O || In love with a stranger

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/10/2017 11:30 PM

Jack

Ik moet lachen als ze dat in het Frans zegt. "Your French accent is even better than the English one." Het gegooi met de bal gaat de hele tijd rond en af en toe hoor ik de jongetjes wat zeggen, maar versta hen natuurlijk niet. Ik volg haar voorbeeld en laat me ook iets dieper in het water zakken, nu dat mijn lichaal er toch wel aan gewend is. "No, I live in Brighton. Or I grew up there. Now I'm like living around the world, because I'm more anywhere else than at my house. But I do come in London quite often." Ik laat een kleine stilte vallen. "You went there with school? How long?" Het is geen leugen dat ik vaak in Londen ben. Daar is onze opname studio namelijk. Als ik me bedenk dat ik net heb gezegd dat ik niet vaak thuis ben, hoop ik vurig dat ze niet te hard gaat doorvragen, want ik wil liever nog niets over de band vertellen. Ik merk dat de bal wel vaak naar mij wordt gegooid, maar dat vind ik niet zo erg. Ik voel vreugde in mijn buik als Skyler zegt dat haar broertjes me leuk vinden. "Yes, I do! They're so adorable." Ik weet niet goed wat ik precies moet antwoorden, want het kan namelijk goed zijn dat zij kinderen maar niks vind. Ik merk dat ze expres de bal de verkeerde richting uitgooit en draai me een beetje naar haar toe. "When did you get here? I came here this morning." Ik ben best wel slecht in een gesprek voeren met iemand die ik nog niet zo goed ken. De reden doorvoor is namelijk dat er of voor me georaat wordt door mijn manager, of ik moet heel goed op mijn woorden letten zoals tijdens een interview. 'Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden' dat waren zo wat de eerste woorden die tegen ons gezegd werden. Je moet weten, als je een band start, of als solo artiest waarschijnlijk ook, krijg je een hele bundel met regels. Dingen die geheim gehouden moeten worden, zoals relaties, want zo een dingen verpesten de hoop van de fans. Nooit je geduld verliezen in het bij zijn van paparazzi, want dan knippen ze de goeie stukjes eruit en lijk je de grootste sukkel die er is. Zo veel mogelijk met fans op de foto gaan, want het is door hun dat wij dit allemaal mogen doen. En ik denk dat het grootst geschreven stond, helemaal vanvoor: 'JUST DON'T DO STUPID STUFF'. Dus ik probeer me zo goed mogelijk aan al die regeltjes te houden, maar dat is soms moeilijk. Vooral die ene van je geduld niet verliezen ten opzichte van paparazzi. Ik ben namelijk wel een redelijk geduldig persoon, maar ze zijn gewoon overal en laten geen enkele kans liggen om je op je slechtst te fotograferen en er dan zelf een verhaaltje rond te verzinnen. Ronduit verschrikkelijk. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik alweer een bal tegen me aanvoel.

Reply Edited on 06/10/2017 11:30 PM.

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/10/2017 11:09 PM

Skyler
Zijn glimlach blijft bijna de hele tijd op zijn gezicht plakken en laat me automatisch meelachen. Hij heeft zo'n vriendelijk gezicht dat het moeilijk is om ervan weg te kijken. "Lucky?" lach ik eerst, maar ik weet dat hij gelijk heeft. Ik heb inderdaad geluk. Ze zorgen voor afleiding en later zullen we ook nog meer aan elkaar hebben dan we nu vermoeden. Ik trek een wenkbrauw op als hij zegt dat hij juist wel met ze wilt spellen. "Are you sure?" vraag ik lachend. Ondertussen neemt Kian zijn hand al en springt Michael van mijn rug om de bal alvast te gaan halen. Natuurlijk springen ze alle twee meteen als gekken in het water, maar daar wil ik eerst even aan wennen. "Dutch", antwoord ik kort, aangezien er niet veel over te zeggen valt. Het is nu niet echt een taal die iedereen spreekt, dus het verwonderd me niet dat hij het niet herkend heeft. Ik laat me net als hem op de rand van het zwembad zakken en laat alvast mijn benen wennen aan de temperatuur. Hij vraag of ik van Nederland of België ben en legt trots uit dat hij een beetje frans kan. Net als ik wil reageren, krijgt hij een bal naar zich toegegooid. "J' habite en Belgique", antwoord ik nu. Na zoveel jaren van franse lessen ben ik er nog altijd geen held in, maar ik krijg wel altijd complimenten over mijn accent. Opnieuw krijgt Jack de bal gooit deze vervolgens in mijn richting. Ik vang de bal met een glimlach en gooi hem naar Kian. Hierna laat ik me voorzichtig in het frisse water zakken. "And where do you live? London? I went there with school not that long ago", zeg ik terwijl ik mijn blik van hem naar mijn broertjes laat gaan. Ik ben benieuwd hoelang mam en pap zullen wegblijven. Zodra ze terug zijn zal de pret wel wat minder worden. Waarschijnlijk geven ze mij een taak zodat Jack op die manier ook weggestuurd wordt. Ik moet een manier zien te vinden om toch met hem in contact te kunnen blijven. "They really like you", zeg ik als hij alweer de bal naar zich toegegooid krijgt. "Do you like children?" vraag ik om de vragenronde op gang te houden. Ik wil zoveel mogelijk over hem te weten komen nu ik de kans nog krijg. Ik vang een bal en gooi deze expres de verkeerde kant op zodat Jack en ik net iets langer de tijd krijgen om te praten. De bal komt terecht bij een groep vrienden. Als ze allemaal zoals Jack zijn zullen ze die vast wel snel teruggeven aan zo'n twee schattige jongetjes.

Skyler_Moore_41.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 07/20/2017 02:20 PM.

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/10/2017 10:45 PM

Jack
Ik moet even goed nadenken als ze zegt dat ze mijn accent leuk vind. Wat kan ik daar het best op reageren? "I like yours to" antwoord ik en glimlach opnieuw. Ik kan er nu eenmaal niet aan doen dat ik vaak glimlach. Dat is denk ik ook wel een beetje vanzelf gekomen aangezien ik af en toe ook wel gewoon geforceerd wordt om te glimlachen. Ik kijk naar hoe de wind door haar haren waait en vraag me af hoe ze zo glad blijven. Ik ken genieg meisjes waar de wind nog maar amper moet waaien en ze krijgen al knopen in hun haar. Ik ben even verward als ze eerst wat in haar eigen taal zegt en dan begint te stammelen dat ze weg moet. Plots zie ik een van de jongens tegen haar springen. Alweer moet ik zachtjes lachen. Het jongetje zegt wat en ik word er alleen maar blij van. Als ze hun namen zeg kijk ik hen even goed aan en probeer de namen in me op te nemen. Skyler, Michael en Kian. Ik ben echt ontzettend slecht met namen, dus hoop dat ik deze kan gaan onthouden. "You're so lucky that you have two little brothers" zeg ik half bedroefd. Zelf heb ik 1 oudere broer en ik kom best goed overeen met hem, maar we leiden wel gewoon totaal andere levens. De verwarring komt opnieuw op als een van de jongetjes, Kian denk ik, wat tegen me zegt en aan mijn arm begint te trekken. Ik kijk Skyler met een frons aan, aangezien ze wat terug zegt. Mijn mond vormt een kleine 'o' als ze uitgelegt heet wat hij net zei. Nog voordat ik antwoord kon geven hoor ik 'please' en kijkt hij me super schattig aan. "I'd love that!" zeg ik vrolijk. "I'm lonely so I would love to play with your little brothers." Ik sta op en voel hoe Kian mijn hand vast neemt. Zo lief. Aangezienhet kleine kinderen zijn, vinden zij het koudere water geen probleem en plonzen ze er zo in. Ik blijf even langs Skyler aan de kant staan. "May I ask you which language you speak?" vraag ik en kijk haar aan terwijl ik alvast ga zitten. Ik probeer eerst even te wennen aan het water aan mijn benen en laat me dan volledig zakken. Als ze zegt dat ze Nederlands spreekt trek ik een moeilijk gezegd. "Are you from the Netherlands or from Belgium?" Vraag ik, "Because I know that the Flamish people, learn French, and I can speak a bit French," zeg ik trots. Maar een goed gesprek met Skyler houden is buiten haar broertjes gerekend. Ik krijg een bal naar me toegegooid. Ze beginnen allebei te lachen omdat ik een beetje ongemakkelijk moet doen om hem nog te vangen. Plots denk ik aan Jerry en Bart. Ik kijk hun richting uit en ze zitten me aan te staren. Ik geef hen een blik om duidelijk te maken dat het oké is en richt mijn aandacht dan weer op hun. Ik denk niet dat ze me kent, dus ben ik veilig. Ik gooi de bal naar de oudere broer, Michael, toe. Het is zo ongelooflijk schattig hoe die twee moeten lachen met alles, ze doen mij automatisch meelachen. De bal komt weeral mijn kant op, dus gooi ik hem deze keer naar Skyler toe.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/10/2017 06:51 PM

Skyler
Ik heb me al omgedraaid om weg te benen en verwijt mezelf dat ik me weer zo belachelijk moest maken bij iemand. Maar mijn hart lijkt even te stoppen met kloppen als ik zijn woorden hoor, waarna ik me omdraai en weer lijk te kunnen ademen. Hij vindt me dus toch niet zo raar als ik gedacht had, anders had hij me wel laten gaan zonder een woord te zeggen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "I'm Skyler", zeg ik vrolijk. Als hij zegt dat hij van Engeland komt, merk ik zijn wonderlijke accent pas op en de opluchting die ik daarbij voel. "Oh, I'm so happy about that, otherwise it would be even more awkward. I really love that accent by the way", zeg ik wat verlegen. Ik pruts met mijn nagels en durf hem niet echt meer aan te kijken nu ik niks meer de zeggen heb. Hij is nog knapper nu ik voor hem sta en hem goed kan bekijken, zijn stem klinkt goddelijk en zijn haar zit fantastisch ondanks dat er soms wat wind opsteekt. Zacht bijt ik op mijn lip, wachtend op woorden die deze keer van zijn kant moeten komen. Ik kijk kort achterom naar mijn eigen stoel om te zien of Kian of Michael me niet zoeken, maar ik zie hen niet, wat een oplucting is. Maar voor de zekerheid kijk ik ook eens naar het zwembad. Ook daar zijn ze niet te zien, waardoor ik me zorgen begin te maken. Als ze me hetzelfde aandoen als vorige zomer, kan ik het wel vergeten om ooit nog eens met Jack te kunnen praten. "Oh verdomme", mompel ik. Ik begin onrustig om me heen te kijken en voel me al meteen schuldig tegenover Jack. "I'm so sorry... again, but I have to look for my bro...", zeg ik maar verder kom ik niet want er springt een duipnatte Michael in mijn rug. Gelukkig kan ik mijn evenwicht nog net optijd bewaren of we waren met z'n tweeën op Jack's schoot gevallen. "Zus, je mag niet praten met jongens. Dat heeft mama tegen papa gezegd", lacht hij. "Jack, these are my brothers. Michael and the little one is Kian", zeg ik ongemakkelijk. Moeten ze nu echt mijn begin-van-een-vakantievriendschap-moment verpesten? Ik kan nu al bedenken hoe dit voor hem moet voelen. Hij kent nog maar net mijn naam en daar komt een stoet aan kinderen op hem af. Ik kan me voorstellen dat een jongen als hij daar niet op zit te wachten en bovendien zou ik het zelf ook heel raar vinden. "Kom je met ons met de bal spelen?" vraagt Kian aan Jack terwijl hij al aan zijn arm begint te trekken. "Kian, hij verstaat je niet eens", lach ik. "They want to play a game with you", leg ik uit. "But I totally understand if you don't like that", vul ik mezelf aan. Kian en Michael kijken elkaar onbegrijpend aan, aangezien zij nu degene zijn die er niks van verstaan. "Please", pruilt Kian. Hij weet maar al te goed dat zijn puillipje en zijn puppyoogjes werken bij onze ouders, maar ik weet ze meestal te weerstaan. Nu valt het nog af te wachten of Jack bestendig is tegen kinderlijke schattigheid of niet.

Skyler_Moore_36.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/10/2017 06:22 PM

Jack
Ik bezwijk onder het zicht van mijn mobiel. Het is toch zo saai zonder. Ik ga naar wifi-pagina en zoek datgene van het hotel. Ik kan me herinneren dat ik een wachtwoord daarvoor gekregen had en dat ik dat achter het hoesje van m'n mobiel gestoken had. Ik werp snel een blik op Jerry en Bart die strategisch zijn gaan zitten zodat ze een goed beeld op me hebben. Ik haal een hand door mijn haren heen en neem nog een slok van de slush. Als ik eindelijk verbonden ben met het internet, ga ik naar snapchat. Er zijn al enkele nieuwe snaps binnengekomen van de andere jongens. Ik trek een random foto en typ erbij 'ik geef mij social media detox op'. Met een glimlach bekijk ik hun snaps. Ik heb zoveel zin om een snap van het prachtige zwembad op mijn verhaal te zetten, maar dat mag helaas niet. Dus check ik maar mijn instagram. Ook daar kan ik voorlopig geen foto's opzetten en ik zie dat de mensen dat merken, want er zijn allerek comments op mijn vorige foto met de vraag waar ik ben. Het is nochtans nog maar 3 dagen geleden dat ik wat gepost heb. Waarschijnlijk hebben ze ook al gemerkt dat er niets op mijn story enzo verschijnt. Aangezien ik niets kan posten en dus ook niet kan reageren, ben ik dit ook al weer snel beu. Dus zet ik mijn zonnebril weer op en beslis wat rond me heen te kijken. Natuurlijk blijft mijn blik weer hangen bij het meisje. Een van de jongetjes komt uit het water en roept wat. Volgens mij was het haar naam, maar ik heb het helaas niet kunnen horen. Welke taal zou ze eigenlijk spreken? Geen Engels in ieder geval, want dat had ik wel herkent toen ze in het zwembad tegen me aan het ratelen was. Ook geen Frans, want dat spreek ik een beetje en ik herkende geen enkel woord. Ik zucht, waar ben ik zelfs mee bezig? Ik haal opnieuw een hand door mijn haren heen. Plots voel ik een bal op mijn stoel botsen. Verschrikt kijk ik op, want ik was blijkbaar langzaam aan in slaap aan het vallen. Ik neem hem vast en zoek naar de gene van wie hem is. Er komt een klein meisje naar me toe gelopen en neemt de bal aan. "Excusez-moi" zegt ze met een schattig stemmetje. Ik glimlach automatisch omdat het Frans is. "Pas de problème" zeg ik en ze glimlacht omdat ik in haar eigen taal antwoord. Ze rent lachend weg en mijn buik vult zich met vreugde. Ik merk pas dat ik nog steeds naar de plaats zit te staren waar het meisje net stond als ik plots een stem hoor. "Hey, uhm... I recognize you" klinkt het. Ik draai me om en zie het meisje staan. In mezelf lach ik en ben ik trots op haar dat ze wat durft te zeggen. Maar dan besef ik pas wat ze net zei. Please, kom niet om een foto vragen. Please ken me niet van de 'Originals'. Smeek ik in mijn hoofd. Daar ben je te knap voor. Maar dan ratelt ze verder en aan haar accent merk ik dat Engels inderdaad haar moedertaal niet is. Ik moet kort lachen omdat ze weer zo ratelt. Wanneer ze zegt dat ze beter gaat, besef ik dat ik de hele tijd nog niets gezegd heb. "Oh no, don't go" zeg ik snel en zie hoe ze haar gelukkig weer naar me toe draait. "I'm Jack." Ik glimlach opnieuw naar haar. "And yes you are talking English for a reason. I'm from England." Gelukkig heb ik wel echt geluisterd naar wat ze aan het zeggen was en niet enkel maar naar haar schattige accent aan het luisteren.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/10/2017 05:49 PM

Skyler
Ik zit weer rustig te lezen en kijk af en toe op om te kijken of mijn broertjes nog in zicht zijn. Ik heb het een keer voorgehad dat ze 'verdwenen' waren en mijn ouders waren toen verschrikkelijk kwaad en ongerust. Uiteindelijk doken ze alle twee weer op met 1 van hun nieuwe vrienden. Ondanks het feit dat ze terug waren, kreeg ik alsnog het verbod om me buiten het hotel te begeven, waardoor dus ook de zee en het strand plots wegvielen. De fout om hen uit het oog te verliezen bega ik dus best niet meer. Ik kijk net op als de mysterieuze jongen langsloopt. Ik weet niet goed of ik wel glimlachte, maar hij deed dat in ieder geval wel. Het vreemde is dat ik hem niet opnieuw voorbij zie wandelen om weer op zijn stoel te gaan liggen, maar hij zit er wel als ik naar hem opzoek ben. Ik betrap mezelf erop dat ik dit eigenlijk wel leuk vind. Het is een beetje kinderachtig misschien, maar het houdt mijn vakantie toch wat spannend. "SKY!" roept Kian als hij naar me toe komt gerend. "Ik heb dorst", zegt hij lief wanneer hij voor me staat. "Zal ik met je meegaan om iets lekkers?" vraag ik waarbij ik zijn handje pak. Ik doe teken naar Michael dat hij in het zwembad moet blijven wanneer we langs hem heen wandelen. "Waar heb je zin in?" vraag ik terwijl ik zelf ook kijk naar de opties. Als hij gekozen heeft wandelen we weer terug. Ik probeer hem te beschermen, want zo'n klein jongetje, met een groot gevulde beker, aan de rand van een zwembad... dat kan wel eens fout aflopen. Ik neem uiteindelijk de beker van hem over zodat hij weer kan gaan spelen. De twijfel om met de jongen te gaan praten slaat weer toe. Waarom zou ik het niet doen? Het is toch niet raar? Of wel...Zou hij nederlands praten? Ik gok van niet, maar als dat wel zo is... wel dan kan ik me voor de rest van mijn verblijf hier voor hem gaan verstoppen uit schaamte. Maar waarom zou hij niet gereageerd hebben in het zwembad? Omdat hij me niet begreep? Of omdat hij geen zin had om te praten? Ik kijk hem nog eens aan en laat dan mijn blik zakken. Ik moet dit gewoon doen en niet zo kinderachtig blijven zitten en hopen dat hij per toeval eens zijn stem laat horen. Ik stap met zoveel mogelijk zelfvertrouwen op hem af. Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd en kijk hem aan. "Hey, euhm... I recognize you", zeg ik wat speels en laat een stilte vallen. Vlug voeg ik daar nog wat aantoe. "From the pool I mean, I'm not a stalker., because actually I don't know you and I don't if I'm talking englisch for no reason right now or not", ratel ik weer. Ik had nooit gedacht dat ik mezelf zo belachelijk kon maken in het engels. "I'm really sorry, this is very awkward", zeg ik met een lachje. "I should probably go", zeg ik om mezelf niet nog meer belachelijk te maken.

Skyler_Moore_35.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/10/2017 05:00 PM

Jack
Ik kruis mijn armen er ga dan zijlinks er met mijn hoofd op liggen. Plots zie ik het meisje weer, ze komt richting mij gewandeld. Er verschijnt automatisch een kleine glimlach om mijn lippen. Maar ze maakt rechtsomkeer en ik ben opnieuw verward. Ze is wel een beetje raar. Gelukkig heb ik mijn zonnebril op en kan ze niet zien dat ik haar aan het aanstaren ben. Ik volg nu zowat alles wat ze doet. Tegen haar broertjes praten, ze insmeren. En dan vertrekken haar broertjes weer. Ik denk trouwens dat het haar broertjes zijn, maar weet het niet zeker. Voorlopig zie ik geen oudere in de buurt en is ze weer eventjes alleen. Ik ga rechtop zitten en denk even na over hoe ik subtiel iets kan gaan halen waardoor ik 'toevallig' langs haar door ga. Misschien wou ze daarnet wat komen zeggen maar zag ze de jongetjes en ging te daarom weer terug? Dan kan ik haar nu de kans geven om wel wat te zeggen. Ik beslis om maar gewoon opnieuw drinken te gaan halen. Snel drink ik de cola die ik nog staan heb uit en sta op. Heel even twijfel ik weer, maar dwing mezelf om het toch te doen. Ik wandel richting de poolbar en als ik voorbij haar zetel kom kijk ik naar haar en glimlach, al weet ik niet of ze het gezien heeft. Snel wandel ik door. Aan de bar bekijk ik even de mogelijkheden, omdat ik geen zin heb in nog een cola. Uiteindelijk kies ik voor de rasberry slush. Even denk ik na, zou ik nog wel terug langs haar wandelen? Ik beslis het niet te doen. Dan wordt het alleen maar gênant. Dus neem ik een omweg naar mijn ligbed. Als ik er ben ga ik zitten in kleermakerszit. Als ik terugdenk aan wat ik net heb gedaan vind ik mezelf echt een loser. Waarom ga ik eigenlijk niet gewoon met haar praten? Maar ze sprak een andere taal en wie weet verstaat ze wel geen Engels. Ik schud mijn hoofd en probeer aan iets anders te denken. Ik neem een grote slok van de slush, gevolgd door een brainfreeze. Als ik hier zo alleen zit is het eerlijk gezegd moeilijk om niet op mijn sociale media te gaan kijken. Ik zet het ligbed weer rechter en ga achtertegen zitten, kijken naar de spelende kindjes in het water. Als ik kindjes zie krijg ik soms echt al zin om zelf kinderen te hebben, al ben ik daar natuurlijk nog veel te jong voor, maar het lijkt me gewoon leuk. Ik moet kort lachen om mijn eigen gedachten.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/10/2017 01:46 PM

Skyler
Ik zie de jongen van net ook uit het zwembad komen en naar de poolbar wandelen. Wanneer hij terugkomt met een hamburger doe ik maar snel of ik aan het lezen ben. Mijn geratel van daarnet moet niet echt charmant geweest zijn en misschien zelfs voor hem niet verstaanbaar. Het lijkt me een goed idee of zelf ook maar zoiets ongezonds te halen en niet naar het buffet te gaan. De verleiding om daar veel meer te nemen dan nodig is, is erg groot, dus blijf ik maar hier. Ik sta op van mijn stoel, trek mijn slippertjes aan en wandel naar de poolbar. Ik neem wat frietjes en enkele snacks die erbij liggen en ook wat water. De frisdranken in een all-inhotel zijn nu niet bepaald van topkwaliteit, niet dat ik er nooit van drink, maar voor nu kan ik me zo wel redden. Ik wandel voorzichtig terug naar mijn ligbed zodat ik niks zou laten vallen. Er rennen kinderen om me heen, wat het extra lastig maakt. Ik slaak een opgeluchte zucht als ik mijn plek bereik zonder vlekken te hebben gemaakt. Soms kan ik best onhandig zijn, dus ben ik blij dat er niks over me heen is gekomen. Ik ga voorzichtig zitten in kleermakerszit en zet het bord voor me. Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd aangezien ik mijn stoel wat meer in de schaduw geschoven heb. Mijn blik zoekt de jongen van net en ik vind hem al snel, waarna ik net zo snel weer wegkijk. Ik laat mijn blik wel nog een tweede keer naar hem gaan. Zou hij hier alleen zijn? Hij ziet er in ieder geval volwassen genoeg uit. Ik heb hem nog niet zien praten met iemand, maar dat wilt niks zeggen. Wat zou ik dat graag eens willen doen... Even weg zonder mijn ouders en de drukte achter me laten. We hebben al afgesproken met onze vriendengroep dat als we volgend jaar afstuderen, we samen op vakantie vertrekken. Maar voor deze vakantie, nee dat mocht nog niet. Al zijn er wel al enkelen die het dit jaar ook al gaan doen. Nadat ik gegeten heb, in een snel tempo zodat ik voor de jongen zou klaar zijn, sta ik op. Ik trek snel mijn topje over mijn hoofd en strijk het wat glad om de vouwen eruit te krijgen, omdat ik mezelf anders wel erg bloot vind en trek opnieuw mijn slippers aan. Voordat ik richting zijn stoel vertrek haal ik diep adem. Ik ben hier niet gekomen om enkel op een stoeltje te liggen, ik wil ook nieuwe vrienden maken. Dat het een knappe jongen is... dat is toevallig. Ik vertrek richting zijn stoel en net als ik er bijna ben, zie ik mijn broertjes die komen aanrennen. Ik maak meteen rechtsomkeer en wandel zo snel ik kan weer richting mijn ogen stoel. Ik hoop maar dat de jongen me niet heeft gezien, want hoe raar zou dat zijn overgekomen. Voor de eerste momenten durf ik hem toch niet meer zo snel aan te kijken vrees ik. Hoe dom was ik ook om te denken dat ik vanaf de eerste dag de vrijheid al had om even zonder die kleine speelvogels rond te lopen. Het is elke vakantie al zo geweest dat ik in het begin moet meespelen, maar daarna maken ze nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en kan ik meer op mijn gemakje doen wat ik wil. Niet alles natuurlijk, ik moet altijd in de buurt blijven van mijn ouders. "Waar zijn mam en pap?" vraag ik aan Michael. "Die gingen wandelen", antwoord hij afwezig. Ik knik en pak de zonnebrandcrème. "Zal ik jullie insmeren?" vraag ik met een glimlach. Kian komt meteen voor me zitten en Michael probeert voor te steken. "Rustig aan, iedereen komt aan de beurt", lach ik. Ik spuit wat op hun ruggen, armen, benen, buikjes en uiteindelijk ook wat in hun gezicht, wat ze natuurlijk niet leuk vinden. "Ga nu maar even spelen. Als jullie me nodig hebben, ik ben hier", zeg ik lief.

 Skyler_Moore_34.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || In love with a stranger

from Writer4ever on 06/09/2017 10:07 PM

Jack
Ik heb ondertussen mijn ogen gesloten en geniet van de zon op mijn lichaam en toch het frisse water om me heen. Plots voel ik dat het water rondom me omhoog spatst dus open ik mijn ogen. Er licht een bal voor me. Ik frons even en neem hem op, maar zie niet direct iemand van wie hem kan zijn. Uiteindelijk zie ik toch het meisje van daarnet dat naar me toe komt zwemmen. Ik geef haar de bal en glimlach. Ze zit wat in een andere taal tegen me te zeggen maar ik versta er niets van. Alleen dat ze 'sorry' zegt maar dan de r anders uitspreekt, wat wel schattig overkomt. Ik kijk haar na totdat ze weer bij haar broertjes is. Dan besluit ik om wat rond te zwemmen want de hele tijd langs de kant hangen is ook maar saai. Terwijl zie ik dat heel haar gezin vertrekt en ze uiteindelijk alleen overblijft en naar haar stoel gaat. Maar ik heb het al snel gehad met zwemmen en beslis dat het tijd is om wat te gaan eten. Ik heb gezien dat ze hier zo een poolbar hebben waar ze 's middags ook wat snacks geven, dus ga ik daar maar even kijken. Het ziet er allemaal wel lekker uit, maar ook heel erg ongezond.All-in hotels vind ik altijd zo zalig, je kan alles gewoon nemen en hoeft voor niets te betalen. Ik ga terug opzoek naar mijn ligbed en passeer daardoor langs dat meisje. Waarom valt ze me toch de hele tijd op? Ik plof neer en begin genietend van de hamburger te eten. Ik kijk nog wat naar de spelende kinderen in het water. Waar is de tijd dat ik nog zo zorgeloos in het zwembad kon spelen. In de verte zie ik Jerry en Bart lopen. Ik twijfel even kort of ik naar hen zou wuiven maar doe het toch niet, ze zullen me wel al lang gezien hebben. Gelukkig blijven ze volgens afspraak op een afstandje. Ik ga weer helemaal liggen en neem een grote slok van mijn cola. Zo een typische hotel cola, meer water en ijsblokken dan iets anders. Maar dat maakt het vakantiegevoel wel harder. Ik leg het ligbed volledig plat zodat ik op mijn buik kan gaan liggen. Opnieuw gebruik ik mijn oortjes en speel wat muziek af. Eigenlijk is het best saai om alleen op vakantie te zijn. Ik lig nog maar een halve dag aan het water en verveel me nu al. Je bent de hele tijd op jezelf en hebt niemand om een praatje tegen te doen. Op het moment dat ik dat dacht, besliste ik meteen dat ik wel tegen mensen wou gaan praten en vrienden maken. Ik ben al blij dat niemand me hier kent of nog niet herkend heeft. Ik check even of ik een berichtje heb van iemand van de band, want zij zijn ook allemaal op vakantie. Maar we werden verplicht om aparte bestemmingen te kiezen omdat we anders te snel herkend/betrapt zouden worden. Ik trek een foto van het zwembad en stuur deze door naar hen op snapchat. Ook zie ik dat ik soort gelijke foto's van hen allemaal ontvangen heb. Ik wens ze snel nog allemaal veel plezier en zet mijn mobiel dan weer uit. Want eigenlijk ging ik geen social media gebruiken zo lang ik hier was.
Jack.jpg

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/08/2017 09:53 PM

Skyler
Zodra Kian in het water ligt, laat ik mezelf er ook voorzichtig inzakken. Ik hou van mijn rust en persoonlijke ruimte, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel eens leuk vind om gek te doen met mijn gezin. Soms wordt het een beetje te gek, op zo'n momenten houd ik me liever aan de zijlijn. Gelukkig kunnen mijn ouders nog rekenen op de kinderlijkheid van mijn broertjes. Pap gaat een bal halen zodat we die kunnen overgooien en in tussentijd laat ik me een beetje ronddobberen. Ik kijk achterom en zie aan de rand een persoon die me bekend voorkomt. Het is de jongen waar ik net tegenliep. Ik twijfel of ik naar hem toe moet gaan om mijn excuses nogmaals aan te bieden, maar ik glimlach enkel naar hem en draai me dan weer om, zodat niemand van mijn familie het gezien kon hebben. Mijn broertjes plagen me altijd met jongens, terwijl mijn ouders superstreng zijn en me liever zouden opsluiten. Pap komt terug met een bal en gooit deze in mijn richting. Ik vang hem op en gooi hem meteen richting Kian. Hij zag dit jammer genoeg niet aankomen en krijgt de bal tegen zijn hoofd. "Skyler! Let eens op wil je!" roept mijn moeder. Ik rol met mijn ogen en knik enkel als reactie. Zeggen dat het niet zo erg is zal haar alleen maar meer opwinden. Zo spelen we een tijdje, zonder dat mam meedoet, totdat de bal bij haar terechtkomt. Natuurlijk kan ze niet zo goed richten, waardoor de bal helemaal de verkeerde kant opgaat. Ik kijk achter me en zie dat hij bij de jongen beland is. Snel zwem ik er achteraan. "Het spijt me zo, mijn moeder kan niet goed richten zoals je wel gemerkt hebt", ratel ik in het nederlands. "Nogmaals sorry", zeg ik waarna ik snel wegzwem om het niet nog meer ongemakkelijk te maken. "Ik denk dat het eens tijd wordt om te gaan eten", zegt mam als ik naast haar kom zwemmen. "Ik heb nog niet zo'n honger, gaan jullie maar alvast. Ik kan later wel nog iets vinden", zeg ik met een zwakke glimlach. Na enkele seconden van twijfel besluit mijn moeder me toch alleen achter te laten en vertrekken ze met z'n vieren naar het buffet. Ik kijk hen na totdat ze wegzijn en ga dan opzoek naar de bal zodat ik deze bij mjin stoel kan leggen. Ik trek me op aan de rand van het zwembad en probeer er zo charmant mogelijk uit te komen. Met de bal onder mijn arm wandel ik weer naar mijn stoel.

Skyler_Moore_33.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum