ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/20/2017 02:31 PM

Jennifer
Ik keek naar de kleding en schudde mijn hoofd. 'No way dat ik dat aantrek.' zei ik tegen hem en keek rond. 'Jij vind het volgens mij een beetje te leuk hier.' zei ik en ging op het puntje van het bed zitten. Ja ik was verwend, maar Seth en Ian ook. Hoe kunnen hun hier nou van genieten?

Ian
Ik haalde een hand door mijn haar en liep grijnzend achter haar aan. Ik liep richting het kamphuisje en bekeek het even. Groter dan die van Jenn en Seth. Zal Jennifer leuk vinden. Ik grinnikte bij mijn gedachte en keek weer naar Violet. 'Weet jou vader eigenlijk dat je... mijn maria bent?' vroeg ik haar terwijl we naar binnen liepen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/20/2017 02:44 PM

Seth 
"Natuurlijk vind ik het leuk hier.. ik hoef hier teminste me niet te gedragen als een rijkelui's jongen." Zei ik suf terwijl ik de kleding al aantrok. Het was een boeren bloes met daaronder een spijkerbroek en cowboy laarzen ik nam een tandenstoker tussen mijn tanden en grijnsde breed." Howdie girl?" Zei ik aantrekkelijk terwijl ik de hoed op deed en maar een geintje met haar maakte. Ik nam haar tegen me aan "ben ik zo ook aantrekkelijk?" Vroeg ik met een grijns 

Violet
Ik deed de deur open "hij weet dat je een Martyr bent dat zegt al genoeg." Zei ik met een lachje terwijl ik hem binnen liet. En een kusje op zijn lippen plaatste "ben je er klaar voor om me te leren kennen babel? " vroeg ik met een grijnsje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/20/2017 02:56 PM

Jennifer
Ik rolde lachend mijn ogen. 'Oh please.' zei ik met een lachje. 'Jij bent aantrekkelijk in alles wat je aan doet.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Maar nog steeds, no way dat ik dat aantrek.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ruiten waren al zo lang uit. Ik beet op mijn lip en keek rond. Ik zou zo serieus nooit kunnen leven.


Ian
Ik gniffelde. Ik trok haar tegen me aan. 'Meer dan klaar.' zei ik en drukte een kusje terug. Het was hier nog steeds niet echt de ideale plek, maar als Violet happy is kon ik me wel aanpassen voor een weekend.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/20/2017 03:13 PM

Seth 
Ik grijnsde breed en keek Jennifer aan "Come on het is niet dat de school je hier ziet." Zei ik met een lachje ik nam de tandenstoker vast en drukte een kusje op haar lippen." En dan krijg je een prijsje maar alleen als je het aantrekt."

Violet
Ik glimlachte en liep richting buiten "zin om een wandeling te maken langs het strand?" Vroeg ik liefjes. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/20/2017 05:15 PM

Jennifer
Ik rolde mijn ogen lachend. 'Fine.' mompelde ik. Ik trok mijn nauwsluitend jurkje uit en trok de hotpants en het geruite blouseje aan. Ik maakte een knoop in het blouseje waardoor je mijn buik zag en deed het net een knoopje te veel open. 'Als ik het draag, draag ik het wel op mijn manier.' zei ik met een glimlachje.

Ian
Ik knikte. 'Ik wist niet dat hier een strand in de buurt lag?' vroeg ik haar en nam haar hand vast terwijl we over het terrein liepen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/20/2017 06:54 PM

Seth 
"Dus je bedoelt op de mannier hoe ik het graag wil zien." Zei ik lipbijtend "kom hier cowgirl" zei ik grijnzend ik tilde haar op en draaide een rondje terwijl ik een kusje op haar lippen drukte en een zuigzoen dicht bij haar rechtertiet plaatste.

Violet
"Dat wist ik in het begin ook niet." Zei ik grijnzend terwijl ik een verassing had. Ik had reyes een vriendin van me gebeld om een speciaal plekje te maken op het strand. Gewoon om hem te laten weten dat ik alles heb geaccepteerd en dat ik het echt met hem meen. Eenmaal daar lag er een luchtbed met daar omheen rozenblaadjes "suprise." Zei ik piepend terwijl ik hem aankeek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/20/2017 07:15 PM

Jennifer
Ik grijnsde en slaakte kort een gilletje als hij me optilt en we een rondje draaiden. Bij de zuigzoen beet ik op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Ik drukte vervolgens mijn lippen tegen de zijne en omvatte zijn gezicht met mijn handen. Mijn hormonen tolde nu alweer door mijn lichaam. Nog een voordeel aan mijn vampier helft. Hightened emotions.

Ian
Ik liep met haar mee en lachtte. 'Je wist niet dat er een strand was bij je eigen huis?' vroeg ik met een lachje. Als we aankwamen zag ik een versierd luchtbed en lachtte ik. 'Sinds wanneer zijn wij een romantisch koppel?' vroeg ik haar en nam haar tegen me aan. Ik drukte een kus in haar haar en keek naar het luchtbed. 'Lief babe.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/20/2017 07:34 PM

Violet
''Ik wilde je gewoon laten weten dat ik het echt met je meen, en niet zomaar met je heb genomen ik vind je echt leuk en dat zeg ik met heel mijn hart.'' Zei ik tegen hem terwijl mijn jurkje in het zand viel. En al in mijn lingerie op het luchtbed kroop en mijn ass forceerde ''dus kom hier,'' zei ik verleidelijk. Terwijl ik over mijn schouder naar hem keek.

Seth
''Ik heb nieuw spul voor je om te snuiven.'' Zei ik speels terwijl ik haar aankeek en haar op het aanrecht neer zetten. Ik pakte een zakje cocaciene uit mijn jacket. En zette die in lijnen naast haar op het aanrecht terwijl ik ook een beetje nam. Zodat we zo lekker high en stoned het bed in konden duiken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 11:40 AM

Ian
Ik grijnsde breed en bekeek hoe ze erbij lag. Daar werd mijn vriend wel blij van. Ik gooide mijn jas van mijn schouders en knoopte mijn blouse los. Ik kroop bij haar op het matras. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en keek haar daarna aan in haar prachtige ogen. 'Ik hou ook zoveel van jou Vi.' zei ik en drukte mijn lippen terug.

Jennifer
Ik grijnsde en nam een rietje uit de la en knipte die door midden zodat hij kleiner was. Ik bukte me naar de lijntjes en snoof ze een voor een op. Ik grijnsde breed en trok Seth aan zijn blouse naar me toe en drukte mijn lippen tegen de zijne.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 03:54 PM

Violet
Ik zoende met hem mee en grijnsde kort tegen zijn lippen aan. Mijn handen begonnen wat te sleutelen met zijn riem. Terwijl ik echt zin in hem had. Midden op het strand seks hebben was dan ook gelijk een herinnering voor het leven.

Seth
Ik zoende al snel met haar mee terwijl ik haar optilde en er ruw tegen de muur duwde. Mijn lippen plaatste zich al snel in haar nek terwijl ik dikke zuigzoenen achterliet. Ik nam haar vervolgens grijnzend mee naar het bed waar ik haar op gooide. En trok die boeren bloes uit waardoor ik nog alleen een cowboy hoed op mijn hoofd droeg.''Wat ik met jou ga doen'' zei ik lustig terwijl ik naar haar toe kroop en haar al snel weer zoende. Mijn hand glee in haar hotpants terwijl ik begon te spelen met haar genotsknobbel.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  57  |  58  |  59  |  60  |  61  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum