ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 05:49 PM

Jennifer
Ik rolde mijn ogen om Seth en trok een walgend gezicht. 'Ga een slet neuken ofzo laat mij met rust.' zei ik en keek hoe iedereen at van Violet haar cake. Ik liep naar de cake toe om even weg te zijn van Seth en nam een hapje. 'Niet slecht.' glimlachte ik naar haar en keek vervolgens naar Ian. Ik schudde mijn hoofd als teken dat hij haar echt niet moest misbruiken. Geen idee waarom, maar om de een of andere reden mocht ik haar wel. En wou ik zeker niet dat ze in die smerige trucjes van de jongens hier op school trapte. 'Ik neem aan dat we mogen gaan? We hebben zo Martial Arts.' zei ik tegen de chef die even zuchtte en knikte.

Ian
Ik rolde mijn ogen naar Jennifer en keek naar Violet. 'Ian je krijgt een 5... voor de moeite.' zei de chef. Ik grijnsde breed en haalde mijn schouders op. 'Tenminste een hoger punt dan Bonasis.' Ik kwam overeind en nam een stukje van de cake. 'Inderdaad lekker.' zei ik en keek met een glimlach naar Violet waarna ik mijn spullen pakte en het lokaal verliet als we mochten gaan. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 06:17 PM

Seth
Ik grinnikte en nam ook een plak het was inderdaad lekker. Ik moest op mijn lijn letten dus hield ik het alleen bij de plak cake. Als we eindelijk mogen gaan spring ik op Drake zijn rug ''hop paardje hop.'' Zei ik terwijl we martial arts hadden Drake liep nog ook echt door terwijl de 1ste jaars ons bewonderde in de mixclass zaten de meest beruchste families op Violet na dan.

Fey
Als iedereen mijn cake proeft glimlach ik zwak ''bedankt'' temminste had ik nu een begin. Eenmaal bij Martial arts kleden ik me om in een nike top en een kort broekje. Die wijfen bleven maar niet stoppen met kijken. Ik liep geirriteerd de zaal in terwijl dit waarschijnlijk mijn lievelings vak werd  ik had zes jaar lang op martial arts beoefend dus dit werd leuk. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 06:27 PM

Jennifer
In de kleedkamers had ik me al snel omgekleed in een strakke sportlegging waar ik wel vrij in kon bewegen en een nauwsluitende croptop. Snel bond ik mijn haar in een staart en liep de zaal in. Martial Arts was een van mijn favoriete vakken. Ik was er dan ook goed in. Zolang ik niet verloor. Wanneer ik verloor kon mijn innerlijke duivel mijn lichaam helemaal overnemen uit boosheid en was ik moeilijk te stoppen. Vandaar dat er bij deze generatie er ook bij iedere les een beveiliger bij de deur stond. Het was een vampier omdat hij dan geen moeite had met snel in te grijpen. Ik ging op een van de bankjes zitten en keek naar Jessie die naast me zat.

Ian
Ik kwam de Martial Arts zaal binnen en grijnsde. Dit was dé les waar elke chick duidelijk haar vormen liet zien. Ik grijnsde en ging naast Jennifer zitten. 'Wat zie jij d'r vandaag extra geïrriteerd uit.' zei ik met een grijns. 'Fok off Ian.' siste ze. 'Nou nou, zo te zien heb ik gelijk.' zei ik met een nep beteuterd gezicht. 'Niks gewoon ruzie met Seth.' mopperde ze. Ik lachtte. 'Het gewoonlijke dus.' grapte ik. 'Dit keer toch wel een schepje erbovenop.' zei Jessie. Jennifer keek Jessie boos aan dat ze niks mocht zeggen. 'Jullie maken me uiterst nieuwsgierig dames.' zei ik en zag Jennifer waarschuwend kijken. 'Oké oké, ik ben al weg.' zei ik met mijn handen in de lucht en stond op. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 08:23 PM

Seth
Ik kwam in een baseball hemd aan en zag Ian met Jennifer en Jessie praten."Ben ik weer"  zei ik grijnzend en vervelend terwijl ik naast Jennifer op de bank sprong. En mijn arm om haar heen sloeg ik drukte een kus op haar wang "ik weet dat je van me houd hoor Jenn."

Fey
Ik stond een beetje in mijn eentje te kijken naar wapens. En koos een stok om mee te oefenen. Ik wilde een tegenstander. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 08:30 PM

Jennifer
Als Ian opstaat word zijn plek snel ingenomen door Seth. 'Zei ik niet dat je moest oprotten?' zei ik terwijl ik zijn arm weg sloeg en zijn hoofd wegduwde. Ik schudde mijn hoofd. 'Eikel.' mompelde ik en keek hoe de zaal steeds voller stroomde. Ik beet op mijn lip en keek naar Jessie. 'Kijk die nieuwe. Ik durf te wedden dat ze zichzelf eerder pijn doet dan iemand anders met die stok.' grinnikte ze. Ik rolde mijn ogen. 'Laat haar met rust Jessie. Je weet niks van haar doe ook niet alsof dat wel zo is.' zuchtte ik. 'Sinds wanneer kies je iemand anders zijn kant in plaats van die van mij?' mopperde ze. 'Sinds je een hekel aan haar hebt vanwege onnozele redenen.' zei ik en wenkte onopvallend naar Ian.

Ian
Ik grijnsde wanneer Seth verder ging met het irriteren van Jennifer. 'Seth, vertel mij eens. Waarom is Jenn dit keer zo boos op je?' vroeg ik en trok een bedenkelijk gezicht. Als ik Jessie hoor schudde ik mijn hoofd. Ik wist wel dat Jessie me wou. Ik kon haar niet tegen spreken bijna elke meid wou me. Ik keek om naar Violet. 'Ik denk dat je je vergist Jess.' zei ik. Ik zag aan haar postuur en hoe ze de stok vast hield dat dit niet haar eerste keer was. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 09:08 PM

Fey
"Boerinnetje!" Als een meisje uithaald met een stok ontwijk ik die en sla ik op haar bovenbenen waardoor ze uit balans raakte voor een seconde. Met nog een laatste uithaal sloeg ik op haar enkels waar door  ze naar achter viel "bitch!"   Als ze overeind wil kom sla ik haar in haar gezicht met de stok mijn ogen werden kort rood. Terwijl ze knock-out lag. Ik zetten de stok zonder iets te zeggen terug en kreeg last van mijn  dorst. 

Seth
"Pure liefde." Als ik iemand bitch hoor roepen kijk ik op "ik zeg het niet graag maar Ian heeft gelijk." Ik keek naar Laura die knock-out lag en vroeg me af wat ze precies was. Ik kon niet opmaken aan haar uiterlijk wat voor supernaturel geaardheid ze had. Maar ik kon wel merken dat het boerinnetje geen lieverdje was echt een vriendin voor Jennifer. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 09:19 PM

Jennifer
'Ach Seth, shut it.' zei ik geërgerd. Wanneer ik hoor dat iemand Violet uitdaagd keek ik naar de twee. Laura. Als ik zie dat Violet haar met vlag en wimpel inmaakt grijnsde ik en klapte langzaam in mijn handen. 'Nice one.' zei ik opgewonden en buigde over Laura om te zien hoe ze knock out op de grond lag. 'Never liked her anyway.' zei ik en keek naar Violet. Ik zag aan haar rode ogen hetzelfde als gisteravond. 'Misschien moet je even weg hier. Teveel pompende harten.' zei ik zacht tegen haar en glimlachte. Ze had pit in zich. Ze beet van zich af. Dat kon ik wel waarderen in iemand.

Ian
Ik grijnsde breed. 'Ik mag haar wel.' zei ik tegen de andere en hoorde hoe iedereen in de zaal tegen elkaar begon te smoezen over Violet. Nu dachten ze wel anders over haar dan die simpele boerentrien wat iedereen dacht voor zich te hebben. Ik grinnikte en keek naar de meid van gister die me een klap in mijn gezicht gaf en vervolgens huilend de zaal uit liep. Fronsend keek ik haar na en wreef over mijn wang. 'Damn... gister liet ze nog wat anders blijken.' zei ik en haalde mijn schouders op.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 09:57 PM

Fey
 Ik sloot mijn ogen en kwam op adem "het gaat wel." Glimlachten ik vriendelijk. Terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging "ze liep haar mond te veel voorbij en daar moest wat aan gedaan worden." Zei ik duivels terwijl er nu wel jongens begonnen te kijken.

Seth
"Voor iemand met een prada gezicht maar een 2e rangs leven heeft ze wel pit.." Zei ik terwijl Ian een klap kreeg in zijn gezicht ik barsten in lachen uit "jij gaat nooit een vriendin krijgen!" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 10:02 PM

Ian
'Hou je bek Seth. Ik hoef meiden tenminste niet te drogeren om met me naar bed te willen.'zei ik tegen hem met een grijnsje. Ik keek vervolgens op als de docent MA binnen komt en aankondigd dat we beginnen met de les. Ik ging zuchtend terug op het bankje zitten en keek naar Seth. Dit keer was hij toch wel erg ver gegaan bij Jennifer.

Jennifer
Ik glimlachte en knikte. 'Ik mag je nu al.' grijnsde ik duivels en keek op als de docent binnen kwam. Vanaf nu werd alles zo braaf en binnen de lijntjes gedaan. Verschrikkelijk. Je kon hier nooit los gaan. Bang dat we elkaar afmaken. Wat waarschijnlijk ook zou gebeuren maar wat maakt het uit. Als Lincoln ben ik toch veel belangrijker dan welke bloodline dan ook in deze ruimte. Ja, ik was nou eenmaal egoïstisch. Zat in mijn bloed. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 11:10 PM

Seth
"Als of jij Jennifer zomaar in je bed kan krijgen." Kaatste ik terug ik en Ian gingen echt niet door 1 deur maar toch waren we goeie vrienden." Ik drogeerde haar niet expres hoor" zei ik verveeld.

Fey
Ik grijnsde en trok mijn staart strak zij was dus de Lincoln. De lincoln waar ik mijn achternaam niet zomaar aan moest geven.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum