ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 03:52 PM

Ian
Ik dronk mijn shot in een keer leeg en keek naar Violet. 'Dat weet ik wel zeker. Als iemand zichzelf prima kan redden is het Lincoln. Zolang ze zich inhoud tenminste.' zei ik. Dat laatste mompelde ik er maar een beetje zacht achteraan. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Seth die niet blij was met Jenn dansend met een of andere vreemde jongen.

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer zijn handen naar mijn heupen gleden en voelde hoe ik weg leek te zweven op de muziek door de drugs. Ik draaide met mijn heupen alsof er geen morgen meer was en had totaal niet in de gaten wat er allemaal om me heen gebeurde. Al zou er nu een inval zijn van politie ik zou hier staan draaien alsof ik alleen op mijn kamer was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 05:49 PM

Seth
"Het is wel genoeg zo vind je niet." Zei ik duivels terwijl ik de jongen greep bij zijn schouder en opzij duwde. Voordat de jongen me een klap wou verkopen   keek ik hem precies aan als mijn vader. In het donker zou hij vast denken dat ik mijn vader was "sorry Keith ze is helemaal van jou." Hij ging er aarzelend van door. Zij mocht dan wel de grote Lincoln zijn maar mijn vader was nog steeds de grootste in de onder wereld van drugs en feestjes. Volgens mij wiste ze nog niet dat mijn vader vast zat. Ik keek Jessica aan en nam haar pols vast terwijl ik er door de menigte naar buiten mee nam ik duwde haar tegen een muurtje en ging intimiderend voor haar staan." Ben je gek geworden?!" Die mensen die hier liepen waren 10 keer erger dan op school.

Violet
Ik grinnikte "dat kan ik best geloven ze is trouwens de grote heilige Lincoln." Zei ik terwijl ik hem aan keek "zin om te dansen en wat van de Violet coctail te drinken?" Vroeg ik terwijl ik iets losser werd. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 05:56 PM

Ian
'Dat heb ik nog nooit afgewezen.' zei ik en grijnsde breed terwijl we naar de dansvloer liepen. Kort bleef ik dansen op een afstand, maar ik begon steeds meer zin te krijgen in dat heerlijke bloed van haar. Ik kwam steeds wat dichterbij waarna ik haar vervolgens bij haar heupen nam en met haar kont tegen me aandrukte. Ik schuurde tegen haar aan en genoot kort van de muziek. Ik begroef mijn hoofd in haar nek en drukte mijn lippen kort op de plek voor ik erin beet en begon te drinken. Was wel zo lief van me.

Jennifer
Ik fronste wanneer ik Seth zie. Wat doet hij nou weer hier? Hoe heeft hij me in godsnaam hier gevonden? Als hij de jongen had weggejaagd en me de club uitsleurde stribbelde ik een beetje tegen. Eenmaal met een muur tegen mijn rug begon ik te giechelen. 'Waar heb je het over Seth.' zei ik onschuldig en grinnikte. 'Gewoon een beetje lol, wat drankjes, wat lijntjes. That's it.' zei ik en legde mijn hoofd tegen de muur.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 06:15 PM

Seth
"Ha- die jongen heeft je half gedrogeerd hij zou niet alleen je gezellig plat neuken maar ook er achter komen hoeveel waard je achternaam is." Zei ik met een lachje  "dat is waarom ik gestopt ben met dealen." Zei ik zuchtend er was iets gebeurt waardoor ik en Charlotte uitelkaar waren gegaan. Ik probeerde nu gewoon clean te blijven dat van Jennifer was een grap op het feest. Omdat ik toch al wist dat ze niet lang boos zou blijven om een pil dat je duizelig maakt. Maar cocaïne en shit die bussines was voor nu verboden terrein voor een prinsesje die denkt dat ze de hele wereld aan kan vanwege haar naam.

Violet
Ik danste met hem mee en dacht niet na. Zijn lippen raakte kort mijn nek wat een sindering door mijn buik liet gaan. Lag het aan mij maar begon het daar beneden te kriebelen. Ik sloot mijn ogen terwijl een kreuntje mijn lippen verliet. Mijn rechterhand sloeg ik naar achter om door zijn haar te gaan. Hij en dat muziek mixte echt goed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 06:24 PM

Jennifer
'Ik heb de coke zelf gekocht Seth. Niemand heeft me gedrogeerd. Dat is meer jou stijl.' zei ik tegen hem en rolde mijn ogen. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen.' zei ik en liet mijn ogen oplichten. Laten zien wie hier de machtige duivel is. 'Je hoefde je romantische neukpartij met een random hoer op de academy echt niet voor mij te onderbreken.' siste ik.

Ian
Haar zoete bloed bracht me in extase. Ik was even van de wereld totdat ik herinnerde dat ik niet kon blijven drinken zonder dat ze dood neervalt. Ik trok mijn tanden terug en likte kort langs haar nek om de bloed resten weg te doen en beet vervolgens op mijn lip. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 06:49 PM

Seth
"I don't care dat je een lincoln ben." Zei ik straight "ik care alleen omdat je Jennifer bent" ik schoof haar haren uit haar gezicht "ookal ben je stront irritant soms zonder jou ben ik niet compleet het is net bony en clyde maar dan Lincoln en Bonasis." Zei ik terwijl ik betwijfelde of ze het sirieus nam iedereen zei het net 2 soulmates. Als er iets met de ene gebeurde kwam de ander no matter what.

Violet
Ik draaide me naar hem om en keek in zijn ogen. Ik klakte mijn tong kort." Vind je het erg om mijn smaak te delen" vroeg ik terwijl mijn ogen kort rood werden en ik zijn lippen plots bespeelde met de mijne.  Ik glee met mijn tong langs zijn tandhoeken en proefde mezelf. Op het moment had ik echt schijt. En het was vooral om Drake af te schrikken.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 07:06 PM

Jennifer
Nog nooit had iemand echt om me gegeven. De meeste wouden gewoon misbruik maken van het feit dat ze een relatie hadden met een Lincoln. Ik beet op mijn lip en keek naar Seth. Ik trok hem aan zijn shirt tegen me aan en keek naar zijn lippen. Vervolgens keek ik kort op in zijn ogen. Hij gaf om me. Niet om mijn naam. Echt om mij. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en voelde de vonken eraf springen en de kriebels door mijn lichaam glijden.

Ian
Ik kuste met haar mee en streelde langs haar gezicht. 'Totaal geen problemen mee.' zei ik tussendoor en liet mijn handen afglijden naar haar onderrug maar verder niet. Ik wist ook wel dat dit de sfeer was en Drake die op een afstand meekeek, maar ik liet op dit moment maar al te graag misbruik van me maken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 07:41 PM

Seth
Als ik haar prachtige volle lippen op de mijne voel. Laat ik mijn rechterhand door haar haren glijden en kus ik intens mee. Ik vond haar echt leuk en niemand die dat kon stoppen. Ik deinsde kort terug en keek in haar ogen "weet je zeker dat je de goeie hebt Lincoln?" Vroeg ik met een glimlachje terwijl ik in haar ogen keek.

Violet
Als hij intens mee zoent begin ik het fijn te vinden. Zo fijn dat er wel een tintje van affectie in me onstond voor Ian. Im deinsde terug en keek hem verdoofd aan "sorry zo in eens." Zei ik blozend tegen hem terwijl ik van hem weg keek. Wat dacht ik wel niet?" Violet en Ian we gaan!" Riep Mike terwijl Drake geïrriteerd naar Ian keek. Ik knikte en liep Mike achterna. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 09:14 PM

Jennifer
Ik glimlachte kort tegen zijn lippen. Wanneer hij dat zegt keek ik hem aan. 'Ik ben onder invloed van drugs ik ben geen imbeciel Seth bonasis.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. Ik hoorde wat gekuch en keek op. Drake. 'We gaan naar huis, komen jullie?' vroeg hij. Hij leek niet blij. Ik knikte en keek hem na wanneer hij weg liep en drukte mijn lippen terug tegen die van Seth. Vervolgens verliet ik het steegje en zag ik dat Drake achter het stuur van de limo van Martyr zat. Ik vroeg maar niks en stapte in.

Ian
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. Zo onschuldig. We liepen naar de limo en ondertussen nam ik Jessie aan haar pols mee naar buiten. We stapten in en ik keek naar violet. 'Maak je niet druk, oké? Drake moet toch leren van je af te blijven als je het niet wilt.' zei ik en schoof het daar maar op. Alsof ik niet had genoten van haar zoete lippen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 09:34 PM

Violet
Ik gaf een moeilijke knik werd ik net zo juist ''gefriendzoned'' onderweg naar school was de aandacht alleen maar gevestigd op Seth en Jennifer die niet wilde stoppen met zoenen. En Jennie die tegen Ian aan zat geplakt. Ik grinnikte en had wel een leuke dag vandaag. Ze waren niet allemaal uit de hoogte en dat merkte ik nu wel. Ik glee met een hand door mijn haar en nam een slok van mijn flesje water die je gewoon kon pakken in een ingebouwde ijskast. Luxe dit.

Seth
Ik zou niet weten wat ik met haar straks zou doen als we terug waren op de academy sowieso moesten we nablijven. Ik glimlachten tegen haar lippen aan terwijl we iedereen negeerde.'' Sirieus jullie zijn echt een apart koppel'' merkte Mike op terwijl hij als een 3e wiel naast Violet zat. We kwamen aan bij school terwijl iedereen al uitstapte. Behalve ik en Jennifer die weer extra lang moesten doen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum