ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 11:00 AM

Jennifer
Wanneer ik het matras onder me voelde greep ik erin en liet een kreuntje ontsnappen. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne terwijl hij zijn vriend in en uit me stootte. Wat had ik hem gemist. Niemand die me beter kon pleasen dan hij. Niemand waar ik ooit meer van heb gehouden dan van hem. Zelfs Jake niet. Ik had het hele feest achtergelaten en het interesseerde me ook niet wat daar allemaal gebeurde. Violet had het vast allemaal onder controle. Dan kon ik genieten van Seth zijn heerlijke lichaam en aanwezigheid.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 11:22 AM

Violet
De volgende morgen kwam ik niet uit mijn bed het feest was een flop. En Levi lag bij mij in bed met mijn haren te spelen. Ik wist niet wat Jennifer nu deed maar ze had het vast weer druk." Was ik maar zo klein als jou Levi" zei ik terwijl hij giechelde "gekke tane Vi" ik glimlachte zwak en deed een kussen voor me gezicht. Ik kwam maar niet af van Ian die nu een volwassen man was en het perfecte beeld van mijn verloofde moest voorstellen.

Seth 
Ik knoopte mijn bloes dicht terwijl ik een jointje oprookte. Ik keek naar slapende Jennifer terwijl we de nacht van onze leven hadDen gehad gister. Ik moest eigenlijk weer terug naar Bulgarije voor werk maar ik kon het wel uitstellen. In die 6 jaar had ik mijn eigen mafia groep opgericht in Bulgarije ik was de leider maar nu ik zou gaan trouwen. Moest ik een nieuwe kiezen ik zou het echt gaan missen. Maar voor Jennifer deed ik alles. Ik glee met mijn hand langs haar wang en glimlachte zwak. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 11:33 AM

Jennifer
Ik hoorde de vogels buiten fluiten en voelde een hand langs mijn wang strijken. Ik nam de hand vast en draaide me op mijn andere zij terwijl ik de hand tegen mijn wang hield. Ik keek glimlachend naar Seth. 'Je gaat toch niet weg mag ik hopen?' vroeg ik en trok hem aan zijn arm terug op bed en drukte mijn lippen kort tegen de zijne.

Ian
Ik werd wakker met Celina naast me in bed. Ik zuchtte en kwam overeind. We sliepen nog in een bed. Dan zou niemand vermoeden hoe slecht ons huwelijk eigenlijk was. Ik nam mijn telefoon en zag dat het al tegen de middag aan liep. Ik stond op en liep naar de aansluitende badkamer waar ik de douche aanzette. Het enige waar ik na gisteravond nog aan kon denken was Vi. Ik had haar zo gemist. Ik had dit huwelijk nooit moeten accepteren. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 12:27 PM

Seth 
Ik kuste zachtjes met haar mee en kon alleen maar glimlachen tegen haar lippen aan." Nog niet" zei ik terwijl ik haar aan keek in haar groene ogen "er is veel in die 6 jaar gebeurt denken dat je vast zou willen weten waarom ik vertrokken ben uit het niets." Zei ik lipbijtend." Jenn Levi wil naar het park!" Violet kwam helemaal  slonzig de kamer in met uitgelopen make-up terwijl ze net op een zombie leek. Gister was ze nog het middelpunt van het feest. Levi zat vast geklampt aan Violet's been terwijl hij nieuwsgierig naar me keek. 

Violet
Als Ik Seth naast haar zie frons ik "hij komt ook wanneer hij wilt." Zei ik suf terwijl ik Levi optilde "ik ga weer" zei ik terwijl niks me boeide op het moment." Violet we hebben nieuwe kandidaten!" Mijn moeder kwam naar me toe gehuppeld terwijl ze Levi overnam "weeer een hoop mislukkingen?" Vroeg ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 12:44 PM

Jennifer
Ik glimlachte tegen zijn lippen en keek hem aan. Voor ik wat kon zeggen kwam Violet de kamer binnen. Ik keek naar haar. Nou zo te zien heeft het niet gewerkt. 'Vi wacht..' zei ik maar ze liep al weer weg. Ik keek naar Seth. 'Zometeen oké? Wacht hier.' zei ik en drukte nog en kus tegen zijn lippen waarna ik snel een japon over me heen trok en mijn slaapkamer uit liep. Ik kreeg mee dat Violet weer mannen mocht gaan ontmoeten. Ik liep naar de twee toe. 'Ik denk dat Violet wel even een dag rust mag hebben van die hopeloze zoektocht, vindt u niet tante?' vroeg ik haar en keek haar doordringend aan terwijl ik Levi van haar overnam. 'Goede morgen kleine man.' zei ik en drukte een kus tegen zijn wang.

Ian
Na een douche kleedde ik me aan en verliet de kamer. 'Heer Martyr, er ligt nog papierwerk wat dringend moet worden verwerkt.' zei een van de assistenten van mijn vader. Ik rolde mijn ogen en liep naar de werkkamer. Mijn vader probeerde mij zijn werk over te laten nemen. Hij wou dat ik hem opvolgde als het hoofd van de vampier families in Rusland.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 01:10 PM

Violet
Als Violet mijn moeder in de reden valt. Knikt ze en loopt ze weg. Ik liet een paar tranen gaan terwijl ik nog nooit zo verdrietig was geweest." Hij was hier Jenn" zei ik terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht deed.

Seth
Ik knikte en keek Jennifer na. Het was zeker Ian. Ik had hem gezien ja.. hij was getrouwd en het moest vast hard voor haar zijn geweest om hem te zien. Jennifer was anders dan Violet ze was niet zo gevoelig als Vi. Ze was meer het omgekeerde van Jennifer. Ik stak een sigaret op en besefte even dat ik hier midden in Jennifer's bed lag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 01:36 PM

Jennifer
'Waarom tante Violet verdrietig?' vroeg Levi met een pruillipje. Ik glimlachte zwak en liep naar zijn kamer naast de mijne. 'Ga maar even spelen, mama komt zo.' zei ik tegen hem en streelde door zijn haar waarna ik hem neerzette en terug liep naar Violet. Ik nam haar tegen me aan. 'Het spijt me.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Ik had hem op de zwarte lijst moeten zetten en moeten vermelden dat hij niet welkom was.' zei ik.

Ian
Eenmaal in de werk kamer nam ik plaats achter het bureau en begon al het papierwerk te verwerken. Na een tijdje had ik er genoeg van. Ik kon alleen maar denken aan Violet dus ik nam een stuk papier erbij en begon te schrijven. Wat wist ik alleen niet. Brief na brief werd opgepropt en ergens in de kamer neergegooid.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 01:44 PM

Violet
"Het is niet jou schuld" zei ik snel terwijl ik mijn tranen weg veegde." Jij bent nog bevriend met hem bij mij is het meer dat ik hem gewoon lang niet meer heb gezien" zei ik om sterk te blijven." Tenslotre wat doet Seth hier?" Vroeg ik terwijl ik naar dat smaragd van een ring keek om haar vinger.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 01:54 PM

Jennifer
Langzaam liet ik haar los en keek ik haar aan. Als ze over Seth begint haalde ik een hand door mijn haar en wist ik even niet wat te zeggen. Ik keek om ons heen of er iemand toevallig mee stond te luisteren en keek haar daarna doordringend aan. 'Je moet zweren dat je dit nog tegen niemand verteld, maar... We zijn verloofd. Waarom hij hier gister was en wat hij hier kwam doen en alles weet ik nog niet. Hij wou me net alles uit gaan leggen toen jij binnen kwam.' zei ik en beet op mijn lip. 'Please don't judge me.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 02:02 PM

Violet
Ik schudden mijn hoofd "jullie kunnen echt niet zonder elkaar hè." Zei ik simpel na Jake en zo verdiende ze Seth wel. Dus ik zou het ook niet judgen "nou ga maar naar je verloofde terwijl ik mannen ga checken." Zuchten ik "ik Let wel op Levi."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  70  |  71  |  72  |  73  |  74  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum