ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/02/2017 09:29 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. 'Papa?' vroeg Levi. Iedere keer als hij dat vroeg deed het weer evenveel pijn. 'Nee Levi, dit is Ian. Een goede vriend van mama.' zei ik tegen hem. 'Mareille, kun je hem alvast klaarmaken voor bed? Ik kom er zo aan.' zei ik wanneer mijn maid langsliep en meteen Levi overnam. Ik keek Ian aan. 'Sorry, ik heb de conversatie nog niet over Jake zijn dood met hem gehad. Ik kan het niet.' zei ik en beet op mijn lip. Ik keek op als ik Violet de menigte rustig hoorde maken. Vervolgens was ze weer weg voor we het wisten. 'Ik denk dat je achter haar aan moet gaan. Jullie hebben veel om over te praten.' zei ik tegen hem terwijl hij staarde naar de opening waar Violet net verdween.

Ian
'Ik was al onderweg.' zei ik afwezig en liep richting de uitgang. 'Ian, wat was dat allema...' wou Celina zeggen maar ik onderbrak haar snel. 'Niet nu.' zei ik kortaf en liep verder. Ik keek door de tuinen, maar zag alleen maar limousines staan die hendig in de weg stonden. Ik kroop eroverheen en zag in de verte Violet op een bankje bij de rozenstruik. Ik stopte even met lopen en beet op mijn lip. Langzaam zette ik weer stap voor stap. 'Ben je oké?'  vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/02/2017 11:04 AM

Violet
Ik veegde een traantje weg maar als Ian naast me komt zitten herpak ik mezelf." Natuurlijk ben oké ik ben Violet Lincoln" zei ik terwijl ik overeind kwam "het meisje die nog steeds niet verloofd is." Zuchten ik terwijl ik Ian aan keek "ik zie dat jij het ook goed heb met je vrouwe al kinderen?" Vroeg ik alsof het een goeie vriend was  ik kneep in mijn jurk en keek weer op naar de rozenstruik. 

Seth 
"Ik ga nog even checken of alles in orde is." Zei ik tegen Fano terwijl hij knikte en ik terug liep naar het kasteel. Ik keek rond en zag dat het feest terug naar de oude was. Dat was snel. Ik zag Jennifer met haar zoontje en liep gelijk de andere kant op. Terwijl ik mijn masker weer strak veterde en een glaswijn nam. Wat zich hier afspeelde had niks meer te maken met mij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/02/2017 11:15 AM

Jennifer
Ik keek Ian na en glimlachte zwak. Ik keek rond. Iedereen leek het hele gebeuren weer te zijn vergeten. Ik keek rond en zag de vrouw van Ian die ook al aan de champagne was geslagen. Het is dat ik er elegant uit moest zien anders had ik allang naar iets sterkers gegrepen. Er was een tijd dat ik deze evenementen geweldig vond. Maar toen was ik nog jong en had ik iemand waarvan ik hield aan mijn zijde. Ik nam een glas champagne van een dienblad dat langs werd gebracht en wou net een slok nemen wanneer ik Levi opeens vooruit zag rennen met Cedonia achter haar aan. Ik lachte en liep achter Levi aan die tegen een man aanbotste. 'Dat krijg je als je niet luisterd Levi.' grinnikte ik en raapte hem van de grond terwijl ik recht voor de man stond. De man die zojuist mijn zoontje had gered en die me zo bekend voorkwam. 'Sorry, mijn zoontje heeft moeite met naar bed gebracht worden.' zei ik en fronste kort.

Ian
'Laat Celina hierbuiten oké? Mijn huwelijk is namelijk geen rozengeur en maneschijn.' zei ik tegen haar. 'Wees maar blij dat je nog vrij bent. Dat je nog kan doen wat je wil wanneer je dat wilt.' zei ik en beet op mijn lip. Ik zette mijn masker af en haalde een hand door mijn haar wat nu dus niet meer zo netjes zat als van te voren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/02/2017 11:24 AM

Violet
"Je moest niet komen" zei ik tegen hem. Terwijl ik voelde dat ik moest huilen." En nee je zit fout niet verloofd zijn is een hell" ik liep van hem weg en liet de tranen gewoon gaan. Na alles wat er 6 jaar geleden is gebeurt zie ik zijn gezicht weer. Als of het niks was.

Seth 
"Niet erg uwe majesteit." Zei ik met mijn echte stem terwijl ik een buiging deed en alweer wegliep. Mijn hart klopte in mijn borstkast terwijl ik diep adem nam." Jezus" zei ik zacht terwijl ik mezelf probeerde re kalmeren om het feit dat ik de liefde van mijn leven weer zag.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/02/2017 11:48 AM

Jennifer
Als ik zijn stem hoorde viel alles op zijn plaats. Voor ik kon reageren liep hij alweer weg. 'Sethsian!' riep ik hem na terwijl een paar gasten me vreemd aankeken. Ik zuchtte en keek naar Levi die aan mijn jurk trok. 'Mama mij naar bed brengen.' zei hij. Ik zuchtte en knikte. Met Levi liep ik naar zijn kamer waar ik zijn kleertjes uitdeed en zijn pyjamaatje aan. Ik stopte hem in bed en drukte een kusje tegen zijn voorhoofd. 'Nu lekker gaan slapen oké? Morgen is weer een nieuwe dag.' zei ik tegen hem en zag hoe hij langzaam in slaap viel. Ik liep terug naar onder op zoek naar Seth. Ik moest hem zien. Zonder masker.

Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde een hand door mijn haren. Ik zette terug mijn masker op en liep naar binnen. 'Waar was je nou?' vroeg Celina. Ik liep langs haar door richting de garderobe. 'We gaan.' zei ik koel en merkte dat Celina stopte met lopen. 'Ik wil nog helemaal niet gaan Ian.' zei ze. Ik liep boos op haar af en pakte haar bij haar arm. 'We gaan.' siste ik tussen mijn tanden door. 'Je doet me pijn.' zei ze terwijl ze probeerde los te komen. We werden door een paar mensen aangekeken dus liet ik haar los. 'Je bent mijn vrouw, dus je zult ook moeten luisteren.' zei ik en nam onze jassen aan. Ik legde haar bontjas over haar schouders en liep met haar naar de uitgang.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/02/2017 04:01 PM

Seth 
Als  ik mijn echte naam hoor verslik ik. Ik liep tussen de menigte richting een plek waar het rustig is en waar ze me niet zou vinden. Ik stond op het balkon van het kasteel terwijl ik mijn masker niet af deed. Fano en ik moesten anoniem blijven dat was het protocol . 

Violet
Ik gilde zo hard ik kan in een kussen. Terwijl ik niet bij kwam van de liefdesverdriet hoe durfde hij hier te komen. Ik wilde mijn gevoelens voor hem niet terug ik wilde hem nooit meer zien! Hij was getrouwd met Cordelia Ragnat betere klasse dan mij. Ik was maar een soort van bastaard van de Lincoln familie de boer dus. Ik veegde mijn uitgelopen mascara weg het werd tijd dat ik zo snel mogelijk een verloofde kreeg. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/02/2017 08:08 PM

Jennifer
Wanneer ik bijna elke plek van het kasteel gehad had liep ik het balkon op en zag Seth staan. Uitkijkend over de tuin. Ik beet op mijn lip. 'Wat doe je hier? In Rusland?' vroeg ik zacht en haalde diep adem. Mijn hart sloeg op een race tempo en mijn ademhaling was zwaar. Hier was hij, na 6 jaar. Ik wist niet of ik hem de kleren van zijn lijf wou rukken of hem een klap in zijn gezicht wou geven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/02/2017 11:54 PM

Seth
Als ik haar stem hoor reageer ik niet. Ik stak een joint op en nam een diepe hijs ''dat is een goeie vraag maar die kunt u beter aan u moeder stellen.'' Zei ik nog professioneel terwijl ze niet precies wist of ik Seth bonasis was. Ik blies een wolkje uit ''rook je?''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/02/2017 11:58 PM

Jennifer
Ik ging naast hem staan en keek naar zijn stomme masker. Ik nam zijn joint en nam een hijs. 'Zou je dat ding af willen doen alsjeblieft.' zei ik en keek uit over de tuinen. 'Ik wil graag zeker weten tegen wie ik praat en of ik de juiste man een pak rammel geef.' zei ik en nam nog een hijs van de joint.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 12:06 AM

Seth
''Ik zou dat  graag willen doen maar mijn indentiteit moet geheim blijven tenzij je zeker weet tegen wie je praat.'' Ik keek naar haar en keek uit over Rusland. Als je het zeker weet moet je het vooral doen Jennifer.'' Ik moet weer gaan'' ik maakte een buiging ''hou de joint maar'' ik liep weg doe het niet Seth.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum