ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 04:41 PM

Jennifer
Ik grijnsde tegen zijn lippen en genoot ervan wanneer hij me tegen de muur duwde. Ik kreunde bij zijn zuigzoen en streelde door zijn haar. Als ik op het bed word gesmeten keek ik toe hoe zijn heerlijke lichaam tevoorschijn kwam. Het was heerlijk als hij zo ruw met me omging. Ik beet op mijn lip en kuste met hem mee. Een kreun verliet mijn mond.

Ian
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en hielp haar met mijn riem. Ik maakte de knoop van haar shorts open en liet vervolgens mijn hand erin glijden. Ik zocht haar gevoelige plekjes, maar al snel had ik die gevonden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 05:28 PM

ts

Seth
''Nou het was best wel leuk op het platteland.'' Zei ik tegen Elijah en Drake terwijl ik leunde op mijn knie en op de kantinetafel zat. Ik Elijah en Drake waren beetje de burn-outs van school we spijbelde en deden gewoon domme dingen. Ik stak een joint op terwijl de kantine al druk werd.'' Dat je het daar leuk kan vinden geen wifi en shit'' zei Elijah verwend terwijl ik mijn schouders ophield en een flinke hijs nam.'' Tjeez wie is die hottie'' ik keek op en zag Jenna de kantine inlopen in de night academy uniform maar wel aangepast ze had het bloesje in een knoop terwijl je haar navelpiercing kon zien. Ik nam mijn sigaret tussen mijn wijsvinger en middelvinger en beet op mijn onderlip ''nou dat is een verassing.'' Ze liep op ons af en kwam erbij zitten ''hey'' zei ze verleidelijk tegen Elijah en Drake ''Seth.'' Ik grijnsde breed ''de enige echte maar wat doe jij hier opper bitch?'' Vroeg ik terwijl ze in het andere gebouw horde waar ik lang geleden ook zat toen was zij de gelukkige die van mijn dick mocht genieten.'' Ik ben hier geplaatst junk'' zei ze terwijl ze rond zich keek ''uch Jessie was zij niet vroeger mijn billenlikker?'' Zei ze oogrollend terwijl ze me 50 euro toeschoof en ik haar een zakje wiet gaf.

Violet
Ik had mijn haar kort geknipt in een boblijn terwijl ik steeds populairder bij de jongens werd. Maar ze vast wel in de gaten hadden dat Ian mijn vriendje was.'' Ben je blij dat je eindelijk weg mag Mark?'' Vroeg ik grijnzend terwijl hij nog wel op krukken moest lopen door Seth.'' Zeker weten'' grijnsde hij terwijl hij de ziekenboeg verliet en ik aantekeningen maakte.'' Ik zei toch dat ik maandag een verrasing voor je had'' Derek kwam de boeg ingelopen terwijl ik opkeek hij plofte op een van de bedden ''ik ben vanaf nu hier naartoe geplaatst.'' Grijnsde hij ''sirieus waarom?'' Vroeg ik terwijl ik naast hem ging zitten ''je weet hoe mijn zusje is.. vooral met Seth en zo.'' Ik fronste en was inderdaad vergeten dat Seth vroeger iets had met Jenna.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 05:52 PM

Jennifer
Ik lachte kort om Jenna die wat aan het vertelen was over een jongen die ze keihard had afgewezen. 'Ongelofelijk.' lachte ik. We kwamen de kantine binnen en ik zag die boeren trut Jenna bij Seth. 'Wie is dat?' vroeg Jenna. 'Dat is Jenna, een boeren skank.' zei ik tegen haar terwijl ze even verward keek over de naam. Jessie kwam bij ons staan terwijl ik richting Seth liep. Ik keek die Jenna vuil aan. 'Heb jij geen koeien te melken ofzo?' vroeg ik haar en keek haar zo arrogant aan als ik maar kon.

Ian
Ik keek de kantine rond en zag die meid Jenna met Jennifer. Ik rolde mijn ogen. Foute boel. 'Wie is dat nieuwe lekkere ding?' vroeg Mike. 'Dat is de ex slet van Seth. Ze is gerelateerd aan Violet volgens mij, ik weet niet precies hoe dat zat.' zei ik. Ik dronk van mijn bloodbag en nam een hijs van de joint die Mike zojuist doorgaf. Violet was nu in de ziekenboeg bezig met haar vrijwilligerswerk. Dat weekendje bij haar had ons wel goed gedaan. Ook al zou ik zelf nooit voor een boerderij kiezen, zijn we wel veel dichter tot elkaar gekomen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 06:03 PM

Seth
Jenna maakte een vernederend geluidje ''liefe schat mijn familie owned meer dan je hele leven.'' Zei ze bitchy tegen Jennifer terwijl ik een tandenstoker tussen mijn tanden nam en grijnsde.. ''oe bitch fight'' zei Drake grijnzend.'' Jenna Magmeta jou vriendje zijn ex en de prinses van de hemel aangenaam kennis te maken.'' Zei ze vals terwijl ze overeind kwam en mijn joint afpakte ze nam een diepe hijs en blies het zo in Jennifer haar gezicht uit.'' Ik zal je leven een echte hell maken'' zei ze nog grijnzend terwijl ze wegliep en de kantine verliet ik beet grijnzend op mijn onderlip waarom moest ik altijd de hoge bitches als exen hebben. Ik kwam overeind en sloeg mijn arm om Jennifer aan ''trek je niks aan van haar zo erg is ze niet hoor.'' Loog ik terwijl ze echt wel slecht en doortrapt was.

Violet
''Oei Jenn.'' Zei ik lipbijtend ''Seth heeft nu met Jennifer weet je wel.'' Hij knikte ''maar haar boeit het totaal niet je weet echt niet hoe makkelijk Seth met haar mee gaat als ze in de beurt van hem is.'' Zei hij lipbijtend ''de laatste bitch Charlotte dus had ze helemaal zwart gemaakt waardoor hij haar dumpte en weer single was.'' Ik beet op mijn onderlip opzicht boeide me het niet wat Jenna met Seth ging doen maar aan de andere kant was het wel zielig voor Jennifer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 06:13 PM

Jennifer
Ik lachte spottend en keek haar na. Ik sloeg Seth zijn armen weg. 'Denk je serieus dat ik me daar wat van aantrek? Like to see her try. Prinsesje van de hemel kan niks tegen prinses van de hell.' siste ik en keek Drake en Elijah aan met een veelbetekende blik zodat ze verstandig genoeg zouden zijn om geen enkel woord meer in hun mond te nemen. Ik keek nog kort naar Seth en schudde mijn hoofd. 'Als die bitch ook maar in de buurt komt, maak ik haar af. Tis maar dat je het weet.' zei ik en liep vervolgens de kantine uit.

Ian
Ik schudde zuchtend mijn hoofd en nam mijn telefoon. -Jenna heeft net haar eerste aanvaring met Jennifer gehad. Zeg please dat ze zich inhoud hier voordat World war 3 begint X-  stuurde ik naar Vi en nam de laatste hijs van de joint. 'Dat zag er niet zo gezellig uit.' merkte Mike op. Ik schudde mijn hoofd. 'Inderdaad niet.' zei ik en zuchtte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 06:23 PM

Seth
Ik keek haar nonchalant aan ''well ik snap dat je denkt dat de hemel vol zit met neukende engelen die alles goed doen en zo.. maar waar zij vandaan komt is de gedeelte van vallende engelen dus eigenlijk een burn-out engel.'' Zei ik ''die eigenlijk niet meer zo wit is.'' ik keek Jennifer nog kort aan ''ik ga maar weer is.'' Elijah en Drake volgde me de kantine uit terwijl ik de laatste tijd een beetje meer in mijn oude fuckboy gewoonte's ben gerold. Het kwam door Ian en wat er met mijn moeder is gebeurt en zo ik nam onze relatie eigenlijk niet zo sirieus meer.

Violet
'' Ik moet gaan ik spreek je nog'' ik drukte een kus tegen zijn wang en verliet de ziekenboeg. Derek was net een broer meer niet. Ik keek op mijn telefoon en zag het bericht van Ian -bemoei me er liever niet mee x Vi. Stuude ik terwijl ik niet meer van plan was om in Seth en Jennifer's relatie problemen te mengen. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik alleen maar gedoe met Ian.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 06:32 PM

Jennifer
Buiten op het lacrosseveld ging ik in het gras liggen met Jenna en Jessie. 'Die Jenna is echt een bitch.' zei Jenna. Jessie beaamde het terwijl ik naar de blauwe lucht staarde. 'Gevallen engel.. pfuh... ik schop haar wel terug naar de hemel.' mopperde ik en keek naar Jessie. 'Zag je hoe Seth haar de hemel inprees?' vroeg ze. 'Ach nee man. Het is zijn ex. Hij is wel uitgeneukt op haar.' zei ik. Nu bedacht ik me wat ik zei. Wat als hij uitgeneukt raakte op mij? 

Ian
Ik las het sms'je van Vi en rolde mijn ogen. 'Kom.' zei ik tegen Mike en liep samen met hem richting onze dorm. Eenmaal daar rolde we samen nog wat jointjes terwijl ik in me hoofd bleef zitten met hoe de hele situatie kon gaan ontploffen met die 2 onder 1 dak. Ik zuchtte en keek naar Mike die zijn PS4 aansloot op de tv.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 06:54 PM

Seth
''Ik weet niet ze is best wel lekker geworden weet je wel.. lekker bitchy.'' Zei ik grijnzend terwijl Drake me net de vraag stelde of ik ooit met Jenna weer zou willen.'' Maarja ik heb Jennifer''zei ik zuchtend ''en daar zit ik vast aan.'' Ik nam nog een hijsje van mijn joint terwijl ik na dacht en mijn oude neukleventje eigenlijk best wel miste.'' Klinkt als een gedwongen relatie'' merkte Elijah op ik gaf hem een pets op zijn achterhoofd ''ach hou je kop.'' Ik kwam overeind en appte Jennifer ''kom naar mijn dorm heb zin je ass. x Seth-

Violet
''Nee ik denk niet dat Jenna zo iets zou doen tenzij je haar uitdaagt.'' Zei ik tegen Rose en harper terwijl we in onze dorm zaten.'' Weet je het zeker ze lijkt me een regelrechte bitch'' zei Rose terwijl ze me nagels lakte ik beet op mijn onderlip.'' Maar even over jou en die nummer 10 lekkerding van Lacrosse.'' Ik bloosde en wist dat ze het nu over Ian had ''we staan quite het weekend had ons goed gedaan vooral de avonden.'' Zei ik dromerig ''klinkt alsof je een goeie orgasme heb gehad.'' Grinnikte Harper terwijl we in lachen uitbarstte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 07:02 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer ik het sms'je las. 'Zie je?' zei ik en kwam overeind. 'See you bitches later.' zei ik en liep richting Seth zijn dorm. Natuurlijk had hij niet zo snel genoeg van mij. Na alles wat we gedeeld hadden met elkaar en hoe serieus onze relatie was geworden kon het ook niet anders.

Ian
Ik haalde een hand door mijn haar en nam de controler in mijn hand terwijl de joint tussen mijn lippen plakte. Ik nam een hijs en blies de rook weer uit terwijl ik de joint nog altijd tussen mijn lippen liet. 'Dit keer maak ik je wel in.' zei Mike. Ik grijnsde en schudde mijn hoofd. 'Like to see you try.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 07:20 PM

Seth
Ik zag Jennifer al en liep op haar af ik plaatste mijn lippen op de haren en grijnsde breed.'' Ontvangen?'' Vroeg ik grijnzend terwijl ik mijn handen op haar middel plaatste en haar tegen me aan nam.

Violet
Ik maakte een selfie en plaatste die op insta ''nails done.'' plaatste ik in de caption. Terwijl ik Ian op mijn lippen tagde. En al richting de kantine liep om wat te gaan eten.
-
doe even nieuwe foto van seth en vi

vi.jpg
s.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  58  |  59  |  60  |  61  |  62  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum