ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 01:59 PM

ts -volgende ochtend.
---
Jennifer
Kreunend voelde ik hoe ik langzaam wakker werd. Mijn hoofd barstte uit elkaar en de zon die vol in de kamer scheen hielp niet echt. Langzaam opende ik mijn ogen en fronste. Dit was niet mijn kamer? Wat is gister gebeurd? Ik was op het feest, danste met Seth en toen... Ik voelde een warmte naast me en draaide me ernaartoe. Het was Seth. Dit moest zijn kamer zijn. Ik gaf hem een harde stoot met mijn elleboog om hem wakker te maken. 'Seth!' riep ik boos en hield de dekens zo om mijn lichaam dat hij niks ervan kon zien.

Ian
Met een kater werd ik wakker en zag hoe Mike rechtop zat in zijn bed. 'Hoe was ze?' vroeg hij. 'Wie?' vroeg ik fronsend. 'Die eerste jaars.' zei hij. Ik grijnsde breed. 'Ze was goed. Maar ik heb beter gehad.' zei ik en kwam langzaam overeind. Ik ging door mijn warrige haar en trok een shirt over mijn hoofd en een joggingbroek aan. 'Ga je mee? Ik kan wel een stevig ontbijt gebruiken.' zei ik met een grijnsje en liep de deur van mijn kamer uit. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 02:09 PM

Seth
''hmmm wat?'' Zei brommend ik gaapte zacht en strekte me uit terwijl ik me naar Jennifer toedraaide. Haar blik stond niet al te blij ''verberg je niet ik heb die mooie borsten en billen toch al van je gezien.'' Zei ik grijnzend ik kwam overeind en trok mijn uniform snel aan en nam nog even een paracetamol voor tegen de kater.''Maak me vanavond maar af heb nog een aantal dingen te doen'' zei ik suf ik nam een sigaret en stak die snel aan ''zie je in class prinsesca!'' Zei ik zelfingenomen terwijl ik haar achter liet in mijn kamer als je iemand een klootzak kan noemen ben ik dat wel. Ik had kookles een nieuw vak hier tegenwoordig op school.

Fey
Ik had mijn uniform aangetrokken en mijn haar los over mijn schouders. Nu leek ik toch een beetje hetzelfde en niet op een boerenkloot. Ik had kookles en zat in een gemengde klas Rosevield en Whitemore samen. Ik had geen vrienden en ik had ook mensen die me niet eens kennen maar me toch blijven beledigen en pesten om het feit dat ik met 2e handse kleren liep van de primark. Ik liep eerst naar mijn kluisje en pakte mijn kookboeken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 02:18 PM

Jennifer
Ik gromde en voelde hoe mijn ogen gifgroen schenen. Ze waren al gifgroen van zichzelf, maar wanneer mijn duivel werd aangewakkerd werden ze intenser en lichtte ze helemaal op. Ik trok boos de kleren van gisteren aan en besloot het eerste uur ook meteen over te slaan. Ik liep zijn kamer uit richting die van mij. Dit voelde echt puur als een Walk of Shame. Ik kwam op mijn kamer waar ik boos de deur achter me dicht gooide. Ik fristte me snel wat op en deed mijn uniform aan. Ik pakte mijn spullen en liep boos door de hallen naar de cafetaria voor een ontbijt. Iedereen die me vandaag in de weg stond zou door een hell gaan en daar mochten ze Seth voor bedanken.

Ian
Ik liep door de gangen en zag het onbekende meisje bij haar kluisje. 'Daar heb je haar weer.' zei Mike. Ik grijnsde breed en duwde Mike tegen haar aan waardoor ze zo goed als omviel. 'Mike kijk eens uit waar je loopt.' siste ik naar hem alsof hij uitzichzelf tegen haar op was gelopen. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik ben al weg. Sorry nog.' zei hij lichtelijk geïrriteerd en liep de gang door. Ik stak mijn hand uit en trok het meisje overeind. 'Hij kan nogal lomp zijn.' zei ik met een charmante glimlach. 'Ian. Ian Martyr.' zei ik tegen haar en leunde tegen de kluisjes. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 02:43 PM

Fey
Als ik omval en weer overeind word gehezen kijk ik gifitg op. Vooral als een jongen me aan raakt die zich voorsteld als Ian Martyr.'' Als je me opzettelijk wil laten vallen doe het dan ook goed'' zei ik op mijn teentjes getrapt. Ik was niet als die domme hoertjes uit de 1ste ik keek naar zijn hand en draaide me toen om ''kijk heb je het boerinetje weer!'' Riep een trut ik liep naar achter legde mijn boeken neer aan de kooktafel. Kijk heb je een sletje weer! dacht ik in mezelf maar ik hield me gedeisd ''iedereen is er neem ik aan de groepenlijst word nu opgenoemd dus luister goed we maken vandaag worteltaart.'' Zei de chef ''iets wat die boerentrien goed kan.'' Zei iemand anders terwijl er een geen gloed in mijn ogen was mijn emoties stonden helemaal uit op dit soort momenten dat getreiter was niks nieuws voor me.'' Ian en Violet'' als hij de naam noemt van die jongen stord ik bijna in.

Seth
Ik glee met mijn vinger langs een mes. En dacht aan Jennifer haar boze blik ik grinnikte. Maar horde al snel dat gejoel tegen dat nieuwe knappe schatje van het plateland. Ik snapte wel waarom ze zo op haar haten ze was knap maar niet rijk duh. Ik vroeg me af of ze de skills die ze waarschijnlijk op het platteland gebruikte hier ook vrijuit zou ontketenen. Als Ian en dus Violet.. nieuwe meisje samen moeten kan me dag al helemaal niet meer stuk. Ian en het boerinetje ik grinnikte terwijl mevrouw Lincoln weer is te laat was. Ik hield ervan om Jenn te treiteren als zei en ik een relatie zouden hebben waren we zeker weten het stijl met veel ruzies en geschreeuw van hier tot tokyo. Maar we zouden ook couple goals aan de andere kant kunnen zijn. Neh never dat Jennifer me nu nog wilde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 02:54 PM

Ian
Ik haalde mijn schouders op. Ik had het kunnen proberen. Ik liep het lokaal in en keek zuchtend rond. Koken. Hier had ik zo geen zin in. Ik luisterde maar half naar het verhaal van de docent. Wanneer ik mijn naam hoorde keek ik pas op. Wie was Violet nou weer? Ik keek rond en zag dat dat de nieuwe onbekende was. Ik grijnsde en voegde me bij haar. 'Dit is ook een manier om achter je naam te komen.' zei ik met een grijnsje en keek op als ik Jennifer in de deur opening zag. 'Lincoln, je bent te laat.' zei de docent boos.

Jennifer
Ik had mezelf 2 bloodbags O-negatief gekocht om mijn woede een beetje te stillen, maar ik werd er alleen maar bozer van. Niemand maakte zomaar misbruik van mij en Seth al zeker niet. Ik liep naar het lokaal en keek op als de docent me boos aansprak op dat ik te laat was. Ik keek haar intens woedend aan en merkte dat ze een beetje angstig verder ging met haar les. Ik ging naast Jessie zitten die me fronsend aankeek. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze verveeld. Ze wist meteen dat er wat was gebeurd wat ik niet op prijs stelde als ik in deze staat was. 'Seth... Hij heeft me gedrogeerd. Ik werd naakt wakker naast hem vanochtend.' siste ik. 'Jennifer mag bij Seth en Jessie jij kan bij Hayden.' zei de docent. Ik rolde mijn ogen en nam mijn messenset mee naar het aanrecht van Seth. 'Je mag uitkijken dat ik je zaakje er niet afsnijd.' siste ik terwijl ik een scherp hakmes erbij pakte en zo hardhandig een wortel doormidden hakte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 03:38 PM

Seth
''Wat schattig gister genoot je nog van mijn aanwezigheid.'' Zei ik met een pruillipje terwijl ik grijnzend het deeg begon te maken. En koken niet onze beste vak was we waren verwend we kookte niet voor ons zelf.'' Geef toe je vond dit wel lekker'' ik maakte een bef gebaar met mijn vingers en grinnikte vervolgens ik pakte wat melk en kon niet genoeg krijgen van mezelf.

Fey
''Gefeliciteerd'' zei ik droog en verveeld ik begon met de wortelen snijden gooide ze in de deeg bak binnen een mum van tijd was ik klaar.'' nu jou buurt'' ik keek ongeintresseerd naar mijn nagels. Hij was wel de eerste die me naam wou weten wat me verbaaste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 03:49 PM

Jennifer
'Hou je kop Seth. Natuurlijk als ik gedrogeerd ben. Vieze kwal. Ik weet er niks meer af en dat is misschien wel het beste van de hele nacht.' siste ik en gooide wat wortels in de kom met het beslag voor de inhoud van de taart. 'Is toch wel zielig hoor. Drogeer je ze allemaal om ze in bed te krijgen. En iedereen maar denken dat het door je charmes komt terwijl eigenlijk geen hond met je naar bed wilt.' Ik rolde mijn ogen en keek naar Jessie die naar me gebaarde dat ik me rustig moest houden.

Ian
Ik keek naar de bak en had even geen flauw idee wat ik moest doen. Ik kookte nooit. Daar had ik personeel voor thuis. Daarom kwakte ik er maar wat ingrediënten in die er waarsschijnlijk niet eens in hoorde waarna ik het in de oven zette. 'Dus Violet. Mooie naam, voor een mooi meisje.' zei ik met een grijnsje. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik. 'Nu we toch kook partners zijn.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 04:06 PM

Fey
Als hij me vraagt waar ik vandaan kom kijk ik hem suf aan ''Rusland hoezo?'' Zei ik terwijl mijne klaar was en iedereen al snel merkte dat de mijne met passie was gemaakt. Ik sneed de cake in stukken als hij me mooi noemt kijk ik hem grijnzend aan ''dat zei je waarschijnlijk ook tegen die 1ste jaar van gister..'' Ik legde mijn hand kort op de zijne ''zo roer je'' ik liet zijn hand soepel bewegen terwijl wijfen al begonnen te smoezen. Ik liet zijn hand los en wilde gewoon een goed cijfer.

Seth
''Je vond het wel lekkerrr Jennnnn'' zei ik met een duivels lachje ik liep met mijn verotte cake naar de chef en liet hem beoordelen ''een 4 meneer Bonasis.'' Zei hij straight ''temminste geen 2 voor een keer.'' Zei ik met een lachje ik zag dat Ian hulp kreeg van Violet zijn gezicht stond me niet aan hij keek nooit zo naar een meisje.'' die boerentrien denkt nu al dat ze wat is.'' Zei jennie jaloers ''ach jij wild allang al aan Ian's dick zuigen.'' Zei ik terwijl ze me beledigd aankeek.'' Wat het is de waarheid'' ik gooide mijn verotte cake weg en keek naar Jennifer mijn innerduivel genoot hier zo van.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 04:26 PM

Jennifer
Mijn ogen lichtte weer groener op en ik keek hem recht in zijn ogen aan terwijl ik een mes tegen zijn keel zet. 'Kijk uit met wat je zegt terwijl ik martelvoorwerpen in mijn handen heb, Bonasis.' siste ik en keek op als de chef mij vermeld dat ik een 4 kreeg. 'Wat verwacht je dan ook van ons? Wij koken niet.' zuchtte ik. 'Nee jullie gebruiken die messen op elkaar, leg neer Lincoln.' zei ze en liep vervolgens verder. Ik rolde mijn ogen en legde mijn mes bij de andere en keek naar Violet en Ian. 'Ach laat die meid toch. Ze lijkt me verstandig genoeg om niet in die trucjes van Ian te trappen. Als je slim bent doe jij dat ook niet Jessie.' zei ik tegen haar en legde mijn messen weg.

Ian
'Gewoon om je beter te leren kennen. That's all.' grijnsde ik. Als ze haar hand op die van mij legde om te roeren neem ik de beweging al snel van haar over. 'Je bent wel goed met je handen.' zei ik en haalde grijnzend mijn wenkbrauwen op. Ik negeerde al het gezeik van die bitches. Rustig maar dames jullie krijgen jullie beurt nog. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 05:40 PM

Fey
''Ha,'' zei ik oogrollend terwijl ik mijn cake bracht ''manjefiek een 10.'' Zei ze ''bedankt'' zei ik kort af terwijl ik richting de prullenbak liep en van plan was om de cake weg te gooien.'' Geef die maar aan mij'' Een jongen nam de cake over en nam een plak ''wie wild boerencake is best lekker!'' Ik keek de jongen verveeld aan en besloot dat boer gedeelte maar te accepteren. Ik waste mijn handen terwijl mensen echt stukken begonnen te eten.

Seth
''Hmm kinky'' zei ik terwijl ik langs mijn onderlip likte en haar echt weer is opzocht.'' Wat zei zegt Jess'' zei ik terwijl ik nog steeds in Jennifer's ogen bleef kijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum