ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 10.06.2017 11:35

Jennifer
Ik grijnsde breed tegen zijn lippen. '2 maanden.' zei ik en kuste intens met hem mee. Ik was blij dat hij blij was. Al wist ik wel dat hij niets liever wou dan een kind. Hij had Levi dan wel met hij was officieel niet zijn vader. Ik beet op mijn lip. 'Je wordt een papa.' zei ik met een lachje van geluk.

Ian
Ik grijnsde wanneer ze dat zei. Wat was ik blij dat ze terug bij mij was. Ik nam haar hand vast en nam haar als eerst al de troonzaal uit. Het maakte me niet uit waar uiteindelijk maar ik wou haar. En wel nu.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 11.06.2017 10:00

Seth 
"Was ik dat dan al niet?" Zei ik met een grijnsje ik ging met een hand door Levi's haar "papa" zei hij grijnzend. Ik was misschien niet zijn echte vader maar ik wou het wel graag voor hem zijn. Ik tilde Levi op "Levi krijgt een broertje of zusje." Zei ik speels tegen hem.

Violet
Ik trok Ian's colbert van zijn lijf terwijl ik hem aan zijn stropdas naar het bed mee nam. Ik duwde hem er op en veterde mijn korset los om zo te beginnen aan een heftige neukpartij.  Het intresseerde me ineens net meer dat hij zo juist mijn verloofde was geworden ik wilde alleen seks nu.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 11.06.2017 12:11

Jennifer
Ik grijnsde en keek naar Levi. Levi was inmiddels al helemaal gewend aan Seth. Super fijn natuurlijk, maar zodra hij ouder is en de dingen wat meer begrijpt dan wou ik hem wel over Jake vertellen zodat hij niet helemaal vergeten word. Ik keek naar Levi die enthousiast stuiterde in Seth zijn armen. 'Boertje boertje.' zei hij blij. 'Ojee.'zei ik met een lachje. 

Ian
We stuimelden de kamer binnen waar mijn rug al snel het bed had gevonden. Ik keek toe hoe Vi haar corset los veterde en zag dat haar lichaam alleen maar mooier is geworden. Ik trok haar naar me toe en drukte mijn lippen tegen de hare.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 11.06.2017 12:45

Violet
Ik kuste met hem mee  terwijl mijn jurk al op de grond lag. Ik beet zacht op zijn onderlip en trok zijn bloes aan rijten die ik vervolgens ergens op de grond gooide. Mijn hand glee door zijn haar "take me."

Seth
"Word het een broertje?" Zei ik lachend terwijl hij knikte en ik een kusje op Jennifer haar hoofd plaatsten en die van Levi." Nog 4 maanden en dan is hij hier" zei ik met een glimlachje bij supernaturel mensen werd de geboorte versneld. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 11.06.2017 01:04

Jennifer
Ik grinnikte en keek naar Seth. Hij was zo gelukkig. Ik ook uiteraard. Ik ging terug zitten en beet op mijn lip. '4 maanden geen alcohol. Dat word een uitdaging.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Ian
Met een grijns draaide ik haar meteen op haar rug. Ik drukte kusjes van haar nek tot onderaan haar buik. Wat had ik dit heerlijke lichaam gemist. Geen enkele hoer of vrouw in mijn leven die lekkerder voelde als Violet. Mijn hand maakte ik nat doormiddel van Vi haar vocht bij haar vriendin en trok kort aan mijn vriend die al recht overeind stond om hem nat te maken. Langzaam liet ik mezelf in haar glijden, geen voorspel niks. Was niet nodig. We waren allebei al zo geil als boter.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 11.06.2017 01:19

4 months later

Seth
"Kijk is Levi dit is Darren je broertje." Een klein jankend baby jongetje was zo net geboren. Darren junior Bonasis ik zat naast Jennifer die bezweet en kapot op bed lag terwijl de zusters het kleine wondertje ook nog even bewonderde." Hij is zo een mooi kindje" merkte een verpleegster op terwijl ik glimlachte "ons kindje" Levi prikte in zijn wangetjes terwijl ik een kusje op Jennifer haar lippen plaatste." Hij is er eindelijk" eigenlijk had ik nu werk in het buitenland maar hier moest ik bij zijn mijn 1ste kind. Darren gaapte zacht terwijl ik hem ook even liet zien aan Jennifer "boertje." Zei Levi klauterend terwijl hij niet van hem gescheiden wou worden.

Violet
Ik werd een paar weken na Jennifer zwanger omdat ik een half mens was. Hier liep ik dan met een dikke buik het huwelijk van mij en Ian was goed verlopen. Toen ik er achter was gekomen dat ik zwanger was wilde ik het eigenlijk nog niet. Maar mijn moeder had me overgehaald en ik zou het zielig vinden voor het kindje. Ik wreef over mijn buik terwijl we al wisten wat het zou worden het werd een meisje. Als ik een update krijg van Jennifer en de kleine Darren zie in Seth zijn armen maak ik een geluidje van geluk we waren nu in Rusland en hun Bulgarije dus vandaar dat we er niet bij konden zijn. Mijn nieuwe neefje was in ieder geval wel knap. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 11.06.2017 01:27

Jennifer
Na een vlotte bevalling lag ik uitgeput in het ziekenhuis bed.  Als ik het kleine mannetje aan me werd laten zien door Seth nam ik hem even over. 'Hey.' zei ik en voelde tranen van geluk. Levi kwam naast me zitten en bekeek Darren grondig. Week geen minuut van zijn zijde. Ik drukte een kusje op Darren Jr zijn hoofdje en keek vervolgens naar Levi. 'Ben je blij?' vroeg ik hem waarop hij hevig knikte. 'Super blij.' zei hij enthousiast.

Ian
Via achter legde ik mijn handen op Violet haar buik en drukte ik een kusje in haar nek. 'Is dat de kleine van Jenn en Seth?' vroeg ik wanneer ik de foto op Violet haar telefoon zag. Ik grijnsde breed. 'Die word ondeugens dat zie je al in zijn oogjes.' zei ik met een lachje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 11.06.2017 05:49

Violet
"Ja lief he" zei ik glimlachend terwijl ik naar zijn handen keek die op mijn dikke buik lagen. Ik kon niet wachten om moeder te worden. Jennifer zou me wel leren om te verschonen en alles er op en er aan." Ik moest een goeie moeder zijn voor mijn kleine prinses die nog in mijn buik zat.

Seth 
Ik glimlachte breed en zag dat Levi genoot van zijn broertje's bij zijn." Hij lijkt op mijn moeder" zei ik terwijl ik met een hand door Darren's haartjes ging en een lang kusje op Jennifer's lippen plaatste "thx for giving me hij. " Zei ik zacht tegen haar lippen aan. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 11.06.2017 10:46

Jennifer
Ik grijnsde breed. 'Het is niet alsof het me zonder jou was gelukt.' zei ik en keek naar Darren jr. Zijn oogjes waren dicht en ik merkte dat hij sliep. Mijn gynocholoog kwam binnen. 'Je mag morgen naar huis. We willen je nog een nachtje hier houden om te kijken hoe het met Darren gaat.' zei ze. Ik glimlachte en knikte. 'Dank u.'

Ian
'Hij is echt een goede mix van die twee dat zie je.' zei ik en glimlachte. 'Hopelijk krijgen wij ook zo een mooi kindje.' zei ik en grinnikte. 'Al word dat niet moeilijk met jou als moeder.' ik drukte een kusje tegen haar wang.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von walkingdead am 13.06.2017 03:29

Violet
Als Ian dat zegt bloos ik. Dat ik gewoon de moeder zou worden van Ian's kindje. Ik keek naar mijn buik  "ik zie al voor me hoe Darren Jr als zijn grootse vader gaat worden." En stelde me een kleine Seth voor met Jennifers ogen. Ik wreef glimlachend over mijn buik "volgende week is het alweer zo ver kleintje." Zei ik met een glimlach.  
Seth
"Dan blijven wij ook nog 1 dag hier." Zei ik voldaan terwijl Levi knikte en ik een kusje op Darren's hoofdje plaatste. Darren zou sowieso in mijn voetsporen treden ik zou hem alles leren over de wereld en hem opvoeden als een echte bonasis. Ik drukte een kusje op Jennifer haar lippen "you did great babe." 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81  |  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum