ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 06:30 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en kreunde zijn naam. 'Seth.' hijgde ik en voelde hoe ik orgasme na orgasme beleefde. Uiteindelijk voelde ik van binnen weer de kriebels opborrelen en het volgende orgasme kwam eraan. Mijn binnenste kneedde de vriend van Seth waardoor het nog beter voor hem moest voelen en mijn gspot getriggered werd. Ik kreunde hard en kwam wederom klaar.

Ian
Ik grinnikte en drukte een kus tegen haar slaap waarna ik even mijn ogen sloot om van dit momentje te kunnen genieten. Ik haalde een hand door mijn haar en nam Vi dichter tegen me aan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 07:11 PM

Seth
Ik kneep nog steviger in haar borsten. En nam haar rechter arm vast ik trok haar naar me toe terwijl haar borsten precies in mijn gezicht hingen. Mijn mond ging aan deen slag met haar tepel terwijl het mijn beurt was om te stoten. Na 3 stoten kwam ik diep in haar klaar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 07:45 PM

Jennifer
Ik kreunde om zijn gezicht tussen mijn borsten en voelde hoe hij nog harder in me stootte. Zijn goedje liet me nog een laatste keer komen en ik schreeuwde zijn naam. 'Seth!!' Ik liet me liggen op Seth zijn borstkast en hijgde kort uit waarna ik van hem af ging en me naast hem neer liet vallen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 07:56 PM

Seth
Hijgend en grijnzend sloeg ik mijn armen om haar heen." Tjeez ik ben nog nooit zo goed klaar gekomen babe." Zei ik met een lachje terwijl ik een kusje in haar haren drukte. En een zweetdruppel van mijn voorhoofd verwijderde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 08:54 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed. Suck on that Jenna. Ik kroop stevig tegen zijn heerlijke naakte lichaam aan en snoof zijn geur vermengd met zweet en sex op. Nog nooit heb ik zo erg van die geur genoten. 'Ik ben blij dat alles naar wens is, meneer Bonasis.' zei ik met een grijnsje en drukte een kusje tegen zijn borstkas.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 09:12 PM

Seth 
"Maar beter ook." Zei ik met een grijnsje terwijl ik naar het plafond keek." Morgen is dat kampvuur in de avond gaan we?" Vroeg ik voor ik mijn ogen sloot.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 09:23 PM

Jennifer
Ik knikte en haalde een hand door mijn haar. 'Ja gezellig, lekker jointje erbij.' zei ik met een grinnikje en begon toen opeens serieus na te denken. Ik werd toch wel een beetje onzeker van Jenna in de buurt. Hoe die twee elkaar nog steeds bekeken en aankeken. 'Seth... beloof je me dat je niet meer weg gaat?' vroeg ik hem zacht en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 09:32 PM

Seth 

Ik fronste "hoe bedoel je?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek en ze vast onzeker was over Jenna en zo. Het was over met Jenna al moest ik zeggen dat we wel een lange relatie hadden gehad.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 09:42 PM

Jennifer
'Dat je mij niet achter laat voor een ander.' zei ik zacht en kroop dichter tegen hem aan zodat ik hem niet aan hoefde te kijken. Ik was niet het type om zich onzeker te voelen en dit voelde dan ook vreselijk om opeens zo kwetsbaar te zijn. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 09:53 PM

Seth
"Maak je niet druk." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn ogen sloot " ik ben niet meer zoals vroeger." Gaapte ik terwijl ik mijn armen steviger om haar heen deed. En voor nu  niet te sentimenteel in mijn woorden wilde zijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  61  |  62  |  63  |  64  |  65  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum