ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 05:55 PM

Jennifer
'Ik sla deze maand even over.' Zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Niet te geloven dat ik dit ging vragen, maar misschien werd het zo wel weer als eerst. 'Wil je gezelschap? Als in met kleding aan.' zei ik en keek naar hem. Ik zag heus wel dat de hele situatie met zijn vader hem wel wat deed. Ik wist er alles van. Zijn vader Keith was een vriend van mijn vader.

Ian
Ik glimlachte zwakjes. 'Ik kan best wel een avondje zonder.' zei ik tegen haar en keek naar haar nek. 'Hoe ben je hier terecht gekomen? Het is een dure school.' zei ik tegen haar en was best benieuwd naar het verhaal achter het meisje. Er zal vast veel zijn dat ik niet van haar zou verwachten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 06:23 PM

Seth
Ik keek haar aan "ben je niet bang dat ik je ga drogeren?" Vroeg ik duivels terwijl ik mijn sigaret uitbrande. En een slok van mijn bourbon nam.

Violet
Ik glimlachten terug bij zijn vraag had ik een heel simpel antwoord "de Lincolns." Begon ik "zij hebben een studie voor me geregeld op een voorwaarde na.. en die kan ik je helaas niet vertellen.. maar hoe ben jij hier gekomen?" Vroeg ik terwijl ik best wel genoot van zijn gezelschap. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 06:43 PM

Jennifer
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Misschien reageerde ik te overdreven over dat hele drogeren, oké.' zei ik en nam het kussen van het bed waar ik op zat om dat tegen zijn hoofd te gooien. 'Gewoon niet meer doen, oké?' grinnikte ik en bekeek hem. Ik vroeg me af waardoor het kwam dat hij vanavond geen zin had om met iemand haar bed te delen.

Ian
Wanneer ze dat verteld fronste ik. 'Waarom deed Jennifer dan alsof ze je niet kon?' vroeg ik haar en schudde mijn hoofd kort dat ik het niet snapte. 'Het was vanzelfsprekend dat ik hier terecht zou komen. Martyr familie. Mijn beide ouders hebben op deze school gezeten.' zei ik tegen haar. 'Mijn moeder is een Dark wolf. Ze zijn nog altijd bang dat ik dat nog ga worden al denk ik van niet. Dan had ik dat allang moeten zijn bij geboorte.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 07:04 PM

Violet
"Omdat ze het niet weet en omdat ze me niet kent." Ik nam diep adem "een dark wolf awesome." Zei ik terwijl ik wel geïnteresseerd in hem raakte "een dark wolf kom je niet vaak tegen misschien zit het wel diep in je." Ik legde mijn hand op zijn hart terwijl ik zijn bloed hoorde pompen." Je hart klopt dat is sowieso al een teken dat je wel iets wolfigs bezit." Glimlachten ik zwak terwijl ik in zijn ogen keek de band die we nu hadden werd steeds sterker en ik begon het te voelen. Al was dat heel snel want een maria voeld zich niet snel aangetrokken tot zijn bezitter.

Seth
Ik glimlachten zwak en ging wat rechter zitten. Als ik mijn comurcieel zie voor Geuss grijns ik breed wat was ik toch weer is lekker. Als er iemand zich zelf heel mooi vond was ik het wel. Ik keek naar Jennifer en had een stijve onder de dekens. Ik ging onderuit zitten en loog over no seks. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 07:18 PM

Jennifer
Ik lachtte wanneer ik zijn gezicht zag bij zijn commercial. 'Das toch wel een goeie guess commercial.' glimlachte ik en kwam overeind. Ik zag hem onder zijn dekens tenten bouwen en grijnsde breed. 'Volgens mij ben ik niet de enige die dat denkt.' zei ik en liep naar hem toe. 'Ik wist dat je van jezelf hield maar zo veel?' pestte ik hem en duwde hem naar de andere kant van het bed zodat ik naast hem kon gaan zitten. Het was al midden in de nacht, maar dat boeide niemand.

Ian
Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien, ik hou me er niet zo mee bezig. Mij lijkt het heel erg onwaarschijnlijk.' zei ik tegen haar en keek in haar ogen terwijl ik op mijn lip beet. 'We zullen wel zien.' zei ik simpel en haalde mijn schouders op.

Reply Edited on 04/10/2017 07:56 PM.

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 07:38 PM

Seth
"Ha.. " zei ik terwijl ik haar aankeek "volgens mij ga jij me er niet van af helpen." Zei ik hees "well dan moet ik toch naar de nightwatch." Ik kwam al overeind om me klaar te maken en nam diep adem.

Violet
Ik nam diep adem en trok mijn hand terug "je darkwolf word geactiveerd door grammery blood maar ik zie dat je gezakt bent voor geschiedenis." Ik kwam overeind "zou je misschien kunnen omdraaien ik ga effe mijn pyjama aantrekken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 07:56 PM

Jennifer
Ik trok hem terug op bed aan zijn broeksrand en grinnikte. 'Jij gaat nergens heen. Geen hoertjes voor jou vanavond.' zei ik met een grijnsje terwijl hij inmiddels half op me was gevallen. 'Je hebt zelf 2 mooie handen.' zei ik met een grijns terwijl ik op mijn lip beet. Ik wou niet dat hij naar iemand anders ging. 

Ian
'Niet mijn sterkste vak nee.' zei ik met een grijnsje en knikte. Ik draaide me naar de muur waar ik  maar tegen aan bleef kijken tot ze zou zeggen dat ik weer mocht kijken. Ik keek kort op mijn rolex en zag dat het inmiddels al 3 uur was. Time flies when you're having fun.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 08:07 PM

Violet
Ik trok mijn kleren uit en liep in mijn lingerie naar mijn kast voor een pyjama." Dus hoe ben je zo bekend bij de meisjes geworden?" Vroeg ik terwijl ik mijn haar in een staart draaide.

Seth
"Maar ik heb zin." Zei ik zuchtend ik sloot mijn ogen en keek Jennifer aan ik zette mijn hoofd goed op haar benen." Op een dag zal je het wel met me willen proberen... je kan toch niet zonder mij hinderlijke pesterijen." Zei ik gapend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 08:20 PM

Jennifer
Ik kriebelde door zijn haar terwijl zijn hoofd op mijn benen lag. 'Dream on.' grijnsde ik en genoot van zijn zachte haar dat door mijn vingers gleed. 'Denk maar aan Peggy, dan heb je spontaan geen zin meer.' zei ik grijnzend en keek naar hem. Peggy was een van de lelijkste nerdieste meiden hier op school. Er was dan eigenlijk ook niemand die aandacht aan haar besteedde.

Ian
Wanneer ze weer praatte draaide ik mijn hoofd kort om maar merkte al snel dat ze nog niet klaar was. Kort bekeek ik haar maar keek toch ook weer snel naar de muur. Mooi lichaam. 'Ik denk vooral mijn looks in combinatie met mijn naam.' zei ik tegen haar. 'Mijn familie zijn een van de machtigste vampierbloedlijnen. We kunnen veel voor elkaar krijgen.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/10/2017 08:30 PM

Violet
Ik was klaar en draaide me naar hem om "hmm nog enkele vaste relaties gehad?" Vroeg ik terwijl ik alles over hem wilde weten.

Seth
"Haar heb ik gehad zo slecht is peggy saggy niet." Zei ik "zodra ze alles uit heeft." Grijnsde ik terwijl ik moe werd en al snel inslaap viel. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum