ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 01:10 PM

Jennifer
Toen het donker begon te worden liep ik naar buiten. Het was zo goed als uitgestorven hier, maar ik wist precies waar ik ze kon vinden. Ik ging richting het meertje waar een pad van bloesem lag door de bloesembomen. Bij het meertje zag ik inderdaag een koppeltje staan. Mijn ogen werden rood en mijn hoektanden kwamen tevoorschijn. Ik liep op de twee af en tikte de jongen op zijn schouder. Hij draaide zich om en schrok van mijn ogen. 'Jennifer Lincoln?' vroeg hij met een bibberende stem. 'Goed geraden.' zei ik en zette mijn tanden in zijn nek. Het meisje rende gillend weg. Binnen no time had ik de jongen leeggedronken en rende ik achter het meisje aan. Binnen 2 seconden stonden mijn tanden nu ook in haar nek. Ze werd steeds slapper des te meer ik dronk. Totdat ze uiteindelijk levenloos tegen me aan lag. Ik liet haar nonchalant vallen en veegde grijnzend langs mijn mond hoeken. Nu nog maar zorgen dat ik die lichamen weg krijg.

Ian
Ik grijnsde en tilde haar op haar bureau. Ik ging op mijn knieën zitten en kuste haar enkels en zette zo een spoor van kusjes naar boven over haar been. Als ik bijna bij haar vriendin kwam ging ik naar de andere enkel en herhaalde het om de spanning op te bouwen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 01:47 PM

Violet
Een kreun verliet mijn lippen terwijl ik mijn hoofd op mijn rechterschouder leunde. Mijn rechterhand glee door zijn haren "drink" zei ik zacht tegen hem.

Seth
Als ik een kreet hoor kijk ik duivels op. Ik rook bloed en ging op het balkon staan met mijn joint nog tussen mijn lippen." Alcohol helpt" zei ik wijzend naar de lichamen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 02:07 PM

Jennifer
'Niemand die ze zal missen.' zei ik als ik Seth op het balkon zie staan. Ik sleepte het meisje mee terug naar het meer waar ik mijn sterkte gebruikte om haar naar het midden van het meer te slingeren. Ik deed het zelfde met de jongen. Kort bleven ze drijven maar ze zonken langzaam naar beneden. Ik liep terug en keek naar het balkon van Seth. 'Ik kom naar je toe.' zei ik tegen hem en liep naar binnen richting zijn dorm.

Ian
Wanneer ze dat zei werden mijn ogen rood en mijn hoektanden scherp. Ik beet in haar dijbeen en dronk van haar bloed terwijl mijn ene hand onder haar rokje ging en haar begon te bevredigen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 02:22 PM

Seth
"Wat jij wil" zei ik met een lachje terwijl ik me op bed liet vallen. En wolkje van rook uitblies. Morgen zou ik beginnen met dealen en het vervoeren van mijn vaders drugs zou ik ook overnemen.

Violet
Ik kreunde en voelde het heerlijke gevoel van zijn tanden en soepele vingers." Damn Ian"  zei ik in een kreun terwijl ik genoot  hij zocht mijn donkere kamer echt op. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 02:33 PM

Jennifer
Wanneer ik bij zijn kamer kwam opende ik de deur en liep binnen. Ik ging naast hem liggen en zei even niks. Ik pakte zijn joint, nam een hijs en gaf hem weer terug. Mijn ogen bleven gericht op zijn plafon tot ik de juiste vraag kon stellen. 'Waarom heb je me niks verteld?' vroeg ik. Dit keer rustig. Zonder glas naar zijn hoofd.

Ian
Ik gromde en haalde mijn tanden uit haar been. Ik begon met mondwerk. De combinatie van de bloed smaak en haar sappen was heerlijk. Mijn vingers gingen gewoon door in haar ingang terwijl mijn tong zich op haar genotsknobbeltje focuste. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 02:50 PM

Seth
"I didn't want to hurt you." Zei ik direct terwijl ik naar het plafond bleef kijken." Dat is wel het laatste wat ik ooit zou doen." Zei ik zuchtend terwijl ik diep adem nam.

Violet
Als hij zijn mond begint te gebruiken kom ik hevig klaar." Ian!" Ik keek naar hem en bloosde jezus mijn helektrische lichaam voelde warm aan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 02:57 PM

Jennifer
Ik haalde diep adem en zuchtte het door mijn neus uit. Ik keek vervolgens naar hem en draaide me op mijn zij naar hem toe. 'Is er iets wat ik kan doen waardoor je niet hoeft te gaan om met een van die bulgaarse sloeries te trouwen?' vroeg ik en legde mijn hand op zijn borstkas. Ik beet op mijn lip.

Ian
Wanneer ze klaarkwam likte ik mijn vingers schoon en daarna de resterende sappen wat uit haar vriendin stroomden. Ik glimlachte naar Violet. 'Ik hou er van als je mijn naam schreeuwt.' zei ik en drukte kusjes over haar lichaam. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 03:06 PM

Seth
"Nee dat regel ik zelf wel." Zei ik mysterieus terwijl ik haar aankeek "het enige wat jij hoef te doen is jezelf uit kleden." Zei ik    terwijl ik haar aankeek.

Violet
Ik grijnsde breed en kwam overeind ik duwe hem op bed en kroop boven hem. Ik stak zijn warme vriend in me terwijl ik zijn handen op mijn borsten plaatste. Ik begon langzaam met bewegen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 05:55 PM

Jennifer
Ik glimlachte en kleedde me langzaam uit. Ik drukte mijn lippen weer tegen die van Seth en was blij dat deze ruzie nu weer achter ons lag. Ik ging bovenop hem zitten en gooide mijn shirt uit.

Ian
Ik gromde wanneer ik haar op me voel rijden. Ik kneedde haar borsten en speelde af en toe met haar tepels. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 07:40 PM

Seth
Ik rookte mijn joint op terwijl ik naar haar keek. Mijn rechterhand raakte kort haar borsten aan. Wat waren die toch mooi. Ik ging overeind zitten en stak mijn joint uit  in het asbakje naast mijn bed. Ik plaatste kusjes in haar nek en stak mijn hand in haar string. Ik wreef zachtjes ober haar genotsknobbel terwijl ik niet na dacht ik wilde alleen maar seks

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum