ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 12:26 AM

Jennifer
Ik kreunde hard dat het sowieso te horen moest zijn in de gangen. 'Pull it!' kreunde ik en genoot intens van al zijn handelingen. Het orgasme wat er aan zat te komen was net vuurwerk. Het bouwt zich op tot op zijn hoogtepunt en spat uit elkaar in de lucht. Ik begon op een hoog tempo mee te bewegen om het tempo wat op te voeren.

Ian
Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. Ik ging er recht voor zitten en keek naar haar. 'Ik weet geen precies nummer, maar het zal toch wel in de hondertallen zijn.' zei ik tegen haar. Ik had zeker de helft in deze school al gehad. Misschien meer. En buiten school in de vakanties en voor ik überhaupt op deze school zat kwam ik zeker ook niks te kort.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 10:38 AM

Violet
Ik grinnikte "al die meisjes en geen 1 voldeed aan je behoeftes apart van de seks." Ik keek hem met glinstrende ogen aan "ik neem het je ook niet kwalijk het is niet dat ik geen dingen heb gedaan maar wij hebben waarschijnlijk verschillende redenen." Ik keek intens voor me uit hij had mijn maagdelijkheid maar ergens anders was het niet meer zo strak als eerst. Als ik hem zou vertellen over mijn 2e leven zou hij niet eens meer met me willen blijven.

Seth
Ik nam haar haar vast en trok er zacht aan terwijl ik een harde pets gaf op haar bil. Net alsof ik een paard bereed.  Ik voelde dat ik elk moment kon komen en nam entree in haar vriendin waar ik extra hard ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 12:20 PM

Jennifer
De pets gaf me een heerlijk brandend gevoel waardoor er weer een kreun ontsnapte. Kreunen was nog het enige wat ik kon uitbrengen op dit moment. Ik werd verrast toen hij van vriendin wisselde en kreunde zijn naam terwijl mijn hoogtepunt was gekomen.

Ian
'Wat voor een dingen?' vroeg ik fronsend en ging wat rechter zitten. Zover ik wist was ze nog gewoon maagd. Dat had ze me zelf verteld en dat was ook zeker te voelen.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 02:19 PM

Seth
Door haar orgasme kwam ik ook klaar. Ik drukte kusjes op haar rug en glee hijgend uit haar. Ik gaf nog een pets tegen haar bil "deze billen zijn van mij" zei ik met een grijns terwijl ik er nog extra in kneep.

Violet
"Ik was een huurmoordenares als jong meisje." Zei ik terwijl ik hem aankeek "ik doDen mensen voor geld.. zodat ik en mijn vader konden overleven." Zei ik "later werd het iets intiemer om slachtoffers te lokken." Zei ik. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 02:33 PM

Jennifer
Hijgend draaide ik me op mijn rug na die petsen en drukte me vervolgens tegen Seth aan. Ik beet op mijn lip en tekende figuurtjes over zijn borstkas met mijn vingertoppen. Ik wou hem vertellen dat ik van hem hield, maar dat was niet echt iets wat ik snel zei. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik laat jou niet meer gaan. Niemand die kan doen wat jij met me doet.' zei ik met een grijnsje.

Ian
Ik fronste. 'Niet zo een onschuldig boeren meisje after all.' zei ik en beet op mijn lip. 'Wat bedoel je? Je zei dat je maagd was?' vroeg ik een beetje verward 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 05:03 PM

Violet
''Wanneer supernaturel beings als afdankertjes ergens op straat tussen de mensen worden gegooid.. moeten ze zien te overleven en dat deed ik ook ''al was ik 1 keer de fout in gegaan met iemand die zo menselijk leek maar een duivel bleek te zijn hij had me verkracht en mijn achterste maagdelijkheid ontnomen.. al kon ik voordat hij mijn echte maagdelijk ontnam zijn kop er af rijten.'' Nu zou zeker de vraag komen hoe kan een vampier/Maria een duivel zijn kop er af hakken? ''mijn moeder is koning Blake's zusje dat maakt mij een half lincoln.. al kan ik mijn duivelse kant niet volledig gebruiken.'' Ik kroop naar hem toe en zette mijn wijsvinger op zijn lippen ''dit moet je voor je zelf houden mijn moeder maakt me af als Jennifer het weet.'' ik had eigenlijk dikke schijt moeten hebben aan mijn moeder maar zins de dag dat ze me vertelde dat het uiters verboden was om met een mens een kind te baren en dat haar familie mijn vader zou doden ben ik altijd mijn vaders achternaam gaan gebruiken en een ander soort naam. Eigenlijk heten ik Fey Lincoln als mijn moeder niet was gevlucht om ons zogenaamd te beschermen. Er ging altijd al een roddel rond dat er één verloren Lincoln bestond maar die had mijn moeder gelijk uitgebrand toen ze terug kwam van een reis die 2 jaar duurde. Mijn moeder en vader waren altijd al smoor geweest maar liefde was hun niet gegunt.

Seth
Als ze dat zegt schuif ik mijn gezicht meer tussen haar borsten. Terwijl mijn armen zich stevig rond haar middel wikkelde.'' Ik heb die borsten gemist'' zei ik zacht terwijl ik me fijn voelde bij haar.. zodra we gescheiden waren van alles om ons heen waren we net een ander soort Seth en Jennifer. Niet die bonasis en lincoln met de grote bek en eeuwige ruzie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 05:11 PM

Jennifer
Ik sloeg mijn armen om zijn hoofd en sloot kort mijn ogen. 'Je hebt ze net een dag niet gezien.' grinnikte ik en streelde door zijn haar. De neukpartij en het wegwerpen van die lichamen maakte me nu moe en ik voelde me ook steeds verder weg zakken in die ontspannen zone.

Ian
Fronsend luisterde ik naar het verhaal. Het was een moeilijke situatie. 'Nee en als ik jou was zou ik Jenn er nooit achter laten komen, ik weet niet hoe ze reageert en ik weet ook niet wat ze met je zal doen.' zei ik terwijl ik op mijn lip beet. 'Dus dat is waarom de Lincolns voor deze school betalen voor jou?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk het antwoord al wist. Als dit uit kwam kon dit nog een heel drama gaan geven. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 05:39 PM

Seth
''Dat is al te lang.'' Zei ik zacht terwijl ik mijn ogen sloot en morgen één nieuwe dag op me te wachten stond. Ik drukte nog een zuigzoen tussen haar borsten en trok de deken helemaal over ons heen.

Violet
Ik knikte ''het is meer dat ik Jennifer zo in gevaar breng dan mezelf.. dan weten de personen die de lincolns niet mogen dat ze kwetsbaar is.'' Zei ik terwijl ik naar buiten keek ''eigenlijk horde we rond rennende nichtjes te zijn in huize Lincoln.'' Zei ik terwijl het me wel wat deed dat we elkaar pas na 17 jaar ontmoeten. Ik keek hem aan ''je wilt toch niet in een oorlog betrokken worden babe?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek en ik hoopte dat hij zijn mond er over hield bij Seth of Jennifer in de buurt.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 05:57 PM

Ian
Ik kwam zuchtend overeind en trok mijn kleren aan. 'Je vraagt me nog al wat Vi.' zei ik tegen haar en moest nadenken over alles wat ze me had gezegd. Ik kon beter toch in mijn eigen dorm slapen. Ik ging even bij haar zitten en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Ik moet even alles op een rijtje zetten oké? Ik zie je morgen.' zei ik en kwam overeind waarna ik haar kamer verliet en naar mijn eigen liep. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 07:24 PM

Violet
Ik wist het wel! Ik gaf een knik ''ik begrijp het.'' Zei ik terwijl ik hem aankeek we hadden verschillende levens. Hij leefde een kei goed rijk leventje waar mijn leven geen match voor was. Als hij weg is laat ik me zuchtend naar achter vallen natuurlijk Jennifer kende hij langer dus het zou me niet verbazen als hij het zou snitchen. Ik sloot onrustig mijn ogen en trok mijn deken over me heen. Hopelijk werd het een iets betere dag.

Seth
Ik stond in de douche en zou vandaag een derde tattoo op arm laten zetten. Daarna had ik een opdracht van mijn vader en 2 klanten voor wat xtc. Ik liet Jennifer door slapen en zuchten zacht ik kreeg weer symptonen van verslaving. En volgde alweer de voetsporen van mijn vader alles om hier in Rusland te blijven.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum