O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 09:37 PM

Olivia
"Ik zal je wel helpen", glimlach ik als hij voorstelt om het te doen. Ik haal mijn schouders op als hij zegt dat hij later wel proeft. Meer voor mij, bedenk ik me en neem nog een hapje. "Niemand kan me dat verbieden, je bent mijn vriendje niet en dan nog", grijns ik. Ik lik over mijn lippen en hou dan wijselijk mijn mond. Ik bijt opnieuw in het broodje en ook Ian doet het. Omdat het broodje nu niet meer al te groot is, komen we zo dicht bij elkaar dat ik er ongemakkelijk van word en er een raar gevoel in mijn buik van krijg. "Ik poets even mijn tanden voor het feestje begint, zou jij ook moeten doen", zeg ik en klop op zijn borst terwijl ik hem voorbijloop. "Anders kan je niet zoenen met een nieuw meisje", knipoog ik. "Wat zou ik doen in je kamer dan?" grijns ik. "Wat denk je wel niet van mij", lach ik dan. We beginnen met het ophangen van de slingers. "Zal ik op een stoel staan om deze aan het dak te binden?" vraag ik en houd een slinger met grotere lampjes omhoog. "Help me even wil je", zeg ik en sleur een stoel naar de kant. Ik ga erop staan en houd de slinger omhoog, wachtend op een plakbandje en wat steun.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 09:53 PM

Ian
Ik knik en hang alles samen met haar op. '' Nee niet verbieden nee mag ik kan je altijd nog vastbinden of opsluiten '' lach ik zacht. Ik schud mn hoofd als ze zegt dat ik mijn tanden ook maar moet poetsen omdat ik anders niet kan zoenen met iemand. Ik haal dan even mn schouders op '' Ik kan het altijd, met of zonder knoflook '' grap ik '' Dan moet ze er maar van houden anders mist ze wat '' grinnik ik en bedenk me toch dat ik straks misschien toch even ga poetsen voor een eerste ontmoeting met de rest van de groep die komt, anders denkt iedereen nog dat ik altijd zo stink. '' Ik wil niet weten wat jij op mn kamer gaat doen maar pasop ik pak je terug hoor '' grinnik ik en loop achter haar aan en knik '' Ja ja baas '' plaag ik der en hou haar vast bij der benen '' Voorzichtig, je wilt niet vallen op de eerste avond, niet door een oude stoel in ieder geval '' lach ik zacht.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 10:07 PM

Olivia
"Oeh, kinky hoor", grijns ik en knipoog er dan achteraan. "Wie houdt er nu niet van lookbroodjes", zeg ik geschrokken. Ik schiet in de lach en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Ik laat het er maar bij. Ik zou enkel iets willen doen met hem op zijn kamer, niet met één of andere vreemde, dat geef ik graag toe. Zijn handen om mijn benen, doen mijn knieën zwak worden en ik val bijna omver. Ik maak de slinger snel vast. Ik houd me vast aan zijn schouders en spring zo van de stoel. Ik loop weer terug naar de tafel en haal andere dingen boven, die ik vastmaak aan de randen van de terras. "Zo, ik denk dat we klaar zijn", glimlach ik breed. Ik leun tegen het muurtje en kijk uit over de stad. "Ik denk dat het hier best romantisch kan zijn", zeg ik zacht. "Als de zon ondergaat en dan met de lichtjes hier", glimlach ik. "Een lekker wijntje en goed gezelschap...", ga ik verder. Ik schud mijn hoofd om de droom weg te jagen, want hij gaat toch nooit uitkomen. Ian ziet me als een vriendin, niet meer dan dat.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:14 PM

Ian
'' Ja dat wil je niet weten hoor '' knik i om er nog extra op in te gaan. '' Mensen die niet van knoflook houden, en wates '' grijns ik. Ik wacht geduldig tot ze alles heeft vast gemaakt en laat der dan los als ze van de stoel af gaat en zet de stoel terug waar hij vandaan komt. Als we klaar zijn met alles kijk ik goedkeurent rond '' Ik denk het ook wel, we missen alleen nog muziek amar dat komt straks wel als de rest ook komt '' glimlach ik en kijk even naar Olivia, het was prachtig hoe ze daar stond en maak stiekem een foto van der, ik zal hem later wel opsturen. '' Vanavond heb je genoeg wijn en gezelschap en als je mazzel heb krijg je de zonsondergang wel mee '' knik ik. '' Kom we gaan '' glimlach ik en til haar lachend over mn schouder heen en loop voorzichtig naar beneden toe. '' Lookbrood en drinken? '' vraag ik grijnzend aan der. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 10:32 PM

Olivia
"Ja, met nog wat muziek erbij is het... perfect", zeg ik zacht. Ik kijk hem glimlachend aan. "Het juiste gezelschap is altijd nog beter", grijns ik als teken van een onsubtiele hint. Voordat ik het weet hang ik over zijn schouder heen te bungelen. Ik klop op zijn kont en lach dat hij me los moet laten, maar dat doet hij niet. "Ohw damn Ian, je weet hoe je me moet versieren hoor", lach ik. Ik sta weer met mijn beide benen op de grond en loop naar de flessen wijn. Ik neem er een rode vantussen en neem de kurkentrekken. "Wie drinkt er mee?" vraag ik in het algemeen, niet wetend of de rest me wel hoort. Ik grijp naar een glas maar Lucas is me voor. "Ik lust wel een glaasje", glimlacht hij. Hij neemt de fles van me over, giet wat in het glas dat hij net genomen heeft en geeft het aan mij. Ik loop ermee naar de bank en plof erop neer, wachtend op Ian en de lookbroodjes. "Ian! Ik heb honger!" roep ik naar de keuken. Lucas komt intussen naast me zitten en klinkt zijn glas tegen de mijne. "Op een fijne avond", glimlacht hij. "Op een fijne avond", herhaal ik hem. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:37 PM

Ian
Ik knik en lach '' Nee niet weer mn kont '' lach ik. '' Nog wat slingers over dan pak ik je helemaal in '' grijns ik en laat haar los als we weer beneden zijn bij de keuken. '' Nee bedankt ik pak wel wat anders '' Knik ik en kruip achter hun langs en rol even met mn ogen om het geslijm van Lucas en pak uit de koelkast een simpel biertje dat ik open maak en volg Olivia in mn ooghoeken naar de bank. '' He even dimme he dame '' grijns ik '' Ik ben niet je hondje dus wat zeg je dan? Alsjeblieft? '' plaag ik haar en pak een klein bakje en doe daar een paar in '' De rest blijf je van af he '' lach ik en draai me weer om en zie Lucas zo dicht bij haar zitten wat me nog meer doet ergeren. Ik pak het bakje van het aanrecht en laat die zacht op haar schoot vallen en ga in de stoel zitten en trek mn benen op nu het nog kan en drink wat uit mn flesje en staar intussen wat naar de klok.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/29/2017 10:53 PM

Olivia
Als Ian me plaagt om het niet zeggen van alsjeblieft, zeg ik het uiteindelijk toch. "Allerliefste Ian", zeg ik met een lieve glimlach. Even later komt hij aan met een bakje met enkele lookbroodjes in. Ik bied Lucas er één aan en begin er dan zelf ook van te eten. Lucas fluistert iets in mijn oor, waar ik om moet lachen. Ik schud mijn hoofd en neem een slok van de wijn. Ik zet het glas op tafel en ga weer verder met het eten van de lookbroodjes. "Hoelaat was iedereen uitgenodigd?" vraag ik omdat ik het alweer vergeten ben. Het is nu half acht dus het kan nog wel even duren. Lucas zit dicht tegen me aan en ik kijk even naar Ian om te zien of hij er een reactie voor heeft, maar hij houdt zijn mond en van zijn gezichtsuitdrukking kan ik niks aflezen. Stiekem hoop ik dat hij heel erg jaloers is en me dat ook durft te zeggen zodra ik naar mijn kamer ga om me klaar te maken, maar dat is ijdele hoop. Na de lookbroodjes sta ik op. "Ik ga me even klaarmaken", glimlach ik klein en laat de jongens achter. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/29/2017 10:58 PM

Ian
Ik moet me inhouden om niks tegen Lucas te zeggen omdat ik weet dat het fout af gaat lopen en niemand dan een leuke avond zou hebben dus ik hou wijselijk mn mond dicht en pak mijn telefoon erbij. '' Denk dat de eerste zo wel komen, er was niet echt een specefieke tijd gezegd '' mompel ik en pak wat nootjes waar ik op knabbel en drink mn flesje gelijk helemaal leeg om mn mond te spoelen, zo stonk ik niet zo erg meer naar knoflook dus hoefde ik niet naar boven te gaan om mezelf op te frissen. Ik kijk op als Olivia weg gaat om zich klaar te maken en kijk dan een geergerd naar Lucas waarna ik opsta en de keuken weer in loop om wat te doen voor decoratie en het leuk neer leggen van de broodjes. Als ik de bel hoor gaan loop ik er naar toe en doe de deur open. Ik stel mezelf voor aan de mensen die binnen komen en bied ze alsvast wat te drinken aan. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 08/10/2017 09:05 PM

Olivia
Ik hoor dat er beneden al wat mensen zijn aangekomen, dus doe ik snel wat lipstick op en kijk nog eens naar mezelf in de spiegel. Het moet maar goed zijn. Ik heb een rokje met een simpel topje aangetrokken, mijn tanden gepoetst en mijn haar en makeup wat bijgewerkt. Ik strijk mijn rokje dat ik heb aangetrokken nog eens glad en ga dan naar beneden. Ik zie Ian staan bij de deur en krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik knik vriendelijk naar de mensen die me voorbijlopen. "Zozo, jij bent de gastheer", zeg ik grijnzend als ik mijn hand op Ians schouder heb gelegd. "Doe je goed hoor, staat wel chic", knipoog ik waarna ik heupwiegend wegwandel. Ik neem mijn glas van de tafel en ga dan naar de keuken om die weer bij te vullen.  

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 08/10/2017 09:10 PM

Ian
Ik praat wat met de laatste mensen die in de rij staan bij de deur en kijk om als ik een hand voel op m'n schouder en glimlach klein als het Olivia is, wie zou het anders moeten zijn? Gelijk een vreemde? Nee dat dacht ik ook niet. " Ja iemand moet het zijn, een eerste indruk kn veel uitmaken " zeg ik als ze me gastheer noemt en sluit dan vervolgens de deur als iedereen is doorgelopen. " Drinken staat op het aanrecht " glimlach ik en kijk wat naar de mensen. Ik pak m'n flesje drinken en een lookbroodje en neem plaats op het randje van de vensterbank als de rest de meeste zit plaatsen hebben ingenomen. Het is nog rustig en een beetje awkward omdat de meeste elkaar nog niet kennen. Ik neem het laatste hapje in m'n mond en pak dan m'n mobiel erbij en plaats een berichtje op Facebook met een foto erbij en stop hem vervolgens weer terug en kijk in m'n ooghoeken naar Olivia.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum