ORPG// Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/11/2017 12:23 PM

Alexia
Na ongeveer een kleine 10 minuten te hebben gereden stond ik voor Chelsea haar huis. Ik toeterde  en zag dat ze al snel naar buiten kwam en instapte. 'Thanks voor het meegaan. Als je het wat vind kunnen we ons probleem oplossen. We hebben 1 dame te kort.' zei ze. Zachtjes grinnikte ik en reed weg. 'Het dansen vind ik leuk Chels, het is meer kijken of ik goed klik met de groep.' zei ik en parkeerde bij de dansschool voor. Eenmaal gestopt haalde ik de sleutel uit het contact en stapte ik uit. We namen onze spullen waarna ik de auto afsloot en we naar binnen liepen. Chelsea bleef ondertussen maar doorpraten over hoe leuk het hier was en al.Dat deed me wel lachen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep met haar de danszaal binnen. 'Hey jongens, ik presenteer u ons nieuwe lid.' zei ze. Een lach ontsnapte mijn mond. 'Bijna lid.' zei ik en toen viel mijn oog op de jongen van de winkel vanmiddag. Kort beet ik op mijn lip en legde mijn tas aan de kant. Nu leek ik ook nog eens een stalker. Hoppa 2 in een. Ik stelde me kort voor aangezien ik dadelijk waarschijnlijk toch weer een hele speech moet gaan doen over wie ik ben. Wanneer ik bij de jongen kwam keek ik hem geamuseerd aan. 'Zo te zien heeft die moordpoging vanmiddag niet zoveel effect gehad.'zei ik met een lachje en beet kort op mijn lip.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/12/2017 09:37 PM

Xander
Ik schrik op wanneer ik Chelseas stem hoor. Als ik het meisje langs haar zie staan, glimlach ik automatisch. "Hoi", zeg ik stilletjes, ongeveer gelijk met de rest. Als ze naar me toe komt moet ik lachen om wat ze zegt. "Helaas niet nee", grap ik. Het wordt stil als de lerares binnen komt May. "Hoi jongens en meisjes. Zin in?" vraagt ze en er klinkt een algemeen instemmend geluid. "Laten we er dan maar meteen aan beginnen. Opwarming." Iedereen schikt zich in enkele rijen, zodat we allemaal ver genoeg van elkaar af staan en dan beginnen we aan de les. Omdat het de allereerste les is, beginnen we nog niet met een officiele choreografie, maar gewoon wat basistechnieken herhalen enzo. Enerzijds vind ik dat wel jammer, omdat het elk jaar hetzelfde is. Anderzijds is het handig, want je vergeet echt wel sommige dingen als je zo een tijdje niet meer naar de les geweest bent.
"Goed, dat was het voor deze les, tot dinsdag", klinkt Mays stem. Terwijl wij allemaal iets gaan drinken enzo, zie ik dat ze naar het meisje toe gaat. Waarschijnlijk om te vragen wat ze er van vond en of ze nog gaat terugkomen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/14/2017 02:52 PM

Alexia
Wanneer hij dat zegt grinnikte ik en keek op wanneer ik vermoedelijk de lerares zag. Ik ging achteraan klaar staan nadat we de warming up hadden gehad. Ze ging vandaag de basistechnieken herhalen. Dat vond ik wel fijn. Het was nota bene lang geleden dat ik nog gedanst had. Gelukkig pikte ik alles snel op. Zodra de les was afgelopen liep ik naar mijn tas voor mijn handdoek en keek op wanneer ik de stem van de lerares hoorde. 'Alexia was het toch?' vroeg ze. Ik knikte. 'Noem me maar Lexi.' zei ik met een glimlachje en sloeg de handdoek om mijn nek. 'Hoe vond je de les gaan?' Wanneer ze dit vroeg hoefde ik eigenlijk al niet meer na te denken. 'Goed, ik vond het erg leuk. Ik heb vroeger ook veel gedanst maar ben er een tijd geleden mee gestopt.' legde ik haar uit. Ze knikte. 'Zonde, aan je technieken zag ik veel potentie.' zei ze. 'Zien we je dinsdag weer?' Ik knikte en glimlachte. 'Sowieso.' vermeldde ik en nam mijn spullen waarna ik naar de bar liep buiten de danszaal.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/14/2017 09:19 PM

Xander
Samen met de andere zit ik in de bar langs de danszaal. Het is gezellig om even bij te praten na elkaar toch al een tijdje niet meer gezien te hebben. Of toch niet iedereen in ieder geval, want bij sommige heb ik wel al eens eerder afgesproken. Chelsea komt langs me zitten. "Zag ik dat nu goed of kendje je Alexia al?" Ik glimlach klein. "Als je bij kennen bedoeld dat ze zo wat een moordpoging op me deed, ja dan ken ik haar al", zeg ik lachend. Chelseas gezicht trekt in een frons, dus geeft ik wat extra uitleg. "Een paar uur geleden in de supermarkt, reed ze me omver met haar winkelkarretje." Nu is het haar beurt om beginnen te lachen. "Was jij dat? Ze vertelde me al zoiets." Lachend schut ik mijn hoofd een beetje en dan zie ik haar door de deur komen. Natuurlijk komt ze naar Chels toe. Ik twijfel even of ik iets ga zeggen, maar beslis het toch te doen. "Hoe vond je het?" vraag ik, om niet meteen al te nieuwschierig te moeten zijn door te vragen of ze dinsdag terug komt. Al zou ik dat wel graag hebben eigenlijk. Ze lijkt me wel leuk, en ze is natuurlijk ook niet lelijk. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/15/2017 12:41 PM

Alexia
Aangekomen bij de bar bestelde ik een sapje en nam plaats naast Chelsea. Nog voor ze me kon vragen hoe ik het vond werd de vraag al door de jongen die de doodslag overleefde gesteld. Glimlachend keek ik hem aan. 'Super leuk. Jullie lijken me wel echt een hechte groep.' zei ik met een beetje zorg in mijn stem. Ik wou hun natuurlijk niet breken of iets dergelijks als ik erbij kwam. Ik bekeek Chelsea die meteen door had wat ik dacht. 'Ja, we zijn net een familie, maar jij kan ook onderdeel worden van die familie.' zei ze met een grijnsje. Ik grinnikte en haalde mijn schouders op terwijl ik opkeek naar de jongen die mijn sapje voor me neer zette. Snel nam ik een klein slokje en richtte me weer op Chelsea en de jongen. 'Lief.' zei ik met een lachje en keek vervolgens naar de jongen. 'Sorry ik heb je naam niet helemaal meegekregen.' zei ik en glimlachte zwakjes. Best wel erg eigenlijk. Achja, het is niet alsof ik de namen van de rest wel ken. Ik ben ze allemaal vergeten als ze me al verteld waren.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/15/2017 09:33 PM

Xander
Ik haal even kort een hand door mijn haren heen. "Xander", antwoord ik op de indirecte vraag naar mijn naam. Ik glimlach er ook even bij. Als ik plots zie dat het al redelijk laat is, zeg ik: "Ik moet gaan, editten enzo." Chelsea snapt meteen waar het over gaat. "Ik zie jullie dinsdag? Voeg haar anders even toe aan de groepschat", zeg ik nog. Ik geef haar een kus op haar wang en neem snel ook afscheid van al de andere. Ik stap in mijn auto en rijd weer richting mijn apartement. Voordat ik weer aan het werk ga neem ik een douche, want ondanks dat de les niet zo heel erg vermoeiend was, heb ik toch wel nood aan verfrissing. Ik ga opnieuw op mijn bureaustoel zitten en begin aan de video helemaal af te maken. Hij moet morgen namelijk online en ik zou hel graag inplannen aangezien ik wil uitslapen. Het is nog een uur en half werk ongeveer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/16/2017 01:34 PM

Jennifer
'Leuk je te ontmoeten.' zei ik met een glimlach. 'Jullie allemaal trouwens.' zei ik tegen ze en keek ze allemaal kort aan. Wanneer Xander op springt keek ik verbaast op. Hij zei gedag tegen iedereen en maakte zich uit te voeten. 'Editten? Wat wilt hij editten.' vroeg ik Chelsea. 'Kom je nog wel achter.' zei ze mysterieus. Ik zuchtte en keek haar oogrollend aan. 'Ga je nog mee naar mijn huis? Mijn ouders gaan vanavond weg dus ik moet op Jack passen. Dat betekend dat ik hem vroeg het bed in kan stoppen en dat wij een film avondje kunnen houden.' zei ik met een grijnsje. 'Klinkt leuk! Ik app mijn moeder even en dan kunnen we gaan. Ik kan wel wat kleding van jou lenen toch?' vroeg ze. Ik lachtte. Nu zat ze natuurlijk in haar sportkleren waarin ze het nodige zweer had geproduceert. Snel dronk ik mijn drankje op en liep met mijn tas en met Chelsea naar mijn Fiatje. Ik gooide onze spullen achterin en stapte zelf achter het stuur waarna ik naar huis reed. 'Hoe is die Xander eigenlijk?' vroeg ik onder het rijden aan Chelsea. 'Hoezo interesse?' plaagde ze. Ik lachtte. 'Nee nieuwsgierig.' 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 06/16/2017 07:46 PM

Xander
Ik plan de video in voor 11 uur 's ochtends en besluit dat het nu toch wel tijd is om te gaan slapen. Ik ga naar de badkamer toe en trek mijn kleding uit. Ik trek een pyjamashort aan en ga terug naar mijn kamer toe. Normaal bekijk ik mijn sociale media nog voordat ik mijn bed in kruip, maar daar heb ik nu niet bepaald zin in.
De volgende ochtend wordt ik wakker door dat er al veel licht door mijn gordijnen heen komt. Waarschijnlijk is het dus al redelijk laat. Ik doe een oog open en kijk op mijn wekker, inderdaad het is 12 uur. Dat wil zeggen dat de video al een uur online staat. Ik rek me uit en probeer rechtop te gaan zitten, maar mijn hoofd voelt nog te zwaar aan. Dus laat ik dat terug vallen op het hoofdkussen. Ik neem mijn mobiel van het nachtkastje en kijk eerst op whatsapp. Er is blijkbaar een heel gesprek geweest bij de dansclubchat en ik heb ook enkele gemiste berichten van Chelsea, maar mijn ogen zijn nog te moe om ook maar iets te kunnen lezen. Dus leg ik m'n mobiel weer even terug en wacht tot ik echt goed wakker ben. Voor de zekerheid ga ik nog even naar de badkamer en gooi wat water in mijn gezicht. Ja, nu ben ik wel wakker denk ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 06/16/2017 08:11 PM

Alexia
Die avond heeft nog lang geduurd. Rond 9 uur had ik mijn broertje naar bed gestuurd en hadden Chelsea en ik een hele filmmarathon gehouden met popcorn en alles erop en eraan. Rond 2 uur half 3 lagen we te slapen.
De volgende ochtend werd ik wakker van het geluid van vallende pannen. Zuchtend greep ik naar mijn hoofd en opende vervolgens mijn ogen die ik overdreven knipperde om even goed wakker te worden. Langzaam ging ik overeind zitten en keek ik zoekend om me heen naar mijn telefoon en vervolgens ook naar Chelsea. Ze was echter nergens te bekennen. Ik bekeek kort even mijn social media en kwam vervolgens uit bed. Ik liep naar beneden waar ik Chelsea met pannen bezig zag. 'Je ouders zijn vanochtend vertrokken naar werk en lieten een briefje achter dat we zelf even voor ontbijt moesten zorgen. Ik zag jullie pannekoeken mix en dacht laat ik een ontbijt maken.' zei ze. Ik lachte. 'Jij? Koken? Grapjas.' zei ik tegen haar en nam een van de pannen van haar over. 'Ga jij maar eens op de bank zitten en voeg me toe in die dans app. Ik ga me inschrijven de volgende les.' zei ik en nam het van haar over. Ze liep ook echt meteen naar de bank. Ik begon het beslag te maken en hoorde Chelsea met haar telefoon op de achtergrond bezig. 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 07/18/2017 02:31 PM

Xander
Als ik terug in mijn kamer kom plof ik neer op bed en pak opnieuw mijn mobiel in de hoop nu wel te kunnen reageren. In de groepsapp is er niet veel belangrijks gezegd, behalve dan dat Alexia toegevoegd is en iedereen haar welkom heet. -Welkom, kijk er naar uit om je in de groep te hebben! Maar loop wel niemand omver aub :)- Stuur ik een beetje laat, aangezien het eigenlijk al over een ander onderwerp gaat. Dan kijk ik naar wat Chelsea me allemaal heeft zitten sturen. Het zijn vooral nutteloze dingen dus reageer maar kort en ga naar mijn kanaal toe. Want ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik al gekregen heb. Ik scrol er een beetje door, er zitten enkele negatieve tussen maar die negeer ik gewoon, aangezien het grotendeels wel positief is. Sommige reacties like ik en op enkele reageer ik ook. Als ik er wel even genoeg van heb leg ik mijn mobiel weer aan de kant. Wat kan ik vandaag doen? Ik heb geen zin om me weer een hele dag te vervelen. Plots besef ik dat ik nog moet vloggen, aangezien ik dat gisteren niet genoeg heb gedaan om er een hele vlog van te maken. Ik zorg even dat ik er niet al te slecht uit zie en zet de camera aan. "Goeiemorgen jongens en meisjes. Ik heb beslist om nog een extra dag bij te vloggen aangezien ik gisteren niet veel gedaan heb. Ik ben net wakker, maar dat zie je misschien wel en was net even door jullie reacties aan het kijken. Ik denk dat ik vandaag misschien een paar vrienden ga meevragen naar een waterpark zodat jullie toch nog iets leuks te zien krijgen. Dus tot dan." Ik leg de camera weer aan de kant en ga weer naar de badkamer toe, deze keer om me echt klaar te maken.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum