O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 10:15 AM

Ts - feest
Olivia
Vanavond geven we in ons kot een groot feest om het begin van het schooljaar in te zitten. Mijn kotgenoten hebben heel wat kennissen uitgenodigd, terwijl mijn enige vriend hier ook al op kot zit. Het is al 16u en we moeten nog naar de winkel om snacks en drank te halen. "Ik zal wel gaan", zeg ik en kom ondertussen uit de keuken. "Als er speciale verzoekjes zijn stuur je die maar door", zeg ik met een knipoog. Ik kijk door het raam naar buiten en zie de zon heerlijk schijnen. We kunnen later het dakterras gebruiken, wat al voorzien was van meubels door de ouders van Magali. "Ian!" roep ik aan de trap zodat hij me zou horen. Ik heb geen idee waar hij zit, dus ik vermoed dat hij op zijn kamer zit, samen met Lucas, onze andere kotgenoot. We zijn een leuke groep met z'n vijven. "Lucas!" roep ik er snel achteraan. Plots worden er twee hanen voor mijn ogen gelegd. "Boe", hoor ik zacht in mijn oor. Ik draai me om en lach zacht om Lucas. "Heb jij iets nodig van de winkel?" vraag ik en haal mijn iphone boven om het lijstje te bekijken dat Magali, Emma en ik al hadden gemaakt. Lucas kijkt over mijn schouder mee en noemt nog een paar dingetjes op. Ik voeg ze er allemaal aan toe terwijl ik nog altijd wacht op Ian. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 06:36 PM

Ian
Tevreden leg ik mijn kleding klaar voor vanavond, er kwamen allemaal vrienden van de andere bewoners die ik nog niet kende maar het zal vast leuk zijn. Mijn eerste studenten feest, daarvoor moest ik er wel goed uit zien. Ik kijk op de klok en zie dat het al half vier is geweest, tijd om mezelf even op te knappen. Ik spring snel onder de douche waar ik me uitgebreid was en gedoe. Eenmaal uit de douche droog ik me af en hoor Olivia der stem mijn naam roepen. '' Wacht even '' roep ik snel terug en ren naar mijn kamer, vier uur alweer. Snel trek ik mijn broek, sokken en schoenen aan en trek al lopend mijn shirt aan terwijl ik naar beneden loop. Ik glimlach breed als ik Olivia zie staan '' Darling, jij riep me? Ik hoorde mn naam '' knik ik en strik mn veters '' Is er iets mis? '' vraag ik aan ze en zie lucas ook staan en knik even naar hm en haal dan snel een hand door mn haren heen om het goed te leggen.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 07:27 PM

Olivia
Ik hoor Ian roepen om even te wachten dus dat doe ik. Waarschijnlijk was hij net aan het douchen of zich aan het klaarmaken. "Zal ik anders met je meegaan? Moet je niet alles in je eentje alles hierheen sleuren", stelt Lucas voor. "Euh, dat zou handig zijn ja, bedankt", glimlach ik. "Graag gedaan", antwoord hij en zijn blik glijdt kort naar mijn lippeen. Ik draai me om naar de trap en Ian komt naar beneden gelopen en noemt me ondertussen 'darling'. "Heb je speciale wensen voor dranken of snacks voor vanavond?" vraag ik en toon hem het lijstje op mijn iphone. "Wat ga je doen?" vraag ik lachend als hij zich nogal gehaast gedraagd. "Lucas heeft al voorgesteld om met me mee te gaan, dus als je wilt kan je ook gewoon hier blijven?" zeg ik met een zwakke glimlach. Na onze gekke avond is er eigenlijk niet veel meer gebeurd, al had ik dat misschien wel stiekem gehoopt. De aandacht werd wat van hem weggetrokken toen Lucas zijn kamer ging installeren. Hij is zo open dat ook wij gelijk vrienden werden.  

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 07:33 PM

Ian
Als ze vraagt of ik nog wat speciaals wilt drank of snacks denk ik even na '' Ehm nachos met kaas mkaen in de oven of ik kan lookbroodjes maken '' grinnik ik en knipoog naar der omdat ik weet hoeveel ze van die broodjes houdt. '' Misschien kan ik mojitos maken voor vanavond, het maakt mij niet zoveel uit want ik lust eigenlijk alles wel '' glimlach ik. Als ze vraagt wat ik ga doen kijk ik even verbaast op en hoor dan dat Lucas al mee gaat. '' Oh ja na ja ik dacht dat er wat aan de hand was maar ik had dus gewoon rustig aan kunnen doen  '' knik ik. '' Ik zie jullie zo wel dan '' zeg ik en loop snel weer naar boven toe naar mijn kamer en laat me even zuchtend op bed vallen, wat teleurgesteld dat ze me niet nodig heeft maar Lucas wel. Ik stel voor om mezelf nog even op te knappen door mijn haar te doen en nog een geurtje op te spuiten.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 08:07 PM

Olivia
Zowel Lucas als ik hebben onze handen vol met zakken en dozen. "Laat me je helpen", zegt hij als hij zijn spullen al in de gang gezet heeft en een tas van me overneemt. "Dankje", lach ik en zet de rest ook neer in de gang. Ik haal even diep adem en pak dan weer wat spullen op om ze naar de keuken te brengen. "Wie ging er lookbroodjes maken", zeg ik expres extra luid als ik bij de trap passeer. Hij weet intussen al hoe gek ik ben op lookbroodjes en ik vind het lief dat hij eraan gedacht heeft. Ik zet de tassen op tafel en Lucas volgt mijn voorbeeld. "Ik haal de rest wel", zegt hij en hij verdwijnt weer. "Wow hoeveel hebben jullie meegenomen", zegt Magali met grote ogen. "We dachten dat we de rest wel konden bijhouden als onze voorraad", grijns ik. Het is inmiddels al 18 uur zie ik als ik op de oven kijken. We zijn blijkbaar erg lang weggeweest. "Ik heb mijn mini koelkast al naar beneden gehaald, dus daar kan ook wat in", zegt Emma. "Begin dan maar met dit in te laden", zeg ik en geef haar een aantal pakken frisdrank. Daarna haal ik verschillende hapjes boven zoals chips, nootjes, snoepjes, chocolaatjes en ga zo maar door.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 08:12 PM

Ian
In de tijd dat hun zijn weggegaan heb ik niet veel gedaan, wat opgeruimd en geluierd. Als ik het woord lookbroodjes geschreeuwd hoor van beneden loop ik lachend naar beneden toe '' Nou vooruit dan maar '' knik ik '' Ik weet niet hoe het zou smaken hoor '' Glimlach ik. Ik verwarm de oven alvast voor en pak de ingredienten. Ik snij het stokbrood en begin dan met het maken van de knoflookolie waarmee ik daarna de broodjes mee insmeer en dan in de oven gooi. '' Je moet zo maar proeven, als het niet te eten is akn het nog weg '' lach ik en help daarna met het opruimen van de boodschappen en het verplaatsten van wat meubels zodat we wat meer ruimte hebben. '' Nou het zou mij benieuwen hoe het gaat worden vanavond '' glimlach ik. Ik kijk even rond en zie dat Emma nog bezig is met het een en anders dus ik besluit om haar nog eventjes te helpen.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 08:26 PM

Olivia
Ian komt naar beneden en begint aan de lookbroojes. "Als jij ze maakt zullen ze vast wel te eten zijn", knipoog ik. "Je hebt me er nu zo op verlekkerd, zorg maar dat het goedkomt", lach ik. Ik help ondertussen verder met uitpakken en het sleuren van meubels. Lucas duwt me op de bank en begint me te kietelen. "Stop het!" gier ik het uit.  Ik sta op en ren achter hem aan met een kussen. Magali doet met me mee waardoor de chaos helemaal compleet is. Vermoeid zak ik neer op een stoel in de keuken en kijk naar de spullen die nog overgebleven zijn. Ik vind nog een zak met slingers en lichtjes en neem deze mee naar de woonkamer. "Ian, kan je me even helpen op het dakterras?" vraag ik, ook al zie ik dat hij Emma helpt. Ik kijk hem hoopvol aan en ga zonder op een antwoord te wachten alvast naar boven. Op de zolder stap ik door grote raam, waardoor je op het dakterras komt. Ik ben hier nog niet geweest sinds de meubels er staan en het ziet er superleuk uit. Op de tafel spreid ik alles uit wat er nog uit de zak komt. Tijd om het hier te versieren. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 08:32 PM

Ian
Ik grinnik als ze zegt dat het vast te eten zou zijn als ik ze maak en ik ga rustig verder, als ik wat gegier hoor kijk ik om waar iedereen loopt te klote met elkaar en schud lachend mn hoofd en ga gewoon verder met waar ik mee bezig ben. Als ik Olivia mn naam hoor roepen draai ik me om naar haar,  '' Hm? '' Zeg ik  en knik dan naar haar '' Ja is goed, kom eraan '' glimlach ik klein en maak het even af met Emma en als ik net naar boven wil hoor ik de oven piepen en haal snel de broodjes eruit.  Ik pak er eentje met een servetje en loop dan door naar boven naar het dak terras. '' Kijk is wat ik heb '' grijns ik en kijk om me heen '' Het is hier echt mooi '' glimlach ik en loop naar Olivia '' Mond open '' lach ik zacht '' Pas op het kan heet zijn, hij is net uit de oven '' waarschuw ik haar en hou het broodje voor haar mond zodat ze hem op kan eten. '' Zo wat zijn je ideeen hier? '' vraag ik en kijk eventjes op de tafel waar alles uitgespreid staat. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 09:02 PM

Olivia
Ik pak alvast wat slingers uit te verpakking en houd ze even open om te kijken waar ze mooi zouden staan. Plots hoor ik Ians stem en krijg ik een glimlach op mijn gezicht. "Lookbroodje", zeg ik met grote ogen en lik over mijn lippen. "Dat lookbroodje is ook mooi", grijns ik. Ik open mijn mond en volg zo zijn bevel op. Ik neem voorzichtig een hapje en maak een goedkeurend geluid. "Heerlijk", mompel ik en neem het broodje van hem over. "Lucas bedacht dat we hier wat lampjes kunnen ophangen, leek hem wel gezellig", leg ik uit. "Ik heb nog wat slingers uitgezocht als extraatje", glimlach ik. Ik houd Ian het lookbroodje voor. "Heb je zelf al eens geproefd?" vraag ik. Ik doe een vliegtuiggeluidje na. "Op het poortje", grinnik ik. Ik bijt er aan de andere kant in en kijk hem in zijn ogen. Als mijn mond leeg is, kan ik eindelijk weer praten. "Ik hoop maar dat vanavond gezellig word", zeg ik zacht. "Maar ik kan altijd jou komen lastigvallen,  toch?" vraag ik met een pruillipje. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 09:13 PM

Ian
Ik lach als ze naar het broodje kijkt alsof ze in dagen niet heeft gegeten '' Je kwijlt bijna '' plaag ik haar en laat haar een hap nemen en wacht rustig af wat ze er van vind. Als ze het lekker vind en het broodje aanpakt veeg ik mn vingers af van het servetje en kijk dan even om en knik '' Ja dat kan wel, zal ik dat doen? ze ophangen '' stel ik voor '' Denk inderdaad wel dat dat gezellig wordt, het zijn toch wel die gekleurde lampjes? '' vraag ik en kijk naar de slingers, '' We maken er wel wat van '' knik ik. Als ik me weer omdraai naar haar krijg ik het lookbroodje nog voor me en schud mn hoofd '' Ik neem zo wel '' zeg ik en hoor dan een vliegtuig geluid en schiet in de lach '' Je wordt nu al gek, jij krijgt geen drank meer jonge dame '' grijns ik en hap in het lookbroodje en kijk eventjes naar Olivia die zo dicht bij is en de andere helft eraf eet. Ik eet het andere stukje door en ben even uitgesproken en knik enkel. '' Eh ja tuurlijk '' glimlach ik klein '' We kennen beide niet veel mensen en denk niet dat iemand in de buurt komt nu we zo stinken '' grap ik '' En geen rare dingen doen in mijn kamer hoor, doe dat maar in je eigen '' plaag ik haar en begin dan met de lampjes omhangen en de slingers. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum