ORPG// Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/18/2017 09:16 PM

Alexia
Na niet heel lang waren de pannekoeken klaar. 'Chels, eten.' zei ik en zette alles klaar op de tafel. 'Ik heb je btw toegevoegd. Iedereen is super enthousiast dat je er bij bent.' zei ze en ging zitten waarna ze eigenlijk meteen al aanviel. Kort nam ik mijn telefoon erbij terwijl ik ging zitten en glimlachte breed. Het voelde fijn dat iedereen me welkom heette. Het valt niet mee om de nieuweling te zijn. -Dankjulliewel! :) -  stuurde ik terug waarna ze al snel over iets anders begonnen. Mijn telefoon zette ik op stil en legde ik even aan de kant om aan de pannekoeken te beginnen. 'Ik denk dat we blij mogen zijn dat jij ermee verder bent gegaan. Anders zouden ze niet zo lekker hebben gesmaakt als nu.' zei Chelsea. Ik begon te lachen. Ja, wanneer Chelsea ook maar iets in de keuken moest doen liep het al snel mis. Na het eten ruimde Chelsea af, omdat ik had gekookt. Ik nam mijn telefoon terug erbij en zag het berichtje van Xander wat me deed lachen. -Zal mijn best doen. Ik heb geen winkelkarretjes in de buurt dus dat zou wel lukken ;)- stuur ik en beet kort op mijn lip. Die Xander leek me wel echt een super toffe gast. Niet dat ik hem echt kende, maar goed. Ik kwam overeind en liep samen met Chelsea naar boven. 'Ik ga me douchen, jij vermaakt je wel even neem ik aan.' grijnsde ik en liep vervolgens naar de badkamer om me klaar te gaan maken.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 07/19/2017 08:21 PM

Xander
Als ik uit de douche kom voel ik me lekker fris en opgewekt. Ik droog mijn haren met de handdoek en trek propere kleding aan. In afwachting dat mijn haren gaan drogen bedenk ik me welke vrienden ik zou uitnodigen voor naar een waterpark te gaan. Na het weerzien van de dansgroep ben ik wel in de sfeer om hen uit te nodigen. We zijn ook met redelijk wat dus er moet sowieso wel iemand zijn die mee wil gaan. Als ik de app open zie ik het antwoord van Alexia en moet lachen dus stuur ik ook een lachende smiley terug. Het volgende bericht dat ik stuur is: -Iemand zin om vandaag mee naar het waterpark te gaan?- Ik wil niet TE enthousiast zijn, dus leg ik mijn mobiel even weg zodat ik niet meteen zie als er iemand reageert. Ik heb geluk dat mijn haar snel droogt, waardoor het al goed genoeg is om wat gel in te doen en het omhoog te doen. Eerlijk gezegd ben ik blij dat de kuif in de mode is gekomen en nu nog steeds is, want ik vind het een makkelijke en mooie manier om mijn haar te doen. Als het goed genoeg is, kijk ik naar antwoorden en zie dat er best wel wat mensen geïnteresseerd zijn. Onbewust glimlach ik ook wel even als ik zie dat Chelsea heeft gestuurd dat ze daar wel zin in heeft en even gaat overleggen met Alexia. -Top! Degene die komen, om 1 uur aan de ingang bij dat standbeeld- Ik weet dat we al vaker met deze groep daar geweest zijn en het waterpark is heel kort bij dus ze weten vast allemaal waar ik het over heb. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/20/2017 10:48 PM

Alexia
Wanneer ik klaar ben en ik me net wil gaan aankleden komt Chelsea binnen gehold. 'Xander stelt voor om naar het waterpark te gaan. Gaan we mee?' vroeg ze. Ik grinnikte en keek even door de gordijnen naar buiten. Het weer zag er goed uit. 'Waarom niet. We hebben toch niets beters te doen.' zei ik tegen haar en nam mijn telefoon. Ik las de berichten even terug en grinnikte wanneer Chelsea meteen over enthousiast reageerd op Xander dat ik heb toegestemd. Snel pakte ik uit de kast een strandtas waar ik handdoeken en al dat soort spulletjes instopte. Aangezien ik geen zin had om me daar weer te moeten omkleden deed ik nu al mijn bikini aan en daarover een leuk strandjurkje waardoor je een beetje mijn felgekleurde top kon zien, maar hey. Wat maakt het uit. Ik keek naar Chelsea die op mijn bed lag met haar telefoon voor haar neus. Als ik alles gepakt had keek ik naar haar. 'Moet ik eerst nog langs jou huis rijden? Dan kun je je spullen ook meteen pakken. Rijden we dan richting het park.' zei ik haar. Ze knikte en kwam uit haar telefoon wereldje. We liepen samen naar beneden waar ik mijn slippertjes aandeed en vervolgens met Chelsea de deur uit liep.
We stapten in mijn fiatje waar ik nog even een berichtje in de groepsapp stuurde. - Chelsea en ik gaan nu naar haar huis en dan komen we - Daarna deed ik mijn riem om, startte ik mijn auto en reed richting Chels haar huis.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 07/21/2017 09:03 PM

Xander
Ik begin wat spullen bij elkaar te zoeken. Ik heb niet meteen zin om me daar nog te moeten omkleden dus kies ik een zwemshort waarvan het niet al te hard opvalt dat het een zwemshort is. Daarboven kies ik voor een doodgewoon shirt. Ik pak een rugzak waar ik mijn vlogcamera, de gopro, een handdoek en wat andere kleding instop. Maar net voordat ik wil vertrekken besef ik dat ik beter nog een stukje kan vloggen. Ik beslis om een timelaps te maken van mijn weg naar het park toe. Ik stap in mijn auto en zet de camera op het dashbord. Liam heeft gevraagd of ik hel even kan gaan uithalen dus ga ik maar eerst naar zijn thuis toe. Als ik er geparkeerd ben toeter ik even en kijk op mijn telefoon. Al veel mensen zeggen dat ze vertrokken zijn dus stuur ik ook maar even -Ben nu bij Liam, komen er dan aan- Het duurt best lang voordat hij naar buiten toe komt, maar als hij eindelijk in de auto komt gestapt heeft hij een geldig excuus. "Ik moest even zeker weten dat ik er goed uitzie, voor Chels, je weet wel." Hij ziet Chelsea al een tijdje zitten, maar hij denkt dat het niet wederzijds is en laat dus niets merken. Al denk ik dat ze een goed koppel zouden zijn. Ik lach even en vertrek dan richting waterpark. "Man, wat was dat met Alexia, dat over omver rijden ofzoiets?" vraagt hij en ik weet meteen wat hij bedoeld. Ik antwoord lachend: "Ze heeft me in de supermarkt omver gereden met een winkelkarretje net voor de dansles." Liam begint hard te lachen en schud zijn hoofd. Het park is niet ver en dus zijn we er al snel. Alleen een parkeerplaats vinden is wat moeilijker.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/21/2017 09:20 PM

Alexia
Na een tijdje kwamen we dus aan bij Chelsea. Ze rende naar binnen terwijl ik in de auto bleef zitten en mijn telefoon erbij nam. Ik las kort de berichtjes door in de groepsapp. Wanneer ik een bericht lees van Xander over dat hij nu Liam is aan het op halen glimlachte ik kort. Ik heb Chels wel eens gehoord over een Liam. Wanneer Chelsea terug in de auto stapt keek ze me aan. 'Wat zit je daar nou te grijnzen?' vroeg ze me met een lachje. 'Die Liam waar je me een paar weken geleden over vertelde... Is dat..' vroeg ik, maar werd halverwege onderbroken. 'Begin maar gewoon te rijden.' grijnsde ze. Ik lachte en legde mijn telefoon maar aan de kant. Onder het rijden gaf ze me instructies waar ik heen moest. We waren er wel eens eerder geweest met zijn tweeën, maar ik ben nooit goed geweest in wegen onthouden. Als we er eenmaal zijn zie ik dat het op de parkeerplaats best wel vol is. Zuchtend uit irritatie zocht ik een parkeerplek. We kwamen Xander en Liam in de auto tegemoet en ik zag dat ze een parkeerplek gevonden hadden. 'Gelukvogels.' mopperde ik met een lachje en zwaaide kort op ze waarna ik ook uiteindelijk een rij verder een parkeerplaats vond. Eenmaal geparkeerd schakelde ik af en nam de spullen mee uit de auto. We liepen al richting de ingang waar al een paar mensen uit de groep stonden. Ik begroette iedereen glimlachend terwijl Chelsea iedereen meteen een knuffel gaf. Ik was van iedereen eigenlijk al de naam vergeten bij het gezicht. Namen waren ook niet mijn sterkste kant. Gek genoeg kon ik die van Xander wel onthouden.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 07/22/2017 11:58 AM

Xander
Als we eindelijk een parkeerplaats hebben gevonden, rijd ik er vlot in en zet de auto stil. Liam en ik moeten allebei lachen als we Chelsea en Alexia zien die ook op zoek zijn naar een parkeerplaats. Zoveel auto's wil jammer genoeg ook zeggen dat het waarschijnlijk best druk gaat zijn binnen. Ik zet mijn camera uit en stop hem in mijn tas. Er staan al aardig wat mensen op ons te wachten, dus vermoed ik dat we een van de laatste zijn. Ik begroet iedereen kort met een hand of een knuffel en kijk naar Chelsea en Alexia die komen aanwandelen. Snel tel ik even en vermoed dat alleen Bo nog moet komen. Dus wachten we op haar. "Moeten mensen hun nog omkleden?" vraag ik en kijk rond. Er zijn wel wat mensen die ja knikken. "Anders kunnen jullie dat al even doen, dan wachten wij hier op Bo." Met instemmend gemompel vertrekken ze naar de kleedkamers. Alleen Liam, Chelsea, Alexia, Jake en ik blijven nog over.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/23/2017 05:49 PM

Alexia
Wanneer Xander voorsteld dat degene die zich moesten omkleden zich al gingen omkleden bleef ik met hem, Liam en Chels achter. 'Het is echt wel een tijd geleden dat ik hier geweest ben.' zei ik en keek naar de grote entree. 'De laatste keer dat wij daar samen zijn gegaan waren we 14 ofzo.' zei Chelsea. 'Dat was ook meteen de laatste keer.' zei ik met een grijnsje en keek vervolgens naar Liam. 'Hoelang dansen jullie eigenlijk al?' vroeg ik aan Liam en Xander. Liam haalde zijn schouders op en zuchtte. 'Geen idee. Ik danste al toen ik 6 was ofzo dus al best lang.' zei hij. Ik grinnikte en stelde me even een mini Liam voor in een ballerina outfit. Ik haalde een hand door mijn haar en keek uit over de parkeerplaats of ik Bo al kon zien aankomen. Wanneer dit niet zo is richtte ik me op Xander om zijn antwoord te horen. Het leek me wel echt een heel gezellige groep om mee om te gaan, maar ik ken iedereen natuurlijk nog niet zo goed. De enige die ik echt goed ken is Chels en zij is ook meteen de enigste. 

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 08/03/2017 07:38 PM

Xander
Ik kijk hen allemaal een beetje ongemakkelijk aan. Het is niet zo makkelijk als er iemand nieuw in de groep is, je moet elkaar leren kennen maar dat is raar als al de rest elkaar al zo goed kent. Ik luister naar Liam zijn antwoord en glimlach klein. "Ik dans vanaf mijn tiende, toen dacht ik de stoere boy te worden die kon breakdancen," antwoord ik en kijk vooral naar Alexia om dat zij de enige is die het verhaal nog niet kent. We praten nog wat verder tot Bo eindelijk aangewandelt komt. De rest is ondertussen bijna allemaal omgekleed. "Please zeg dat je je zwemkleding al aanhebt," zegt Liam tegen Bo en gelukkig knikt ze. We kopen allemaal een ticket en gaan naar binnen toe. "Waar zullen we eerst naartoe gaan?" vraag ik aan iedereen zowat. Ik weet dat het vast moeilijk wordt om met zo een grote groep overeen te komen waar we heen gaan, maar ik hoop dat het wel een beetje lukt. Ik neem mijn camera uit mijn rugzak en film een stukje waarin ik zeg dat we er zijn en laat de groep een beetje zien. Daarna wissel ik naar mijn gopro, omdat deze waterproof is.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 08/08/2017 01:06 PM

Alexia
Ik lachtte kort om het antwoord van Xander. Al snel zagen we Bo al aankomen en we naar de balie liepen. Al snel had iedereen zijn of haar ticket en liepen we binnen. Er was behoorlijk veel veranderd sinds de vorige keer dat ik hier was. Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Ik volg jullie, ik zou me hier geen weg meer weten.' grinnikte ik. 'Ja vooral met jou gevoel van richting.' zei Chelsea. Ik lachte en gaf haar een duwtje. 'Alsof die van jou zo geweldig is.' zei ik. Ze knikte. 'Guys, ik weet al waar we echt het eerste in moeten.' hoorde ik Liam zeggen die naar een hele hoge glijbaan wees die bijna helemaal stijl naar beneden ging om vervolgens in het zwembad te belanden. Ik beet op mijn lip. Die was wel erg hoog. 'Wil je dood ofzo?' lachte ik een beetje nerveus. Het was niet dat ik hoogtevrees had maar het was altijd dat ik van te voren bang was voor alles totdat ik het probeerde. 'Ik ga wel mee.' hoorde ik Chelsea zeggen. Ik grijnsde kort en keek de groep rond die ook mee wouden. 'Vooruit dan. Ik ga ook wel.' lachte ik. 'Je weet heus wel dat als je eenmaal geweest bent je niet meer te stoppen bent Lexi.' zei Chelsea terwijl ze kort in mijn wangen kneep. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Mafkees.' gniffelde ik.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: ORPG// Writer4ever

from Writer4ever on 09/03/2017 02:36 PM

Xander
Ik knik enthousiast als Liam voorstelt om meteen op de stijle glijbaan te gaan. Dan is een van de engste dingen meteen geweest en zit je direct in de sfeer van het waterpark. Met z'n allen gaan we richting de glijbaan en onderweg ga ik een beetje trager lopen zodat ik langs Alexia terecht kom. "Toch geen schrik?" vraag ik en kijk haar met een grote glimlach aan. Persoonlijk zou ik het best schattig vinden als ze een beetje bang heeft om op van die stijle te gaan. Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook niet zo vlot deed als nu, maar het went snel en het is echt enorm leuk. Zoals ook een vriend van me zei, je moet niet verliefd worden want hierdoor voel je ook wat het is om vlinders in je buik te hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum