoe mijn ogen bloedrood werden en mijn tanden scherper. Ik zette mijn tanden in haar nek en begon te drinken. Zoveel beter dan bloodbags.

Jennifer
Ik rolde mijn ogen en zwom ook naar de kant waar ik overheen klom. Ik raapte de handdoek op die ik had laten vallen en bukte voorover bij Seth. 'Niet zo gemeen jij.' zei ik met een lachje en liep naar een van de ligbedden waar ik mijn handdoek op legde en er zelf op ging liggen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 10:36 PM

Violet
"Nee.. zodat ik niet van andere hoef te drinken." Zei ik kreunend terwijl ik mijn rechterhand oo zijn hemd legde en er in kneep. Hij dronk zo sensueel dat mijn hormonen zelfs begonnen te borrelen.

Seth
Ik beet mijn kaken opelkaar "ik krijg je nog Martyr!" Als hij met Violet in de wc's verdwijnt frons ik. Dat was ook voor het eerst. Ik keek naar Jennifer en zuchten zacht." Seth!" Als lola aan komt rennen in haar prachtige kim kardashian bikini kijk ik geintresseerd op." Waar was je gisteravond?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum