ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 10:24 PM

Jennifer
Ik zuchtte. 'Je maakt je te druk om alles. Fuck onze families. Ik ga echt niet met die Jake trouwen en jij blijft gewoon bij mij. Om je examens hoef je je ook niet druk te maken. Ik fix wel wat mocht je het niet halen.' zei ik tegen hem en kroop achter hem vandaan. 'Ik ben er voor je dat weet je. Ik zal alles voor je doen echt alles.'zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen.

Ian
Ik murmelde wat en zuchtte kort. Na een tijdje ging ik recht op de rand van het bed zitten en stak een joint op. 'Morgen examens... ben je nerveus?' vroeg ik haar en nam nog een hijs van mijn joint. Heerlijk 's ochtends wakker worden met een heerlijk jointje en de geur van seks door de kamer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 10:38 PM

Seth
''Bullshit Jennifer je vader cuts my fucking throat als hij er achter komt als ik besta.'' Zei ik ineens geirriteerd terwijl ik overeind kwam ''ik kan voor mezelf zorgen maak je niet druk om dat stomme examen.'' Ik verliet haar kamer terwijl ik de directeur tegen kwam ''Bonasis mee komen!'' Ik nam diep ''for god sake dit is al de 6e keer in een week.'' ''En ook de laatste keer'' ik fronste en liep toch mee richting zijn chiqeu kantoor. Ik plofte neer en nam een tandenstoker in mijn mond ''wat nou weer?'' ''Je bent geschorst.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 10:49 PM

Jennifer
'Seth...' zuchtte ik geïrriteerd wanneer hij weg liep en rolde mijn ogen. Ik trok snel een zwarte crop top aan en een witte korte broek waarna ik over de gangen richting de kamer van Violet liep. Ik liep binnen maar zag alleen Rose. 'Sorry.' zei ik nors en liep naar de kamer van Ian. Na een klopje liep ik meteen binnen en zag daar Violet en Ian zitten. 'Ik word echt gek van Seth zijn gedrag. Niet normaal. Wat moet ik doen met hem Vi? Ik zweer ik doe hem wat aan.' zei ik geïrriteerd. Ik nam de joint van Ian uit zijn handen en ging op Mike zijn bed zitten. Ik nam een hijs en keek naar de twee.

Ian
Ik keek op wanneer de deur open vliegt en een Jennifer met spraakwater binnen liep. De laatste tijd lijkt het niet echt meer soepeltjes te gaan tussen die twee. 'Misschien moet je eens gewoon gaan zitten en praten met hem.' zei ik en trok snel onder de dekens een boxer aan. 'Dat probeerde ik net. Ik zie dat die examens hem opvreten, dat kut huwelijk werkt ook niet mee. Iedere keer als ik erover begin flipt hij uit en loopt hij weg.' zei ze. Ik keek even naar Vi.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 11:16 PM

Violet
Als Jennifer de kamer inloopt kom ik zuchtend overeind en trek ik mijn lingerie aan met daar over heen een badjas.''Ik denk dat hij de weg kwijt is.. zins zijn moeder en zo is hij extreem veranderd.. vaker stoned hij gebruikt 3 keer zoveel drugs.'' Zei ik tegen haar Ian rookte  nu alleen maar wiet en snoof af en toe maar Seth spoot speed en had alle soorten pillen onder zijn verantwoord.'' Misschien is er wel iets aan de hand in Bulgarije je weet niet hoe ze familie precies in elkaar zit en dan heb ik het vooral over zijn vader Keith Hogan.'' Iedereen kende hem op night academy en wist wie zijn zoon is. Ik nam diep adem ''en Jake heb je die jongen uberhaupt ontmoet?'' Vroeg ik terwijl ik wist van haar verlofing. Gelukkig was ik nog niet verloofd al wist ik precies met wie ik later verloofd wilde zijn.

Seth
''Geschorst ah geschorst.'' Zei ik grijnzend en ironische ''ja geschorst je kan je spullen paken en oprotten naar Bulgarije werd je toch al zat.'' Ik grinnikte ''dat gaat niet zomaar mijn moeder heeft je betaald dus je laat me die godverdomme examen doen.'' Zei ik dit keer dreigend ''ha met die dreiging kom je nergens en dat weet je zelf ook vertrek Bonasis wij zijn klaar hier.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 11:36 PM

Jennifer
'In de bahama's ging alles prima. Tot kort ging alles prima. Het is denk ik niet de drugs alleen.' zei ik en gaf de joint terug aan Ian. Wanneer ze over Jake begint zuchtte ik en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil niet met hem trouwen. Ik hou van Seth. Ik zou de rest van mijn leven met hem moeten zijn. Niet met een of andere gozer die ik niet eens ken.' zei ik en zuchtte. 'Wat nou als Seth niet meer met mij wilt zijn?' vroeg ik en streek mijn haar achter mijn oor.

Ian
Ik beet op mijn lip. 'Hoe erg ik Seth ook haat. Ik weet dat hij echt veel van je houd.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'En niet om jullie uit elkaar te drijven, maar misschien moet je Jake leren kennen.' zei ik en haalde diep adem. Ik begin langzaam te denken dat ze beter met Violet hierover kan praten dan met mij.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 11:51 PM

Violet
"Ian!" Ik gaf hem een poor terwijl ik mijn arm om Jennifer heen sloeg." Hij is misschien van streek maar dan laat hij het niet zien.. je weet hoe hij is wist je nog met dat hoer uit New York gebeuren." Zei ik terwijl ik haar aankeek "maak je niet te veel druk hij is gewoon een plan of zo iets aan het bedenken zo is Seth." Zei ik aanmoedigend

Seth
Ik gooide van alles in mijn koffer terwijl ik met een joint in mijn bek mijn tante opbelde om me te komen halen. Ik schreef een snelle brief voor Jennifer met de waarheid.

Liefe Jennifer

Ik wilde dit al een hele lange tijd kwijt. Zins ik mijn moeder kwijt ben geraakt ben ik niet meer de Seth die je eerst kende. Ik ben veranderd in een junk de junk die ik hoor te zijn en die jij niet verdiend. Ik dacht dat seks en de bahama's zou werken om alles te vergeten en het werkte ook. Maar na een lange tijd ga je toch weer terug naar iets wat vooraltijd in je is gekerfd. Het was mijn moeders droom om me op te voeden in Bulgarije en een prins van me te maken de prins die jij verdiend maar niets van gekomen is . Ik wil dat je weet je bent er altijd voor me geweest en ik hou van je met heel mijn hart en zal voor je terug komen, i promiss -Seth

Ik veegde een traantje weg en slikte mijn verdriet weg. Na een lange tijd kwamen al mijn opgekropte gevoelens er echt uit. Ik sloeg mijn tas over mijn schouder en nam mijn koffer mee naar buiten waar ik nog even om keek." Ik zal je missen fucking rotschool!" Zei ik nog half high "en alleen omdat ik door jou het mooiste meisje van de wereld heb ontmoet." Zei ik toen zacht ik stapte in "i love you for enternity Jennifer Lincoln,"-  Seth 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 12:15 AM

Jennifer
Ik zuchtte en knikte. 'Als jij het zegt zal het wel.' zei ik en beet op mijn lip. Ik knuffelde Violet en kwam overeind. 'Sorry voor het storen en jij Ian. Jij moet nog veel leren over het geruststellen van een vrouw.' zei ik en liep de kamer uit. Ik beet op mijn lip en liep richting de kamer van Seth. Ik klopte op zijn deur, maar hij ging niet open. Ik fronste. 'Seth?' zei ik en opende de deur maar hij was er niet. Ik zag een brief op het bed liggen en las hem. Ik fronste en voelde tranen opwellen in mijn ogen. Ik rende de kamer uit naar de uitgang van de academy en zag de limo van het terrein afrijden. 'SETH!!' riep ik hem na en zakte op de grond in tranen.

Ian
Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op en keek Jennifer na. Ik gniffelde kort en knikte. 'Ik ben blij dat jullie alles hebben bijgelegd.' zei ik en trok een shirt aan en keek naar buiten. 'Volgens mij heeft jou advies ook niet geholpen.' zei ik fronsend en zag dat Jennifer buiten zowat ingestort was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 08:17 AM

Violet
"Hoe bedoel je?" Ik kwam overeind en keek naast hem naar buiten. Ik zag de limo wegrijden met het Bonasis embleem." Waar de fuck is hij mee bezig?" Ik pakte mijn telefoon en belde hem op.

Seth
Ik keek niet achterom en kneep mijn handen tot vuisten. Tranen gleden langs mijn wang "ik kom terug i swear." Als mijn telefoon over gaat en ik zie dat het Violet is negeer ik het.
-
Ts 6 tears?  Or graduation

Reply Edited on 06/01/2017 10:05 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 09:02 AM

Doe wel eerst graduation
___
Jennifer
Vandaag was het zover. Ik had al mijn examens gehaald op 1 na en dat waren de kookexamens. Zoals ik al meerdere had verteld, ik kon met mijn invloed wel zorgen dat ik een papiertje zou krijgen. Ik fatsoeneerde de rode cape wat helemaal tot beneden viel en zette dat rare hoedje op mijn hoofd. Ik beet op mijn lip. Ik was veranderd sinds Seth weg was gegaan. Gemener tegen mensen die me niet aanstonden en teruggetrokkener naar mijn vrienden. Op violet na.

Ian
Ik werd wakker en keek op de klok. Shit, het zal over een uurtje beginnen. Ik kwam zuchtend overeind en keek naar Mike die al tip top in orde klaar stond. 'Jij bent vroeg op?' vroeg ik hem. 'Ja eindelijk weg van die kut school .' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 10:21 AM

Violet
Ik krulde mijn haren en deed een rode lippenstift op." Eindelijk graduation!" Zei Rosé terwijl ik het rare hoedje op deed." Ja finally" zei ik grijnzend terwijl Harper binnen kwam. Het was al een tijdje over tussen mij en Ian maar dat kwam vooral omdat hij verloofd is. Ik deed net alsof onze relatie niks sirieus was geweest. Maar het was het zeker wel.  Ik kon gewoon normaal met Ian praten daar niet van maar het deed nog steeds pijn. Nu Seth weg was lette ik meer op Jennifer opzicht kon ze het wel vinden met Jake maar het vulde niet de leegte in haar.- Ik kom er aan x Vi stuurde ik naar Jennifer terwijl ik  de kamer verliet. En al snel bij haar was "ben je er klaar voor?" Vroeg  ik lipbijtend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum