O || In love with a stranger

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/11/2017 11:48 AM

Skyler
Ik begin nog meer te blozen wanneer hij zegt dat hij graag naar me luistert. Dat is best een compliment, ook al kan hij het gewoon gezegd hebben uit beleefdheid. Door zijn voorstel worden mijn ogen groot en staar ik hem enkele seconden aan. Omdat dat er waarschijnlijk heel raar uit ziet doe ik mijn mond open om te antwoorden, maar hij onderbreekt me nog voordat ik iets kan zeggen. Na zijn uitleg wandelt hij langs me heen. Uit beleefdheid blijf ik gewoon voor me uitkijken en volg ik niet naar waar hij wandelt. Ik hoop maar dat hij snel terug is, want dit is een beetje ongemakkelijk. In de tijd dat hij weg is komt de ober onze drankjes brengen. Ik bedank hem met een glimlach en proef van mijn cocktail. Het is heerlijk fris en de prutsjes die er op een stokje bijzitten maken het alleen maar vrolijker. Ik kijk Jack met een glimlach aan als hij weer komt zitten. "No problem", zeg ik zacht en pruts ongemakkelijk met mijn haren omdat ik nu niet weet of ik nog moet reageren op zijn voorstel of niet. Als hij er zelf over begint, krijg ik een kriebel in mijn buik. Ik kijk op als ik mijn naam hoor en kijk waar het vandaag komt. Het is mijn moeder die komt aangelopen. "Oh okay", zeg ik verward als hij zich snel uit de voeten maakt. Langs de ene kant is het maar goed ook dat hij weg is voordat mijn moeder bij ons staat, maar langs de andere kant had ik haar heel graag weggestuurd en verder met hem gepraat. "Hey mam, wat scheelt er?" vraag ik zo onschuldig mogelijk. Ik nip aan mijn cocktail en kijk haar vriendelijk aan. "Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar het lijkt me beter dat je er mee ophoudt", zegt ze met een strenge blik. Ik knik maar en sta dan op om opnieuw naar het zwembad te benen. 'Room 225' spookt door mijn hoofd. Hij wilt me dus echt nog zien, ook nadat mijn moeder het zonet verpest heeft. "Vanavond eet je met ons mee, dus ga je zometeen maar al klaarmaken, zodat iedereen genoeg tijd heeft", zegt mijn moeder als ze achter me aankomt. "En trek iets netjes aan, er is zo'n show van het animatieteam vanavond", voegt ze er nog aantoe, alsof ik er nooit deftig bijloop. "Jaha mam", zucht ik. Ik duw de cocktail in haar handen en duik het zwembad in als we er voorbijlopen, zonder dat ze er nog iets over kan zeggen. 
Tegen 17 uur besluit ik om maar naar onze kamer te gaan. Zo kan ik me op mijn gemakje douchen voordat er weer in en uit de badkamer gelopen wordt. Onderweg naar de kamer loop ik langs de balie. Er liggen papiertjes en pennen en ik stop even. Zou ik een briefje schrijven voor Jack? Ik durf niet goed aan te kloppen bij zijn kamer dus dit is een betere oplossing. - Meet me tomorrow at 10. Gym. Dutch girl - schrijf ik op het briefje. Ik stop op de tweede verdieping en ga opzoek naar zijn kamer. Ik schuif het briefje onder zijn deur, klop aan en maak me zo snel mogelijk uit de voeten voor het geval hij daar zou zijn. Ik stap weer in de lift en zak een verdieping. Nu kan ik me tenminste met een gerust hart klaarmaken. Mijn ouders komen nooit naar de fitness en al zeker niet tijdens hun vakantie. Daar zijn we dus veilig om een keertje te overleggen over zijn perfecte idee.

Skyler_Moore_48.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/12/2017 02:01 PM

Jack
Snel maak ik me uit te voeten en ga terug naar mijn ligbed toe. Eerlijk gezegd heb ik nu niet meer echt veel zin om nog aan het zwembad te liggen, dus ruim ik alles op. Net als ik klaar ben komen Bart en Jerry bij me staan. "What was that?" Ik hef mijn schouders op. "Her mom sounded a bit angry", geef ik als antwoord en laat duidelijk merken dat ik niet in ben voor een langer gesprek hierover. "We sleep in room 230 by the way", zegt Jerry en kijkt me aan, "same floor, so we are nearby if you need anything." Ik knik en begin al richting mijn kamer te wandelen. Gelukkig begrijpen ze de hint en laten ze me alleen. Ik heb nog meer als genoeg tijd voordat we naar het avondeten gaan. Want ik heb natuurlijk niet helemaal vakantie, nee hoor. Vanavond heb ik een meeting over de tour. Ik snap het enerzijds wel, want we vertrekken bijna meteen nadat ik thuis kom, maar toch verpest het de vakantie wel een beetje. Ik heb dus genoeg tijd om heel rustig aan te doen. Als ik aankom, neem ik het pasje en open de deur. Volgens mij zijn ze alweer komen kuisen, ookal heb ik hier nog niet eens geslapen, want alles ziet er extreem netjes uit. Ik leg alles op z'n plaats en laat mezelf op bed vallen. Het ligt wel goed. Een diepe zucht verlaat mijn lichaam. Laat ik maar even een douche nemen.
Net wanneer ik klaar ben met me af te drogen wordt er op de deur geklopt. Snel kijk ik op het uurwerk, maar ondanks dat ik wel lang onder douche heb gestaan, is het nog een halfuur voordat we gaan eten. Verward steek ik mijn hoofd om de deur van de badkamer, zodat ik de voordeur kan zien. Pas nadat ik even heb gekeken zie ik dat er een wit briefje op de grond ligt. Ik trek een boxer aan en ga ernaartoe. -Meet me tomorrow at 10. Gym. Dutch girl- Automatisch begin ik te lachen. Ik neem het briefje mee en leg het neer op mijn nachtkastje. Dan moest ik wel eerst nog zien uit te vinden waar precies die fitness is. Ik ga voor de kledingkast staan. Iets chique. Ik eindig met een wit hemd en een donkerblauwe jeansbroek, goed genoeg, want ik mag ook niet te hard opvallen ten opzichte van de andere mensen die aan het eten zijn. Mijn das neem ik wel gewoon mee en doe die net voor de meeting aan. Opnieuw ga ik naar de badkamer en kleed me aan. Gelukkig is tegen die tijd mijn haar zo goed als helemaal droog, waardoor ik het een beetje in een kuif kan zetten. Een laatste blik in de spiegel, en ik ben klaar om te gaan, ook al is het nog iets te vroeg. Geen probleem, dan heb ik nog wat tijd om bij de rest te communiceren.
Als er nog eens op de deur wordt geklopt, ga ik deze keer wel opendoen. Jerry en Bart staan voor de deur, allebei ook iets chiquer opgekleed. Natuurlijk niet te, want zijn moeten alleen maar bij de deuren blijven staan tijdens de meeting. Ik knik lachend naar hun en samen gaan we op weg naar het restaurant van het hotel. Aangezien ik er 's middags niet ben gaan eten, heb ik geen idee van hoe het eruit zal zien. Maar als ik binnenkom is het anders dan ik had verwacht, beter.

Reply Edited on 06/12/2017 02:25 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/12/2017 02:35 PM

Skyler
Als ik klaar ben met douchen, sla ik een handdoek rond mijn lichaam. Met mijn uitgewassen bikini in mijn hand, stap ik naar het balkon, waar ik deze vastknoop aan de balustrade zodat hij niet kan gaan vliegen. We hebben een prachtig uitzicht vanuit onze kamer op het strand en de zee. Een eind van de kust liggen er rotsen in het water. Ik kijk naar links en rechts en zie dat er wat verder een pier is. Daar moet ik zeker eens heen. Ik wandel net weer naar binnen als plots iedereen naar binnen komt gestormd. Haastig neem ik een jurkje uit de kast en trek me opnieuw terug in de badkamer. Op mijn gemakje kleed ik me aan, droog ik mijn haren met een handdoek en maak ik me lichtjes op. Op vakantie steekt het niet zo nauw wat mijn haar en make up betreft. Ik haal de deur van het slot en vrijwel meteen staat Kian voor mijn neus. "Mijn beurt!" roept hij. Mam komt achter hem aan de badkamer in. Ik neem mijn mobiel en zeg hen gedag. Ik ga beneden in de lobby zitten om te wachten op de rest. De wifi is hier het beste en zo kan ik me even bijwerken met wat de rest doet op vakantie of thuis. Ik kijk op als ik soms mensen zie voorbij lopen en herken Jack. Ik besluit om er maar niks van te zeggen want hij is samen met 2 mannen. Wie weet hebben ze besloten om samen te gaan eten? Hij lijkt niet naar het restaurant met het buffet te gaan, maar naar één van de themarestaurants. Omdat Kian en Michael nogal moeilijke eters zijn, hebben wij meestal niet de luxe om daar eens heen te gaan, al lijkt het me wel eens fijn dan altijd meer zelf om je eten te moeten lopen. Jack ziet er in ieder geval goed uit met dat hemdje en die donkere broek. Ik wend snel mijn blik weer af en concentreer me op enkele snaps die ik gekregen heb. Ik schik mijn haar wat beter en maak een selfie om naar mijn vrienden te sturen. 
Het lijkt wel een eeuwigheid te duren en ondertussen heb ik al enorme honger gekregen. Gelukkig komen ze aangewandeld en gaan we samen naar het restaurant. Pap gaat alvast een plaatsje zoeken en wij schuiven aan. Ik vind het altijd geweldig om vanalles wat te nemen en zo vaak rare combinaties te hebben. Met een vol bord loop ik door het dunne gangetjes tussen de stoelen. Ook hier moet ik opletten dat ik tegen niets of niemand aanloop. Met een zucht ga ik zitten en kijk ik om me heen. Pap heeft al drinken voor ons gehaald. Voor de kinderen water en voor hem en mam een glas wijn. Ik vind het niet eerlijk dat ik zelf op vakantie geen alcohol mag, maar zeg er maar niks van voordat ik weer een hele preek krijg. "Wat is er van animatie vanavond?" vraag ik aan mam, aangezien zij er daarnet over begon. Ze geeft een uitleg over een show die me nog niet eens zo slecht lijkt. Gelukkig houdt ze haar mond over daarnet toen ze Jack zag. Ik weet niet of pap het al weet en voor mij moet dat niet. Anders kunnen ze samen overleggen en dan zijn ze nog strenger dan voorheen.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/12/2017 09:31 PM

Jack
We zijn dan ook wel niet naar het gewone buffet gegaan, maar naar een van de themarestaurantjes, minder volk. Hier is het echt zo met een ober enzo. Ik bestel snel wat, aangezien ik best een trage eter ben en ik optijd gedaan moet hebben. Het duurt niet zo heel erg lang voordat de ober er al aankomt met onze borden. Het ziet er verrukkelijk uit. Rustig begin ik eraan.
Ik ben nog maar net klaar met eten als ik al opgejaagd wordt omdat we verder moeten gaan. Opnieuw tussen de hun twee in, wordt ik begeleid naar de vergader ruimte van het hotel. Ik hoop maar dat dit niet te lang duurt, want ik zou graag die animatieshow van de avond zien. Nog snel voordat ik de kamer binnen moet doe ik mijn das om en vraag snel of die goed ziet. Als ik binnekom zie ik dat iedereen er al is. Jerry en Bart blijven buiten aan de deur staan, wat me een vrij stom idee lijkt aangezien het zo alleen maar harder opvalt dat er iets belangrijks gebeurd hierbinnen. Ik neem plaats op de stoel die vrij gehouden is voor me. Meteen wordt ik overrompeld door het hele schema voor de tour. Uren van aankomsten, activiteiten, shows en vertrektijden. Zogezegd mag ik nu nog zeggen als ik het graag anders zou hebben, maar niet dat dat echt gaat aangezien we sowieso om een bepaald uur op een bepaalde show moeten zijn. Dus bekijk ik het gewoon een keer en knik goedkeurend. Er staat gelukkig vaak genoeg 'activiteit'. En zo wordt mijn brein nog volgeduwd met allerei informatie. Op de klok die op de muur aan de andere kant van de ruimte hangt, zie ik de tijd vooruit tikken. Als we bijna 2 uur bezig zijn, begint de manager eindelijk aan de afronding. "Thank you for your time Jack", zegt hij uiteindelijk en schenkt me een glimlach. "You're welcome." Zoals de gewoonte, ga ik weer als eerste naar buiten. "So, that's done. Can I go to the show now?" vraag ik en kijk hen allebei aan, omdat ik toch nooit weet van wie er antwoord gaat komen. Plots wordt er op mijn schouder getikt. Een meisje, minstens 4 jaar jonger dan mij, staat voor me met een brede glimlach. "Can I have a photo with you?" vraag ze en de hoop klinkt duidelijk in haar stem. Ik kijk naar Jerry en dan naar Bart. Ze knikken, dus buk ik me en glimlach naar de camera van haar telefoon. "Nice to meet you", zeg ik nog en doe dan teken dat ik door ga naar de show. Over mijn schouder zie ik nog hoe Jerry tegen het meisje begint te praten, waarschijnlijk legt hij uit dat ze de foto nergens mag posten, en het niet mag gaan rond bazuinen.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/12/2017 09:58 PM

Skyler
Het lijkt wel een eeuwigheid te duren voordat iedereen klaar is met eten. Natuurlijk moest iedereen ook nog een dessert hebben, daarna wou pap nog koffie en zo bleven ze het maar rekken. Ik weet niet waarom, maar het lijkt alsof mam dit er expres omdoet. Omdat mam graag tegelijk naar buiten zou gaan, moet ik blijven zitten en mag ik niet zoals gewoonlijk al vertrekken. Eindelijk staan we op en ik strijk mijn jurk glad. "Bye", zeg ik als we één van de bedienden tegen het lijf lopen. Ik loop achteraan met mijn mobiel in mijn handen. "Sky, kijk daar is die jongen van het zwembad", fluister Michael als hij naast me komt lopen, alsof het een groot geheim is. Ik ben te druk bezig met mijn mobiel om er over na te denken en mompel een 'oké' als antwoord. Mijn beste vriendin zit in Croatië en haar vader is net gebeten door één of ander beest. Ze zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan en ze is nu helemaal overstuur. Waarschijnlijk is het niet zo erg, maar haar kennende (en haar moeder) overdrijven ze heel erg. We komen aan bij een soort podium. Vooral liggen allemaal kussentjes voor de kinderen, daarachter staan tafeltjes met stoelen rond. Gelukkig begint het al te schemeren en zal het niet lang meer duren voordat het donker wordt. Ik vind het altijd fijn om dan rond te lopen op het domein (vaak als ik naar onze hotelkamer ga). De lichtjes geven dan altijd zo'n gezellig gevoel en het is altijd nog lekker warm buiten. Ik ga bij mijn ouders aan een tafeltje zitten, terwijl Kian en Michael naar voren spurten. De lichten rond het podium worden gedimd en er komt een vrouw tevoorschijn in haar t-shirt van het animatieteam. Ze legt uit wat voor show het precies is en waarover het gaat. Meteen geeft ze ook de planning voor de volgende dagen.
Ik moet toegeven dat ik het best mooi vind, aangezien ik zelf ook dans en dansles geef. Het is alleen niet helemaal de stijl die je zomaar overal kan brengen. "Ik ga even wat te drinken halen", fluister ik in paps oor. Hij knikt afwezig, terwijl hij nog altijd naar de dansende figuren kijkt. Ik sta op en probeer zo gemakkelijk mogelijk tussen de tafeltjes door te komen. "Sorry", fluister ik verscheidene keren. Uiteindelijk weet ik er weg te komen en wandel ik naar de bar. Ik ga op één van de krukjes zitten en draai me kort om. Ze zullen me vast niet missen. Ik bestel een cola en zodra ik deze krijg, draai ik me nippend aan mijn rietje weer om, zodat ik wat kan zien van de omgeving. Het is nu bijna volledig donker en ik herken bijna geen gezichten meer. Er lopen enkele Nederlanders langs, die blijkbaar al iets te veel gedronken hebben en worden uitgescholden door een groepje Duitsers. Daar gaat de sfeer...

Skyler_Moore_25.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/13/2017 06:50 PM

Jack
Als ik aankom bij de plaats waar de show plaatsvindt, ziet het er best gezellig uit. Overal staan tafeltjes en vooraan zijn er banken met kussentjes, die waarschijnlijk voor de kleinere kinderen bedoeld zijn. Als ik al die gezinnen zo gezellig aan een tafeltje zie zitten, voel ik me plots toch wel heel erg eenzaam. Maar toch ga ik alleen aan een tafeltje zitten. Ik ben maar net op tijd, want de show start al. Eerst legt de vrouw uit wat het inhoud en overloopt ze het schema van de komende dagen. Dan beginnen er allemaal dansers hun werk te doen. Het is prachtig om te zien, zeker omdat ik weet hoe moeilijk het is om zulke dingen te doen. Wij hebben namelijk af en toe dansers bij onze shows en dan moeten we enkele dingen meedansen. Ik heb dan het geluk dat ik nog wel okee kan dansen, maar er zijn er anderen die het daar veel moeilijker mee hebben. De show duurt zo wat een uur en half en ik besef pas aan het einde dat ik niet een keer iets te drinken ben gaan halen. Als ik zie dat het 11 uur is, vind ik het misschien wel tijd geworden om naar mijn kamer te gaan. Op vakantie is mijn principe namelijk op tijd gaan slapen, zodat je vroeg op kan staan en ontbijten en dat je meer aan je dag hebt. Op weg naar de uitgang aan de kant die het meest naar mijn kamer toe is, kom ik langs de bar, dus besluit ik om nog snel een cola te bestellen en deze onderweg op te drinken. Het is erg gezellig op het hele domein, overal branden van die sfeerlichtjes zodat je de paden wel nog goed kan zien en het zwembad ziet er ook heerlijk uit, jammer genoeg mag je er nu niet meer in zwemmen. Als ik een vuilbak tegen kom gooi ik het plastieke bekertje erin. Aangekomen bij mijn kamer neem ik het pasje uit mijn achterzak en open de deur. -In my room- stuur ik naar Bart, zodat ze weten waar ik uithang, al kan het goed zijn dat ze me de hele weg naar hier gevolgd zijn. In de badkamer kleed ik me om naar een pyjamashort. Voordat ik echt ga slapen, check ik nog even mijn mobiel om te kijken of ik geen belangrijke dingen gemist heb en dan kruip ik onder de lakens. Ik merk dat ik best nog wel moe ben door de vlucht, want daardoor moest ik al om 4 uur opstaan. Al snel val ik in een diepe slaap.
Jack_xxx.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/13/2017 07:42 PM

Ts - volgende ochtend
Skyler 
Het is gisterenavond best laat geworden. Mijn broertjes leken oneindig veel energie te hebben en blijven maar rondrennen met andere kinderen en ik vond het best gezellig. Mijn ouders hebben een ander Belgisch koppel leren kennen met een zoon die 14 is Ze waren die middag pas aangekomen en vertelden over hun vertraagde vlucht en daarna de problemen met de bagage. Meteen hebben ze met z'n vieren afgesproken om samen eens wat te doen, wat wilt zeggen dat ik moet 'babysitten' op Kian en Michael, terwijl ik eigenlijk zelf ook op mijn gemakje dingen wil kunnen doen. Met een brede glimlach sta ik op, met de leuke vooruitzichting in mijn achterhoofd. Het is 9 uur en ik heb dus nog genoeg tijd om me klaar te maken. Ik ga opzoek naar de sportoutfit die ik meegenomen had en trek deze aan in de badkamer. Ik doe mijn haren in een strakke paardenstaart en doe verder geen make up op, aangezien ik dat er waarschijnlijk toch ga afzweten. Ik ben niet van plan om uitgebreid te ontbijten dus zeg ik tegen mijn moeder dat ik niet op hen ga wachten. "Wat ga je doen?" vraagt ze nieuwsgierig. Ik kijk eerst naar mijn outfit, bestaande uit een sportshortje en een sportbh, en kijk haar dan weer aan. "Sporten", antwoord ik met een glimlach. "Ik zie jullie waarschijnlijk pas na de middag", zeg ik nog snel voordat ik de deur achter me sluit. Ik neem de lift naar beneden en wandel naar het buffet. Er zijn best lange rijen, maar ik schiet overal doorheen, wat soms vieze woorden en vuile blikken van de andere toeristen oplevert, maar hé, ik ga niet aanschuiven voor één simpele appel. Ik hoef er enkel één te vinden en dan eet ik die onderweg wel op. Ik kom bij fruitmanden aan en kies er één uit. Tevreden wandel ik weer naar buiten. Ik kijk op een plannetje dat aan de muur hangt waar de fitness is en ga er dan meteen naartoe. Het zou gratis moeten zijn en op de foto's te zien leek het me best wel ruim. Ik rol het flesje water uit mijn handdoek en neem er een slok van. Als ik langs een vuilbak loop, gooi ik het klokhuis van mijn appel weg. De twijfel slaat opnieuw toe, net als gisteren. Zou Jack mijn briefje gekregen hebben? Zou hij wel komen opdagen? Omdat hij het vergeten is? Of omdat hij geen zin heeft? Ik slaak een diepe zucht en stap dan naar binnen. Er zijn enkele mannen gewichten aan het heffen, maar verder is het erg rustig. Ik stap naar een loopband, zet mijn flesje in de houder en zet hem eerst op een traag tempo, zodat ik wat kan instappen. Zodra ik dat gewoon ben, zet ik hem op een stevig tempo. Ik ben het al gewoon om aardig door te lopen en ik vind het zelf prettig, in tegenstelling tot sommige klasgenoten die het altijd een marteling vinden als we moeten lopen op school.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/13/2017 09:29 PM

Jack
De volgende ochtend sta ik om 7 uur al aan het bufet, wanneer het net opengaat. Ik heb zin in een redelijk uitgebreid ontbijt, maar ook lekker gezond. Ik kom aan een tafeltje met een bord met yoghurt, een appel, granen en tot ook wel een croissant. Ik zet mijn bord neer en ga nog snel ook een glas sinaasappelsap halen. De granen meng ik onder de yoghurt en begin te eten. Een stevig een energievol ontbijt, om de dag door te komen. Na het ontbijt ga ik terug naar mijn kamer, waar ik me omkleed naar sportkleren. Niets speciaals, gewoon een jogging en een tanktop. Ook neem ik het plannetje dat ik gisteren aan de balie had gekregen om te zoeken waar de fitness zich juist bevind. Als ik helemaal klaar ben zie ik dat ik nog wel eventjes tijd heb dus sms ik eerst nog wat met Holden en Luke. Zo te zien hebben zij het ook goed op vakantie. Holden is samen met een model en die relatie is natuurlijk wel bekend want ze zijn allebei populair. Daarom zijn ze ook samen op vakantie, wat er erg gezellig uitziet. Als het tien voor tien is beslis ik om maar te vertrekken, met de bedoeling iets te laat te zijn zodat zij er al is. Dat is misschien een irritante gewoonte van me, maar ik kom graag als laatste. Dat ik gekomen omdat dat de bedoeling is op meetings, dat ik niet hoef te wachten en daarom doe ik dat nu ook niet graag. Het is best een weg naar de fitness. Onderweg passeer ik langs het zwembad waar al heel wat mensen ochtendbaantjes aan het trekken zijn. Maar er zijn ook al spelende kinderen aanwezig, die me weer automatisch doen glimlachen. Als ik eindelijk bij de gym aangekomen ben, zie ik haar van buiten al. Rennend op een loopband. Ik neem een weg zodat ze me zeker nog niet gezien kan hebben en blijf eerst even langs achter naar haar kijken. Ze loopt best hard, waarschijnlijk sport ze wel vaker. Dat kan je ook wel zien aan haar figuur. Ik ga schuin achter haar staan. "A little bit harder maybe?" zeg ik in een poging haar te laten schrikken. Als haar blik de mijne kruist nadat ik meer langs haar ben gaan staan, glimlach ik. "Goodmorning", begroet ik haar. Ook al is lopen niet echt zo mijn ding ga ik toch naar de loopband langs haar. Ik begin aan een wandeltempo om mijn spieren op te waren en begin dan een beetje te joggen. Ik doe liever spieroefeningen of fietsen.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/13/2017 10:00 PM

Skyler
Als ik aan het lopen ben, lijk ik altijd in een trance. Ik denk even aan een heel andere wereld. De ene keer denk ik na over school, de andere keer over mijn familie of vrienden en op andere momenten denk ik aan helemaal niets. Maar nu ben ik al stiekem plannetjes aan het maken voor het verdere verloop van mijn vakantie hier. Ik wil sowieso nog naar het strand, de pier die ik gisteren zag vanuit onze kamer en naar de stad. Meestal koop ik er dan een klein souvenirtje, zo heb ik al een hele collectie met schattige items, en soms iets voor Kian en Michael omdat zij het ook altijd wel leuk vinden. Verder denk ik na over mijn plannen met Jack. Als Jack straks aankomt, wil ik hem graag een antwoord geven op zijn voorstel, over het wandelen op het strand en het kijken naar de sterren, niet meteen natuurlijk, want dat kan een beetje wanhopig overkomen, maar als we al even aan het praten zijn breng ik het graag ter sprake. Maar de vraag is of hij wel gaat komen... Ik schrik op uit mijn gedachten als ik plots een bekende stem achter me hoor. Ik draai mijn hoofd een beetje en schud mijn hoofd. "Goodmorning", glimlach ik uiteindelijk ook. Hij komt naast me staan en begint net als ik eerst rustig, maar uiteindelijk lijkt hij het te houden op joggen. "Your plan to make me fall didn't really work, did it", lach ik plagend. Het was waarschijnlijk zijn bedoeling om me gewoon te laten schrikken en niet om me te laten vallen, maar dat zou wel gebeurd kunnen zijn als ik niet zo hard aan het nadenken was. "Or were you just stalking me?" voeg ik er zo serieus mogelijk, maar plagend aantoe. Ik zet de loopband wat zachter, zodat ik gemakkelijker kan praten en uiteindelijk op zijn tempo loop. "I guess you are more like those guys overthere", zeg ik terwijl ik naar achteren knik. Het viel me gisteren al op dat hij aardig wat spieren heeft, dus hij zal er wel vaak voor moeten trainen om het zo te houden. Ikzelf kan het totaal niet, maar misschien kan Jack me er wel bij helpen. Ik spring op de zijkanten van de loopband en zet deze dan uit. Mijn keel is best droog en dus neem ik een flinke slok water. "What do you think? Shall we make ourselves look like a bodybuilder. Although, you don't need to do much for it", zeg ik lachend terwijl ik in zijn bovenarm prik. Ik kijk hem lachend aan. "Sorry, that's just weird, forget that, please", zeg ik snel. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/14/2017 08:46 PM

Jack
Als ze zegt dat mijn plan om mij te laten vallen niet gelukt is moet ik lachen. "I'm not that cruel", zeg ik lachend. Stiekem hoop ik dat ze niet meer al te lang blijft lopen want ik merk dat mijn adem al wat zwaarder wordt. Mijn loopconditie is echt niet zo goed eigenlijk. "I think that being here for an invitation isn't actually stalking", antwoord ik en doe alsof ik er serieus over twijfel. Als ze op de zijkant springt en de loopband uitzet doe ik hetzelfde. Ik kijk naar de mannen achter ons wanneer ze er iets over zegt. "Oh please no. I like to have some abs but never like those guys." Ik vind het verschrikkelijk als jongens te veel spieren hebben. Dan worden ze zo te breed enzo. Maar dat heeft misschien iets te maken met dat onze bodyguards ook allemaal zo van die brede, gesprierde venten zijn. "But okay, I'll help you doing some exercises", zeg ik lachend. Ze ziet er niet zo speciaal gespierd uit, laar ook niet slap. Zijlinks bekijk ik haar figuur kort, wat er zeker goed uitziet. "Can you pull yourself up?" vraag ik nieuwsgierig, het feit negerend dat ze net in mijn arm prikte aangezien daarnaar vroeg.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum