ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 11:07 PM

Jennifer
'Nog nooit zo klaar geweest.' zei ik en bekeek hem. Hij was gewoon mijn man. Voor die ene nacht die eigenlijk helemaal niet had mogen gebeuren had ik nooit gedacht ooit te trouwen met Sethsian Bonasis. 'Ik ben blij dat je me gedrogeerd had.' zei ik met een glimlachje en legde mijn linkerhand op zijn rechterarm waarna ik mijn lippen terug op de zijne plantte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 11:11 PM

Seth 
Ik grinnikte "babe!" Zei ik terwijl ik al snel weer mijn lippen op de haren plaatste. En steeds kleine kusjes op haar lippen plaatst. Ik trok haar string over haar benen en voelde al dat ze nat was. Ik beet op mijn lip. En binnen een mum van tijd lag mijn boxer ergens op de grond. Terwijl ik mijn vriend vastnam en me in haar liet glijden. En zo begonnen we het maken van Darren Junior Bonasis Lincoln. Named after his graet grandfather.

Reply Edited on 06/05/2017 11:12 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 11:26 PM

Jennifer
Ik lachte en genoot van zijn kusjes. Al snel ligt al het ondergoed naast het bed en voelde ik zijn vriend in mij glijden. 'Welcome home.' kreunde ik. Was had ik zijn dick gemist. Om mijn kreunen te smoren beet ik op mijn lip en zette mijn nagels in het vel op zijn rug. Mijn nagels maakte krassen in zijn rug van genot. Dit gevoel was gewoon niet te beschrijven.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 11:41 PM

Violet
Terwijl Jennifer me de test liet zien schiet ik in tranen." Omg het is jullie gelukt" zei ik terwijl het dingetje aangaf dat ze 2 maanden zwanger is. En Seth en Levi er op het moment niet waren en een ijsje waren gaan eten." Dit word een nieuwe reeks huilende Seth foto's.. en ik word weer tante!" Zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf "ik ben ontzettend blij voor je!" "Violet we hebben een geschikte en de laatste echtgenote voor je kunnen vinden." Zei mijn moeder hijgend terwijl ze binnen kwam "hij wacht in de troonzaal." Zonder te aarzelden ging ik er vandoor en kwam ik de zaal op mijn hakken binnen." Gaat u akkoord met de verloving tot Ian David Martyr?" Vroeg mijn lakei ik keek Ian stom verbaasd aan maar ook opgelucht. Ik was niet wat te zeggen.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 11:47 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed. Ik kon het zelf nog maar amper geloven. Het had zolang geduurd met Jake om een kind te verwekken en met Seth was het gebeurd voor we er erg in hadden. 'Dankje Vi.' zei ik tegen haar en glimlachte. Als we gestoord worden keek ik op naar mijn tante. Ik keek Violet na. Zelf wachtte ik tot tante weg was om nog eens naar de test te kijken. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik beet op mijn lip en liep richting mijn slaapkamer waar ik de test op het bed legde zodat Seth wanneer hij thuiskwam hem meteen zou kunnen vinden.

Ian
Ik stond zenuwachtig in de troonzaal. Wanneer Violet verschijnt glimlachte ik breed. 'Het is me gelukt. Ik weet dat ik later ben dan die maand die je me gaf maar ik hou van je Vi. Mijn huwelijk met Celina is verbroken en de hele wereld weet ervan.' zei ik tegen haar en bekeek haar. 'Ik wil jou Vi. Ik heb nooit iemand anders gewilt.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 11:57 PM

Violet
"Ik ga akkoord" zei ik gelijk tegen de Lakei terwijl iedereen in de zaal opgelucht adem nam en vooral mijn moeder. Ik stak mijn hand uit naar Ian voor de officiële kus. En ondertekende het contract." Schiet op die mensen maken me nerveus" zei ik blozend tegen hem terwijl beloofd is beloofd is. Ookal was hij over tijd. Deze jongeman ging mij een kind schenken en de beste avonden van mijn leven. Anders gooide ik hem zo weer weg als hij zijn  woorden niet na kwam.

Seth 
Na een hele dag met Levi kwamen uitgeput thuis. Levi sliep in mijn armen terwijl ik hem optilde om hem naar bed te brengen."Banen? " ik kwamper de slaapkamer binnen en zag iets ongewoons op het bed liggen. Als ik zie dat het een zwangerschaps test is en het vinkje blauw aangeeft worden min ogen groot. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/06/2017 09:17 PM

Jennifer
Ik hoorde dat Seth met Levi thuis was gekomen terwijl ik al in de huiskamer bij de haard zat. Ik was benieuwd hoe hij ging reageren. Ook hoe Levi ging reageren. Zou hij het leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen of zou hij het liefst niet delen? Allemaal vragen die in mijn hoofd rondspookte.

Ian
Ik glimlachte wanneer ze ja zei. Ik liep naar haar toe drukte een kus op haar hand en ondertekende het contract. Dit keer om niet te breken. Ik glimlachte breed en nam Violet tegen me aan waarna ik mijn lippen tegen de hare plantte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/08/2017 08:30 AM

Violet
Als hij me ineens zoent schrik ik in de eerste instantie. Maar geef ik me gelijk over ik deed mijn handen tegen zijn borstkast. En voelde van alles in mijn maag boosheid, liefde en verdriet. 

SetH 
Ik liep met Levi naar de huiskamer waar Jennifer zat "word ik vader?" Vroeg ik zacht terwijl er van alles door me heen ging. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/08/2017 10:39 AM

Jennifer
Ik staarde naar het vuur. Wanneer Seth binnen komt lopen en dat vraagt grijns ik en kijk vervolgens naar hem. 'Ja.' zei ik en kwam overeind. 'Ik was de laatste tijd zo kotsmisselijk dus ik dacht, misschien beter als ik een testje doe en hij is positief.' zei ik met een grijnsje.

Ian
Ik streelde met mijn rechterhand over haar wang en grijnsde breed tegen haar lippen. Eindelijk had ik haar terug. Na die 6 jaar kon ik eindelijk gelukkig zijn. Ik liet haar lippen los en keek recht in haar ogen. 'Ik weet dat ik je enorm veel pijn heb gedaan en het spijt me voor alles.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/10/2017 09:13 PM

Seth 
Ik trok Jennifer tegen me aan en plaatste mijn lippen intens op de hare Terwijl Levi aan mijn been was vast geplakt." Hoeveel maanden?" Vroeg ik emotioneel tegen haar lippen aan terwijl ik mijn hand op haar buik plaatste en zwak glimlachte.

Violet
"Ik haat je" zei ik tegen hem "maar ik hou van je" ik trok hem weer terug en zoende hem intens." Neem me gewoon mee naar een plek waar je dingen met me doet die je nog nooit van te voren heb gedaan" zei ik na 6 jaar werd het wel tijd om niet meer droog te staan

Reply Edited on 06/10/2017 09:40 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  77  |  78  |  79  |  80  |  81  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum