O || In love with a stranger

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/14/2017 08:56 PM

Skyler
Ik moet zacht lachen om zijn antwoord. Zoals ik dacht was dat inderdaad niet zijn plan. "You didn't have to come if you don't want to", zeg ik zacht, twijfelend aan mezelf. Misschien was het inderdaad nogal snel en straight to the point. Hij had niet echt de kans om te vragen of het op een andere keer kon of misschien wel om iets anders te doen. Ik ben blij als hij zegt dat hij niet zoals die mannen wilt zijn, ik vind het persoonlijk ook niet mooi, eigenlijk vind ik het verschrikkelijk, maar zoals Jack zijn spieren, ja die vind ik wel leuk. "Thank you", lach ik. Ik moet zeggen dat ik van mezelf vind dat ik wel wat spieren heb, vooral in mijn benen. Na al die jaren van dansen en lopen heb ik serieus wat gekweekt. "Yes, I can", zeg ik twijfelend, maar blij dat hij mijn rare gedrag negeert. "But, you can do it first", zeg ik en zet snel een stap opzij. Ik kijk hem hoopvol en met een glimlach aan. "You can do it, right?" vraag ik plagend. Natuurlijk moet hij dat kunnen en met veel gemak waarschijnlijk ook. Stiekem vind ik het wel leuk om naar hem te kunnen kijken in een normalere omgeving. Je zou niet zeggen dat we op Ibiza zijn, dit zou evengoed in Engeland of in Nederland kunnen plaatsvinden.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/14/2017 09:11 PM

Jack
"I'm here because I wanted to", zeg ik glimlachend. Enerzijds is het wel schattig hoe onzeker ze op sommige momenten is. Samen wandelen naar een bar die bedoelt is om je aan op te trekken. Ik begin te lachen als ze zegt dat ze het zeker wel kan maar dat ik het eerst mag doen. "Not so sure about that", antwoord ik op de vraag of het wel kan, sarcastisch bedoeld natuurlijk. Met beide handen neem ik de hoogse baar vast, omdat ik natuurlijk wel een stukje van de grond moet komen. Ik begin met me een eerste keer op te trekken en toegegeven is de eerste altijd de moeilijkste. Ik trek me zo hoog dat ik met mijn schouders ter hoogte van de baar ben en laat me dan weer zakken tot mijn armen gestrekt zijn. Dit doe ik zo een tien keer en dan laat ik me op de grond vallen. Niet dat ik niet meer kan, maar ik wil haar natuurlijk ook nog wel de kans geven om te tonen wat ze kan. Ik glimlach zachtjes naar haar. "Your turn", zeg ik en kijk van haar naar het ding boven mijn hoofd en weer terug. Als ze dit kan ben ik best wel onder de indruk, want ik heb meisjes dit wel vaker zien proberen. Het is natuurlijk best schattig en grappig als ze het proberen maar het niet echt lukt en dan help ik graag.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/14/2017 09:53 PM

Skyler
Ik ben blij met zijn woorden, zeker omdat het me nu meer zelfvertrouwen geeft. Hij wilt hier zijn, met mij. Is dat niet superleuk om te horen? Spontaan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en die gaat er niet meer gemakkelijk af te krijgen zijn denk ik. Ik grinnik zacht bij zijn antwoord en kijk dan hoe hij de oefening doet. Zij spieren tekenen nu extra sterk af en ik sta bewonderd naar hem te staren. Ik heb heel veel respect voor mensen die dit goed kunnen. "I have to honest. I can't do it like 10 times, but I will do my best", zeg ik zo opgewekt mogelijk als hij zegt dat het mijn beurt is. Ik ga staan en kijk omhoog. Wat heb ik mezelf aangedaan. Ik weet dat ik dit niet goed kan, maar toch wil mezelf tegenover Jack bewijzen. Ik strek mijn armen en probeer mezelfde op te trekken. Oké, dit is heel erg zwaar. Ik probeer zo hoog mogelijk te komen en laat me dan weer zakken. Ik doe het nog voor een tweede en een derde keer, maar daarna ben ik helemaal op. "Okay, you won", zeg ik alsof ik een beetje boos ben en terug met beide benen op de grond sta. Daarna verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht.

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 06/14/2017 10:07 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/14/2017 10:01 PM

Jack
Ik moet een beetje lachen als ze duidelijk haar best doet om zich te bewijzen. Zo lief. Als ze even doet alsof ze boos is, lach ik en wrijf ik kort met mijn hand over haar schouder. "Everything will be fine", zeg ik en probeer mijn lach in de houden. Ik kijk even rond in de gym, wat is het volgende wat we kunnen doen. "Maybe we can do the bikes. I mean, if you can do that ofcourse." Ik kan er niet aan doen om haar een beetje te plagen. Ik kies twee van die fietsen die een beetje afgezonderd staan. Stiekem hoop ik ook wel dat we een beetje een goed gesprek kunnen voeren als we aan het fietsen zijn. Ik kies er eentje, zet mijn voeten op de pedalen en begin te trappen. Fietsen ben ik wel gewoon, dus dat kan ik aan een iets sneller tempo doen. Ik haal een hand door mijn haren heen, die ik nog niet rechtop had gezet, aangezien ik graag na het sporten een douche neem. "What do you like study or work or what are your hobbies?" Ik ben niet zo goed ik gesprekken zelf aanvoeren, dus komen de vragen er een beetje moeilijk uit, maar ik probeer het toch soepel te laten overkomen.

Jack_xxxx.jpg

Reply Edited on 06/14/2017 10:01 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/14/2017 10:14 PM

Skyler
Ik schud lachend mijn hoofd bij zijn woorden. Zijn aanraking lijkt wel een brandwonde achter te laten en tintelt nog na. "Ofcourse I can", lach ik om zijn geplaag. Hij kiest 2 fietsen uit die wat meer afgezonderd staan. Zou hij wat meer willen praten? Ik zet me ook op één van de fietsen. Buiten dat ik naar school fiets (bijna) elke dag, is het niet iets wat ik goed kan zoals lopen. Nee, dit doe ik liever op mijn gemakje. Ik vind het lief dat hij meteen vragen begint te stellen, want op die manier toont hij toch interesse. "Well, next year is my last one at school and then I have to go and study. I'm not ready to work yet...", geef ik eerlijk toe. Met mijn diploma dat ik ga krijgen, is het dan ook eerder de bedoeling dat ik nog verder ga studeren. "And my hobbies... I like running, like you saw, and reading, listening to every kind of music and that is basically it", lach ik. "And you?" vraag ik geïnteresseerd. "Wait, how old are you?" vraag ik voordat ik een antwoord krijg op de andere vragen. Zo kan ik een beetje schetsen of hij in hetzelfde schuitje zit. Ik kijk hem van opzij aan en merk dat zijn haar nog platter valt dan daarnet en erin wrijven helpt niet bepaald.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/15/2017 12:26 PM

Jack
Ik luister naar wat ze allemaal antwoord en knik tussendoor ook eventjes, al begrijp ik het niet helemaal. Waarsxhijnlijk werkt het scholensysteem bij haar ook wel gewoon anders dan bij mij. Ik was namelijk wel gewoon van plan om gaan verder te studeren, tot ik aangesproken werd door de manager. Nu doe ik een soort van studie tussen al het werk in, zodat ik wel op lange termijn ook een diploma kan halen en misschien nog wel wat ander werk doen. Ik wil net gaan antwoorden op haar eerste vraag als ze alweer een tweede stelt. "Nineteen, you?" Ze zag er wel jonger uit dan mij, maar ik kon niet precies inschatten hoeveel jaar. Een of twee, want ze was zeker geen 16. Om toch ook nog antwoord te geven op haar vorige vraag zeg ik: "I don't have that much time. But my biggest hobby is singing, I also play guitar and going to the gym." Ik hoop niet dat ik nu overkom als een ven die bodybuilders, maar het is gewoon ontspannend om even goed te sporten. Ik voel me altijd weer fris en fit na een fitness sessie en een douche natuurlijk. Ik ga automatisch op hetzelfde tempo als haar trappen.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/15/2017 12:48 PM

Skyler
Hij is inderdaad wat ouder dan mij, maar 19 is geen groot verschil. "Seventeen", reageer ik met een glimlach. Ik ga rechtop zitten en neem een slokje van mijn water terwijl ik naar hem luister. "I would love it to play guitar..", zucht ik dromerig. "Well, by saying this I expect a privat concert mister", lach ik. Ik kijk hem grijnzend aan. Hij zegt dat hij ook graag naar de fitness komt, krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik had het wel al gedacht, maar die bevestiging horen is wel leuk om te weten. Hij fietst plots mee op mijn tempo, wat een heel stuk lager is dan mijn looptempo. "And euh... I would like to finally give my answer about the stars en the beach...", begin ik zacht omdat er een korte stilte valt. "If your offer isn't taken by someone else yet", zeg ik snel omdat ik denk dat hij ook wel al met andere mensen heeft gepraat en dingen heeft gepland. "But otherwise... I would love to come with you", zeg ik een beetje verlegen.  

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/15/2017 09:18 PM

Jack
En privé concert? Dat is wel heel duur hoor, denk ik en moet er in mijn hoofd ook wel om lachen. Zo grappig dat ze geen flauw idee heeft met wie ze eigenlijk te maken heeft, en dat vind ik geweldig. Ik lach ook even luidop met haar voorstel, maar reageer er niet echt op. Als ze begint over mijn voorstel van gisteren, moet ik eerlijk zijn dat ik het al een beetje vergeten was. Opnieuw komt haar onzekerheid weer boven en de twijfel of ik het nog wel wil. "Oh I asked like twenty other girls and they all agreed, so if you want to go with us, that would be nice", zeg ik en probeer niet te lachen. Het is misschien een beetje gemeen om haar ermee te plagen, maar ik wil het liefst niet te serieus houden. Bijna heel mijn leven is al zo serieus. Ik moet wel even glimlachen als ze zegt dat ze graag zou meekomen. "Maybe I can give you that privat concert under the stars." Pas nadat ik het heb gezegd besef ik hoe romantisch het eigenlijk wel niet klinkt.

Reply Edited on 06/15/2017 09:20 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/20/2017 01:22 PM

Skyler
Zijn lach over het privéconcert doet me goed, ook al geeft hij geen antwoord. Ik schud mijn hoofd en begin te lachen wanneer hij me aan het plagen is. 20 andere meisjes? Ik zou er niet van schrikken moesten ze allemaal ja zeggen, het is dan ook een heel leuk idee, maar ik weet dat hij hiermee mijn onzekerheid wegneemt. "Well, if they can handle me and the fact that I would love your attention, why not?" plaag ik terug als reactie. Mijn onzekerheid glijdt van me af en ik voel me eindelijk helemaal op mijn gemak bij Jack. "That is what I call idea!" grijns ik. "I'll take a blanket if you take your voice with you", stel ik voor met een knipoog. Ik zie het al helemaal, maar de gedachte om dit aan mijn ouders te vertellen maakt me zenuwachtig. Misschien kan ik wegglippen wanneer zij bij de animatie zijn? "When would you like to this?" vraag ik hem met een glimlach. Snel richt ik mijn blik eens voor me en op de fiets, omdat het anders nog gaat lijken alsof ik hem de hele tijd zit aan te staren, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 07/18/2017 03:02 PM

Jack
Ik stop met fietsen omdat ik een jongen ben en me niet op twee dingen tegelijk kan focussen. Ik denk even na. "Good idea, can bring some food to? Because I can't go and steal some in the restaurant because my voice need some rest before a performance", zeg ik lachend en kijk haar kort aan. "No it's okay, I'll bring some food. Be there at 8 pm, if you can?" Ik stap van de fiets af, omdat ik wel klaar ben met de fitness en zin heb om een frisse duik in het water te nemen. Ik haal een hand door mijn haren heen, die naar mijn gevoel nog platter waren gaan liggen. "I think I need some cold water," zeg ik met de bedoeling om te laten merken dat ik niet meer wou blijven. Al zou ik wel liever eerst me gaan opfrissen, niet dat ik heel erg hard gezweet had, maar ik voel me nooit goed als ik het gevoel heb dat ik stink ofzo. 
Jack_x.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum