ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 09:20 PM

Jennifer
Ik lachtte. 'Geniepige duivel.' zei ik en glimlachte tegen zijn lippen wanneer hij de zijne tegen de mijne plaatste. Als hij vervolgens over Jake begint slikte ik kort. 'Ondanks dat ik niet met hem wilde trouwen konden we goed met elkaar overweg. Ik hield van hem, maar niet op de manier als dat ik altijd van jou heb gedaan. We trouwden en kregen na 2 jaar proberen Levi. Ik heb blijkbaar de vruchtbaarheid van mijn vampier kant, want het wou maar niet lukken. Toen Levi werd geboren was alles rozengeur en maneschijn, maar dat veranderde snel. 2 mannen zijn door de bewaking heen gekomen en zijn hier binnen gedrongen. Ze waren uit op Levi en toen Jake hem wou beschermen werd hij vermoord.' zei ik en haalde diep adem. 'Levi weet niet dat zijn vader werkelijk dood is. Hij weet alleen dat hij niet terug komt en dat hij hem dus nooit zou ontmoeten.' zuchtte ik. 'Bij elke man die in mijn leven kwam, van personeel tot vrienden vraagt hij zich af of het zijn vader is, maar ik kan hem gewoon niet vertellen dat hij dood is. Hij is net 4 jaar oud.' zei ik en nam de handen van Seth vast met de mijne.

Ian
'Niet verwacht je hier tegen te komen.' zei ik en wist me geen houding aan te nemen. Ze haatte me, maar ik kon er niks aan doen dat mijn ouders een contract hadden getekend zonder mij in te lichten. 'Nog steeds wanhopig op zoek naar een man?' vroeg ik haar en keek in haar ogen. Het liefst nam ik haar nu meteen mee. Ik beet op mijn lip. 'Het spijt me van gister, ik had je niet zomaar moeten benaderen. Je wilt me blijkbaar niet onder ogen komen.' zei ik en keek naar Levi die verderop naar de auto liep en er in klom.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 09:58 PM

Seth 
Als ze dat verteld gaat er een soort van pijn door me heen. Dit waren de dingen waar ik geen deel uit wilde zijn." Gecondoleerd" zei ik moeilijk terwijl ik naar buiten keek. Ze was gewoon al een moeder en als ze verteld dat het maken moeilijk ging wist ik niet of wij nog eentje konde baren. Ik werd nu al upset terwijl we nog niet eens getrouwd waren. Maar het feit dat Levi zijn vader nooit heeft kunnen ontmoeten deed me nog meer pijn. Wat had ze allemaal moeten doormaken? Haar gezin was uitelkaar gedreven. Kon ik haar wel helpen was ik wel geschikt om Levi's nieuwe vader figuur te zijn?

Violet
"Wanhopig?" Zei ik beledigd "ik heb al een verloofde gevonden." Loog ik. Ik was niet wanhopig en het was niet dat geen enkele man me niet mooi vond ik vond hun gewoon niet mooi of nou ja perfect." Binnenkort trouw ik heb ik een honeymoon en krijg ik kinderen" zei ik voldaan terwijl ik naar Levi in de auto keek die met zijn neus tegen het raam aan was geplakt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 10:14 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. 'Dankjewel.' zei ik en keek naar de trouwring van mijn huwelijk met Jake. Als ik weer terug opkijk naar hem zie ik dat hij weer teveel is aan het denken. 'Niet doen, babe. Niet teveel denken. Jake ik er niet meer, daar kunnen we niks aan veranderen. Wij kunnen nu samen zijn, zolang mijn ouders er geen stokje voor steken.' zei ik en legde mijn hand tegen zijn wang. 'Ik hou van je en de rest van mijn leven wil ik bij jou zijn.'

Ian
Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Als je liegt trekt je neus nog steeds zo schattig op.' zei ik met een glimlachje en keek op wanneer Celina erbij kwam staan met een tasje waar vast wat nieuwgekochte kleding in zat. 'Jij moet Violet zijn.' zei ze overdreven vriendelijk. Ik weet dat Celina haar wou haten. Ze weet hoeveel Violet voor me heeft betekend en misschien dat ze nu ook wel merkt dat Violet nog steeds veel voor me betekend.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 10:26 PM

Violet
Ik bloosde en keek de andere kant op." Violet Lincoln aangenaam" zei ik straight ik deed niet aan handjes schudden. En zeker niet die van Ian's vrouw." Ik moet gaan mijn neefje wacht op me" zei ik terwijl ik zonder een Doei de auto instapte en weg racete." Levi zet je handjes maar op je oren" hij giechelde en deed wat ik zei "ik haat je Ian sirieus ik haat je voor het überhaupt in mijn leven komen!" Zei ik vloekend terwijl ik de snelweg opreed en min maag draaide.

Seth
Ik was stil en was altijd een grote baby zodra ik bij haar was. Ik liet een paar traantjes gaan." Wat als hij er nog wel was?" Zei ik "dan was ik nooit hier geweest." Ik wilde dat ze die ring afdeed dat het kasteel gevuld was met alleen maar herinneringen van ons aan de muur. Ik had nog steeds een paar foto's van toen we tieners waren. Maar dat wilde ik Levi niet aandoen." Ik denk dat ik gewoon even moet na denken" zei ik eerlijk terwijl ik in haar buik prikte ik wilde alleen maar kinderen met haar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 10:31 PM

Jennifer
'Zelfs al was Jake er nog geweest. Ik was voor jou gegaan. Jake wist van mijn gevoelens voor jou Seth. Ik zou altijd voor jou gaan.' zei ik en beet op mijn lip. Ik wou niet dat hij moest nadenken. Misschien bedacht hij zich en vertrok hij weer. Niemand die hem kon vinden. Mijn hand haalde ik door mijn asblonde lokken terwijl mijn groene ogen niet van de zijne afwijken.

Ian
Ik zuchtte en keek Violet na. 'Nou haar charme is volgens mij niet waarvoor je gevallen bent niet?' vroeg Celina terwijl ze lichtelijk beledigd verder liep. 'Violet ligt in het verleden Celina, maak je maar niet druk.' zuchtte ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 11:00 PM

Seth 
Als ze dat zegt kijk ik haar een tijdje aan ik nam diep adem." Gaan we wel een kindje maken?" Vroeg ik "als we gaan trouwen?" Zei ik zodat ze kon merken dat ik rustig was geworden en me er wel over heen kon zetten.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 11:02 PM

Jennifer
'Ik heb Levi ook kunnen krijgen dus na heel veel proberen zal het vast lukken.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen teder tegen de zijne. Kort trok ik met mijn tanden een beetje aan zijn onderlip en liet deze vervolgens los om hem weer recht in zijn ogen aan te kijken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 11:20 PM

Violet
Ik liep Jennifers kamer binnen terwijl Levi mama uitroepte. En tussen Seth en Jennifer ging liggen en zijn mama knuffelde." Kan iemand mij vertellen waarom Ian is getrouwd met zo een trut?" Vroeg ik suf terwijl ik neerplofte in een zetel. En de 2 denken ik al een hoop hadden uitgepraat.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 12:05 AM

Jennifer
Ik glimlachte als de deur open ging en Levi binnen kwam gelopen. Ik kietelde hem toen hij tussen Seth en mij in lag waardoor hij begon te schaterlachen. Ik keek Violet aan. 'En? Wat is er gebeurd?' vroeg ik verbaasd an trok Levi naar me toe. Hij keek naar Seth met grote oogjes en pakte 2 vingers vast van hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 10:35 AM

Violet
"Levi en ik kwamen hem tegen met zijn vrouwe." Het laatste zei ik overdreven "en hij zei dat ik wanhopig ben maar anders." Zei ik mompelend terwijl ik eigenlijk een beetje verliefd op hem was.  Vooral toen hij doorhad dat ik loog. Ik zette mijn handen in mijn haar alsjeblieft Violet het is over get over it! 

Seth 
Ik keek naar Levi en glimlachte zwak nu wilde ik alleen maar meer een kindje. Ik aaide door zijn haartjes terwijl hij met mijn  vingers speelde." Klinkt alsof je jaloers bent" merkte ik op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  72  |  73  |  74  |  75  |  76  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum