ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 10:25 PM

Jennifer
Ik lachtte. 'Je maakt een grapje zeker. Kijk als je je nou om mij bekommert dan om de domme dingen die je achter me rug uitvoert had je dat wel geweten. 'Ze verdient alles wat ze krijgt.' mompelde ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Hou je überhaupt nog wel van me? Je bent er nooit en als je bij me bent gebeurd er totaal niks behalve barstende ruzie omdat jij niet naar me luisterd en nog erger tegen me liegt over waar je bent geweest. Ik heb je moeder gebeld Seth en ze zei dat het met haar prima was en dat ze je al heel lang niet had gezien.' zei ik tegen hem.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 10:33 PM

Seth
Ik nam diep adem ''sirieus Jennifer je belt mijn moeder op.. we hebben dit al een keertje gehad sommige dingen kan je beter maar niet weten.'' Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek en een joint aanstak. Als ze vraagt of ik van haar hou kom ik niet precies uit mijn woorden ''natuurlijk.'' Zei ik kort af ''je bent toch mijn vriendin.'' Zei ik schouderophalend.Terwijl het dode van mensen me een beetje gevoelloos had gemaakt ik deed het allemaal om haar maar dacht niet aan haar gevoelens.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 10:38 PM

Jennifer
'Seth ik ben geen klein kind. Vertel me gewoon waar je mee bezig bent, dan had ik ook niet je moeder die ik overigens nog nooit ontmoet heb hoeven lastig vallen met mijn zorgen om jou.' zei ik tegen hem. Zijn liefdesverklaring kwam er totaal niet overtuigend uit. 'Je moet niet van me houden omdat ik je vriendin ben. Ik moet je vriendin zijn omdat je van me houd.' zei ik en slikte kort. 'Zeg me alsjeblieft wat er met je aan de hand is. Je bent jezelf niet.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 10:48 PM

Seth
''Jennifer genoeg.. je hoeft niet alles te weten.'' Zei ik grof terwijl ik overeind kwam ''volgens mij ben jij jezelf niet.'' dit was de 3e ruzie in een roos.''De wereld draait niet alleen om jou als je dat denkt want je gedraagt je namelijk wel zo'' zei ik omdat het me dwars zat dat ik haar niet kon vertellen wat ik deed in mijn vrije tijd. En het zou me niet verbazen als ze me nu zou dumpen voor het zeggen van dit.

Violet
Ik had een beslissing gemaakt -Kom naar mijn dorm ik moet je wat vertellen- Violet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 10:56 PM

Jennifer
Ik beet mijn kaken op elkaar en kwam zelf ook overeind. 'Je maakt ons kapot Seth.' siste ik en schudde mijn hoofd. 'Neuk je soms iemand anders? Is dat de reden waarom je niks verteld?  Als je van me af wilt zeg het dan gewoon!' riep ik boos en keek hem doordringend aan. Dit was echt het punt van make it or break it en ik kreeg scherp het gevoel dat het dat tweede ging worden.

Ian
Toen ik het laatste beetje eraf gesopt had ruimde ik alles op en voelde mijn telefoon in mijn achterzak trillen. Vi. Ik zuchtte en liep naar haar dorm waar ik kort op klopte en in tegenstelling tot normaal niet meteen naar binnen liep. Het voelde niet gepast nu we zeg maar een meningsverschil hadden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 11:03 PM

Seth
''Ja dat is het ik neuk elke keer dat ik weg ga een hoer in New York City at least she screames harder then you!'' Zei ik duivels terwijl mijn ogen rood werden ik had niet helemaal controle meer over mijn duivel de laatste tijd. Ik wilde mijn woorden inslikken en wensen dat ik dat nooit tegen haar had gezegd. Maar zolang ze me bleef hinderen had ik geen keuze.

Violet
Ik deed open en liet hem binnen.''Ik wou praten over onze relatie'' zei ik direct ''en ik denk dat het niet gaat werken zolang je Jennifer nog als vriendin heb.. kijk ik geef je niet de schuld over het feit dat ze me niet mag maar ik haat het om dat vriendinnetje te spelen die alles oké vind.'' Zei ik met moeite ''en jou in een moeilijke positie te plaatsen dus daarom denk ik dat we een pauze moeten hebben.'' Zei ik om het netjes te zeggen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 11:27 PM

Jennifer
Als hij dat zegt breekt er iets in me. Ik huil niet snel maar nu begon het toch tegen mijn ogen aan te duwen. 'Screw you Bonasis.' siste ik door mijn kaken heen en liep van hem weg. Binnen no time was ik bij mijn dorm waar de tranen over mijn wangen liepen. Ik wou niet huilen. Ik ben een Lincoln verdomme. Die zijn sterk. Ik veegde mijn tranen weg en nam het zakje coke. Ik legde het neer op het nachtkastje waar ik het op strooide. Ik nam mijn credit card en maakte er 5 lijntjes van. Vervolgens nam ik een briefje van 100 om het op te snuiven.

Ian
Ik liep binnen en fronste. 'Meen je dit nou serieus?' vroeg ik haar. 'Weet je wel niet wat dit voor een moeilijke positie is? Je laat me kiezen tussen een goede vriendin en de meid waar ik van hou.' zei ik tegen haar. 'Of heb ik die keuze niet eens meer, mag ik het gewoon opeens opsoppen? Ik heb net verdomme die rotzooi van je kluisje staan scrobben.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 11:33 PM

Seth
''Damn it!'' Razend liep ik de kantine uit richting mijn dorm. Ik was er nu voor goed kwijt door mijn eigen domme zelfzuchtige actie. Natuurlijk zou ik geen hoer neuken haar billen en vriendin waren meer dan genoeg. Ik tikte een pilletje en liet me op bed zaken ''screw me.''

Violet
''Dat is het nou ik wil niet dat je kiest .. jij en ik weten beide dat Jennifer niet zal stoppen met het uitkotsen van mij.'' Zei ik met waterige ogen ''het heeft geen zin.'' Zei ik tegen hem terwijl ik naar mijn balkon liep ''mijn hele leven schoolleven is al geruineerd en ik wil niet dat je daar deel uitmaakt.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 11:49 PM

Jennifer
Ik snoof het laatste lijntje en voelde het inwerken. Redelijk snel was ik knetter stoned en ging ik op mijn bed liggen en staarde ik naar het plafond. Ik concentreerde me op mijn eigen bloedcirculatie wat zo al heel appart was om te horen, maar wanneer je stoned was...

Ian
Ik schudde mijn hoofd. 'Prima, als jij ons zo makkelijk opgeeft betekende het waarschijnlijk niet eens wat.' zei ik tegen haar en liep haar dorm uit en sloeg de deur achter me dicht met een harde knal. Ik liep naar mijn eigen dorm en liep zo langs die van Jennifer die in haar dorm naar het plafond lag te staren. Ik zuchtte en keek naar haar. Ik deed de deur dicht en zag op haar kastje een paar korrels witte poeder en een opgerold briefje. Ik pak het overige lijntje en snoof dat naar binnen waarna ik naast haar op bed ging liggen met mijn blik op het plafond gericht. 'Is het weer zover?' vroeg ik haar. 'Hij neukt iemand anders. In New York. Ze schreeuwt harder dan mij in bed.' zei ze droog nog steeds gefascineerd door het plafond. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 12:08 AM

Violet
Als hij dat zegt en de deur met een harde knal dicht slaat zak ik inelkaar. Tranen gleden langs mijn wangen voor mij betekende het heel wat. Het was voorbij tussen ons en daar had ik het zelf na gemaakt.

TS 1 maand later

Seth
Met nog een laatste vuist sloeg ik Marks gezicht bond en blauw.'' Dat komt ervan als je niet op tijd betaald'' ik greep hem bij zijn kraag terwijl hij bibberde ''morgen wil ik 300 euro cash zo niet dan sla ik meer dan alleen je gezicht in.'' Elijah en Drake grinnikte zacht terwijl ze nog wat soda over hem heen goten in de wc en het blikje op hem gooide ''sukkel.'' We liepen lachend het toilet uit terwijl ik weer helemaal terug was de single irritante bonasis maar dit keer ergen dan ooit.'' Oeps'' als ik Jessie in de kantine Violet's bord met eten zie wegslaan. Kom ik naast haar staan met mijn stonde kop ''ik denk dat je een nieuwe mag gaan halen vind je niet Jessie?'' Zei ik dreigend terwijl ze gelijk deed wat ik zei. Ik keek rond en zag mijn geweldige ex niet. Ik keek Violet kort aan ''leer ze een lesje je bent half Lincoln'' zei ik alleen tegen haar terwijl ik er vandoor ging. En aan de tafel van mij Drake Elijah en nog wat meisjes ging zitten.'' Seth je kan je maar beter niet bemoeien met Violet'' zei Drake ''Jennifer killed je'' ik keek hem lachend aan ''Jennifer en ik zijn niet meer samen dus ik doe wat ik fcking wil begrepen?'' Drake deinsde gelijk terug terwijl ik wallen had en mijn duivel intenser was geworden.

Violet
Een maand was al voorbij en het hield maar niet op. Als Seth het voor me opneemt verbaast het me aan zijn hele mentaliteit kon je zien dat hij ernstig veranderd was. Ik was niet veranderd misschien een beetje als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar. Zijn woorden bleven in ieder geval hangen ''pak ze.'' Als Jennie mijn eten voor me neer legt kijk ik haar intens aan ''wat kijk je nou bitch?'' Ik gooide mijn kommetje met cornflakes op haar jurk ''ik denk dat ik toch niet meer zo een honger heb.'' Zei ik glimlachend terwijl ik de kantine verliet en me gelijk goed voelde.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum