ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 09:35 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip als hij over zijn dubbelleven begon. 'Violet zei dat je helemaal niet bent vreemd gegaan... klopt dat?' vroeg ik terwijl ik naar binnen liep en daar op de bank ging zitten. De gigantische witte bank. Ik keek naar hem en voelde mijn hart sneller slaan van spanning. Nu ging alles dus boven water komen.

Ian
Ik hoorde haar kreunen wat echt mijn favoriete geluid van de hele wereld was. Ik liet mijn rechter hand naar onder glijden en liet twee vingers in haar vriendin glijden terwijl mijn duim druk bezig was met haar genotsknobbel. Mijn mond week ondertussen niet af van haar tepel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 10:06 PM

Seth
Ik schonk wat whisky in voor ons beide en klakte mijn tong ''ja, dat is waar.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek ''toen ik je niet wou vertellen waar ik naar toe ging raakte ik gespannen en upset.. en mijn respons was een beetje uit de hand.'' Zei ik terwijl ik een slok nam ''maar wat ik dus ging doen is als huurmoordenaartje spelen en mijn vaders werk afmaken zodat ik hier kon blijven.. en mijn moeder zou om praten.'' Zei ik ''maar dat heeft hij dus niet gedaan.''

Violet
''Ian.'' Zei ik zacht terwijl mijn rug hol werd en ik genoot van zijn vingers en zijn mond die cirkeltjes op mijn tepel maakte. Ik werd langzaam al een stuk natter dan verwacht. En trok zachtjes aan zijn haren door het genot. Dat ik gewoon weer met dezelfde jongen die mijn maagdelijkheid had in bed lag te vrijen inplaats van heftig neuken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 10:12 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. 'Waarom heb je niet gewoon de waarheid verteld? Ik had je kunnen helpen? Misschien als je mij gewoon die dag met je moeder had laten praten was het opgelost. Des noods hielp ik je die vieze klusjes van je vader over te nemen. Je weet dat ik alles voor je zou doen.' zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Ik zou wie dan ook vermoorden als het om Seth ging. Ik zou mijn eigen leven op het spel zetten voor hem. Dat deed ik voor niemand anders.

Ian
Uiteindelijk switchte ik de positie van mijn mond en handen. Ik likte nog kort mijn vingers af waarna ik mijn vingers haar borsten liet behagen en ondertussen mijn tong zijn werk deed op alle fijne plekjes down under. Ik wou haar helemaal gek maken tot ze me zou smeken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 10:31 PM

Seth
''Ben je gek geworden.. mijn vader vermoord je.'' Zei ik tegen haar ik wist dat ze een Lincoln was en hoe heilig haar familie was maar mijn vader had geen genade. Hij kende teveel mensen om zich druk te maken over Jennifer. Ik zette mijn voorhoofd tegen dat van haar en nam haar handen vast ''ik neem het je niet meer kwalijk dat je Ian heb geneukt tijdens dat ik absent was.. meerendeels mezelf maar alsjeblieft zeg nooit meer dat je alles voor me doet dat moet ik voor jou doen.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl ik in haar ogen keek ''en dat begint nu.''

Violet
Als zijn tong het vuile werk begint doen kreun ik het uit. Ik keek naar hem terwijl mijn gezicht heftige genotstrekkjes kreeg.'' Precies daar blijven'' zei ik smekend terwijl ik grijnsde en mijn lichaam sinderde van genot. Seks was zo goed met hem geen enkel kutwijf mocht hem meer hebben. Als ik er ook maar achter kwam dat Ian met andere ging rollebollen dan zou ik mijn duivel echt vrij laten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 10:42 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Ik kon hem dat niet beloven. Ik hield zoveel van hem. 'Oké.' zei ik enkel. Dan kon hij er nooit op terug komen dat ik het beloofd had aangezien dat niet letterlijk uit mijn mond kwam. Ik haalde diep adem en keek in zijn ogen. Ik drukte mijn lippen tegen die van hem. 'Ik ben zo blij dat je oké bent. En ik neukte alleen met Ian om jou dwars te zitten omdat ik dacht dat je met een of andere sloer in bed lag.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen terug tegen de zijne.

Ian
Mijn geluk kon niet op. Ik proefde hoe lekker ze smaakte des te natter ze werd. Ik wou haar drijven tot een geweldig orgasme. Ik liet mijn tong dus goed werk verrichten en mijn handen haar borsten intens onder handen nemen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 11:22 PM

Seth
''Nee hoor geen enkel sloerie gehad.'' Zei ik met een ironische gezicht terwijl ik loog. Allison, Dinah, Maaike.. ach ja. Ik kuste zacht met haar mee ''dus waar wil je mee beginnen Sauna, zwembad of nog beter mijn bed.'' Grijnsde ik terwijl ik mijn whiskey nog even opdronk.

Violet
Ik greep de lakens vast terwijl ik drastische klaar kwam op zijn gezicht. Hijgend en bezweet van de spanning keek ik Ian genietend aan.'' God, waarom ben je daar zo goed in?'' Grijnsde ik breed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/03/2017 01:25 AM

Jennifer
Ik grijnsde tegen zijn lippen. 'Wat dacht je van allemaal, plus de keuken tafel, het aanrecht de bank een ligbed.' zei ik en dronk net als hem mijn whiskey glas leeg en kwam overeind. De jurk die ik nog steeds aan had liet ik van mijn schouders glijden en in mijn lingerie nam ik de fles whiskey waar ik een slok uit nam. Volgens mij ging ik me hier prima vermaken.

Ian
Wanneer ze klaarkwam likte ik alles schoon en grijnsde breed naar haar. 'Jaren oefenen om het uiteindelijk bij het juiste meisje goed te doen.' zei ik met een grinnikje en ik drukte nog een kusje op haar dijbeen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/03/2017 01:39 AM

Violet
"Stop making me blush." Zei ik met een boos gezichtje. Terwijl er al snel een kreutje mijn lippen verliet. Door het kusje ik ging recht overeind zitten. En plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne terwijl ik mezelf nog kon proeven. Ik had zijn wangen vast genomen en keek in zijn ogen "je mag echt blij zijn dat ik niks anders gewend ben dan alleen jou.. vriend." Ik had met niemand anders seks gehad behalve met hem "neuk me Ian." Zei ik verleidelijk.

Seth 
"Ik zie waar dit naar toe gaat mevrouw Lincoln maar volgens mij bedoel ik toch echt wel een rondleiding." Zei ik om haar te irriteren terwijl ik naar dat lichaam van haar keek. En me een beetje de oude Bonasis weer voelde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/03/2017 02:00 AM

Jennifer
'Begrijpelijk Bonasis, maar wie heeft gezegd dat dat niet half naakt met een fles whiskey kan?' grijnsde ik breed en trok hem aan zijn hand overeind van de bank. Wat was ik blij dat het weer goed was tussen ons. Dat we alles eindelijk een beetje konden loslaten.

Ian
Ik grijnsde breed wanneer ze zo boos kijkt. Bij haar was het gewoon echt heel schattig. Ik beet op mijn lip en drukte die vervolgens tegen de hare waarna ik haar weer liet liggen en langzaam mijn vriend in haar schoof. 'Ik denk eerder dat jij geluk hebt, Love. Mijn lul is gemaakt voor jou.' zei ik met een lachje en drukte mijn lippen tegen die van haar terwijl ik begon te stoten. Ik kon blij zijn met mijn vriend, want ik was toch wel zeer goed geschapen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/03/2017 08:53 AM

Violet
"Wat ben jij vervelend." Zei ik alweer blozend maar toch van hem genoot ik plaatste mijn lippen weer zachtjes op de zijne. En liet ondertussen wat kreunen gaan terwijl mijn nagels over zijn rug gleden.  Ik wilde hem voelen en spreiden mijn benen een beetje.

Seth
Ik tilde haar op en kneep stevig in haar bil. Terwijl ik mijn lippen tuiten voor een kusje." Laten we beginnen bij de keukentafel."  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum