ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 09:29 PM

Jennifer
Vliegen was niet het leukste in mijn leven, maar ik wist er mee te dealen. Mijn hand liet ik in die van Seth glijden terwijl ik even naar Vi keek. 'Bedankt dat je mee wou, ik had Levi niet zolang kunnen missen. Jou natuurlijk ook niet.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus tegen haar wang. Hoe Close Violet en ik nu waren was echt ongelofelijk als je je bedenkt dat ik haar leven op de academy zuur maakte.

Ian
Het papierwerk was in orde. Vandaag was de dag dat ik het eigenlijk aan iedereen wou vertellen dat ik van Celina wou gaan scheiden. Bang was ik zeker. Bang dat ik alles verneukte voor mijn toekomst plus die van Celina. Zij raakte vanalles kwijt wanneer zij mijn vrouw niet meer was. Maar ik verloor de hoofdprijs als ik bij haar bleef.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 09:52 PM

Violet
"No problem" zei ik tegen haar terwijl ik glimlachte. En op mijn telefoon keek ik nam diep adem en had nog altijd Ian's nummer zins de academy. Ik sloot mijn ogen en zette mijn muziek aan.

Seth 
Ik kneep zachtjes in haar hand. Terwijl ik met Levi speelde en Bulgarije niet zo ver was van Rusland. De hele trip waren we inslaan gevallen Levi lag tegen me aan terwijl ik mijn arm om Jennifer heen had. En we het perfecte gezin leken. Eenmaal in Bulgarije waren we aangekomen bij mijn reusachtige mansion dat bijna op een paleis leek. Mijn zus en haar dochter van 3 stonden al te wachten. Yep ik had mijn zus weer gevonden Natalie en mijn nichtje Sarah die 1 jaar jonger dan Levi was. Mijn zus was getrouwd met iemand van de Grammery familie en heeft er ook voor gezorgd dat ik op de rails kwam." Ik wil jullie voorstellen aan mijn zus en nichtje en ook wel mijn enige familie" zei ik tegen Jennifer en Violet "dit is mijn vrouw Jennifer en zoontje Levi en nichtje Violet." Zei ik in het Bulgaars terwijl ze wel engels kon maar niet zo goed "welchome"  zei ze met een buiging terwijl Sarah al  verlegen achter Natalie stond. Levi keek haar grijnzend aan terwijl ik zag dat hij de charmes al had.  

Violet
Ik maakte een buiging terug terwijl ik naar Levi keek die met het verlegen nichtje van Seth probeerde te spelen." Leef je uit" zei Natalie "alles staat klaar." Zei ze knipogend tegen Seth. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 10:06 PM

Jennifer
Wanneer we bij de mansion aankwamen glimlachte ik. Het was enorm en dat komend van mij. Ik beet op mijn lip en keek naar de vrouw die buiten stond met een klein meisje. Ik glimlachte en stelde me kort voor. 'Jennifer, noem me maar Jenn.' zei ik met een glimlach en knielde voor het meisje. 'Hallo grote meid.' zei ik en glimlachte. Ze was nog erg verlegen. Na een tijdje kwam ik weer omhoog en keek naar Seth. 'Je woont hier echt prachtig.' zei ik en keek rond naar de omgeving.

Ian
Ik beet op mijn lip en liep de slaapkamer binnen waar Celina stond. 'Celina, ik moet met je praten.' begon ik het gesprek. Dat betekende nooit iets goed wanneer iemand dat zei. Ik beet op mijn lip en wenkte dat ze even op het bed moest gaan zitten. Ze zuchtte. 'Ik weet al waar dit naartoe gaat.' zei ze en ik hoorde al een paar trillingen in haar stem. 'Ik weet dat je vaak genoeg bent vreemdgegaan Ian en hoe je naar die Violet kijkt.' zei ze lipbijtend. Ik ging naast haar zitten en keek naar haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 10:23 PM

Seth
Ik glimlachte terwijl Natalie haar accepteerde dat kon ik zien aan haar blik." Dankje" zei ik tegen haar terwijl ik haar hand vastnam." Ik hoop voor jou dat je mooiste lingerie heb mee genomen want het gaat nog een spannend avondje worden." Zei ik grijnzend in haar oor terwijl mijn bediendes onze koffers over namen en we naar binnen liepen. Ik had alles al gepland al zou onze honey moon plaats vinden op een plek die je nooit zou verwachten.

Violet
Ik bleef nog even hangen met Levi en Sara die het wel goed konde vinden. En de zus van Seth die niet zo een prater was maar wel veel glimlachte ik keek constant op mijn telefoon omdat ik voelde dat ik elk moment een berichtje kon krijgen. Het was tenslotte de 2e week. Ik keek Seth en Jennifer na die naar binnen liepen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 10:30 PM

Jennifer
Wanneer hij dat in mijn oor zei grijnsde ik breed. 'Ik heb alleen maar de sexieste Lingerie in mijn koffer gedaan.' zei ik zacht en liep met hem mee naar binnen. Ik bekeek de aankomst hal die al groot was. Het had echt een mooie gezellige huiselijke stijl ondanks dat het echt wel groot genoeg was om in te verdwalen. Hopelijk hield Vi Levi goed in de gaten want mijn kleine koter kennende rent hij alle kanten op.

Ian
'Het spijt me. Ik dacht dat ik wel zou leren om van je te houden, maar Violet zal nooit uit mijn hart verdwijnen. Het spijt me ook dat jou en mijn ouders je aan me hebben opgedrongen. Ik ben de slechtste man in de geschiedenis van alle huwelijken geweest.' zei ik en keek haar aan. 'Je moet wel iets tekenen om het huwelijk ongedaan te maken. Zou je dat willen doen voor ik het een van onze ouders vertel? Dan kunnen ze er geen stokje voor steken.' zei ik en keek naar haar. Je zag aan haar gezicht dat dit haar pijn deed. 'Als Violet jou gelukkig maakt dan gun ik je dat.'zei ze en nam het papier aan dat ik uit mijn zak had gehaald om het te tekenen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 10:36 PM

Seth 
Ik beet op mijn onderlip en stelde haar al voor in mijn gedachte's." Aangezien ik van de grootse dingen ben" zei ik terwijl we voor een deur stonden." Heb ik onze huwelijks nacht in deze zaal gepland" ik opende de deur terwijl zo een grote zaal met alleen geweldig breed bed in het midden stond. Ik had een rodeloper laten neerleggen naar het bed toe om het extra geweldig te maken. Ik nam haar hand vast "ben je klaar om je klaar te maken?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik een enorme zin in haar had.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 10:39 PM

Jennifer
Grijnzend keek ik hem aan. Ik was zeer benieuwd. Als de grote deuren naar een giga hal open gaan en ik in het midden een super groot bed zie kijk ik mijn ogen uit. Zelfs een rode loper. 'Okay, I'm turned on.' zei ik met een grijnsje. 'Let's make up for all the lost years.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen innig tegen de zijne. Ik vond de Bulgaarse manieren nu al geweldig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 10:44 PM

Seth 
Ik grijnsde tegen haar lippen aan en tilde haar op richting het bed." That's a good idea" zei ik. Ik gooide haar op het bed en trok mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik mijn riem losmaakte en mijn broek aan de kant gooide. Ik dook weer terug in het bed en nam haar kin vast waarna ik haar weer kuste. We hadden echt geen geduld. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 10:54 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en haalde een hand door zijn haar. Wanneer ik op bed word gegooid slaakte ik kort een gilletje en keek verleidelijk op naar Seth die zijn shirt uitdeed. Hij was nu nog breder en gespierder dan op de academy en ik dacht dat ik dood ging zo heet zag hij eruit. Ik beet op mijn lip en keek hoe hij boven me kwam hangen om vervolgens zijn lippen weer tegen de mijne te drukken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 10:58 PM

Seth 
Mijn handen gleden langs haar heupen. Terwijl ik haar broek uittrok en vervolgens haar shirtje. Daar lag ze dan in haar prachtige lingerie. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd "ben je er klaar voor mijn liefste?" Vroeg ik charmant terwijl ik haar normaal me eerst een stevige blowjob laat geven en er dan wild op zin hondjes neem. Maar nu was het pure vreien niet neuken. 

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  80  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum