ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/23/2017 10:28 PM

Jennifer
Ik likte zijn vingers zorgvuldig schoon en keek hem ondertussen recht in zijn ogen aan. 'Zou niet weten wie er nog boven je staat.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen tegen de zijne.

Ian
Ik grinnikte en legde mijn handen laag op haar heupen terwijl de appel naast ons op bed viel. 'Beetje gewoontjes. Beetje geblowd... Mike ingemaakt met gamen. Meer niet.' zei ik tegen haar en haalde diep adem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/24/2017 10:36 PM

Seth
"Waarschijnlijk Drake of Ian maar dat komt omdat ze die trio's doen of deden." Zei ik terwijl ze echt letterlijk alles hebben gedaan bijna. Ik deed niet aan trio's.. misschien als ik dronken ben of als een meisje het echt wil maar uit mezelf never. Eentje is genoeg Jennifer voelde in ieder geval aan als een trio. Ik had mijn handen vol met haar.

Violet
"Maar beter ook." Zei ik speels terwijl hij zich prima aan de Violet regels hield. Niet kijken naar andere meisjes.. niet praten over andere meisjes.. en als laatste niet met andere meisjes hangen. Hij wist natuurlijk niet dat die regels bestaan maar in mijn hoofd zijn ze er wel.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 03:09 PM

Jennifer
'Kan ik me niet voorstellen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik draaide hem op zijn rug en drukte op verschillende plekken op zijn borstkas lieve tedere kusjes. 'Jij bent veel beter op elk gebied dan die twee bij elkaar.' zei ik met een grijns en ging steeds meer naar beneden tot ik zijn vriend tegen kwam en die in mijn handen nam. Kort keek ik hem verleidelijk aan en liet zijn vriend langzaam in mijn mond glijden.

Ian
'Zolang jij je gedraagt gedraag ik me ook.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus tegen haar neusje. Ik liet mijn handen een beetje zakken zodat ze wat meer op haar billen kwamen te liggen en ik keek haar in haar ogen aan. Morgenavond is er een kampvuur bij het open veld achter de school. Iedereen gaat, ga je mee?' vroeg ik met een glimlachje en drukte nog een kusje maar dit keer in haar hals.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 04:04 PM

Seth
"Thx babe" zei ik met een glimlachje  terwijl ik mijn armen onder mijn hoofd plaatste en naar het plafond keek." Babe" zei ik met een grom en een glimlachje "i lover your blowjobs."

Violet
"Sounds great." Zei ik in een kreuntje mijn rechterhand glee door zijn haar "je maakt het me wel moeilijk om je niet uit te kleden en hier gewoon te neuken." Zei ik met een glimlachje ik glee van zijn schoot en kroop onder de dekens "blij je slapen?" Vroeg ik met een grijnsje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 04:18 PM

Jennifer
Ik grijnsde wanneer hij dat zei en deed echt intens mijn best om hem zo hard mogelijk te laten grommen van genot en hem vol met lust te pompen. Hem helemaal gek maken. Ik zoog op het topje van zijn vriend om hem vervolgens weer helemaal in mijn mond te laten glijden en zo herhaalde ik dat een paar keer.

Ian
Ik grijnsde breed en pakte de appel terug waarna ik er nog een hap van nam. Ik keek naar haar en knikte. 'Mike blijft toch de hele tijd zeuren voor een ravanche.' zei ik met een lachje. Ik trok met de appel tussen mijn tanden geklemd mijn shirt uit om haar nog even te pesten en vervolgens mijn jeans waarna ik bij haar in bed kroop. Zodra de appel op was gooide ik hem vanuit het bed naar de prullenbak waar hij ook mooi in terecht kwam. Ik grijnsde en nam vervolgens Violet in mijn armen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 05:08 PM

Violet
Ik beet kort op mijn onderlip en kroop tegen hem aan." Ik ben echt moe van de dag" zei ik zuchtend terwijl ik het werk op ging geven. Ik zou geld opeisen van mijn familie omdat ik geen zin meer had en ze verplicht waren om me te gunnen.

Seth
"Tjeez Jennifer Lincoln." Zei ik grijnzend en grommend ik keek naar haar en nam haar blonde krullen vast. Ze zoog mijn vriend precies hoe ik het wilde. Ik beet mijn kaken opelkaar en kwam hevig klaar in haar mond.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 05:11 PM

Jennifer
Ik merkte al snel aan hem hoe erg hij er van genoot wat mij ook liet grijnzen. Zodra hij in mijn mond was klaargekomen slikte ik alles door en likte mijn lippen af. 'Je kan me ook niet vertellen dat er iemand is die dit lekkerder doet dan ik babe.' zei ik met een grijns en drukte mijn lippen tegen de zijne.

Ian
Ik streelde door haar haar. 'Snap ik. Je moet ook wat meer tijd voor jezelf nemen. Niet alleen maar dat vrijwilligers werk waar je niks voor terug krijgt.' zei ik tegen haar en glimlachte terwijl ik een kusje in haar haren drukte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 05:39 PM

Violet
"Ik heb een te goed hart." Zei ik vloekend terwijl ik mijn ogen sloot en mijn arm om zijn middel deed." Babe.. ben ik goed in bed?" Vroeg ik zacht terwijl die vraag ineens in me opkwam hij was de enige waar ik het ooit mee heb gedaan.

Seth
"Er is echt niemand." Zei ik met een glimlach terwijl ik al snel weer mee zoende  en haar bil met mijn rechterhand vastnam. Mijn andere liet me vriend soepel in haar glijden. Terwijl ik haar voorzichtig omlaag liet glijden "laat me zien wat je kan Babe." Zei ik met een grijns.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 05:53 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en hield mijn adem kort in wanneer ik zijn vriend in me voelde binnendringen. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar terwijl ik recht op zijn vriend ging zitten en hem begon te berijden. Ik zette me steeds af met mijn handen op zijn benen zodat mijn borsten uitlokkend Seth zijn kant op keken. Ik bereed hem steeds sneller en begon al te kreunen.

Ian
Ik glimlachte. 'Dat is juist wat ik zo leuk aan je vind.' zei ik met een glimlachje. Als ze opeens random vraagt over haar kunsten in bed lachte ik. 'Waar komt dit opeens vandaan?' vroeg ik haar en keek naar haar onzekere gezichtje. 'Je bent geweldig Vi. Je hebt van de beste geleerd en je bent ook sowieso een aangeboren talentje.' zei ik en drukte kusjes in haar hals op haar wang en uiteindelijk ook tegen haar lippen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 06:18 PM

Violet
 Ik drukte kusjes terug en bloosde zwak." Jij bent dan ook de enige die me laat blozen" zei ik met glimlachje." Thx babe" ik ging dicht tegen hem aanliggen en sloot mijn ogen. Ik had geluk met hem na alles wat er id gebeurt was hij toch veranderd voor mij. En lagen we hier samen in bed.

 Seth
Als ik haar zoetsappige borsten op en neer zie gaan. Neem ik ze gelijk vast ik gromde terwijl ik het benauwd begon te krijgen." God babe" vloekte ik terwijl ze het echt goed deed. Ik kneep in haar borsten en voelde mijn vriend steigeren in haar. Dat ze me voor de 2e keer kon laten komen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum