ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 07:36 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer ik hem zag en knikte. 'Ontvangen en gelezen.' grijnsde ik en drukte een kusje tegen zijn borstkas. Ik haalde een hand door mijn haar en legde die hand vervolgens tegen zijn borstkas aan.

Ian
Ik kreeg een melding van Instagram dat ik was getagd en keek naar de foto van Vi. Ik grijnsde breed en zette er een reactie onder. - Hot stuff♥ -  hoorde Mike juichen. 'Yess! Zie je wel.' zei hij. 'Das unfair, ik werd afgeleid.' zei ik tegen hem en keek hem grijnzend aan. 'Rematch.' grijnsde ik naar hem en met een beetje brommen deden we dezelfde course opnieuw.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 08:15 PM

Seth
Ik glimlachte en beet op mijn onderlip. Ik maakte de deur open en liet haar vervolgens binnen ik gaf een pets op haar billen. Terwijl ik de deur sloot en mijn shirt over mijn hoofd trok. Ik liep op haar af en zette mijn lippen in haar nek ''kleed je uit babe zodat ik je kan plezieren.'' Grijnsde ik breed.

Violet
Ik zag zijn comment en werd gelijk weer blij. Eenmaal in de kantine at ik een burger en dronk ik een milkshake met bloodtype b gemixt. Als ik nog meer comments zie verschijnen lees ik ze allemaal even door. Ik dacht kort aan Jenna en had er zelf nog niet eens gezien.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 10:11 PM

Jennifer
Ik liep zijn dorm binnen en keek verlekkerd naar zijn lichaam wanneer hij zich ontdeed van zijn shirt. Ik beet op mijn lip wanneer ik zijn mond in mijn nek voel en trok mijn shirt over mijn hoofd en maakte mijn skinny jeans los. Ik streelde langs zijn mooie gespierde borstkas en beet op mijn lip.

Ian
Na dit potje had ik weer gewonnen en keek naar Mike die weer aan het mopperen was. 'Je speelt gewoon vals.' zei hij. Ik gniffelde. 'Accepteer gewoon dat ik beter ben.' zei ik met een lachje en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 10:33 PM

Seth
Ik grijnsde breed en kuste haar weer zachtjes op haar volle lippen. Ik pinde haar bh los en gooide die ergens op de grond. Terwijl ik haar zachtjes op bed duwde en mijn broek uittrok.''Dus waar zullen we mee beginnen?'' Ik plaatste een kusje op haar navel en keek haar grijnzend aan.

Violet
Na mijn lunch was ik toch wel benieuwd naar wat Ian deed.-Waar ben je? Stuurde ik terwijl ik mijn dorm binnen liep en een douche besloot te nemen. Ik draaide de kraan open en kleden me uit.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/22/2017 10:37 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en kreunde zacht bij zijn kus op mijn buik. 'Naar beneden. Laat me je tong voelen.' zei ik en grijnsde naar hem. Ik ging met een hand door mijn haar en liet hem even rusten op mijn hoofd terwijl mijn blik bij Seth bleef.

Ian
- Mijn dorm.-  stuurde ik terug en keek naar Mike die joints rolde om te verkopen.  'Is dat niet al Seth zijn taak?' vroeg ik met een lachje. 'Mijn wiet is beter.' zei hij met een grijnsje. Ik zette de tv om naar gewone zenders en keek naar de Lacrosse wedstrijd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/22/2017 10:55 PM

Violet
Ik las zijn bericht snel en nam diep adem ik zakte onder uit in bad en sloot mijn ogen terwijl mijn telefoon afging.'' Jeez'' ik greep naar mijn telefoon en nam op ''hallo?'' ''ja met mij Derek ik sta voor je deur.'' ''Voor mijn deur?'' Ik fronste en stapte het bad uit terwijl ik een badjas aantrok. En open deed ''kan ik je helpen?'' Terwijl ik het gevoel kreeg dat hij me probeerde te stalken ''ja ik dacht er nog even over na en ik vind je nog steeds echt,, leuk'' zei hij disorienterend ''Derek ik heb een vriendje.'' ''ja ja dat weet ik maar ik wilde het je gewoon laten weten ik mis de dingen die we vroeger deden.'' Grijnsde hij breed terwijl ik hem verveelt aankeek ''ja voordat je met mijn zus in bed dook Derek ga slapen of zo iets.. ik heb het nogal druk.'' Ik sloot mijn deur en nam diep adem echt mijn hele leven draaide om Kate.

Seth
Ik beet op mijn onderlip en grijnsde toen breed ''hopelijk heb je ananas op want dan komt er waarschijnlijk geen einde aan.'' Ik plaatste nog een paar kusjes op haar onderbuik en trok haar string kapot. Ik gooide die ergens op de grond en liet mijn grote mannen handen steunen op haar heupel.'' Dit is nou echt een toetje'' ik liet mijn middelvinger in haar glijden terwijl mijn tong begon met plezieren bij haar zwakste plekjes.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/23/2017 09:01 PM

Jennifer
Ik kreunde wanneer hij in actie kwam bij mijn gevoelige vriendin. Niemand die me zo kon verwennen als dat hij kon. Mijn handen grepen zich vast in zijn haar terwijl hij elk zwakke plekje wist te vinden.

Ian
Ik kwam overeind en keek kort naar Mike. 'Ik ga even naar Vi.' zei ik tegen hem en liep mijn dorm uit naar die van de dames waar ik al snel de kamer van Vi had gevonden. Ik zag Derek ervoor staan die net weg liep. Ik liep gewoon door en opende de deur naar Vi haar kamer. 'Babe... wat deed Derek voor de deur?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/23/2017 09:14 PM

Violet
Ik stond mijn haren te fohnen terwijl Ian binnen kwam gelopen.'' Hij verklaarde dat hij nog gevoelens voor me heeft'' Zei ik simpel terwijl ik mijn badjas uittrok en al richting de kast liep voor een lingerie ''maar ik heb ze niet meer voor hem.'' Zei ik simpel terwijl ik met een hand door mijn haar ging.

Seth
Ik grijnsde terwijl mijn tong nog bezig was. Om het echt gevoeliger te maken begon ik te zuigen aan haar genotsknobbel. Mijn ogen keken haar ondeugend aan terwijl ik wilde dat ze kwam. Ik versnelde het tempo van mijn vingers en genoot van haar geweldige smaak. Seks hebben met haar kreeg ik nooit genoeg van.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/23/2017 10:01 PM

Jennifer
Het werd alleen maar intenser en het gevoel werd ondragelijk. Ik kwam klaar met een luide kreun en trok zachtjes aan Seth zijn haar. Vervolgens greep ik met mijn handen in het matras en genoot nog even van mijn langzaam weg ebbende orgasme. 'Niemand kan dat zo goed als jij.' hijgde ik.

Ian
Ik bekeek Vi terwijl ze naakt door haar kamer liep. 'Maar beter dat hij die gevoelens snel loslaat, anders zorg ik daar wel voor.' zei ik en liep naar haar toe. Ik drukte een kus in haar nek en kneedde kort haar borsten en gaf een pets tegen haar billen. 'Dit is allemaal van mij.' zei ik en keek haar kamer rond. Ik nam een appel van haar bureau en plofte op het bed waarna ik een hap ervan nam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/23/2017 10:15 PM

Seth
Alles kwam in 1 keer in mijn mond terwijl ik nog even genoot van haar natte vriendin en vervolgens grijnzend ophield. Mijn handen gleden naar boven en knepen kort in haar borsten ''daarom sta ik ook nummer 2 op de lijst.'' Ik drukte een kusje op haar dijbeen en kroop naar boven ik ging boven haar hangen en zette mijn vinger in haar mond.'' Dit is hoe lekker je smaakt'' grijnsde ik.

Violet
''Babe!'' Zei ik met lachje terwijl hij in mijn gevoelige borsten kneep. Ik trok een rode lingerie aan en ging op zijn schoot zitten.''Hoe was je dag?'Vroeg ik terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum