ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 01:14 PM

Jennifer
Ik hoorde in de verte een gesprek. Een vrouw, met Seth. Ik negeerde alle geluiden wat de honger creëerde en focuste op het gesprek. Het was zijn moeder. Ik keek rond en zag ze bij de ingang staan. 'Ik moet even iets doen.' zei ik tegen Jessie en liep achter ze aan op een afstand. Ze liepen in de richting van de directeur. Ik fronste wat had hij daar nou weer te zoeken.

Ian
Ik grijnsde als ze me meenam naar mijn dorm waar ze zich uitkleedde. Ik trok haar naar me toe en drukte mijn lippen op de hare. 'Weet je het zeker?' vroeg ik onder het zoenen en liep al zoenend richting het bed waar ik haar op gooide en vervolgens mijn jasje en blouse uittrok. Rot uniform ook. Ik kroop boven haar en plantte mijn lippen weer terug op de hare. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 01:28 PM

Seth
"Eind van het jaar bent u dus van plan om Seth mee te nemen naar Bulgarije van wegen zijn vader." Mijn moeder knikte terwijl ik onderuit gezakt op mijn telefoon zat te kijken "ik voel dat Seth even een break van alles nodog heeft hij is tenslotte mijn zoon en ik weet wat goed voor hem is." Zei ze "nee dat weet je niet." Zei ik geïrriteerd "ik begrijp u wel maar weet u zeker dat Seth de laatste 2 jaar van het semester overslaat en dat het beter is zo?" Vroeg de directeur "de rest doet hij wel in bulgarije hij kan tenslotte bulgaars praten dus daar hoef ik me niet om druk te maken." Zei mijn moeder pijnzend "tenslotte zijn daar mooie bruiden waar hij zich aan kan koppelen."

Violet
"Heel zeker" zei ik met een duivels grijnsje tegen zijn lippen aan. Terwijl mijn handen streelde over zijn rug. Ik beet zacht op zijn onderlip. Ik wist wat ik  wilde van hem en ik wist precies hoe ik hem voor mezelf kon houden. Dit werd geen limited relatie zoals die bitches nu eenmaal denken. Als je met mij een relatie  start is het voor eeuwig.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 01:33 PM

Jennifer
Als ik hoor dat Seth mee wordt genomen naar Bulgarije slik ik en beet mijn kaken op elkaar. Dit is zo een moment dat ik misschien beter geen vampier gehoor zou moeten hebben. Ze praatte verder over zijn educatie daar af te maken en een overvloed aan bruiden. Toen had ik genoeg gehoord. Ik liep naar zijn dorm en ging daar op zijn bed zitten. Je komt er niet makkelijk mee weg als je tegen mij liegt.

Ian
Ik streelde langs haar zij en drukte kusjes in haar nek. Ik maakte ondertussen haar bh los en drukte mijn lippen steeds een stukje naar onder. Wanneer ik bij haar borsten was gekomen nam ik er een in mijn hand en omvatte de andere tepel  met mijn mond om haar te verwennen.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 01:46 PM

Seth
Niet veel later liep ik geïrriteerd naar mijn kamer. Als ik Jennifer op mijn bed zie frons ik." Babe.. hoor je niet in de les te zijn?" Vroeg ik terwijl ik mijn jacket uit deed en ophing.

Violet
Als hij me verwend bij mijn borsten. Voel ik een vreselijke goeie sensatie door me heen gaan." Babe" zei ik jammerend terwijl ik me warm voelde worden mijn ademhaling werd steeds zwaarder. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 01:55 PM

Jennifer
Wanneer hij binnen kwam pakte ik een glas wat op zijn nachtkastje stond en gooide dat naast zijn hoofd tegen de muur kapot. 'Je loog tegen me. Wanneer wou je me vertellen dat je naar Bulgarije zou gaan? Ik dacht dat deze relatie beter in elkaar zat dan dat!' riep ik boos.


Ian
Ik grijnsde als ik merk hoe ze onder me lag te kronkelen van genot. Mijn hand die op haar borst lag liet ik afdwalen naar beneden. Mijn hand gleed in haar slipje en zocht zo haar genotsknobbeltje op. Al snel had ik in de gaten dat ze nu al nat was. Dat was alleen maar goed. Ik grijnsde terwijl mijn tong nog innig met haar tepel bezig was en vervolgens liet ik mijn tong over haar borst en buik naar beneden glijden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 02:14 PM

Seth
Ik nam diep adem "ik was plan je het te vertellen.. heb je ons afgeluisterd?" Zei ik fronsend "ik ga niet naar bulgarije niet als ik jou hier nog heb" zei ik terwijl ik naar haar boze gezichtje keek." Ik ga mijn vader bellen om hier te blijven en dat is al heel wat.. Want ik mag die man niet.. tjeez Jennifer afluisteren had niet gehoeven." Zei ik "het zijn dingen die privé zijn ookal ben je mijn vriendin ik moet vertrouwen in je kunnen hebben."

Violet
Ik voelde mijn lichaam stuiptrekken. Bij elke move die hij maakte na veel ervaring had hij het allemaal in de hand. Ik keek naar hem terwijl kleine kreuntjes mijn lippen verlieten." Ian" zei ik blozend maar 1 aanraking met zijn tong daar beneden en ik zou waarschijnlijk komen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 02:21 PM

Jennifer
'Ja tuurlijk verdraai de rollen maar. Als jij me vanaf het begin had verteld wat je moeder van plan was had ik niet nieuwsgierig hoeven luisteren.' zei ik en liep lang hem de kamer uit. 'Doe je vader de groeten.' mompelde ik en liep naar mijn eigen dorm. Ik sloot de deur achter me af. Ik wou even niemand zien. Gewoon alleen zijn. Nadenken.

Ian
Ik grijnsde en trok haar string naar beneden over haar benen die ik spreidde. Ik keek verlekkerd naar haar vriendin en begon met het mondwerk. Ze proefde echt hemels. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 02:33 PM

Seth
"Jennifer wacht nou even." Maar voor ik het wist was ze weg ik beet mijn kaken opelkaar. En voelde een verlangen om even van de wereld te zijn ik pakte een xtc pil uit mijn nacht la en slikte die met een glaasje water door. Ze zou me verlaten.. ze was Jennifer Lincoln veel te goed voor mij. Ik sloeg hard op de wasbak en kon het wel uitschreeuwen.

Violet
Ik genoot van zijn tongspel en greep naar zijn hoofd "godsame." Zei ik kreunend terwijl ik wat dichterbij kwam om hem meer te voelen. Waar had hij dat nou weer geleerd ik voelde een orgasme komen en kwam klaar met een kreun. Hijgend ging ik met een hand door mijn haren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 02:50 PM

Jennifer
Ik ging op mijn bed zitten en trok mijn benen op. Iemand klopte op mijn deur. 'Ga weg!' riep ik en staarde boos voor me uit. 'Jenn, alles oké?' hoorde ik de stem van Drake. Ik zuchtte en kwam overeind. Hij is misschien wel de enige met wie ik hierover kon praten. Ik liet hem binnen. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij. Ik ging terug zitten in dezelfde houding en keek hem aan. 'Seth zijn moeder neemt hem mee terug naar Bulgarije en hij heeft mij niks verteld. Ik heb het zelf moeten horen toen hij met zijn moeder in gesprek was met de directeur.' zei ik. Drake zuchtte. 'Seth heeft zijn mondje wel daar. Als hij hier wilt blijven dwingt zijn moeder of wie dan ook hem echt niet om weg te gaan.'

Ian
Wanneer ze klaar is gekomen lik ik alles op en trok mijn broek omlaag. Door het hele spel was mijn vriend al op zijn optimale stijfheid. Ik keek naar Violet. 'Als je wilt stoppen moet je het zeggen oké?' zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare terwijl mijn vriend al voor haar opening klaar stond. Langzaam schoof ik hem bij haar naar binnen. Kort voelde ik weerstand en drukte daar doorheen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 03:08 PM

Seth
Ik lag high op mijn bed en rookte voor de derde keer een joint op. Ik keek op mijn telefoon en zag nog een berricht van mijn moeder." Weet je nog Sarah van de Nauglan huizen ze komt naar jullie school ik en haar vader hebben al het een en ander besproken- ik grinnikte Sarah was wel een lekkerding 1 van mijn laten exen in Bulgarije. Haar familie was bijna even groots als die van Jennifer ik viel op meisjes met een attitude en een machtige positie.

Violet
"Oké" zei ik blozend terwijl ik hem me voelde. Het voelde pijnlijk maar ik voelde hem steeds betere bewegingen maken. Beter dan dat ik had verwacht ik zette mijn nagels in zijn rug. En begon een tongspel om mijn kreunen te verminderen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum