ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 08.04.2017 07:46

Ian
Ik glimlachte breed en nam nog een hijs van mijn joint. Wanneer hij op was gooide ik hem een paar meter verder op de grond en kwam overeind van het muurtje. 'Je bent nog niet van me af.' zei ik zacht met een gemene grijns op mijn gezicht. Ze wekte interesse bij me op. Ze was niet zoals derest. Gewoon een hoop neukvlees. Ze was iemand met inhoud.

Jennifer
Jessie moest naar haar les terwijl ik richting de andere kant van de school liep. Wanneer ik Joshua tegen het lijf loop glimlach ik. Joshua was een 4e jaars. 'Hey, moet jij niet naar je les?' vroeg hij met een grijnsje. 'Ik ben Jennifer, ik volg geen regeltjes.' zei ik terug met opgeheven hoofd. 'Ik hou wel van meiden die zich niet aan de regels houden.'zei hij en trok me naar zich toe. Ik grijnsde breed. Misschien toch een night watch voor Jennifer. 'Hou je maar snel in bedwang, voor ik mijn duivelsoren naar buiten laat.' grijnsde ik en maakte me van hem los. Ik liep verder terwijl ik hem met mijn vinger glijdend over zijn lichaam zo lang mogelijk aanraakte. Wanneer het contact was verbroken was ik ook zo de hoek om om vervolgens naar het lokaal te lopen waar ik eigenlijk al veel te laat was... Alweer.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 08.04.2017 08:18

Seth
Ik keek recht voor me uit tijdens geschiedenis terwijl ik naast Violet zat. Ik keek vanaf mijn ooghoek naar haar en bedacht me plots iets." Dus Violet hoe ben je hier terecht gekomen?" Vroeg ik terwijl ik kort naar Ian keek deze werd van mij.

Fey
Als Seth Bonasis me iets vraagt leg ik mijn wijsvinger op mijn kin." Hmmm even denken.. met de auto" ik rolde mijn ogen en was nogal hard in mijn woorden. Hij was overduidelijk uit op iets. Ik kwam overeind omdat ik Jeniffer de klas in zag lopen. Seth was haar maatje toch als ik het goed had. Dus ging ik achterin zitten. Hij keek me ijskoud aan terwijl ik gewoon verder liep.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 08.04.2017 08:47

Ian
Ik keek op naar Seth die aan de praat raakte met Violet. Ik beet mijn kaken op elkaar, maar merkte al snel dat ze ook niks van hem moest weten. Ik grijnsde breed en keek voor me uit terwijl de docent vertelde over de eerste oorlog tussen hemel en hel. Zuchtend legde ik mijn hoofd op tafel. Ik haatte geschiedenis.

Jennifer
Wanneer ik binnen kwam in het lokaal had ik mijn ogen gericht op een tafeltje achterin. Wanneer Violet die net voor mijn neus weg kaapt keek ik rond en zag dat de enige vrije plek naast Seth was. 'Als ik je niet had gemogen had ik nu mijn handen om dat kleine nekje van je gezet Violet.' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Lincoln, zou je willen gaan zitten alsjeblieft. Dan kan ik verder met mijn verhaal.' Ik keek met mijn duivels ogen naar meneer Cheffield en liep vervolgens naar de plek naast Seth waar ik met een geïrriteerde zucht ging zitten. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 08.04.2017 09:06

Fey
Ik grinnikte ''succes vriendin.'' Zei ik terwijl ik mijn boek opende en iedereen maar door die vrouw heen kletste. Ik pakte mijn waterfles uit mijn tas en nam een A-pil stiekem in. Niemand hoefde te weten dat ik een bloedziekte had. Ik ging weer recht zitten terwijl ik Ian met een aantal meisjes zag praten. Ik had gehoord dat hij ooit iets had met Jennifer denk niet intiem ofzo maar ze moesten vast het sterrenkoppel zijn geweest zeker met hun familie's achter hun. Als er een papieren vliegtuig op mijn boeken beland kijk ik op -mij mag je wel melken als hoe je bij de koeien doet vanavond - Mike. Tjeez kon het nog erger ik schreef iets terug -ik melk niet ik hak- ik gooide het vliegtuigje terug en keek weer voor me uit.

Seth
Als ze geirriteerd doet besloot ik ook niet met haar te praten. Ik zat onder uit gezakt op mijn telefoon terwijl ik mijn stropdas iets beter zetten. Ik had echt slecte cijfers.. maarja mijn moeder kocht ze wel voor me om zoals gewoonlijk. Een meisje gooide een briefje voor me neer op tafel en knipoogte verleidelijk.- Vanavond las ik snel ik grijnsde breed.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 08.04.2017 09:15

Jennifer
Verveeld tekende ik wat in mijn schrift. Het was niet alsof ik er een kei in was, maar het vulde de tijd. Als ik in mijn ooghoek het briefje bij Seth zie neer vallen keek ik naar de meid die hem gooide. Ik liet haar mijn hoektanden zien als teken dat ze ver weg moest blijven. Niet dat ik jaloers was ofzo. Of dat ik Seth zelf wou vanavond. In tegen deel. Ik gunde het hem gewoon niet. Al wist ik eigenlijk wel dat ik niet de hele school bij hem weg kon houden.

Ian
'Dus toen had hij het echt te bont gemaakt. Ik vroeg of hij nog laatste woorden had en nog voor hij ze uit kon spreken rukte ik zijn hoofd al eraf.' zei ik met een duivelse grijns terwijl de meiden mijn verhaal helemaal opaten. 'Je bent echt zo dapper Ian. Niemand zou tegen jou op kunnen als het erop aan kwam.' zei Louise met een vertederde blik. Ik glimlachte. 'Dat zeker niet, love.' zei ik en streelde langs haar kin.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 08.04.2017 09:30

Seth
Als de bel eindelijk ging kwam ik verveeld overeind ik sloeg mijn tas over mijn schouder. En had Jeniffer voor het eerst volkomen genegeerd. Ik liep het klaslokaal uit met Drake aan mijn zijde ''zullen we pizza bestellen voordat de grote avond begint.'' Ik knikte ''sure'' ik sloeg mijn armen achter mijn hoofd en horde Ian met zijn sterke verhalen ''het enige wat jij er ooit heb afgerukt is een deksel van een pot.'' Zei ik om zijn vibe te verpesten terwijl ik verder liep.

Fey
''kinky!'' Riep hij met een lachje terwijl ik glimlachten. En overeind kwam hij was wel knap. Ik schudden die gedachte's al snel van me af. En liep het klaslokaal uit eindelijk vrijheid.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 08.04.2017 09:45

Jennifer
Ik keek Seth na en bleef zitten tot iedereen het lokaal uit was. Ik moest weg hier. Weg van de Academy. Een duivelse grijns sierde mijn lippen wanneer ik opstond en het lokaal verliet. Ik liep naar mijn dorm waar ik me omkleedde in een zwarte leren jumpsuit van slangenleer. We gaan eens wat lol beleven in de stervelingen bar in het dorp een half uur rijden van hier. Wanneer ik mezelf had opgemaakt en alles liep ik de academy uit naar de parkeerplaats waar ik bij een Audi R8 V10 het slot forceerde en in stapte. Ik speelde een beetje met de kabels waardoor ik hem aan de praat kreeg. Misschien nadat de bar letterlijk uitgestorven was dat ik op tijd terug zou zijn voor night watch. Iets moest mijn bloedlust wegnemen en de bloodbags waren lang niet genoeg.

Ian
Ik rolde mijn ogen om Seth. 'Luister niet naar hem. Hij is jaloers.' zei ik met een grijnsje en kwam overeind terwijl ik het lokaal verliet. Ik zag dat Jennifer achterbleef en fronste. 'Ik neem aan dat ik de dames wel tegen kom in de hallen vanavond.' zei ik tegen de meiden waarna ze doorliepen. Ik liep naar buiten voor wat frisse lucht waar ik ging bedenken wie ik vanavond allemaal kon doen. Als ik niet veel later Jennifer de parkeerplaats op zie lopen en de auto van Killian zie stelen grijnsde ik. Wat voert zij in haar schild. Ik rende ernaartoe op vampier snelheid en was binnen voor de auto. 'Waar gaat mevrouw Lincoln heen?' vroeg ik en zag aan haar blik hoe laat het was. 'Another killing spree?'  

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 08.04.2017 10:33

Seth
Ik lag lang uit op een bankje buiten en smookte een jointje op. Meestal was ik rond dit uur er vandoor met een wijf de stad in voor wat wiet en goeie seks in een auto. Maar nu voelde ik alleen maar stress mijn moeder had me gebeld om te zeggen dat mijn vader alweer voor de zoveelste keer in de gevangenis zat. Mijn vader keek nooit naar me om hij keek alleen om naar de nummers die hij maakte met zijn fraudering. Drugs en alcohol was nu het enige wat telde voor hem toen hij nog bij ons woonde mishandelde hij mij en mijn moeder. Ik sprak er niet over omdat ik niemand snel vertrouwde er was niet echt iemand die me wilde leren kennen. Maar daar maakte ik me niet druk om.. ik ben het gewend.

Fey
Ik stond alweer naar het bloed te staren in de kantine. En wilde het zo graag zuipen. Maar als ik er aan begon zou ik moordlustig worden. Ik wilde niet zo zijn elk leven dat ik dan ontnam stond dan geschreven op mijn verleden. Ik was een heel slecht type meisje het type wat je geen engeltje kan noemen.'' Heee mevrouw boerinetje'' zei Mike terwijl hij de weg voor me blokkeerde en weer is met me probeerde te flirten als hij zijn gezicht dichterbij wil brengen steek ik mijn hand op ''euh nee.'' Zei ik met een vies gezicht.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 08.04.2017 10:43

Jennifer
Als ik opeens Ian voor de auto zag staan schrok ik. 'Aan de kant Martyr.' siste ik door mijn tanden en keek hem doordringend aan. 'Wil je dit serieus weer doen? Je ouders zullen vast trots zijn.' zei hij. Ik stapte uit de auto en liep naar hem toe. Ik stopte nog geen centimeter voor zijn neus. 'Dat zullen ze zeker. Ze hebben me niet opgevoed om een brave meid te zijn Ian.' beet ik hem toe. Hij schudde zijn hoofd. 'Ga naar binnen Jen. Je krijgt er spijt van, net als de vorige keer.' zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar en liep langs hem terug naar de academy. Dan moest ik mijn dorst maar voeden op een andere manier. Binnen de muren van mijn eigen school. Misschien zelfs nog beter.

Ian
Wanneer ze naar me luisterde haalde ik opgelucht adem. Dat werd me even te serieus voor een moment. Ik schakelde de auto af en sloot de deur alsof er niks gebeurd was en liep ook terug naar het gebouw. Het zou niet de eerste keer zijn dat Jennifer de weg kwijt raakt. Ja, ze is een duivel en ze doet vreselijke dingen, maar één zo een massamoord zou een einde kunnen beteken van elk levend wezen in de buurt. Ik zuchtte en verliet de parkeerplaats terug naar binnen voor het avond eten.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 08.04.2017 11:06

Seth
Ik was terug naar binnen gegaan en zag Mike met Violet ''dat kan je maar beter niet proberen zelfs mij wees ze af.'' Zei ik terwijl ik naast Violet ging staan en benieuwd was naar haar familie en hoe ze uberhaupt aan het geld kwam om hier naar school te kunnen. Ik keek om me heen en zag Jennifer en Ian niet wat me verbaaste. Ach ja ik had ruzie met hun beide.

Fey
''Wat hij zegt'' Mike rolde zijn ogen ''volgende keer dan maar.'' Zei hij nog met een knipoog terwijl ik me omdraaide richting Seth ''bedankt.. denk ik'' zei ik terwijl hij suf om zich heen keek en je echt niet zou verwachten van iemand zo mooi... dat ie stront vervelend zou zijn hij was net een klein kind met een zachten kant. Al betwijfelde ik dat wel.. hij was een duivel en half vampier dus er zou net zo goed iets kwaadaardigs achter hem schuilen.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum