ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 02:07 PM

Jennifer
'Hij is mijn soulmate. Al die jaren ben ik nooit gestopt met van hem houden.' zei ik en beet op mijn lip. Ik glimlachte breed en knuffelde haar nog een keer. 'You're the best.' zei ik en liep terug naar mijn slaapkamer waar Seth nog op mijn bed lag. Ik was opgelucht om een of andere reden. Alsof ik had verwacht dat hij uit het raam zou zijn geklommen of zo. 'Dus waar waren we?' vroeg ik terwijl ik op het bed ging zitten en hem recht aan keek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 02:17 PM

Violet
Ik zat versuft met Levi op mijn schoot naar een jongen te kijken die zich zelf voorstelde als prins van blabla." Next" zei ik terwijl hij mee genomen werd door de wachters "echt niemand voldoed aan mijn waarde's Levi." Hij grinnikte "gekke tane Vi."

Seth
"ging het goed met Vi?" Vroeg ik terwijl ik mijn arm om haar middel deed. En ik een beetje had na gedacht hoe ik haar zou vertellen dat ik mijn verloofde paar ongeluk vermoord had. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 02:21 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Ze doet zich beter voor dan dat ze zich voelt. Ze moest een goede verloofde vinden maar niemand voldoet. Ik denk dat de enige die ze wilt het gister heeft verpest.' zei ik. 'Ian en Vi hadden nooit uit elkaar mogen gaan.' zei ik zuchtend. 'Net als wij.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 02:43 PM

Seth 
Ik gaf een knik en begreep het." Die 2 hadden echt een band" zei ik zuchtend terwijl ik naar de tv keek. En haar hand vastnam ik keek naar de familie foto's die er hingen van haar en Jake. Ze moest het vast goed hebben gehad. 

Violet
Na een tijdje was ik het wel zat en besloot ik te gaan stappen met Levi. Ik startte mijn porsche en keek achter om "gordel om Levi" zei ik terwijl ik mijn zonnebril op deed. En we naar de stad gingen om een ijsje te eten en te shoppen dat kon ik wel gebruiken. Eindelijk geen jurken hoeven dragen waren de dagen waar ik het meest van hield.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 03:02 PM

Jennifer
Ik knikte en keek naar hem. Hij bekeek alle fotolijsten met Levi en Jake en ons drie samen en met Violet. Ik zuchtte en keek naar Seth. 'Waarom ging je bij me weg?' vroeg ik hem en keek naar mijn handen waar nu niet alleen de diamant van Jake aan zat maar ook de smaragd van Seth. Ik beet op mijn lip en keek weer op naar Jennifer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 06:44 PM

Seth
"Ik wilde niet dat je teleurgesteld in me zou zijn.. ik was extern geschorst en moest weer terug naar bulgarije.. ik besefte toen even wat voor domkop ik wel niet was.. en er was gewoon zoveel wat er door me heen ging die dag." Zei ik "mijn moeders dood mijn vader die niet naar me om keek.. en toen ging ik pas echt achteruit het leek net of ik niks meer aan kon.. maar daar heb ik jou onder laten lijden wat niet mijn bedoeling was." Zei ik zacht "niet om Jake naar beneden te halen maar ik had als eerst in zijn plaats moefen staan."

Violet
Ik en Levi aten een ijsje terwijl ik mijn bolletje mango likte. En Levi chocolade met vanille had  en er een kliederboel van maakte. Ik dacht na over Jennifer en Seth zouden ik en Ian ook zo weer kunnen worden. Ik schudde mijn hoofd nee Ian was getrouwd Seth waarschijnlijk niet of ja nu wel maar met Jennifer.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 07:12 PM

Jennifer
Ik streelde langs zijn wang. 'Je had met me moeten praten. Me niet weg moeten duwen. Ik zei nog tegen je dat ik alles voor je zou doen. Ik had de directeur vermoord en graduation uitgesteld zodat we wat konden regelen het interesseerde me niet wat ik moest doen.' zei ik tegen hem. 'Hoe zit het met je verloofde? Ik mag hopen dat het niks geworden is? Ik ben namelijk niet van het vreemdgaan.' zei ik en beet op mijn lip.

Levi
Ik at blij mijn ijsje en keek naar tante vi. 'Tante vi? Waar denk je aan?' vroeg ik als ik zie dat ze voor zich uit staarde en ik nam nog een hapje van mijn chocolade ijs.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 07:46 PM

Seth 
Als ze dat zegt neem ik haar gezicht in mijn handen." Je bent zo evil" zei ik grijnzend terwijl ik een kusje op haar lippen plaatste. Als ze over mijn verloofde begint neem ik diep adem "i killed her." Zei ik met een grijns.

Violet
"Aan een domoor hup eet je ijsje op voordat ie smelt." Ik streelde door zijn haartjes terwijl ik ook graag een kindje wilde. Ik glimlachte zwak en zag in de verte iemand die ik herkende. Als ik zie dat het Ian is met zijn vrouw verstijf ik." Kom op Levi eten!" Zei ik dringend terwijl ik hem optilde klaar om te gaan.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 08:31 PM

Jennifer
Ik grijnsde wanneer hij benadrukte hoe slecht ik was. Uiteraard. Ik was dan ook een duivel. Ik haalde een hand door mijn haar wanneer hij praat over zijn verloofde. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik fronsend. 'Ik hoop toch dat je geen poging doet om mij te vermoorden. Ook al ben ik waarschijnlijk niet zo makkelijk als de sloer waarmee je eerst zou gaan trouwen.' zei ik met een grinnikje.

Ian
Ik zuchtte en keek naar Celina die genoot van alle winkeltjes. Het was niet dat ik Celina geen leuke vrouw vond... Ik hield gewoon niet van haar zoals ik van Violet deed. Ik heb nog vele pogingen gedaan om die brief te schrijven maar ik vond niks goed genoeg. 'Ik ga hier eventjes naar binnen.' zei Celina. Ik knikte en leunde tegen de muur van het winkeltje aan terwijl ik een joint opstak. Die dingen daar kwam ik waarschijnlijk nooit vanaf. Ik keek uit over de terrasjes en zag verderop Violet met kleine Levi. Ik glimlachte en liep hun richting uit. 'Hey Levi.' zei ik en keek naar het jongetje wat vanuit Violets armen opkeek. 'Hoi niet papa.' zei hij. Ik glimlachte zwakjes en keek naar Violet. 'Vi.' zei ik en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 08:38 PM

Seth 
"Nee ik vond haar gewoon niet leuk en ze smeekte me om kinderen met haar te baren.. en nou ja toen werd ik het zat en deed ik wat een duivel gewoonlijk doet." Zei ik "jou vermoorden.. nee het is eerder dat je mij vermoord." Zei ik met een lachje terwijl ik mijn lippen weer op de haren plaatste "en eh... jou verloofde?" Vroeg ik voorzichtig.

Violet
Te laat ik zette Levi neer en zei tegen hem dat hij in de auto moest wachten. Want straks zei ik dingen die niet goed voor zijn jeugdige hersene zijn." Ian" zei ik bitter terwijl ik hem nauwlijks aankeek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum