O || At first sight I hated you, but what is next?

Erste Seite  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  18  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 20.07.2017 07:16

Ian
'' Is niet te zien aan je '' grinnik ik en knik instemmend '' Ja en dan vooral warm, lekker stinken '' knik ik hevig '' Denk niet dat ze dat in het hotel hebben '' pruil ik naar haar en zak wat onderuit. '' En stiekem dan? '' zeg ik en wiebel met mn wenkbrauwen en lach eventjes. '' Nou ik heb het de heledag al volgehouden met je hoor, het is denk meer andersom '' '' Ik snurk hoor '' grap ik. '' Arme Olivia ligt alleen '' plaag ik aan der '' Ik zou dat oook wel willen, een heel bed voor mezelf '' grinnik ik '' Niet wachten tot iemand klaar is met douche '' grinnnik ik. Als we er eindelijk uit mogen stap ik naar buiten, ik pak bij de leerkrachten mijn kamer sleutel en dan mijn koffer, voor ik wat wil zeggen tegen Olivia kijk ik op en zie ik haar niet meer en haal eventjes mn schouders op. Ik kijk op mn kamersleutel '' 413 '' zeg ik tegen mn kamergenoot en begin te lopen. Eenmaal in de kamer claim ik het goede kant van het bed en trek hem uit elkaar tot 2x een eenpersoons bed, ik hoefde niet lekker knus met hem te liggen. Ik ruim snel mn kast en pak wat spullen eruit die ik nodig heb en verdwijn in de douche. Als ik klaar ben trek ik mn trainingsbroek aan en een simpel shirt en ga beneden bij het zwembad liggen met mn telefoon. 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 20.07.2017 07:00

Olivia
"Ja, tuurlijk heb ik honger, jij niet dan? Ik heb zo'n zin in lookbroodjes. Oh ja dat moet ik zien te regelen, ik heb nu echt zin in lookbroodjes, wie weet wel met kaas", ratel ik opgewonden. "Volgens mij moeten jongens en meisjes apart? Er zijn strikte regels voor iets, jongeman", grijns ik. "En daarbij houd je het nog geen seconde met me vol", knipoog ik. Ik kijk ook naar buiten als hij een foto neemt. Het ziet er al mooi uit, maar de zon is nog niet volledig onder, dus wat voor een mooie hemel kunnen we nog verwachten? De bus rijdt een korte oprijlaan naar een hotel op, waarna de buschauffeur de koffers uitlaadt. We moeten allemaal blijven zitten totdat onze naam en kamernummer wordt afgeroepen. Mijn naam wordt als laatste afgeroepen en blijkbaar ben ik de enige die alleen ligt. Zelfs de leerkrachten liggen met twee. "Is dat een probleem?" vragen ze. "Nee hoor", zeg ik met een nep glimlach. Ik stap van de bus en zoek mijn koffer tussen die van de leerkrachten. "Fijne avond nog", zeg ik zo vrolijk mogelijk. Ik trek mijn koffer achter me aan en stap het hotel binnen. Nu moet ik maar eens op zoek naar mijn kamer. Ik weet niet wie waar ligt, maar dat boeit me ook niet veel. Niemand wilt me toch gezelfschap houden vanavond. Ik heb gehoord dat er een zwembad is, maar daar zit iedereen waarschijnlijk, dus ga ik me maar eerst douchen en dan op het terrasje zitten met een boek ofzo.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 20.07.2017 04:51

Ian
Ik lach zachtjes om haar als ze zegt dat ik het niet slecht zou doen als model. '' Bedankt voor je compliment, denk ik '' glimlach ik klein. Ik kijk naar Jill en grijns '' Ja wie weet, misschien moeten we het haar vragen '' grao ik en ik draai me weer terug om naar Olivia en schud mn hoofd '' Nee hoor dat valt wel mee, ik moet me meer inhouden om je niet te plagen '' plaag ik der en steek mn tong naar der uit. '' Ja ja, ik zou de bus ook maar de schuld geven als ik jou was '' knik ik en pak mn spullen alvast een beetje in. '' Ja een douche zou heerlijk zijn na die lange vlucht '' glimlach ik en frons naar der als ze begint over een foodparty '' Honger? '' grinnik ik '' Je mag ook wel bij mij hoor op de kamer als je iemand perse wilt '' plaag ik haar en kijk weer uit het raam vandaan naar de zon die al langzamerhand onder gaat, de lucht was echt mooi nu. Ik pak zelf mn mobiel en maak eventjes een foto en kijk dan door mn instagram heen en like het een en ander.  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 20.07.2017 02:58

Olivia
Ian was dan wel een echt irritant ventje, hij valt nu wel mee. Opeens kan ik zijn humor wel hebben. "Je zou het nochtans niet slecht doen als model", zeg ik schouderophalend. "Waarschijnlijk wilt ze nu onder haar stoel verdwijnen om ons niet meer samen te zien", zeg ik met een grijns. "Doe je echt je best? Ik dacht dat dit je natuurlijke gedrag was", zeg ik met een pruillip. "Ha ha ha, sorry hoor. Ik kan er niet aan doen, dus bus hing naar die kant", verdedig ik mezelf. Ian kijkt naar buiten en ik volg zijn blik. De zon staat er nog steeds, ook al is het al best laat. Ik denk dat ze pas ondergaat als we al een tijdje in het hotel zijn, dus dan kan ik vanaf daar naar de zonsondergang kijken. "Ik hoop het maar, ik wil me echt opfrissen", zeg ik met een zucht. "Weet je of ik roomservice zou kunnen bestellen? Ik wil een foodparty houden in mijn kamer... in mijn eentje", zeg ik met een mysterieuze blik. "Aangezien iedereen een partner heeft, blijf ik dus alleen achter in een grote kamer, hoe zalig is dat?" grijns ik.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 14.07.2017 03:55

Ian
'' Ik zou het toch proberen om de reis niet voor je te verpesten? Nou daar ben ik mee bezig hoor, het is echt moeilijk '' grap ik, eigenlijk was het omgaan met haar nog lang niet zo erg. Op school leek ze wel heel anders, misschien kwam het door die meiden of wat anders maar goed. Ik schiet in de lach om wat ze zegt '' Ik dacht dat je het had over de foto's die ik had gemaakt van jou '' zeg ik '' Die waren toch niet zo slecht ''. '' Maar ik model? Nee sla dat maar over hoor, ik wil een echte baan zelfs een poging hoeft niet van me '' grinnik ik. Ik kijk weer naar Jill en knipoog naar der om het alleen maar erger te maken en kijk lachend om naar Olivia. '' Als het waar is dat ze me wilt weet ik zeker dat ze jaloers is nu '' grap ik en ik knik. '' Gelukkig maar dat je het gezellig hebt met me, dan heb ik toch nog ergens mn best voor gedaan ''. '' Tsja meiden '' grap ik en kijk fronsend om '' Nee grapjas '' zeg ik '' Als ik haar leuk had gevonden had ik wel naast haar gaan zitten, geen hulp voor nodig '' grinnik ik en kijk naar Olivia '' He niet te handtastelijk worden he, wordt alleen maar erger met jou '' plaag ik haar en kijk langs haar naar buiten toe en dan naar de tijd '' Volgens mij zijn we er bijna '' glimlach ik en neem een slokje water uit mn flesje nadat ik deze uit mijn tas vandaan heb gevist.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 14.07.2017 03:45

Olivia
Ik knik en krijg een glimlach op mijn gezicht. Inderdaad, met de deal die we gesloten hebben moet het goedkomen. Ik schud zacht lachend mijn hoofd als hij begint over de periode na de eindreis, ook al zie ik hem waarschijnlijk niet meer. "Wel met een goede fotograaf zou je best een model kunnen spelen, of toch een poging kunnen ondernemen", grijns ik. "Ha, ze is waarschijnlijk super jaloers u... Ik vind het niet eens zo erg. Ik heb het gezellig met je en het kan me niet schelen wat zij daarover denkt", zeg ik en kijk nogal ongeïnteresseerd naar Jills kant. "Dat ze maar jaloers blijft, ik weet nu toch dat je haar niet wilt, anders had ik er misschien wat aan gedaan", zeg ik en geef hem een speels duwtje.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 14.07.2017 03:13

Ian
Ik glimlach klein " ja maar we hebben een deal toch deze week dus dat moet goedkomen " lach ik zacht " maar erna? Wacht maar af " plaag ik der en zak wat onderuit " fijn dat ik mag.blijven zitten " knik ik. Ik haal een hand door me haren heen en stop ze dan in de zakken van m'n sweater en knik naar der " succes " grinnik ok en kijk met haar mee naar de foto's. Zelf vond ik ze der prima uit zien.ik zucht even dramatisch express " meiden toch met die foto's " grap ik en haal m'n schouders op. " Dankje voor de feedback maar ik ga er toch niks mee doen " " fotografie dan " grinnik ik " zoals je ziet ben ik er niet bestemd voor ". Ik kijk om me heen en schiet in de lach als ik Jill wat boos zie kijken en tik Olivia aan met m'n elleboog. " Nu heeft ze medelijden met zichzelf dat ze je vriendin niet meer is " lach ik en wijs naar Jill.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 14.07.2017 01:22

Olivia
Ik knik en moet een zacht lachje onderdrukken. "Dankjewel, wat een gentleman ben je toch", grinnik ik. Ik kijk naast me als er plots iemand wat zegt en zich neerzet. Het is Ian. "Meestal eindigt het niet zo goed als we naast elkaar zitten, maar... ja blijf maar zitten", glimlach ik wat onzeker. Ik haal mijn mobiel boven en open de gallerij. "Ik zal de foto's keuren zodat je weet waar je in het vervolg op moet letten", grijns ik. Ik open de filmrol en merk daar niet enkel foto's van mij, maar ook van hem op. Ik bekijk ze vanaf het begin. Ik moet mezelf inhouden om niet in de lach te schieten bij enkele foto's. "Sommige, zoals deze", zeg ik en laat één van zijn foto's zien. "Zijn een beetje te veel close up", ga ik verder. "Maar andere", begin ik weer en laat een andere foto van hem zien. "Zijn best wel goed gelukt", complimenteer ik hem.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 14.07.2017 04:12

Ian
Het blijft door m'n hoofd heen gaan wat ze heeft gezegd. Niet dat van Jill dat ze me wilt want dat boeide me totaal niet maar dat Olvia eigenlijk niemand heeft hier. Geen vrienden niks. Ik kijk even om naar der en heb toch een soort medeleiden met der, school was er om vrienden te maken, misschien niet voor het leven maar de tijd op school had je ze nodig. Ik open de deur weer als we beneden staan en laat Olivia voor me uitlopen " nu staan we quite " glimlach ik klein en de rest zit te wachten. Ik loop naar de jongens toe die druk bezig zijn met andere dingen en zeg ze even gedag. Samen lopen we naar de bus toe waar we instappen en zie Olivia alleen zitten en bijt op m'n lip, hier ga ik spijt van krijgen waarschijnlijk. " gezelschap nodig? " vraag ik en laat me naast haar zakken voor ze wat zegt.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 13.07.2017 08:59

Olivia
Ik moet zacht lachen om zijn opmerking. "Zoals te verwachten laat ze me links liggen nu ze jou niet kan krijgen. Met mijn hulp wilde ze dichter naar jou toe groeien, wat mislukte", leg ik uit. "En zoals je weet zijn de rest van de meiden niet bepaald zoals ik", ga ik verder. De foto's die hij gemaakt heeft zal ik later in het hotel of op de bus wel bekijken. Ian glipt voor me door de deuropening. "Hé, ik ben geen portier", lach ik en ren achter hem aan. De glimlach verdwijnt van mijn gezicht als we beneden aankomen. Iedereen staat er gezellig met vrienden te kletsen of foto's te maken, ikzelf leun tegen een muurtje en probeer me ergens anders op te concentreren. Gelukkig duurt het niet lang totdat we weer naar de bus wandelen. Tegen de tijd dat we vertrekken gaat de zon bijna onder en kleurt de hemel roze. Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en staar naar buiten, net als in de films. 

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  18  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum