ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 05:10 PM

Jennifer
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Dat geètter tussen die twee was om gek van te worden. Ik keek Vi en Ian na en keek vervolgens naar Seth. 'Is goed.' zei ik met een glimlach zodra ik zijn lippen voelde. Ik kwam overeind en sloeg mijn arm om zijn middel omdat ik bijna niet eens hoger kwam dan dat met mijn arm en liep tegen hem aan richting buiten.

Ian
'Denk je dat dat kut kind ophoud met achter je aan te zitten? Hij moet op zijn plek worden gezet.' zei ik boos maar voelde mijn ogen wel weer normaal trekken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 06:08 PM

Violet
"Babe ik begrijp je woede maar het was Seth die weer is grappig probeert te doen.. ik zal met Derek praten." Zei ik tegen hem terwijl ik bij mijn kluisje aankwam en hem tegen me aantrok aan zijn bloes." Hij is zo lomp en jij bent zo wauw" zei ik tegen hem terwijl ik mijn lippen zachtjes op de zijne plaatste.

Seth
Met een joint in mijn mond liepen ik Elijah, Drake, Jennie en Jennifer naar het bos. Terwijl Mike ook nog kwam. Ik nam een flinke hijs en  gaf hem door aan Jennifer. We kwamen bij de plek terwijl Mike er al zat met Jenna te bekken.. Damnnn.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 06:20 PM

Jennifer
Ik nam de joint over en nam er een hijs van terwijl we naar de plek liepen. Ik rolde mijn ogen wanneer ik Mike en Jenna aan elkaar zag plakken. 'Wie heeft die 2e hands slut uitgenodigd?' zei ik en nam nog een hijs van de joint. Dat had ik wel nodig nu. 

Ian
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar haar. 'Nee jij gaat niet met hem praten. Ik wil hem niet in jou buurt.' zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar lippen. Met mijn handen omvatte ik haar gezicht. 'Je bent van mij en mij alleen.' zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 10:01 PM

Violet
Als hij dat zegt en me.diep in zijn ogen laat kijken knik ik braaf." Zal ik je wat van mijn vriendin geven om je te kalmere." Vroeg ik grijnzend terwijl we toch uitval hadden.  En ik wel zin had in zijn soepele tong en zijn vriend in zijn broek. 

Set
"Nou nou niet zo gemeen banen. " Zei ik stoned terwijl ik neerplofte op een boomstronk." Mike als je me nou had verteld dat het hoertje van de school ook hier zou zijn dan had ik extra jongens mee genomen.. inclusief die jongen met dat mooie lijf hoe heet hij ook alweer?" Vroeg ze aan Clover die bekend stond om haar mondje voorbij praten "Ian of Zach?" Zei ze zonder shame terwijl ik wat speed inspoot "denk beide." Zei Jenna vals terwijl ik er niet helemaal bij was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 10:12 PM

Jennifer
'Jij noemt mij een hoer? Ik spreid niet voor iedereen mijn benen in tegen stelling tot jou blijkbaar.' siste ik en leunde tegen een boom. Ik kreeg de Joint weer door van Elijah en nam een diepe teug. 'Mike kijk maar uit die tong schreeuwt Chlamydia.' zei ik en nam nog een teug waarna ik hem doorgaf aan Seth die relaxt op een boomstam zat in plaats van het voor mij op te nemen.

Ian
Ik grijnsde wanneer ze dat voorstelde. 'Vooruit dan, omdat je het zo lief voorstelt.' zei ik met een lachje en drukte een kus tegen haar lippen waarna ik met haar naar mijn dorm liep. Ik wist toevallig dat Mike weg was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 10:53 PM

Seth 
Ik nam een teugje en blies die door mijn tanden uit. Terwijl ik mijn arm om Jennifer heen sloeg." Dus wie gaat er vanavond naar het kampvuur?" Vroeg ik om van onderwerp te veranderen "wij allemaal denk ik.. iedereen gaat je weet hoeveel vooraad alcohol Mike inslaat." Zei Elijah terwijl ik grijnsde "op het goeie leven." Zei ik grijnzend terwijl ik een teug nam van mijn joint en die doorgaf aan Jenna. 

 Violet
Ik grinnikte en trok  al zijn kleding uit terwijl ik begon aan de mijne. Ik trok mijn shirt langzaam uit terwijl je mijn mooie rode bh langzaam kreeg te zien.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 11:00 PM

Jennifer
Ik zuchtte en bleef gewoon tegen Seth aan zette. Ik zette een hand in mijn haar en legde mijn hoofd tegen de boom waarna ik mijn ogen kort sloot. Ik haalde een keer diep adem en voelde de wiet zijn werk doen. Ik was blij met de arm van Seth om me heen. Daar Jenna kijk maar goed. Hij is van mij.

Ian
Ik sloeg haar handen grijnzend weg en trok alle kleren simpel van haar lijf. Ik drukte mijn lippen weer tegen de hare en drukte kusjes in haar hals terwijl ik haar op tilde en haar vast hield bij haar billen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 11:29 PM

Violet
Een kreun verliet mijn lippen terwijl ik zijn gezicht omvatte met mijn handen. En hem over geil weer kuste ik had zo een hele erge zin in hem. Ik liet mijn handen vanachter mijn bhklepje openen maar greep weer door zijn haren terwijl ik hem kuste.

Seth 
"Je haf echt gelijk die peppers met cocaine geweldige mix." Zei Jenna high tegen me terwijl ik grijnsde. Ik speelde wat met Jennifers haar terwijl ik een kusje op haar wang plaatste "waar denkt mijn kleine duivel aan?" Vroeg ik zacht in haar oor terwijl iedereen er half high bij zat. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 11:36 PM

Jennifer
Ik keek naar het plukje haar waar Seth mee was aan het spelen. Als hij dat vraagt keek ik hem aan. 'Aan jou.' zei ik giechelend waarna ik grijnsde en langs zijn arm streelde. Ik negeerde alle blikken en vooral die van dat serpent. 

Ian
Ik gooide de bh weg en liep naar het bed waar ik haar neer gooide. Ik klom boven haar en drukte kusjes in haar nek en zette zo een spoor over haar borsten heen naar haar buik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 11:56 PM

Seth
Ik grijnsde breed en drukte een kusje op haar lippen." Moet je vooral blijven doen.. maar dan naakt." Grapte ik terwijl ik door haar haren streelde "ik ga weer terug naar school zei Drake. Terwijl de rest hem volgde. En ik en Jennifer achter bleven.

Violet
Ik beet op mijn onderlip en wachten rustig af op wat er komen zal. Ik kreunde bij zijn kusjes en liet een hand door zijn haar glijden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum