O || The arrogant guy and the shy girl

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Ellytjevdb am 12.06.2017 01:09

Leila
Remi zegt dat het normaal is, maar ik vind het maar vreemd dat een docent zo graag bevriend wilt zijn met haar leerlingen. Ik hoop maar dat we rap door dit stadium zijn en dat ze mij daarna zo veel mogelijk met rust laat. Er zit twijfel in zijn stem wanneer hij ook op mijn tweede opmerking reageert, alsof niet goed weet of het wel een slim idee is als ik bij hen kom zitten. Voor mij is het geen probleem, ik moet ook nog andere vrienden zien te maken. Ik moet zacht lachen door zijn opmerking, maar weet niet zeker of hij het merkt want ik zit al met mijn rug naar hem toe. Ik stap voorzichtig naar de docente toe, om me dan met mijn gezicht naar de klas te keren. "Hallo, ik ben Leila Jordan, 17. Ik kom oorspronkelijk uit Nederland, maar verblijf nu hier voor een jaar", leg ik uit. Al meteen zie ik de blikken van enkelen die verveeld kijken. Ik zoek Remi zijn blik en glimlach verlegen naar hem. Hij is desnoods de enige die al echt tegen me gepraat heeft. Ik ga weer op mijn plek zitten en hoop dat dit uurtje snel voorbij is. 
De bel gaat en met een opgeluchte zucht heis ik mijn handtas op mijn arm.

Leila_Jordan_7.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Supermodelkaty am 13.06.2017 11:18

Remi
Leila loopt naar voren en vertelt wat over zich zelf, ze komt uit Nederland, verblijft hier een jaartje enzovoort. Britney, Genvieve en Marisol kijken verveeld en zijn een beetje met hun nagels bezig. Ze doen alsof zij, de "populairste meiden", een nieuwe leerling totaal niet interessant vinden maar ondertussen weten ze straks als eerste alles over Leila omdat ze willen weten of zijn ook bij hun in het groepje kan komen. Leila kijkt dan naar mij en glimlacht, natuurlijk glimlach ik terug. Al snel kan Leila weer terug op haar plek gaan zitten en begint de docente de les. De les is niet heel interessant en ik ben blij als de bel al snel gaat, de les is over. Ik sta op en loop samen met Leila het lokaal uit. 'Ik kan je nu alvast een rondleiding geven naar het volgende lokaal. Wat voor les heb jij nu?' Vraag ik dan aan Leila als we net de deur van het lokaal uitlopen zodat we de goede kant op kunnen gaan lopen. Ineens komt Britney naast/tegen mij aan lopen. 'Hey schatje,' zegt ze met zo'n nep stem, 'ben je weer naar school met jouw audi of met jouw Porsche?' Vraagt ze terwijl ze met haar vinger over mijn borstkas heen gaat. Ik duw haar aan de kant en kijk even naar Leila en rol met mijn ogen. 'Britney, nu effe niet.' Zeg ik terwijl ik mij weer naar Leila richt. 'Sorry, maar ze wil graag aandacht van bijna elke jongen en nu is ze jarloers omdat ik niet met haar "populaire meidengroepje" meeloop maar met jou.' Leg ik dan uit.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten Zuletzt bearbeitet am 13.06.2017 11:18 .

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Ellytjevdb am 13.06.2017 01:40

Leila
Ik haal een brief uit mijn tas, die ik een week geleden gekregen heb per email, zodat ik op mijn eerste dag tenminste wist welke boeken ik zou moeten meenemen. Er hangt plotseling een meisje rond Remi en na afloop van het hele rare gesprek, weet ik dat haar naam Britney is. "Een porsche?" knik ik goedkeurend met een lachje. Ik had al gemerkt dat hij veel geld moest hebben, maar dat hij keuze heeft uit verschillende auto's die van hem blijken te zijn, had ik niet meteen verwacht. "Je mag heus wel bij hen lopen hoor, zoals ik al zei, als ik je stoor vind ik het zelf wel", zeg ik nogal verlegen. "Als je me enkel een richtlijn kunt geven zou het fijn zijn, wiskunde, waar is dat ergens?" vraag ik terwijl ik van hem, naar mijn blad en dan naar de gang kijk. Ik gooi mijn haren over mijn schouders als er een pluk irritant langs de zijkant van mijn ogen hangt. Ik kijk Remi afwachtend aan. Buiten dat hij er knap uitziet, is er een bepaalde arrogantie waar ik schrik van krijg, dus richt ik mijn blik snel weer op de rest van de leerlingen die overal heen lijken te lopen. Het lijkt hier niet mijn vorige school, alleen loopt iedereen er hier bij alsof het een modeshow is. Het is net of ik uit de toon val, ondanks ik al iets netter aanheb dan ik normaal zou dragen naar school.

Leila_Jordan_8.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Supermodelkaty am 13.06.2017 04:29

Remi 
Natuurlijk moest Britney weer over mijn auto's beginnen, ze is gericht op geld. Dan begint Leila te praten met goedkeuring in haar sten vraagt ze naar mijn Porsche. 'Ja, het is niet zo'n hele speciale ik krijg nog een betere maar het is wel een leuke auto.' Zeg ik dan. Ze zegt tegen Britney dat ze er wel bij mag zijn, meteen schud ik mijn hoofd. 'Jij stoort mij niet, niet zo jezelf naar achter schuiven.' Zeg ik dan. 'Wiskunde dat is easy, hier hebben we eigenlijk in elke gang een soort vak zitten. Best logisch want zo zijn de lokalen perfect voor de lessen.' Vertel ik dan. Terwijl wij naar het goede lokaal lopen begin ik er weer over dat ze te verlegen is en zich zelf naar achter schuift. 'Een tip, hier op school moet je niet nederig zijn en niet jezelf zo naar achter schuiven want dan wordt je echt een soort voetveeg en daar schiet je hier niets mee op. Maar je moet ook niet te veel willen opvallen, want dan krijg je ruzie met Britney en haar groepje, tenminste als meisje. Bij de jongens moeten ze niet boven mij uit willen komen want dat lukt ze niet en dan hebben ze echt een probleem.' Zeg ik dan met een grijns. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Ellytjevdb am 13.06.2017 06:25

Leila
Ik haal even diep adem en knik dan. Natuurlijk krijgt hij nog een andere, betere auto. Ik zou al blij zijn moest ik een eigen auto hebben. Hij zegt dat ik mezelf niet zo achteruit moet schuiven, maar ik vind dat ik mezelf moet aanpassen aan mijn omgeving. Hier is er al een hiërarchie en die wil ik niet verstoren. Hij legt uit dat wiskunde in deze gang is, waar ik blij om ben zodat ik niet langer het gevoel krijg verstikt te worden door allerlei blikken. Ik krijg zowel vriendelijke, gemeende en vieze blikken naar me toegeslingerd. 
"Ik red me wel, toch bedankt voor de tips", zeg ik met een zenuwachtige glimlach. Ik begin wat sneller door te wandelen zodat ik een eindje voor hem uitloop. Ik heb geen idee waar ik heen ga, dus kijk ik op elk bordje dat bij de deur van een lokaal hangt. Waarom staat er nergens wiskunde op? Ik slaak een zucht en vind eindelijk het lokaal. Ik stap naar binnen met zo veel mogelijk zelfvertrouwen en ga ergens op de middelste rij bij het raam zitten. Ik haal mijn boeken alvast te voorschijn. De docent komt even naar me toe om zichzelf voor de stellen en uit te leggen wat ik gemist heb dit jaar. Het blijkt dat ik verder sta dan hen en dat voelt als een opluchting, zo moet ik wiskunde toch al niet inhalen. Intussen zijn er al wat meer leerlingen in het lokaal, al zitten ze nog niet allemaal op een plek. Er komt een meisje naast me zitten en ze stelt zichzelf meteen voor als Jill. Ze ziet er vreemd normaal uit, tegenover al de rest van de meiden die ik al ontmoet heb. Ik probeer alles en iedereen buiten te sluiten en me enkel op haar woorden te concentreren, aangezien ik van daarbuiten toch alleen maar vreemde dingen hoor.
 

cooltext1643255418.png

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Supermodelkaty am 14.06.2017 05:53

Remi
Ineens zegt Leila dat ze het wel red en bedankt mij voor de tips en dan loopt ze harder en raak ik haar kwijt. 'Huh.' Zeg ik dan en ik kijk naar de kant waar Leila op liep. Ik loop maar naar het goede lokaal en daar zit ze dan naast een ander meisje. Ik loop naar Leila toe en kijk naar haar. 'Zometeen hebben wij een tussen uur, zal ik je dan zometeen die rondleiding geven?' Ik kijk met een glimlach naar Leila en dan ook even naar het meisje naast Leila. 'En nee, jij stoort me niet en valt mijn plannen niet lastig. Ik kan jou beter een rondleiding geven dan te zitten niksen in de aula.' Zeg ik snel voordat ze mijn aanbod weer afwijst omdat ze mij dan zou storen. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Ellytjevdb am 14.06.2017 06:10

Leila
Even later komt ook Remi binnen in het lokaal. Aangezien ik hem net heb achtergelaten, lijkt het me onmogelijk dat hij nu tegen me gaat praten, maar toch komt hij mijn richting uit. Hij doet zijn voorstel om me rond te leiden opnieuw, volgend uur zou het lukken. Ik wil protesteren, zeggen dat ik wel met Jill meeloop, maar hij gaat snel verder. De hele tijd dat hij aan het praten is, blijf ik hem strak aankijken. Ik voel de blik van Jill op me branden, waardoor ik haar kort aankijk. Ze doet een teken dat ik het niet moet aannemen, maar het is sterker dan mezelf. Je krijgt niet elke dag de kans om met een knappe jongen rond te lopen, of toch niet in mijn geval. Het feit dat hij tijd voor me heeft, vind ik al heel wat aangezien hij hier dus best belangrijk is op school. "Lijkt me fijn, bedankt", glimlach ik wat verlegen. Ik glimlach naar hem en kijk dan weer kort naar Jill, die met haar ogen rolt en in haar boek begint te bladeren. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Supermodelkaty am 14.06.2017 11:55

Remi
Als Leila zegt dat het haar leuk lijkt knipoog ik naar haar en loop ik naar een tafeltje achterin. Ik plof daar neer en pak mijn spullen uit mijn tas. Al snel begint de les wiskunde en let ik een beetje op, wiskunde vind ik niet heel lastig als het maar uitgelegd word, dan kan ik het wel. Af en toe kijk ik de kant van Leila op. En dan worden wij door de docent aan het werk gezet eb loopt de docent weg om even koffie te halen. Ik begin maar een beetje uit verveling aan wiskunde maar ik kom er al snel achter dat ik het wel begrijp, dus ik sla een aantal opdrachten over en maak dan de laatste paar opdrachten. Dan gaat de bel, ik pak mijn spullen in en loop naar Leila toe. 'Zullen we even wachten totdat de tweede bel is gegaan, dan kunnen wij rustiger door school heen lopen.' Zeg ik dan. 'Want dan is het ook makkelijker om uitleg te geven over de school en raken we elkaar niet zo snel kwijt.' Leg ik dan verder uit aan Leila.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Ellytjevdb am 15.06.2017 12:15

Leila
Gelukkig is de les al snel voorbij en kan ik mijn benen weer strekken. Lang neerzitten is helemaal niks voor mij. Ik stop mijn boeken in mijn tas en hang deze over mijn schouder. Ik heb nog niet uitgevonden waar mijn locker is en ik ga ze niet de hele tijd dragen. Zodra Remi bij ons komt staan, nemen Jill en ik afscheid. Ik weet nu wel zeker dat ze hem niet mag en ze vindt ook dat ik een enorme fout bega door me door hem te laten rondleiden. "Ik denk niet dat je een persoon als jij gemakkelijk kwijtraakt, maar oké", lach ik zacht. Zowat iedereen gaat voor hem aan de kant en je ziet hem al van ver aankomen. Je kan wel zeggen dat er mensen zijn die schrik van hem hebben. Gelukkig lijkt hij me wel aardig te vinden, wat het allemaal een beetje gemakkelijker maakt om hier te wennen. "We kunnen misschien beginnen met het zoeken van mijn locker? Ik wil niet de hele tijd met mijn boeken sleuren?" stel ik voor.  

cooltext1643255418.png

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

von Supermodelkaty am 16.06.2017 12:10

Remi
Leila geeft al snel als antwoord dat je mij niet zo snel kan kwijtraken. Ik glimlach en kijk haar aan. 'In deze school kan je mij nog wel kwijtraken.' Antwoord ik dan. Dan vraagt ze of wij misschien naar haar locker kunnen gaan, omdat ze niet de hele tijd met haar boeken wil sleuren. Ik knik. 'Heb je je nummer van je kluisje, want dan kunnen we hem gaan zoeken.' Zeg ik dan. We lopen richting beneden omdat daar alle kluisjes staan, alle klusijes zijn genummerd en staan op volgorde, dus ik wacht totdat ik haar nummer krijg en dat wij de goede kant op kunnen. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum