ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 09:35 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en zuchtte geïrriteerd. Een hele stapel papier werk. Nu snapte ik wel dat vader geen tijd had. Ik ga dit helemaal anders doen. Ik ga wel iemand aannemen voor al het papier werk terwijl ik heers. Veel makkelijker. Wanneer Violet buiten kwam glimlachte ik zwak. 'Druk. Ik ben bezig geweest met al dat papier werk en met het voorkomen dat mijn kleine man hier alles in zijn mond stopt wat niet hoort.' zei ik met een zuchtje en drukte een kusje op zijn kruin terwijl hij verder kleurde. Ik keek naar Violet. 'Hoe zit het met de zoektocht naar je verloofde?' vroeg ik. Aan de ene kant was ik zo pissig dat zij nog een keuze had. Ik werd meteen met Jake gekoppeld. Dan had ik nog geluk dat ik Jake mocht.

Ian
Ik gooide wat geld op het nachtkastje. 'Zie je de volgende keer wel.' zei ik en verliet het hoeren huis om terug naar huis te keren. Eenmaal thuis stond mijn verloofde al te wachten. Ze zuchtte diep en keek me aan. 'Ga je douchen en klaar maken voor het diner. Je ouders verwachten ons.'zei ze. Ik knikte en liep naar de woonkamer waar ik een fles Bourbon nam en vervolgens ging ik ermee naar boven waar een maid een warm bad voor me vol liet lopen. 'Join je me schoonheid?' vroeg ik terwijl ik haar dijen bekeek in dat korte jurkje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 10:00 PM

Violet
"Ik zou echt niet in jou voeten willen staan." Zei ik terwijl ik naast Levi ging zitten Levi sprak niet zoveel maar hij was super intiligent en observerend." Een hell ik vind gewoon niet de "perfecte"" zei ik verveelt terwijl ik zacht zuchten."De perfecte is altijd die lul van night academy geweest" terwijl ik aan Ian dacht ik had hem in 6 jaar nog geen 1 keer gezien.   Na hem heb ik altijd al droog gestaan seks hebben met andere mannen was gewoon niks voor mij. In andere woorden one night stands was gewoon niet mijn ding.
-
Ik doe straks ts bal
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 10:06 PM

Jennifer
Ik zuchtte en pakte haar hand over de tafel. 'Het komt goed. Als hun er geen vinden zoek ik. Ik kom waarschijnlijk met een beter iemand thuis dan waar je moeder en mijn vader je mee willen settelen.'zei ik met een glimlachje en keek opzij als Levi aan mijn jurk trok. 'Wat is er schatje.' vroeg ik. 'Ijsje.' zei hij met een schattig onschuldig gezichtje. 'Ga maar vragen aan Cedonia, die pakt hem wel voor je schat. Niet rennen binnen dat weet je.' zei ik als hij enthousiast op staat en met kleine stapjes naar binnen rende waar eigenlijk Cedonia al meteen stond te wachten. Ik keek naar Violet. 'We moeten Night academy vergeten. Het heeft geen zin.' zuchtte ik en slikte. Ik zou Seth nooit meer zien. Ook al schreef hij van wel. Ik moest hem vergeten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 10:21 PM

Seth 
Mijn haar zat goed gekamd in een gel terwijl ik een raven masker droeg die alleen mijn ogen bedekte. Ik droeg een handgun in mijn achterzak terwijl ik al snel werd binnen gelaten. Ik was samen met Fano "damn hoeveel hebben ze ook alweer betaald?" Hij keek om zich heen in het grote kasteel vol met dure spullen ter waarde van een miljoen. Terwijl er al een hoop gasten waren "8000 euro" zei ik terwijl ik om me heen keek en een glas wijn van een ober overnam. Ik zag een klein jongetje op een stoel zitten terwijl hij een grappig pakje droeg met een strik." Dat moet vast Levi Lincoln zijn" zei Fano ik knikte "het zoontje" zei ik terwijl ik diep adem nam hij had de ogen van zijn moeder maar leek heel erg op Jake." Laten we afstand nemen dit is niet ons feest" zei ik tegen Fano terwijl we naar één van de balkony's liepen. We waren hier alleen om op te Letten. 

Violet
"Elizabeth ik wil mijn haar op zijn mooist... want misschien ontmoet ik wel iemand leuk en dan moet ik mooi zijn!" Zei ik tegen mijn enige echte maid "ja madame!" Zei ze terwijl ze aan mijn haar begon en ik zo ready was om het bal te betreden. Als een echte Lincoln er kwamen families van over de hele wereld. Dus moest ik er iets uit kunnen vissen.. toch?
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 10:33 PM

Jennifer
Ik bekeek mezelf nog een keer in de spiegel. Ik had het veel te druk om me bezig te houden met dat stomme bal. 'U bent klaar, miss Lincoln.' zei Mireille. Ik glimlachte en knikte bedankend. 'Je kunt gaan.' Ik kwam overeind, deed mijn zilveren victoriaanse masker op en liep door de gangen. Ik kwam Gaston tegen die me een beetje paniekerig aan keek. 'Is er iets Gaston?' vroeg ik met een grijnsje. 'Meneer Levi. Hij is weggeglipt toen ik champagne glazen aan het vullen was.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Ga maar de gasten ontvangen, iets wat je wel kunt.' zei ik en liep door de gangen naar de entree waar ik iedereen kort begroet en uiteindelijk Levi op een stoel zag zitten. Fascinerend om zich heen kijkend. 'Levi, wat heb ik nou gezegd?' vroeg ik hem en ging door mijn knieën voor hem zitten. 'Je moest bij Gaston blijven, deugniet.' zei ik en tikte kort op zijn neus wat hem liet lachen. Ik kwam overeind en nam zijn handje vast waarna we naar de balzaal liepen.

Ian
Ik keek op naar het grote Lincoln kasteel en zuchtte. Het was zeker 8 jaar geleden dat ik hier was geweest ofzo. Met mijn arm in die van Celina gehaakt liepen we naar binnen.  We namen bij de aankomsthal beide een glas champagne van een dienblad en knikte bedankend naar de ober. 'Waarom moesten we hier ook alweer heen?' vroeg ik Celina die kort lachte. 'Omdat je behoort tot een van de machtigste families en uit beleefdheid.' zei ze. 'Ik ben niet beleefd.' zei ik terwijl ik een slokje van de champagne nam. 'Daar heb je mij voor.' zei ze. Ik drukte een kus op haar wang en nam nog een slokje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 11:03 PM

Violet
"En u bent klaar!" Ik sprong overeind en bekeek mezelf in de spiegel. Ik was schitterend "goed werk Elizabeth 2 dagen vrij." Zei ik tegen haar terwijl ik mezelf facinerend bewonderde. Maar het al tijd was om te gaan ik trok mijn witte jurk van de grond op. Terwijl mijn korset stevig om mijn middel zat. Elegant liep ik de trap af die midden in de zaal stond. Ik voelde ogen op mij gericht en dan had ik het vooral over mannen ogen ik deed mijn victoriaanse masker voor mijn gezicht aan het stokje en keek charmant om me heen." Gegroet uit frankrijk mademoiselle" zei een knappe jongen terwijl hij mijn hand vast nam en een lief kusje op mijn hand plaatste. Ik giechelde "gegroet uit hell" zei ik kort met rode ogen terwijl hij grijnsde en me mee nam voor één dans.

Seth 
Als ik Violet zie aan komen huppelen kijk ik verbijsterd naar haar op. Inplaats van een veel te mooie boer is ze een Lincoln Schoonheid geworden. Ik grijnsde en keek verder rond terwijl ik kleine Levi weer opzocht. Haar moeder wilde dat ik vooral op hem lette. De reden geen idee vast vanwege zijn vader die ik nog niet gezien had. Ik liep terug na waar ik levi voor het laatst zag en liet mijn wijnglas bijna vallen. Als ik Jennifer zie maakt mijn hart een sprongetje diezelfde sprong van toen ik haar voor het eerst zag we waren toen 13. Ik herpakte mezelf en besefte even hoe mooi deze vrouw niet was. Haar beauty is altijd al te goed voor me geweest als ze met Levi hand in hand wegloopt blijf ik op een afstand naar haar kijken. Please laat me even genieten van dit moment. 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 11:12 PM

Jennifer
Wanneer we bij de balzaal stonden keek ik naar Violet die er super mooi uitzag. Ik haalde diep adem en keek naar Levi die zich losmaakte van mijn hand en rende naar het 4 jarige dochtertje van de Unak familie. Een familie uit Bulgarije van witches. Ik glimlachte als ik ze zie dansen en glimlachte. Eigenlijk hoorde ik nu ook te dansen, maar helaas. Ik nam een glas champagne van de ober. Ik had zin om me te verdrinken in alcohol en heerlijk zat te zijn. Helaas ligt die tijd ver achter me. Ik had nu een zoontje waar voor gezorgd moest worden en een voorbeeld aan moest worden gegeven.

Ian
Ik keek op als ik eigenlijk wel elke man op zie kijken naar de grote trap. Ik zag Violet en even stopte mijn ademhaling. Al die jaren had ik haar niet gezien en ze was nu mooier dan ooit. Ik kon niet stoppen met staren en stikte eigenlijk alweer van jaloezie wanneer ik haar zag met een of andere fransman. 'Mag ik deze dans?' vroeg Celina. Ik stak mijn hand uit waar ze die van hem inlegde en we liepen de dansvloed op waar we begonnen te walsen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 11:34 PM

Violet
We danste in het rond terwijl ik niet alles kon verstaan wat hij zei. En het een misloper was." Wissel van partner!" Zei iets in me hoofd ik draaide in een rondje op naar de volgende. Ik had al snel mijn doelwit en nam zomaar iemands hand vast." Dans met me gentlemen" zei ik terwijl ik het zo had geleerd van mijn moeder ik keek het persoon niet aan. En keek verveelt om me heen dit leventje werd steeds vermoeiender." Dus wat is je naam heer?" Vroeg ik terwijl ik dit keer op keek en ik al snel door had wie het was " Ian?" Zelfs door die masker heen kon ik hem herkennen. Ik stikte bijna in mijn eigen woorden. Maar het moment alweer verstoord word door een gil "mama!"

Seth
Ik volgde alleen maar Jennifer maar bij een gil keek ik al snel op. Levi werd gegrepen bij zijn keel door één man in een duister pak en een masker op. Terwijl ik al herkende waar deze man vandaan kwam ik trok mijn handgUn uit mijn achterzak. En schoot langs de man zijn hoofd om hen af te lijden. Waarna ik een mes uit mijn zak haalde en op vampier snelheid de man zijn hand er af hakte se hand die Levi had gegrepen."korte sajanao derwlo." Zei ik (i zend you to hell) mijn ogen werden rood terwijl ik ogen op mij gericht voelde. Ik gooide 2 mesjes langs Jennifer heen terwijl het terrecht kwam in de ogen van een man. Fano draaide zijn nek en nam hem op vampiersnelheid mee terwijl hij ook de hand mee nam.  Ik draaide de nek om van de man die liep te schreeuwen dat zijn hand weg is. En tilde Levi op ik bracht hem naar zijn moeder net alsof ik een held was keek Levi me aan. Terwijl Jennifer hem over nam "we rekenen wel met sa e af." Zei ik met een diepe stem terwijl ik wegliep zonder nog een woord te zeggen. De ignacio familie had het dus op Levi gemund zijn vaders bloed eigen familie. Ik glimlachte kort naar Levi terwijl mijn identiteit nog steeds geheim bleef. Ik verdween tussen de menigte en zou die 2 lafaards martelen. Mensen begonnen al het feest te verlaten terwijl iedereen nu pas gilde en in paniek raakte door de schoten en het soort van gevecht.

Reply Edited on 06/01/2017 11:35 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 11:44 PM

Jennifer
Ik bekeek iedereen die danste en nam nipje na nipje wat champagne. Ik beet op mijn lip en hoorde Levi schreeuwen wat me liet opschrikken. 'Levi!!' riep ik en wou naar hem toe rennen, maar zag wat er gebeurde. Wanneer Levi weer veilig was richtte de man die hem zojuist gered had de messen op mij waardoor ik schrok maar ze kwamen achter me terecht. Ik draaide me om en slikte. Dit bal was in een opslag veranderd in een slacht partij. Wanneer de man met Levi in zijn armen naar mij toe kwam nam ik hem snel in mijn armen. 'Je bent oké.' suste ik zacht. Er was iets herkenbaars in zijn ogen maar hij was te snel weg om ook maar iets te zien. Ik nam Levi nog steviger vast en drukte kusjes tegen zijn hoofd. Mensen praatte luid met elkaar wat voor onrust zorgde. 

Ian
Ik kreeg het hele gebeuren mee en zag Jennifer op de grond in elkaar gedoken met Levi in haar armen. Ik keek Violet kort aan en rende toen naar Jennifer en Levi toe. 'Alles oké?' vroeg ik en zette mijn masker op mijn hoofd. Jennifer keek me fronsend aan. 'Ian?' vroeg ze zacht en ze omhelsde me. 'Ja, heb je Vi al gezien?' vroeg ze me en kwam overeind terwijl ze Levi mee optilde. Ik knikte. 'Ze heeft me gezien met de dans voor het hier helemaal losbarstte.' zei ik en keek richting Violet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/02/2017 07:46 AM

Violet
 Ik volgde alles en zag mensen ineens schreeuwen en weg rennen. Ik zag de jongen die Levi had gered verdwijnen tussen de menigte. En gooide mijn masker aan de kant terwijl ik mijn jurk tot aan mijn knieën los trok en ergens hoog ging staan op vampier snelheid." Calm down everyone!" Riep ik terwijl minstens de helft bleef staan "onze mensen hebben met ze afgerekend er komt straks extra security Just enjoy The party!" Riep ik terwijl iedereen zich weer begon te amuseren en de man die Levi had aangevallen al weg genomen werd. Ik nam diep adem en zag Jennifer met Ian waarom is hij eigenlijk hier? Ik beet op mijn lip en kwam overeind terwijl ik me langs de massa mensen naar buiten werkte. Ik wilde hem nooit meer zien ik moest over hem heen komen. 

Seth 
Ik zat op een boomstronk terwijl de 2 gevangene in de bunker zaten. En Fano me een hijsje liet nemen van zijn sigaret." Dat was opwindend" merkte hij op terwijl ik de masker af deed en naar de lucht keek en zag hoe bezorgd  Jennifer  was over haar enige zoon. Het liefst zou ik ze vooraltijd beschermen het was niet eens mijn zoon maar het was die van haar en dat makte het gelijk anders. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum