ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 08:18 PM

Jennifer
Ik haalde diep adem en liep richting de limo. Net wanneer ik in wou stappen stopte Seth. Ik keek om en keek recht in de ogen van mijn vader. 'Jij niet.. zij wel.' zei hij met een kille stem. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Hallo vader.' zei ik zacht en voelde de donderbui al hangen. Ik wist niet hoe dit zou gaan aflopen.

Ian
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en legde mijn handen op haar billen waar ik in kneedde. 'Je hoeft het alleen maar te vragen hoor.' zei ik met een lachje. Dit mocht ze van mij op elk moment van de dag doen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/14/2017 08:52 PM

Seth 
"Als u zich afvraagt waar u dochter was de afgelopen week.. ze was met mij in de bahama's om me te troosten. " Zei ik gelijk terwijl zijn blik nog bozer werd "vind je het grappig ofzo Jennifer geen goeie cijfers halen altijd maar geld uitgeven aan die domme feestjes en dure merken." Zei meneer Lincoln duivels "je bent ondankbaar je moeder probeert je te bereiken al één week en je neemt de tijd niet om iets van je te laten horen.. ik betaal voor deze opleiding en als je niet slaagt kom jij nooit op de troon en daar zorg ik wel voor.. dame." Zei hij duivels "you such a disgrace to this familie." Zei hij zonder genade terwijl haar moeder achter hem stond teleur gesteld in hun dochter." We gaan Malia" zonder er woorden aan vuil te maken liepen ze weg. Terwijl ik naar Jennifer keek haar vader was echt een intense man nog intenser dan mijn  vader het leek of het hem niks kon schelen wat er gebeurde met zijn dochter. Waarschijnlijk had ze het daarom gemunt op Violet uit zelfmedelijden.

Violet
Ik grinnikte en drukte een kusje op zijn lippen. Als zijn handen in mijn billen knijpen laat ik een kreunt gaan. Hij had echt grote mannen handen en zodra hij in mijn billen kneep geweldig gevoel ooit." Denk je dat je ochtendvriend voor nu genoeg heeft gehad?" Vroeg ik speels.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 09:00 PM

Jennifer
Er rolde een traan over mijn wang terwijl ik hem niet probeerde aan te kijken. Wanneer hij weg liep keek ik pas naar hem. 'Papa.' zei ik met een piepende hese stem en ik beet op mijn lip. Hij keek niet eens om. Ik balde mijn handen tot vuisten en stapte de limo in. Ik ging aan de andere kant aan het raam zitten en voelde tranen over mijn wang lopen. Ik vertikte het om in huilen uit te barsten, maar stilletjes rolde de tranen over mijn wangen.

Ian
Ik grijnsde en keek in haar ogen. 'Ik denk dat hij nog niet uitgespeeld is.' zei ik met een lachje en ik draaide ons om. Ik drukte een zuigzoen in haar hals en streelde ondertussen met mijn handen over haar lichaam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/14/2017 09:17 PM

Seth 
Ik beet mijn kaken opelkaar en stapte in. Ik nam Jennifer geleidelijk tegen me aan om haar te troosten. Was hij niet iets te hard voor haar." Hij meent het vast niet zo" zei ik zacht tegen haar terwijl ik wenkte dat de limo moest rijden.

Violet
Een kreuntje verliet mijn lippen terwijl hij niet klaar was met mij. Ik hield van zulke ochtenden. Goeie ochtend seks om de dag te beginnen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 09:27 PM

Jennifer
Wanneer hij me tegen zich aan nam haalde ik een keer diep adem en zag hoe de tranen vielen op zijn broek. 'Dan ken je mijn vader niet.' zei ik zacht en veegde mijn wangen droog terwijl ik tegen hem aan bleef liggen. Verder trok ik mijn mond niet meer open. "You are a disgrace." was het enige wat door mijn hoofd spookte.

Ian
Ik liet een hand afdwalen naar haar vriendin en de andere streelde haar borst. Ik liet 2 vingers in haar glijden terwijl mijn duim haar genotsknobbel stimuleerde. Ik liet mijn fangs te voorschijn komen en zette ze in haar nek. Langzaam begon ik te drinken. Slokje voor slokje, zodat ik controle niet verloor. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/14/2017 09:50 PM

Seth 
Vol medelijden hield ik haar tegen me aan. Zo kon je toch wel zien dat we wel ergens een ziel hebben. En we ook gevoelens hadden. Net als mensen. Ik sloot mijn ogen terwijl ik Jennifer het liefst niet zo zag maar haar vader ergens gelijk had.

Violet
Ik nam een hap adem terwijl ik zijn tanden in mijn huid voelde. Ik legde mijn hand kort op de zijne die bezig was met mijn vriendin en liet zijn vingers sneller gaan. Als hij het over neemt grijp ik de lakens onder me vast en kreun ik hard "precies zo." Zei ik genietend terwijl ik mijn ogen sloot. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 09:55 PM

Jennifer
Wanneer we waren aangekomen bij school stapte ik uit. Ik beet op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Ik had het kunnen verwachten na ze allebei dik genegeerd te hebben. Al had ik liever gehad dat ze me hadden gemarteld zoals mijn vader bij iedereen deed als hem iets niet beviel. Ik liep om de limo heen naar de andere kant waar Seth uitstapte en veegde nog een keer langs mijn wangen tot ze weer helemaal droog waren. Nu had ik "geluk" dat we van een begrafenis kwamen. Ik wou niet dat iemand wist dat ik huilde omdat mijn familie me niet mag.

Ian
Ik liet mijn vingers sneller in en uit haar glijden en mijn duim ging sneller over haar knobbeltje. Na een tijdje moest ik wel stoppen met drinken en haalde ik mijn tanden eruit. Ik likte mijn lippen en mijn tanden af en drukte mijn lippen tegen haar borsten. Met mijn tong speelde ik daarna met haar tepels die al van opwinding vooruit priemde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/14/2017 10:13 PM

Seth 
Ik nam Jennifer's hand vast terwijl zonder iets te zeggen naar binnen liepen. Eenmaal bij haar kamer stuurde ik Jessica met een knik weg." Nog gecondoleerd" zei ze lipbijtend terwijl ze nog   even naar Jennifer keek en ervandoor ging. Ik liet haar zitten op bed en kleden me uit. Ik trok een jogging broek en shirt aan die ik hier had achtergelaten en hielp Jennifer uit haar kleren. Zodat we zoals altijd stil in bed gingen liggen.

Violet
Mijn ademhaling versnelde terwijl ik mijn kreunen probeerde te stille "Ian!" Zei ik luid terwijl zijn vingers goed werk verrichten. Maar ik in mijn achterhoofd ook wist dat zijn tong ook iets kon. Wat het een stuk intenser maakte.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 10:21 PM

Jennifer
Ik glimlachte zwak naar Jessica toen ze de kamer uit liep en ging op bed zitten. Ik staarde wat voor me uit en keek pas op toen Seth me uit mijn kleren hielp. Zodra ik in enkel mijn lingerie stond trok ik een sportlegging aan, omdat ze lekker zitten en een strak wit shirt. Ik ging naast hem liggen op mijn bed en staarde zoals we vaker deden naar het plafond. 'Sorry dat mijn drama de begrafenis van je moeder verstoorde. Deze dag zou om jou moeten gaan, niet om mij.' zei ik zacht terwijl mijn blik rechtvooruit bleef staan.

Ian
Ik grijnsde als ik haar kreunen hoorde en ik nog even met haar borsten bezig bleef. Na een tijdje liet ik mijn tong naar beneden glijden en draaide die rondjes om haar navel. Na 3 rondjes ging mijn tong verder naar beneden. Mijn hand trok ik terug en mijn tong nam het werk over.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/14/2017 10:44 PM

Seth
"Zeg geen sorry." Zei ik zacht tegen haar terwijl ik haar hand vastnam." Je bent niet de enige waar ze van beweren dat we een diagrace zijn to The blala." Zei ik ironische "vroeger was ik er ook gevoelig voor wat me ouders echt van me dachten.. het boeide me eerst niet maar nu wel.. zonder hun zou ik niet zo sterk zijn en nog steeds een domme rijkelui's kind zijn." Zei ik zuchtend "maar ik geloof niet dat je een disgrace bent meer één prinses dat recht heeft op je vaders erkenning.. je meer dan alleen Jennifer Lincoln en daar geloof ik in  als je vriendje." Zei ik aanmoedigend ik was niet altijd een slechte invloed ik zag gewoon dat mijn  vriendin het wel kon gebruiken. 

Violet
Ik beet op mijn onderlip en voelde eindelijk zijn heerlijke tong "babel. "Zei ik grijnzend terwijl hij me bijna liet komen. Zijn tong deed verschrikkelijk goed werk. Ik greep naar zijn hoofd en kreunde luid. Ze moesten me vast op de gangen horen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum