ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 08:23 PM

Jennifer
'Ik ben omringd door verraders.' siste ik zacht en keek de vader van Violet na. Ik richtte me op vader en beet mijn kaken kort op elkaar. 'Houdt u soms niet van mij? U had die schande meteen af moeten maken toen tante beviel.' zei ik. Ik wou zoveel tegen hem zeggen maar ik wist dat ik er spijt van zou krijgen. Hij kon alles van me afpakken zodat ik als arme sloeber moest gaan leven. 'Had u geen zaken in de hel in plaats van een nutteloze ouderavond bij te wonen van de dochter die u niet belangrijk vind?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 08:46 PM

Blake
''Jennifer je houd onmiddelijk op met die beschuldigingen ik hou genoeg van je om zelfs er bij neer te vallen.'' Zei ik streng tegen haar ''ik heb je niet opgevoed om je eigen bloed te doden.. er is veel dat je op deze leeftijd niet zal begrijpen.. maar Violet is de dochter van mijn zusje en jou nichtje tot nu toe weet niemand in de hell dat ze bestaat.. en dat willen we zo laten maar als je dat verpest voor ons verpest je het ook voor jezelf dus mijn prinsesje ga je doen wat ik zeg?'' Ik keek haar intens aan ze kon maar beter als een braaf meisje ja zeggen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 08:55 PM

Jennifer
Ik slikte en keek hem aan. Ik knikte. Het was niet alsof ik een keuze had hier. 'Ja vader.' zei ik en hield mijn kaken op elkaar gebeten zodat ik niet terug driftig zou worden. Ik haatte het om behandeld te worden als een kind. Hij moest eens iets te weten komen van het leven wat ik hier leidde op school. Mijn relatie met Seth. 

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 09:08 PM

Blake
''Mooi zo.'' Ik drukte een kusje op haar voorhoofd terwijl we terug naar binnen liepen. Ze had geen idee hoeveel zorgen Violet me bracht als de hell het wist. Ik deed het allemaal voor mijn zusje zins ze geen kinderen meer kon maken Violet was haar enige verwant. En ik had haar belooft om haar in bescherming te nemen op 1 voorwaarde na.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 09:17 PM

Jennifer
Ik zuchtte en liep mee naar binnen. Wanneer we de deuren door zijn was de toespraak al afgelopen. Wanneer Violet buiten kwam bekeek ik haar vuil en ging op een van de stoelen zitten om te wachten tot we naar binnen werden geroepen voor het individuele gesprek. Ik wou huilen, schreeuwen, moorden. Mijn familie had gelogen tegen me heel mijn leven.

Ian
Eindelijk was die saaie toespraak afgelopen. We liepen de zaal uit en ik zag de Lincolns en verderop de vader van Vi staan. Ze wist het. Ik voelde het. De spanning die er hing en de blik die ze op Violet wierp waren genoeg om dat uit te maken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 09:28 PM

Ts 2 weken later

Seth
De laatste tijd was ik druk met mensen moorden ik had nauwlijks tijd voor Jennifer en had geen zin in seks als ik eenmaal klaar was met het werk. We kregen er vaak ruzie om. Maar ik kon niet zomaar zeggen dat ik voor mijn vader werk mensen vermoord om met haar hier te kunnen blijven. Ik keek op mijn horloge en wachten op Jennifer in de kantine aangezien het belangrijk was. De laatste tijd deed ze heel raar vooral in de buurt van Violet. Maar ik had er helaas geen tijd voor om uberhaupt er op te focussen.

Violet
Als ik mijn kluisje zie met teksten van boerenhoer stop koeienuiers in je kut bijt ik mijn kaken opelkaar. Dit was sowieso Jennifer's werk samen met die kuthoeren. Van Ian hoefde ik ook geen steun te verwachten want hij zat zowat in de zone van Jennifer eigenlijk zat iedereen in de zone van Jennifer.'' Fijn als die trutten het zo willen spelen'' ik gooide mijn boeken in mijn kluis ik wist niet eens of mijn relatie met Ian relevant nu was iedereen haten me. En ik snapte volkomen dat hij niet te vaak met me gezien wilt worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 09:40 PM

Jennifer
'Had ik al gezegd hoe blij ik ben dat je eindelijk bij je volle verstand bent gekomen en ziet wat voor een kut wijf die boeren trut is.' zei Jessie. Ik rolde mijn ogen. 'Kijk uit wat je zegt tegen me Jess. En ja het is een kut wijf.' zei ik. Niemand was het duidelijk waarom ik opeens een hekel aan haar had, maar dat zij het wist was al genoeg. Ik zag Seth zitten in de kantine. Ik stond al 2 weken droog van seks en ik werd er gek van. Hij deed zo raar de laatste tijd. Ik maakte een gebaar dat Jessie moest oprotten en ging zitten. 'Nou wat was er zo belangrijk, want je kan me niet wijsmaken dat je mij zo graag wilt zien.' zei ik tegen Seth.

Ian
Ik dronk van een bloodbad terwijl ik van de kantine weg liep en liep door de gangen. Als ik voor me kijk zie ik Violet bij haar kluisje staan waar van alles op is gekliedert. Jenn ging te ver, maar aan de ene kant snapte ik het ook wel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 09:47 PM

Seth
''Kom op Jennifer je weet hoe het zit met mijn moeder en zo.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek en een zakje coke voor haar neus gooide.'' Ik wou alleen even weten hoe het met je gaat?'' Ik keek haar aan terwijl ik er duidelijk te kort schoot aan seks en aandacht.

Violet
Ik draaide me om en zag Ian staan ik keek hem kort aan. En schudden mijn hoofd aan zijn gezicht kon ik zien dat hij vond dat het mijn eigen schuld was. Well fine als hij vind dat het mijn eigen schuld is kan ik beter een pauze tussen ons inschakelen. Ik liep naar mijn dorm de enige plek waar ik safe was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 10:00 PM

Jennifer
'Je bent verdomme niet de enige met problemen Seth.' zei ik zacht en leunde achterover in de stoel. Ik keek naar de coke die ik snel wegstopte zodat niemand het zou zien. 'Denk je dat je met Coke alles oplost?' vroeg ik en zuchtte. 'Ik heb je verdomme nodig en je bent nooit ergens te bekennen. Dit is een relatie, dit moet werken vanuit twee kanten.' zei ik pissig en ging weer recht zitten en half gebogen over de tafel. 'Ik weet heus wel dat je niet altijd bij je moeder bent en je weet hoe ik denk als je godverdomme tegen me liegt.'

Ian
'Vi.' zei ik zuchtend wanneer ze weg liep en liep even achter haar aan maar op de hoogte van haar kluisje stopte ik. Uit het congierge hok ernaast haalde ik schoonmaakmiddel en een schuurspons en begon het schoon te maken nu er toch niemand in de hal was. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 10:19 PM

Seth
Ik fronste ''nou zeg is waar heb je me voor nodig seks?'' Vroeg ik ''of bedoel je Violet Maldaki ruineren?'' Ik keek haar aan en had net een post van het kluisje gezien op Jessie haar insta Jessiexoxo-karma is a bitch.'' Ookal ben je evil en hou ik er zoveel van maar je begint op de een of andere mannier op een actrese te lijken uit 13 reasons why.'' Zei ik terwijl ik niet begreep waarom ze Violet ineens zoveel haten ''en geloof me ik hou niet van die actrese.''


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum