ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 07.04.2017 12:22

Jennifer
Ik beet op mijn lip en bekeek haar. 'Je bent het raadsel van de school. Als je slim bent hou je dat zo. Ik heb vaker gezien hoe deze school een onschuldig iemand verpest.' zei ik en verliet de keuken om naar de feestzaal te lopen. Als ik ben gearriveerd grijns ik en vergeet alles wat zojuist heeft voorgedaan. Ik sloeg als eerst een paar shots achterover waarna ik al snel Jessie in de menigte had gevonden. 'Waar bleef je nou!' riep ze over de muziek. Ik haalde dansend mijn schouders op. 'Ik ben er nu toch?' vroeg ik met een grijns en haalde een hand door mijn asblonde haar. Ik nam nog een paar shots en genoot van de avond.

Ian
Na een tijdje betrad ik de dansvloer en zag een knappe eerste jaars die zich goed wist te mengen in de rest. Ik trok haar tegen me aan en begon met haar te dansen. 'Wat is je naam?' vroeg ik in haar oor. 'Thalita.' zei ze met een grijnsje. Het was een meisje met fel blauwe ogen en bruin haar. Ik trok haar dicht tegen me aan terwijl we danste. Mijn lichaam reageerde er al aardig op hoe ze tegen me aan schuurde.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 07.04.2017 12:41

Fey
Als ze dat zegt grijns ik duivels ''ik kan wel wat aan.'' Ik gooide mijn milkshake bitchie weg en liep de kantiine uit. Ik besloot te gaan trainen in het sportcentrum waarschijnlijk toch niemand was. En kleden me om in een sportbh en een legging. Ik deed mijn dagelijkse routine ik wist hoe mensen over me dachten. MOesten ze vooral blijven doen tot dat ik ze de tering in werk.

Seth
Ik zag Jennifer en nam haarpols vast terwijl ik haar naar me toe draaide.'' Klaar om high te worden?'' Ik duwde een mdma pil in haar mond terwijl ik haar tegen me aan liet dansen. Ik genoot van de muziek terwijl ik al ernstig bezopen was. Vanavond werd het zeker weten ik en Jennifer Lincoln. Het zweet drupte op mijn voorhoofd terwijl ik het boerenmeisje niet zag. Ze bleef nogaltijd een mystery.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 07.04.2017 12:50

Jennifer
Als ik opeens wordt omgedraaid kijk ik recht tegen Seth aan. Ik grijnsde en was verrast toen hij de MDMA pil in mijn mond stopte. Ik slikte hem door met een shotje en begon te dansen. Alles om me heen werd extra kleurig en ik begon dingen dubbel te zien. Hallucinaties. Ik grijnsde breed en genoot van de muziek terwijl ik tegen Seth aandanste.

Ian
Na een tijdje stonden we te zoenen. Ik moest zeggen dat ze dat zeker niet verkeerd deed. De muziek om ons heen werd bijzaak. Het was nog niet zo heel laat, maar ik had geen zin meer om te wachten. Ik moest mijn dick ergens in stoppen en vanavond was zij de lucky one. Ik nam haar mee naar de jongens dorms en liet haar binnen op mijn kamer. Ik hing een sok aan de deurklink zodat Mike met zijn dronken kop snapte dat ik de kamer had vannacht. Ik duwde haar lustig op het bed en drukte mijn lippen wild tegen de hare. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 07.04.2017 12:33

Seth 
Ik grijnsde breed en liet mijn handen naar haar billen glijden."Dit word leuk" zei ik hard door de muziek heen. Terwijl ik zelf niet had genomen. Ik altijd al een oogje op haar dus vanavond was mijn kans om nog is iets leuks te beleven. Ik zag dat Ian was vertrokken met een meid van de 1ste ofzo ha.. ik kwam met Jennifer Lincoln." Heb je zin?!" 

Fey
Ik was na een tijdje klaar en was toch wel benieuwd naar het feest. Ik kwam aan in een zaal vol dansende tieners die daadwerkelijk heel wat op hadden. Ik vouwde mijn armen overelkaar en zag het bloed waar over ze sprak . 1tje kon toch geen kwaad? 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 07.04.2017 12:42

Jennifer
Ik beet op mijn lip en ging dicht tegen Seth aan dansen. Ik kreeg alles maar wazig mee en knikte op iets wat hij zei maar echt door had ik het niet waarop ik eigenlijk ja zei. Ik streelde langs zijn borstkas en liet mijn handen vervolgens over zijn bovenbenen glijden om hem een beetje op te geilen. Een spelletje wat ik wel vaker deed. Ik drukte mijn hoofd in zijn hals en drukte daar een kusje waarna ik begon te giechelen.
 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 07.04.2017 01:03

Seth
Als haar handen langs mijn bovenbenen glijden hou ik heg niet meer." Mooi zo" ik nam haar hand vast en nam haar mee tussen de menigte richting de dorms. Gelukkig was die van mij niet ver. Eenmaal in mijn kamer. Sluit ik de deur direct voor Drake's neus "zoek een andere kamer!" Ik keek weer op naar Jeniffer en nam haar vast terwijl ik haar kuste." Je weet wat je moet doen" ik streelde met mijn tong langs haar onder onderlip en trok aan haar haar om er naaar onder te krijgen. Die geile ogen van haar maakte het alleen maar beter. Ik wist dat het in de ochtend een hell morgen zou worden zodra ze we wist dat ik  er drugs had gevoerd om haar in bed te krijgen.

Fey
Ik besloot weer weg te gaan en zag Seth Bonasis er vandoor gaan met het meisje die me aansprak. Ik zag iedereen elkaar drugs en alcohol voeren. Op het platenland had je dit echt niet. Ik had nog nooit gerookt of drugs genomen. Alcohol wel dat was een traditie. Ik besloot terug te gaan en horde heftig gekreun bij 1 van de deuren ik grinnikte bij die sok "ja Ian is weer is bezig hier." Klaagde een jongen terwijl hij op het punt stond om een wijf te neuken. Ian.. Ian Martyr volgens mij ik was helemaal vergeten dat er ook sterke vampier bloodline door ging hier op school. Later moest ik een familie kiezen om te dienen het liefst was ik liever geen bloodtank dat is de enige baan die ik kon krijgen met mijn vaders budget had hij gezegd. De opleiding was niet zo zwaar maar het was niet iets wat ik graag wilde worden. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 07.04.2017 01:26

Jennifer
Wanneer we het feest verlaten was ik mijn hele oriëntatie kwijt. Als we uiteindelijk een kamer binnen zijn zoende ik lustig met hem mee en ging vervolgens op mijn knieën. Ik ritste zijn gulp open en knoopte zijn broek open om hem vervolgens af te trekken tot zijn enkels samen met zijn boxer. Ik keek recht tegen zijn vriend aan die ik grijnzend in mijn handen pak en zo mijn mond er naartoe bracht. Ik nam hem in mijn mond en begon te pijpen alsof mijn leven ervan af hing.

Ian
Ik stootte nog een keer in haar en kwam klaar met een luide grom. Ik liet me hijgend naast haar zakken en kwam overeind. Ik trok mijn boxer aan en stak een joint op. 'Dat was echt geweldig.' zei de meid waarvan ik haar naam alweer was vergeten. 'Hoor ik vaker.' zei ik droog en keek haar aan. Ze kwam overeind en trok haar kleding weer aan. Ik grijnsde scheef en keek haar na. 'Zou je de sok naar binnen kunnen gooien als je de kamer verlaat, love.' zei ik duivels. Ze fronstte. Ze had niet verwacht dat ze meteen mocht ophoepelen volgens mij. Ik nam nog een flinke hijs van mijn joint en keek hoe ze verward maar nog steeds satisfied mijn kamer verliet en de sok naar binnen gooide.  

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 07.04.2017 01:43

Seth
Als ze recht tegen mijn dick aankijkt grijns ik breed maar als haar mond wonderen begint te doen kon ik mijn grommen niet laten.'' Jezus christus'' ik nam haar haren vast en begon een beetje te stoten in haar mond. Ik beet op mijn onderlip en sloot mijn ogen echt een grote shout out naar MDMA. Ik liet haar stoppen en tilde haar grijnzend op het bed waar ik haar zo wat op gooide. Mijn shirt was al snel uit en zo was die van haar ook. Ik trok haar broek over haar benen en schoof haar string grijnzend aan de kant terwijl mijn tong haar alvast nat maakte om er vervolgens hardhandig in te kunnen stoten.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 07.04.2017 01:48

Jennifer
Na een tijd voelde ik de grond onder mijn voeten verdwijnen en lachtte ik door het gevoel dat ik vloog. Ik voelde hoe hij me begon te plezieren en kreunde. Als ik vervolgens zijn vriend in me voelde stoten greep ik het bed vast en kreunde hard. 'Seth!' kreunde ik zonder ik eigenlijk besef had. Ik genoot van het opvullende gevoel en legde mijn handen op zijn rug waar ik met mijn nagels krassen zette van genot. Ik voelde me steeds slapper worden, moet de MDMA zijn met een combinatie van een overweldigend orgasme dat zich al snel op deed. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 07.04.2017 01:54

Seth
Ik grijnsde bij het horen van mijn naam en ging steeds harder ik voelde haar climax samentrekken waardoor ik mijn orgasme niet kon uit stellen. Ik kwam in haar klaar maar ging nog even door om haar te laten komen. Ik was morgen zo dood.
-
Ts?

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum