ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 06:27 PM

Jennifer
Na een half uurtje rijden kwamen we in de stad. Als eerst liepen we een restaurant in wat normaal erg exclusief was en een maand van te voren moest worden gereserveerd. Doordat ik een Lincoln was, was dat voor mij natuurlijk geen probleem. 'Niet te geloven dat we ermee weg komen.' zei Jessie opgewonden. Ik grijnsde. 'Lach niet te vroeg, als iemand ook maar merkt dat we er niet zijn of ons betrapt als we thuis komen is het voorbij.' zei ik tegen haar terwijl ik de menu kaart bekeek. Stiekem had ik wel gehoopt dat Seth hier was. Ik moest hem gewoon uit mijn hoofd zetten. Ik ben een Lincoln, ik heb hem niet nodig.

Ian
'Zullen we naar Drake gaan, misschien weet hij nog wel wat te doen om ons te amuseren.' zei Mike. Ik kwam overeind. 'Je weet dat Seth ook op die kamer is.' mompelde ik geïrriteerd. 'Zet je er maar over heen. Ik snap sowieso niet dat jij en Seth elkaar niet mogen.' zei hij en we liepen richting de dorm van Seth en Drake. Wanneer we binnen lopen zie ik Violet zitten bij Drake. 'Waar ging je vanmiddag opeens heen?' vroeg ik haar en plofte neer op Drake zijn bed. 'Belangrijker nog, waar gaan we nu naartoe? Ik verveel me kapot.' zei Mike. Ik rolde mijn ogen en grinnikte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 06:46 PM

Violet
"Ergens ver van hier" zei ik met een lachje tegen Ian. Terwijl ik op mijn onderlip beet. Waarom vond ik Ian zo aantrekelijk worden. Het lijkt net of ik ieder moment zijn kleren van zijn gespierde lijf kan rukken en dan een ruig potje seks met hem ga hebben. Maar hell no dat ik zomaar mijn maagdelijkheid weg kon geven. Shit wat had ik een kut geweten. Ik keek om me heen en zag dat ik met allemaal jongens in de kamer zat." In ieder geval geen gangbang"  zei Seth met een knipoog naar Drake die gelijk in de aanval schoot "dat zeker niet Bonasis." 

Seth
Ik grinnikte en merkte al dat meneertje een oogje had op Violet vanaf de dag dat ze hier kwam. Ik maakte met een flessen opener een biertje open. Terwijl Mike begon over Jennifer "hey Bonasis weet je zeker dat je prinsesje daar buiten wel veilig is." Ik keek geïrriteerd op "ze is toch de o zo grote Lincoln dus nee ik maak me niet druk om haar." Loog ik terwijl ik een slok nam van mijn biertje  en naar Ian keek ik wist het niet zeker maar volgens mij zag ik hem toch echt wel de wc in verdwijnen met het boerinnetje." Well maak je klaar Bonasis wij gaan ze joinen" zei Drake beslissend." Jenn en Jess zijn net familie en familie steun je" zei Drake terwijl ik hem boos aankeek. Ik haten het als ze over Jenn begonnen dat liet me alleen maar meer aan haar denken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 06:55 PM

Ian
Ik grijnsde naar Violet maar zodra ze over Jess en Jenn begonnen keek ik naar Drake. 'Weet je waar ze heen gaan dan? Er zijn zoveel clubs.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik had wel zin om uit te gaan. Nu maar hopen dat we niet gesnapt werden anders zaten niet alleen Jenn en Jess maar ook wij in de problemen.

Jennifer
Ik bestelde de kreeft op een bedje van salade en erbij een zoete witte wijn. 'Dit is zoveel beter dan wat ze in de kantine op de academy hebben.' zei Jess. Ik grijnsde breed. Na niet lang wachten kregen we ons gerecht en begon ik met eten. 'Perfect. We zouden vaker dat miserabele gebouw moeten verlaten.' zei ik met een lachje. 'Nou dan ben ik binnen de kortste keren failliet.' zei Jess met grote ogen. 'Ik betaal deze keer.' zei ik met een glimlach en at mijn bord leeg. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 08:40 PM

Violet
''Ik stem in om iets stouts te doen'' zei ik met een grijns terwijl ik naast Drake ging staan en in zijn ogen keek. Hij glimlachten en beet op zijn onderlip. Ik keek Seth smekend aan om mee te gaan. Hij keek geirriteerd rond zich bij iedereen die instemde en brande zijn peuk uit.'' Ok maar verwacht niet dat ik gezellig ga doe.'' Zei hij instemmend.

Seth
Ik trok mijn jas aan en een polo van ralph lauren met daaronder een disquared broek. Alles was bijna duur aan me ik trok een leren jack aan terwijl ik een sigaret tussen mijn lippen nam.'' We kunnen gaan'' zei ik knikkend tegen ze. Terwijl ik alleen ging omdat ik Jennifer niet graag gepaaid zag worden door iets 2e hands dat daar liep.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 08:47 PM

Ian
Ik keek naar Violet en zag haar blikken uitwisselen met Drake. Ik beet mijn kaken op elkaar, maar zei niks. Ik liep de deur uit wanneer Seth klaar was. 'Wie heeft zijn auto hier staan? Ik ben met de Limo.' zei ik droogjes tegen de rest en haalde een hand door mijn haar. Het beviel me niks hoe Drake en Violet met elkaar om gingen. Ik zuchtte en keek rond. We waren de enige studenten in de hal op dit moment. 

Jennifer
Na afloop liet ik de ober mijn credit card registreren en konden we vertrekken. Ik liep met Jessie terug naar haar auto die ons naar Astoria bracht. Dat was de grootste en meest bezochte club hier in de buurt. Dus daar viel het ook minder op als er werd gedealt en gedronken terwijl je niet op leeftijd bent. We liepen langs de rij en de beveiliger hield ons tegen. 'De rij begint daarachter dames.' zei hij nors. 'De naam is Lincoln, wij kunnen als Vips naar binnen neem ik aan?' vroeg ik arrogant. De beveiliger stamelde even en liet ons naar binnen. Ik hoorde geklaag vanuit de rij, maar dat interesseerde me niet. Door mijn naam voelde ik alsof ik de hele wereld aan kon.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 10:08 AM

Seth
"Nou aangezien je een limo hebt neem ik aan dat we er allemaal in passen." Zonder pardon stapte ik in terwijl de rest volgde. We gingen naar Astoria de club waar ik vaak kwam maar dan alleen met een wijf niet met een groep. Eenmaal daar zag ik heel wat mensen naar binnen stromen." Dit word nog is aangenaam" zei ik tegen ze terwijl ik grijnzend keek naar wat er te vangen viel. Ja mijn mannen hormonen kon ik niet zomaar onder drukken.

Violet
Ik keek om me heen en zag net een brunette en een mooi blond meisje met mooie ogen naar binnen lopen." Daar heb je Jennifer en Jessie" zei ik tegen ze terwijl ik normaal gesproken nooit mee ging naar dit soort feestjes. Ik keek naar Ian hier kon hij waarschijnlijk ongezien van me drinken want het was bijna tijd voor zijn meal. Drake legde zijn rechterhand op mijn billen terwijl ik ijskoud opkeek.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 02:12 PM

Ian
Ik rolde mijn ogen. 'Wie rijd die dan?' vroeg ik en zag dat  Drake al instapte achter het stuur. Beter dat hij de limo niet molt. Dan kreeg ik de problemen. Ik beet op mijn lip en stapte in. Verbazend genoeg kwamen we heel aan. Wanneer we in de rij stonden keek ik Drake aan. 'Sinds wanneer weet jij hoe je in een limo rijd?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. Als Violet wijst naar Jenn en Jess die langs de rij naar binnen liepen glimlachte ik. Ze leefde nog. Al had ik daar niet over getwijfeld.

Jennifer
Eenmaal binnen liep ik naar de bar waar ik een gin tonic bestelde en vervolgens op zoek ging naar Fabio. Van hem kreeg ik meestal mijn drugs bezorgd. Als ik hem in een donkere hoek had gevonden gaf ik mijn glas even aan Jessie en liep naar hem toe. 'Hey Faab, Heb je spul?' vroeg ik en veegde langs mijn neus om duidelijk te maken welk spul ik bedoelde. Hij knikte en haalde een zakje tevoorschijn. Ik duwde hem wat geld in zijn handen en gaf hem een kus op zijn wang. 'Altijd prettig zaken doen met jou Lincoln.' zei hij met een grijnsje waarna ik me terug voegde mij Jessie en mijn glas leeg dronk. 'Geef me je autosleutel.' zei ik en glimlachte. Ik maakte het zakje open en haalde wat spul met de sleutel eruit om het vervolgens op te snuiven. Ik grijnsde breed en liet Jessie hetzelfde doen. Het overige in het zakje stopte ik in mijn bh en we liepen de dansvloer op waar we begonnen te dansen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 02:35 PM

Seth
Ik liep naar binnen en kwam al snel er achter dat de beruchste dealers en loverboys hier kwamen. Ik keek geirriteerd om me heen en was niet in een feestmood. Sirieus ik had echt te snel een moodswitch. Dit waren de mensen waar mijn vader dagelijks zijn tijd mee verspeelde. Ik zag Jennifer en Jessie lekker sletterig lopen dansen tussen al die gevaarlijke mensen en bleef toe kijken vanaf een afstandje. Ik zag al een paar vrouwen smoezen en jaloers kijken naar het prinsesje.. niet zo raar ze was dan ook de knapste hier.

Violet
Ik duwde voorzichtig Drake's hand weg maar hij zette hem net zo goed weer hardhandig terug waarna hij vervolgens er in kneep. Mijn ogen werden rood terwijl ik me moest inhouden. We liepen naar binnen terwijl ik hoopte dat ik hier los van hem kwam. Want ik zou niet weten wat ik met hem zou doen als ik boos zou worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 02:46 PM

Jennifer
Ik luisterde naar bebe Rexha die door de speakers knalde en danste ondertussen tegen Jessie aan. Ik glimlachte en voelde hoe de coke begon in te slaan. Niet veel later voelde ik achter me een jongen dansen. Ik danste tegen hem aan en ging helemaal op in de muziek. Ik beet op mijn lip en zag dat Jessie ook met een jongen was aan het dansen en zelfs al begon te bekken.

Ian
Ik liep binnen en glimlachte breed. Als ik omkeek zag ik dat Violet zich niet meer zo gemakkelijk voelde bij Drake. Aan de ene kant genoot ik daar van. Ik liep naar de twee toe. 'Kom, ik bestel je een drankje.' zei ik en nam haar weg van Drake mee naar de bar waar ik voor mezelf een vodka shot bestelde en vervolgens Violet vroeg wat zij wou.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 03:48 PM

Seth
Ik observeerde de jongen  waar Jennifer mee danste terwijl mijn ogen kleurde naar rood. Mijn duivel werd geactiveerd. Terwijl ik me langzaam tussen de menigte werkte. Ze was van mij en dat zou ik haar laten weten ook.

Violet
Als Ian me verlost van Drake neem ik opgelucht adem.'' Ik hoef niks'' zei ik terwijl ik hem aankeek ''maar wel bedankt.'' Ik keek naar al die feestende mensen ''volgens mij zijn we echt wel voor Seth en zijn relatie problemen met Jennifer gekomen.'' Zei ik terwijl ik toekeek hoe Seth zijn eerst set zou zetten op de jongen die met zijn prinsesje stond te dansen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum