ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 10:45 PM

Ian
Ik genoot van de zoete smaak van haar bloed. Dit kon van mij de hele dag duren ik zou nooit genoeg krijgen. Na een tijdje trok ik mijn tanden toch terug voordat ik elke liter uit haar lichaam dronk. 'Dat snap ik niet? Van Maria's word gedronken? Voor welk doel zouden jullie moeten drinken?' vroeg ik en veegde mijn mond af.

Jennifer
Ik schoof mijn zonnebril op het puntje van mijn neus en keek naar Lola. Ik rolde mijn ogen. Ik kwam overeind van mijn ligbed en legde mijn arm op zijn schouder. 'Niet bij jou, zegt dat niet genoeg slettebakje? Tata.' zei ik en zwaaide naar haar als teken dat ze kon oprotten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 10:52 PM

Violet
"Omdat ik niet helemaal een Maria ben." Ik liet mijn hoektanden zien "half vampire schat." Zei ik terwijl ik een beetje van zijn kin afnam en zelf proefte ik smaakte echt heerlijk.

Seth
Voordat ik kon antwoorden.ging Jennifer gelijk in de aanval. He.. deze kant van haar was ik niet gewend." Zoals gewoonlijk weer een bitch over de zoveelste jongen" zei Lola geïrriteerd  "bel me" zei ze nog tegen me.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 11:17 PM

Ian
Ik grijnsde. 'Je zit vol verassingen.' zei ik glimlachend en depte met wat papier haar nek weer schoon. 'Nou ben je weer klaar om naar buiten te gaan. Oh heilig vampiertje' grinnikte ik en maakte een galante buiging als gebaar dat ze voor me naar buiten kon.

Jennifer
'Kijk uit wat je zegt, bitch.' siste ik erachteraan. Wanneer ze weg was rolde ik zuchtend mijn ogen en zette mijn zonnebril terug goed waarna ik weer languit op mijn bedje ging liggen. Normaal was ik niet zo beschermend over Seth. Ik wist dan ook niet wat me nu opeens bezielde. Ik wou mijn goeie vriend gewoon niet verspillen aan die slettebakken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 11:26 PM

Violet
Ik rolde mijn ogen "ja ja ik kom nog steeds van het platteland." Zei ik terwijl ik mijn bikini slip goed zette waardoor mijn ronde billen ook weer is goed te zien waren. Ik zwiepte mijn haar los en liep richting mijn lichtstoel "hey boerinnetje met mij mag je de sauna zeker wel delen hoor!" Riep Drake fluitend "ik deel niet met hopeloze gevallen" zei ik grimmig "ooooo" riep Mike met een lahje terwijl hij zijn vriend uitlachten "zogenaamd meer kans dan mij." Zei Mike tegen Drake terwijl ik grijnzend ging zitten ik was echt geweldig.

Seth
Ik boog me over Jennifer en keek haar aan "je bent schattig als je bezitterig bent Lincoln." Ik kwam overeind en pakte wat zonnebrand "zal Bonasis je even insmeren en daarna je mee nemen op een ritje naar de sauna?"  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 11:41 PM

Jennifer
Ik keek naar Seth. 'Ik ben niet bezitterig. Ik heb gewoon een hekel aan Lola.' zei ik met opgeheven hoofd. Wanneer hij de zonnebrandcrème in zijn handen neemt ging ik op mijn buik liggen en maakte mijn bikini topje los zodat hij over mijn hele rug kom komen. 'Gaat u gang, Bonasis.' zei ik met een grijns.

Ian
Ik grijnsde breed wanneer ik Drake hoorde en schoot in de lach. 'Better luck next time.' zei ik terwijl ik door zijn haar ging. Hij kwam overeind en ik begon al te rennen terwijl hij achter me aan zat. Op het laatste maakte ik een scherpe bocht terwijl Drake niet optijd kon stoppen en zo het water in viel. Ik kwam niet meer bij van het lachen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/11/2017 09:34 PM

Seth
Ik smeerde haar rug sensueel in. En kon de zijkant van haar prachtige borsten zien. Ik beet op mijn onderlip en ging ietsje omlaag om haar billen in te smeren op de hoop dat ze me geen ram tegen mijn kop zou verkopen.

Violet
Ik sloeg mijn haar over mijn schouder en beet op mijn onderlip. Ian had echt een geweldig lichaam. De reste boeide me niet echt. Maar hij was echt om op te eten maarja.. ik en een playboy die bijna de hele school h3eft gehad? Word em niet. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/11/2017 10:20 PM

Jennifer
Ik sloot genietend mijn ogen van zijn handen op mijn lichaam. Wanneer zijn handen bij mijn billen komen grijnsde ik. 'Uh uh, verboden terrein Bonasis.' zei ik en legde zijn handen terug op mijn rug. Stiekem vond ik het toch niet erg als hij terug naar beneden zou gaan hoor.

Ian
Na een tijdje kwam ik weer een beetje bij van het lachen en klom Drake ook het water uit. 'Eikel.' zei hij terwijl ik bij ze op een van de ligbedden ging liggen. 'Seth heeft verdomme weer geluk dat hij aan Jenn mag zitten.' zei Drake die inmiddels ook bij ons was gekomen. Ik keek naar Violet en wenkte dat ze bij ons moest komen zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/11/2017 10:29 PM

Violet
Als Ian me wenkt om te komen kijk ik hem aan met een face van:"are you crazy?" Ik zag dat al die wijfen ook begonnen te komen. Maar om even de baas te spelen liep ik toch nonchalant naar hem toe en ging naast hem zitten." Volgens mij zijn je fangirls er ook weer helemaal klaar voor een nieuw  verhaal" zei   ik terwijl het niet moest lijken dat ik 1 van ze was want dat was ik namelijk niet.

Seth
Ik moMpelde wat binnenmonds. En strikte haar bandje weer vast."ik ga naar de sauna iets neukbaars zoeken.." zei ik terwijl ik Jennifer al zat was. Ze ging me nooit geven wat ik echt wilde en dat was seks. Ik was bonasis zei was Lincoln de Lincoln die Ian vaker dan mij had gehad.. nou de 1ste keer was met dat drogeren dus Ian liep ver voor mij. Het was voor mij geen spelletje meer een kwestie van geduld hebben en die vaardigheid had ik niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/11/2017 11:51 PM

Jennifer
Wanneer hij dat zei zuchtte ik en ging weer recht zitten. 'Seth.' riep ik hem na en rolde mijn ogen. Oke, prima. Ik ging me er niet meer druk om maken. Had wel wat beters te doen. Ik ging terug liggen en probeerde aan iets anders te denken, maar het vrat toch aan me.

Ian
'Ik ben niet geïnteresseerd in fangirls.' zei ik tegen haar met een glimlachje en keek weer naar Mike wanneer hij zijn mond open trekt. 'Wees gerust Violet. Ze komen allemaal voor mij.' zei hij trots. Ik schoot terug in de lach. 'In your dreams Mike.' zei ik met een grijnsje. Als Mike niet zo hard probeerde om dames binnen te halen dan had hij denk ik meer geluk gehad. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 09:36 AM

Seth
Met een handdoek om mijn middel liep ik de sauna in. Ik had een beetje tijd voor mezelf nodig. Dat gedoe met mijn  vader zat me nog steeds dwars. Ik besloot van de warmte te genieten terwijl er een aantal meisjes binnen kwamen. Ik beet op mijn onderlip een blowjob zou de stress wel er uit gooien of niet soms?

Violet
Ik grinnikte en schudde mijn hoofd "niet geïnteresseerd  is een groot woord." Ik kwam overeind "succes" ik trok mijn leren jack aan van de zara en liep met mijn zonnebril op mijn hoofd naar binnen. Ik moest nog van alles doen tenslotte was er bijna een Bal aangezien ik heel slecht was met de jongens. Ging ik maar de raad joinen om te komen helpen versieren.

Reply Edited on 04/15/2017 12:11 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum