ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 03:34 PM

Jennifer
'Ik moet gaan, zometeen de eerste cheertraining.' zei ik en kwam overeind. Ik keek kort in de spiegel en trok mijn staart weer aan waarna ik naar Drake keek die ook opstond en naar buiten liep. 'Als je wilt praten ik ben er voor je Jenn.' zei hij. Ik knikte dankbaar en liep naar buiten naar het lacrosse veld waarnaast wij training hadden aangezien het goed weer was. Ik hielp de coach met alles klaar te zetten voor de lacrossers en haalde zelf uit het opslag hok de pompom's van iedereen.

Ian
Ik gromde en merkte dat ze wat meer relaxte. Ik verhoogde mijn tempo een beetje en liet mijn rechterhand ondertussen strelen over haar lichaam terwijl ik op mijn linker steunde. Eigenlijk begon de training zometeen, maar dit was toch wel even leuker dan training. Ik kwam tenslotte wel vaker te laat. Niks nieuws daar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 08:05 PM

Seth
Ik had me klaar gemaakt voor Lacrosse. En liep met mijn handen in mijn zaken het veld op waar ik Jennifer zag. Ik keek ongeïnteresseerd weg en liep richting Mike en Elijah." Hey deal je weer?" Vroeg Mike met een grijns terwijl hij kon zien dat ik genomen had. En als ik genomen had betekende dat ik weer back in business was." 50 per pil" zei ik tegen ze terwijl ik wat lucht opsnoof en het geld nodig had voor het geval dat mijn moeder al min bankgegevens zou blokkeren. 

Violet
Ik kwam klaar en keek Ian hijgend aan terwijl mijn lippen de zijne bespeelde. Het ging allemaal snel maar wat ik had geleerd van Maria zijn. Is dat het voor de jongen moeilijk is om me te ontwijken ik werkte als een soort verslaving." Dat was geweldig." Zei ik terwijl ik met een hand door zijn haren ging. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 08:32 PM

Jennifer
Ik zag de meiden al aankomen lopen en glimlachte zwak. Ondertussen hoorde ik vanaf het veld dat Mike maar al te blij was dat Seth weer dealde. Ik rolde mijn ogen. 'Wat is er?' vroeg Jessie. Ik zuchtte en keek haar aan. Ze schrok en ik wist al dat ze weer mijn gedachte had gelezen. 'Je moet daar echt mee stoppen Jessica.' zei ik dreigend. 'Is er niks wat je kan doen om zijn familie te laten overtuigen te blijven?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Alsof ze naar mij luisteren.'

Ian
Wanneer ze kwam voelde ik haar samentrekken waardoor ook mijn orgasme kwam. Ik liet me uit haar glijden en viel naast haar op bed neer. Ik drukte een kus tegen haar lippen en keek naar haar. 'Shit, ik heb training nu.' zei ik tegen haar en kwam snel overeind.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 08:38 PM

Seth
"Seth Bonasis?" Riep de coach "aanwezig" zei ik suf terwijl de coach rondkeek opzoek naar onze captain "waar is die Martyr gebleven net zijn vader!" Zei de coach vermoeiend terwijl ik kort naar Jennifer keek maar als Drake met haar bemoeid bijt ik mijn kaken opelkaar.

Violet
Ik trok het laken omhoog om mijn naakte lichaam te verberegen.  En keek hoe Ian zich vliegensvlug klaar maakte voor Lacrosse ik glimlachte zwak." Succes babe" zei ik terwijl ik mijn haar in een knot draaide. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 08:51 PM

Jennifer
'Oke dames, ga even zitten in een cirkel. We gaan het programma van dit jaar bespreken.' zei ik en ik hoorde Drake. 'Hulp nodig?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ga maar snel voordat je op je kop krijgt van coach.' zei ik en richtte me terug op de meiden. Ik pakte mijn klembord erbij en keek iedereen kort aan.

Ian
Ik trok snel mijn sportkleding aan en rende op vampiersnelheid naar het veld. 'Martyr je bent te laat!' riep de coach boos. 'Sorry coach. Het zal niet nog eens gebeuren.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip terwijl ik over mijn achterhoofd wrijf. Hij ging door met de presentie lijst en Mike gaf me een duwtje met zijn schouder. 'Seth dealt weer.' zei hij met een brede grijns. 'Ja? En?' vroeg ik en keek naar Seth. 'Dat hij het vooral doet. Dat ie weer de oude word.' zei ik en luisterde naar de coach wanneer hij begon over het komende seizoen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 10:09 PM

Seth
Ik nam diep adem terwijl ik naast Elijah rondjes om het veld rende." Yo Seth!" Horde ik Drake roepen terwijl ik mijn pas versnelde. Ik had geen zin in praten met hem. " Sirieus Seth je gaat nu je beste vriend negeren vanwege je issues? " Zei Drake terwijl ik nog sneller ging. 

Violet
Ik liep kauwend op een kauwgompje het sportveld op en ging op de tribune zitten. Om te kijken of die wijfen wel echt uit Ian's buurt bleven nu hij de aanvoerder was zouden veel van die billenlikkers van Jennifer een poging doen. Dan kende ze deze half Lincoln nog niet. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 10:19 PM

Jennifer
Na alles te hebben besproken schreeuwde Jessie naar de tribune. 'Hey, boeren trien. Dit is een gesloten training.' riep ze arrogant. Ik liep naar haar toe. 'Dat maken de coach, Ian en ik wel uit Jessie. Gedraag je en begin.' zei ik tegen haar waarna ik zwak glimlachte naar Violet. Die hele code interesseerde me eigenlijk niet. Het is Violet en ik kan het gewoon normaal met haar vinden. 'Nou dames, laat maar eens zien of jullie verbeterd zijn na dat drama vorig jaar.' zei ik terwijl ze een voor een zichzelf presenteerde. Ondertussen dwaalde mijn blik af en toe af naar Seth.

Ian
Ik zuchtte en keek Seth na. 'Laat hem Drake. Het heeft toch geen zin als hij niet wilt praten.' zei ik en haalde een hand door mijn haar terwijl ik aan mijn laatste rondje rennen begon. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 10:29 PM

Violet
Ik keek duivels op naar Jessie "o Sirieus..dan zou je het vast ook niet erg vinden als ik even een proefles mee draai." Zei ik terwijl ik van de tribune af gesprongen "do you mind Jenn?" Vroeg ik met een grijns je terwijl Jessie haar pijnzend aankeek.

Seth
Ik voelde me duizelig worden. En maakte het rondje af waarna ik even ging zitten. Ik had echt wat speed nodig.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 10:34 PM

Jennifer
Ik keek op als ik Violet hoor. Jessie keek me aan op de manier waarvan ik precies wist hoe boos ze zou zijn als ik ja zou zeggen. Het interesseerde me niet. Ik was captain. 'Tuurlijk, Misschien kun je je beter wel omkleden in iets gemakkelijkers. Er ligt nog een uniform in het hok als je wilt.' zei ik tegen haar en Jessie liep naar me toe. 'Je weet toch wel wat je nu doet?' sist ze naar me. 'Ja dat weet ik Jess. Calm down or leave.' siste ik terug en liet haar mijn duivel ogen zien. Ze ging boos terug in de rij staan.

Ian
Ik keek recht tegen de cheerleaders aan en zag Violet erbij staan. Ik fronste en liet het maar gaan. Zolang het niet fout ging. Als ik Seth langs de kant zie zitten nam ik uit de krat zijn fles water en liep naar hem toe. 'Hier.' zei ik hijgend. 'Neem een minuut.' zei ik en liep vervolgens terug naar de rest voor de volgende oefening van de coach. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 10:45 PM

Violet
Ik draaide mijn haar in een staart en liep het veld op in het cheerleader pakje.ik voegde me bij het rijtje terwijl ik kort naar de jongens keek waar ik Ian bezweet zag ik beet sexy op mijn onderlip. Hij zag er echt Hot uit.

Seth
"Tss" zei ik arrogant terwijl ik snel een slok nam. Denk maar niet dat ik me liet kennen door die insecten. Als ik wilde kon ik doen wat ik wilde met sommige door alleen een zakje drugs. Ik was net een mafiabaas hier. Sethsian Bonasis was weer terug. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum