ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/07/2017 11:20 PM

Ian
Ik begon geniepig te lachen. 'Ik heb haar al gehad, mate.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Dat was niet iets wat vele wisten. Het was niet echt een relatie wat we hebben gehad. We trokken elkaar toen gewoon aan op seksueel gebied. We realiseerde dat we niks zouden worden dus zijn we ermee gestopt en verder vrienden gebleven. Het was dan ook niet alsof we exclusief waren. Ze was niet de enige die ik bangde in die periode.

Jennifer
Zuchtend ging ik terug op de bankjes zitten en keek op hoe we een stuk theorie kregen over de beste verdedigings technieken. Ik gaapte kort en kon niet wachten tot we aan het echte werk konden beginnen. Lekker even iemand elke hoek van de zaal laten zien. Ik keek opzij waar ik Ian met een verwaande grijns op zijn gezicht zat. Alsof hij ergens mee was aan het pronken. 'Wat is met hem?' vroeg ik geïrriteerd en walgend van de vrolijkheid die hij uitstraalde. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/07/2017 11:54 PM

Seth
Als hij dat zegt kijk ik hem geïrriteerd aan "alleen omdat je een Martyr bent." Zei ik tegen hem. Ik had geen zin meer in de les en besloot te spijbelen. Ik verliet martial arts en ging in de kantine hangen.

Fey
Ik gaapte zacht en had ook geen zin meer. Ik zag Seth Bonasis de les verlaten. En had hun gesprek gevolgd. Nooit dat ik zou vallen voor die Ian ookal was hij bloed mooi. Ik kwam overeind "ik ga" zei ik gapend tegen Jennifer "zo vermoeiend wanneer je alles al kan maar het toch word uitgelegd." Ik keek nog 1 keer naar Ian en ging toen weg. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/08/2017 12:02 AM

Jennifer
Ik keek Violet na en knikte. Ze had een punt. Toch bleef ik nog even zitten. De docente riep 2 eerstejaars naar voren om te sparren. Dat was wel leuk om te zien. Drake schoof over de bank tot hij naast me zat. 'Je zag er goed uit op dat feest gisteren.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en sloeg zijn arm weg. 'Weet ik.' zei ik en keek hoe de twee bruggers elkaar aftastte en proberen elkaar te raken. Ze zijn veel te bang. Ik rolde mijn ogen. 'Moet je seth niet in zijn nek gaan hijgen?' vroeg ik geïrriteerd aan Drake die al een beetje afstand nam. 'Iemand is extra kribbig vandaag.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en na een tijd was de les afgelopen. Ik kwam overeind en liep naar de kleedkamers waar ik me omkleedde.

Ian
De rest van de les hield ik mijn ogen op Jennifer en Drake. Als de les is afgelopen ging ik samen met Drake richting de aula. 'Je bent echt hopeloos.' lachte ik. 'Ach shut up.' zei hij grinnikend. Ik schudde mijn hoofd en bestelde wat te eten nu we toch een tussenuur hadden. De rest van de dag bestond alleen nog maar uit saaie kut vakken. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/08/2017 12:26 AM

Fey
Ik at een appel terwijl uitval was begonnen ik had zin om rond te neuzen. 

Seth
Ik stak een sigaret aan in de kantine terwijl ik naar meisjes zat te kijken. Ik kreeg Jennifer maar niet  uit je kon het misschien niet zien maar ik vond haar een beetje leuk. Als in verliefd. Ookal peste ik haar ik wilde haar voor mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/08/2017 12:43 AM

Jennifer
Wanneer ik was omgekleed liep ik de kantine in waar ik zag dat Seth aan het roken was. Ja, tuurlijk doe het nog opvallender. Ik liep naar zijn tafel en ging tegenover hem zitten. 'Ik dacht dat ik jou toch wel kon vertrouwen Bonasis.' snauwde ik en nam zijn sigaret uit zijn mond. Wat boeide het ook. Ik nam hem tussen mijn lippen en nam een diepe hijs. Vanavond was night watch. Het enige geluid wat je door de gangen kon horen was gekreun want die nacht namen de jongens de girl dorms over. Tot nu toe had ik nog niet met iemand afgesproken dus hoopte ik meer dat Jessie ook niemand had en ik de kamer niet uit moest.

Ian
Wanneer ik mijn eten op had nam ik afscheid van Drake die richting Jennifer en Seth liep terwijl ik naar buiten liep. Uit mijn zak haalde ik een joint die ik aan stak en waar ik een diepe hijs van nam. Mijn longen hielden het even vast om in te laten werken om het na een paar seconde uit te blazen. Ik ging zitten achter het muurtje achter de school waar nooit iemand kwam.  

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/08/2017 11:15 AM

Seth
Ik grijnsde breed "kan je ook." Zei ik terwijl ik haar aankeek "ik had je nog toestemming gevraagd om een fijne avond te hebben." Grijnsde ik "dus wie word het vanavond voor jou.. ik sta altijd open voor een 2e keer." Zei ik met een knipoog.

Fey
Ik zag Ian een jointje roken en nam diep adem. Ik horde dat hij nogal bekend stond bij de meisjes  echt een no go voor mij. Ik had het gevoel dat ik nooist zou afkomen van mijn maagdelijkheid hier. Ik was te anders ik was niet rijk rookt drink en gebruikte niet ik nam diep adem misschien moest ik wel veranderen. Ik had gehoord dat er vanavond een seks feest was in de girlsdorm.. wat een bullshit allemaal.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/08/2017 11:23 AM

Jennifer
'Toestemming? Je propt eerst een MDMA pil in me mond waardoor ik helemaal van de wereld ben. Ik wist niet eens waar ik ja op zei.' Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Dit...' zei ik en wees met mijn vinger tussen hem en mij. 'Zal niet meer gebeuren.' zei ik duidelijk en keek op als Drake aan kwam lopen. 'Hoezo zo serieus hier?' zei hij. Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. 'He is all yours.' zei ik tegen Drake terwijl ik overeind kwam en de aula uitliep.

Ian
Ik kwam overeind wanneer ik Violet verderop zag lopen en grijnsde kort. 'Je bent de eerste die dit op eigen houtje heeft gevonden.' zei ik terwijl ik tegen het muurtje leunde en een teug van mijn joint nam. Ik haalde een keer diep adem en bekeek haar kort. 'Zo te zien begint iedereen in te zien dat je niet zomaar een plattelands meisje bent.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/08/2017 03:30 PM

Seth
 Als ze dat zegt knijp ik mijn ogen tot spleetjes. Waarom ging ze wel vrijwillig met Ian maar niet met mij? Ik was ook leuk om seks mee te hebben. Well maybe ben ik wel niet goed genoeg. On to the next..Ik keek Drake aan "ik haat Ian." Drake schudde zijn hoofd "dat weten we al."

Fey
"Ja blijkbaar wel." Zei ik schouder ophalend terwijl ik hem aankeek "kan je russische?" Vroeg ik terwijl ik hem arrogant aankeek "zo ja.. sysci" (ga weg) ik had geen zin in al die kutwijfen die op me gingen haten vanwege hem.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/08/2017 05:25 PM

Ian
'Chto bolit. Bol'shinstvo do sikh por nayti mne khoroshuyu kompaniyu. (dat doet pijn. De meeste vinden mij toch goed gezelschap). Maar als je alleen wilt zijn laat ik je alleen.' zei ik simpel en nam nog een hijs van mijn joint terwijl ik me omdraaide om terug naar het muurtje te lopen. Dit keer ging ik erop zitten. Vol in het zicht. Schijt aan of ik gepakt werd of niet.

Jennifer
Niet veel later voegde Jessie zich bij me in de gangen. 'Hoe stom kon ik zijn. Zelfs met die MDMA.' Siste ik meer in mezelf dan tegen Jessie. 'Vergeet het nou maar. Het is gebeurd.' zei ze en keek zuchtend voor zich uit. 'Jij bent toch met Ian samen geweest? Voor jullie hier kwamen en een gedeelte van het eerste jaar?' vroeg ze. Ik rolde mijn ogen. 'We hadden geen relatie maar ja? En?' mompelde ik en deed mijn  kluisje open. 'Zou je eens met hem willen praten?' vroeg ze me. Ik draaide me naar haar om en keek haar recht in haar gezicht aan. 'Ian houd van iedere nacht een ander. Je wilt echt niks met hem proberen Jess. Hou op met achter hem aan te zitten. Hij houd niet van vast te zitten aan dezelfde meid dag in dag uit.' zei ik duidelijk en een beetje gemener dan bedoelt. Ik zag dat ze op haar lip beet om haar pijn te verbergen maar de rest van haar gezicht blijft neutraal. 'Oké, prima. Ik hou erover op.' zei ze waarop ik mijn kluisje dichtsloeg en verder liep met haar achter me aan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/08/2017 06:20 PM

Fey
"Nou ik niet mudak." Zei ik terwijl hij me alleen al irriteerde door met me te flirten. Ik was imuum voor die trucs  ik was wat je noemde een.. heilige Maria "letterlijk" "maar als je wil praten.. laat dat flirten dan aan de kant communiceer met mijn hersens niet met mijn hormonen." Ik liep van hem vandaan en snoof wat lucht naar binnen altijd fijn om playboys op hun plek te zetten

Seth
Ik keek wat appjes door en zag aanvragen voor vanavond." Hmm lola is wel een goeie." Zei ik tegen Drake terwijl ik wolkjes uitblies en zaterdag een shoot had bij vogeu. Doordat ik model ben was ik ook natuurlijk heel erg gewild. Meisjes boden zich graag aan als mijn armcandy. Maar de enige die schitterde naast mij was Jennifer. Maar die wilde me niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum