ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 12:22 AM

Jennifer
Ik haalde mijn tanden uit zijn pols en keek de jongen diep in de ogen. Compulsion was mijn nieuwe methode aangezien ik niet teveel mocht moorden om mezelf minder verdacht te maken wanneer er iemand vermist raakte op deze verdomde school. 'Je weet niks meer dan dat je je pols open hebt gehaakt met een vishaak. Je hebt mij niet gezien.' zei ik hem waarna hij rechtstreeks richting de school liep. Ik zuchtte en veegde langs mijn mondhoeken om het bloed van mijn gezicht te halen. Vervolgens liep ik naar binnen. 'Dat was niet echt aardig Jenn.' Hoorde ik Ian gewoon zeggen met een grijns. 'Moet jij geen hoeren neuken of lijntjes snuiven?' vroeg ik hem en liep richting de cafetaria. 'Hmm... misschien heb ik wel geen zin in iemand anders dan jou.' zei hij. Ik lachtte. 'Nog even wachten. Vanavond ben ik weer vrij.' zei ik en haalde een salade in de kantine en Ian ging richting Mike. Als ik met mijn salade naar een plek liep zag ik Jessie onderweg onder met cornflakes. 'Je ziet eruit alsof een baby over je heen gekotst heeft.' zei ik en liep naar een tafel. Ze liep me achterna, maar ik stopte wanneer ik dat in de gaten kreeg. 'Ga eerst maar de vernedering van je afwassen Jess.' zei ik bot en ging zitten terwijl zij me even boos aankeek en wegliep.

Ian
Ik keek Jennifer na en grijnsde. Sinds het over was met Violet ben ik eigenlijk weer een beetje de oude geworden. Drugs, seks, alleen dan nog met een extraatje en dat was dat Jenn nu ook single was en dat ik haar af en toe ook deed. Gewoon als vrienden met iets extra's, maar dat doet er niet toe. Wanneer ik bij Mike neerplof keek ik rond of ergens een docent rondliep en legde vervolgens snel een lijntje die ik opsnoof. 'Je ging wel erg goed gisteravond en de avond ervoor. Ik zweerde dat ik eergister de kreun van Jennifer hoorde.' zei hij met een grijns. 'Goed gehoord.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 12:39 AM

Seth
Als ik Jennifer de kantine in zie lopen maakt Elijah een opmerking die me niet aanstaat ''ik heb gehoord dat Ian haar gister goed heeft genomen.. Mike zei dat ze nog harder kreunde dan een speenvarken'' ik draaide mijn blik dodelijk naar Elijah. Die net als Drake terug deinsde ''sorry ik probeerde je niet te... be-ledigen.'' Ik gaf grijnzend een klopje op zijn schouder ''niet zo stijf Elijah je hebt zo net het nieuwe slachtoffer voor volgende week gekozen.'' Zei ik duivels mijn vader was uit de bak volgende week en ik wist precies wat ik ging doen. Ik kwam overeind en snoof wat lucht op ''tijd voor een spijbel uurtje.'' Ik trok mijn jacket aan en liep met mijn joint tussen mijn lippen de kantine uit. Terwijl Elijah en Drake me al snel volgde ''vergeet vanavond niet!'' Riep Alice nog met haar sappige inkijk terwijl ik mijn hand opstak met mij wilde je echt geen ruzie.

Violet
Ik was in de bieb boeken noteren ik had het gehoord over Ian die binnen al één maand over me heen was. En mijn fucked up nicht rondneukte. Great dat was precies wat ik bedoelde met dat soort jongens. Nu al spijt dat ik het bed uberhaupt met hem gedeeld hij zal vast wel lopen rond smijten hoe slecht ik wel niet ben in bed. Ik had mijn haar nu elke dag los zitten goed gekamt over mijn schouders het waren alleen die bitches die me leven bleven verzieken. Maar Ian was heus niet de enige die me leuk vond toen de tijd dat we iets hadden.'' Vi!'' Timmy Blue een senior had intresse in me maar ik was duidelijk heel erg terug getrokken ''hey'' zei ik nep glimlachend terwijl ik mijn haar achter mijn oren streelde.'' Al na gedacht over een date'' ''Date?'' Zei ik piepend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 12:51 AM

Jennifer
Wanneer Seth opstaat met Drake en Elijah beet ik op mijn lip. Het deed me nog altijd pijn om hem te zien. Ik at mijn salade op en bleef even zitten. Wanneer de 3 volledig uit het zicht waren kwam ik pas overeind en haalde ik een hand door mijn haar. Vanavond was er weer een cheerleader training. Het ging dit seizoen goed met de cheerleaders en het Lacrosse team. Het Lacrosse team stond 2e en moest binnenkort tegen de eerste. Ik beet op mijn lip en liep naar buiten waar ik bij de fontein ging zitten en niet veel later bijna het hele team bij me zat.

Ian
'Zal Blake leuk vinden.' zei Mike. 'Had hij maar niet vreemd moeten gaan en het zo in Jenn haar gezicht moeten gooien als een botte boer. Dan waren ze nog samen geweest en was ze niet een van mijn pleziertjes geweest.' zei ik schouder ophalend. Wanneer Larissa langs liep bekeek ik haar lichaam en bleef hangen bij haar kont. 'Wat zou ik mijn lul toch graag daartussen schuiven.' zei ik met een grijns tegen Mike. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 01:03 AM

Seth
''Ja net vers uit mama's oven.'' Ik gaf Elijah en Drake 2 zakjes vol met xtc pillen terwijl ze het bewonderde ''dude dit is net de hemel.'' Ik knikte ''je weet hoe de Hogan's zijn we letten goed op onze producte.''Zei ik terwijl er een heel duivels plan in mijn achterhoofd was ontstaan.'' Dus hoe wil je Ian zijn kop er af hakken?'' Vroeg Drake zuchtend ''afhakken'' grinnikte ik ''je bedoeld martelen en zijn lichaams delen uit elkaar trekken van zijn vriend maak ik een frikandel speciaal van voor de honden.'' Zei ik satanische terwijl we mijn dorm verlieten ''ik haten hem al maar nu haat ik hem nog veel meer.''

Violet
'Yes, a date.'' Ik beet op mijn onderlip ''call me.'' Zei ik toen snel terwijl ik de bieb verliet en ik les had in 2 minuten. Ik kwam Seth weer tegen en zag dat hij upset was maar op de mannier dat ik niet van hem gewend was. Ik zuchten zacht het was niet zo zeer dat ik Ian wilde vermoorden voor het doen van mijn nicht wat best wel fuck up is aangezien hij weet in wat voor probleem we zitten. Ik vond dat ik deels er schuld aan had dat we uitelkaar waren gegaan. Maar Seth was een heel ander lvl dan ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 01:20 AM

Jennifer
'Ik heb les. Zie jullie vanavond.' zei ik tegen de meiden en kwam overeind. Ik liep richting het lokaal en zuchtte kort. Eigenlijk had ik totaal geen zin in les. Of eigenlijk moest ik gewoon zeggen geen zin in die parasieten boerin en die vieze cheater. Ik liep het lokaal binnen en ging achteraan zitten bij het raam. Zack kwam niet veel later naar binnen en ging op mijn tafeltje zitten. 'Hey, hoe gaat hij nu?' vroeg hij. Ik glimlachte en legde mijn hoofd op mijn hand die werd ondersteund door mijn elleboog op de tafel. 'Beter.' zei ik tegen hem en keek in zijn diep blauwe ogen. Misschien kon ik hem ook wel doen. Ik was niet zo een hoer dat haar benen spreidde voor iedere jongen die haar lief aankeek. 'Gelukkig.' zei hij met een knipoog.

Ian
Ik kwam overeind. 'Kom man, we hebben Meneer Vadir.' zei ik zuchtend en nam mijn spullen mee. 'Kunnen we niet skippen?' vroeg Mike. Ik schudde mijn hoofd. 'Als ik nog 1 les skip dan contacteerd de directeur mijn ouders en dan krijg ik weer een hele preek over fucking Violet. Geen zin in.' mompelde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 01:34 AM

Violet
"Well at least you should thank me for keeping or grades up." Zei ik terwijl ik horde hoe hij over me sprak wel als het waren was hij ook een meelopertje van Jennifer niet verrassend.  Ik was over hem ik smeet mijn kookboek op tafel. Als hij naast me kwam zitten het zou me niet boeien. Maar het boeide me wel elke keer als ik naar zijn kop moest kijken reminden me het aan de relatie die we hadden een relatie dat meer betekende dan alleen kussen en seks hebben de hele dag. 

Seth
"O kijk is wie we daar hebben Ian Martyr de enige echte." Zei ik terwijl ik hem duister aankeek ik nam diep adem "nu jij mijn ex bevredigd zal ik de jouwe dan nu ook even vergezellen lijkt me wel zo verstandig." Ik gaf een klopje op zijn borstkast en ging naast Violet zitten om hem uit te lokken. Ik knipoogde duivels het domste wat je kan doen is Jennifer Lincoln in je neukzaakjes betrekken. Het enige meisje wat als het ware ooit iets voor me betekend heeft. Ik keek Zach intens aan terwijl hij al snel verdween "dacht ik ook al." Zei ik zacht terwijl de les begon. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 01:49 AM

Ian
Ik rolde mijn ogen en keek naar Seth en Violet. 'Tenminste iemand die haar ooit bevredigd heeft.' zei ik zacht in Seth zijn oor. 'Maak je vooral niet druk als je naast Violet gaat zitten. Alles wat je met haar doormaakt betekent toch niks voor haar.' zei ik er nog achteraan en liep vervolgens naar de tafel van Jennifer, daar was nog als enige plek. Ik keek naar Jenn die met een duivelse blik naar Seth keek voor het wegsturen van Zack.

Jennifer
'Zack...' zei ik, maar hij ging toch weg. Ik snapte Seth niet. Hij gaat vreemd, maar is wel jaloers wanneer ik verder ga met een andere jongen. Als ik überhaupt al met een andere jongen praat. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 02:02 AM

Seth
"You are a death men Ian Martyr." Zei ik dodelijk terwijl ik samen met Violet begon aan wat we moesten maken." Wat lief dat je samen met me wil werken" zei Violet sarcastische "nou welkom in de cirkel van haat en liefde voor niets." Zei ze terwijl ze bezig was met de pasta en ik me afvroeg hoe hun 2 uitelkaar zijn gegaan." Wat heb je liever ik of hem?" Ze stopte en keek me aan "geen van beide."

Violet
De les was klaar terwijl ik weer Tommy Blue tegen kwam." Heyy voor de 2e keer" zei ik oogrollend terwijl ik mijn boeken in mijn kluisje stopte." Weet je zal me toch een kans moeten geven voor deze keer maar 1 keer een lekker terrasje bios wat je maar wil." Ik sloeg mijn kluisje dicht "ik zei bel me." Ik liep weg en lag er uit bij cheerleaden dus was ik volkomen gericht op niks anders dan alleen mezelf.

Seth
"Je moet hem doden zoon nog deze week hij is de laatste op de lijst en dan ben je vrij." Zei mijn vader "fine maar je overtuigd ma." Zei ik nog terwijl ik ophing en bijna op botste tegen Jennifer wat fijn. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 02:11 AM

Jennifer
Met Ian werkte ik eigenlijk in bijna volkomen stilte aan het gerecht. Wanneer de les voorbij was ruimden we alles op. 'Sorry voor Seth. Hij is een eikel.' zei ik tegen Ian. 'Ik weet over wie we het hebben Jenn. Jij hoeft voor hem je excuses niet aan te bieden.' zei hij. Ik knikte en keek hem na toen hij het lokaal verliet. Ik zuchtte kort en besloot ook maar eens te gaan. Wanneer ik door de gangen loop staat opeens Seth voor mijn neus. 'Moet jij niet naar je hoer toe?' vroeg ik hem en liep om hem heen om bij mijn kluisje te kunnen komen. Ik keek hem nog kort aan voor ik mijn kluisje opende om mijn boeken weg te stoppen.

Ian
Ik liep het lokaal uit en stak een Joint op terwijl ik naar mijn dorm liep voor mijn Lacrosse kleding te halen. Als ik alles heb rook ik snel de joint op en liep vervolgens naar het veld buiten. Daar liep ik de kleedkamer in en kleedde me snel om. Ik was als eerste dus kon ik even nadenken. Seth moest weer per sé Vi erbij betrekken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 11:12 AM

Seth
"Nu je het zegt er staat inderdaad een hoer op me te wachten." Zei ik zonder genade. Ik liep langs haar naar buiten waar mijn limousine stond te wachten." Succes bij de nightwatch hoop dat er iets leuks op je staat te wachten." 

Violet
Ik deed niet mee aan nightwatch had wel wat beters te doen. 
-
Ts nightwatc?h heb een idee.

Reply Edited on 05/01/2017 11:43 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum