O || At first sight I hated you, but what is next?

Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 08:40

Olivia
Misschien moet ik maar eens werken aan mijn gezichtsuitdrukkingen. Ik dacht dat ik hem uitdagend aankeek, maar blijkbaar heeft het hem dus weggejaagd. Ik zeg maar niks en blijf rustig in zijn bed liggen. Als hij terugkomt kunnen we er misschien op een volwassen manier over praten. Terwijl ik met zijn trui pruts, wandel ik door zijn kamer om alles grondig te inspecteren. Er staan maar weinig spulletjes in tegenstelling tot mijn kamer, waar er veel kadertjes staan en dingetjes liggen. "Hé, als je klaar bent, trek iets aan wil je, ik ben er nog", zeg ik aan de deur van de badkamer. "Of niet, je kiest maar", lach ik. Ik ga op zijn bed liggen en staar naar het plafond, opnieuw. Ik droom weg en denk aan zijn lippen, zijn aanrakingen, ons geflirt... 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 08:46

Ian 
Rustig sta ik onder de douche en haal diep adem om tot rust te komen Maar hoor dan de lachende stem van Olivia zeggen dat ze er nog steeds is en slik eventjes. Na een tijdje draai ik de douche uit en droog me af. Als ik niks hoor denk ik toch dat ze weg is en sla mn handdoek om me heen en wandel de kamer rustig in. In mn ooghoeken zie ik iemand op bed liggen en schrik even. Ik pak ondergoed en een joggingbroek en leg de deken over Olivia heen en kleed me dan rustig aan. '' Kan ik wat voor je doen? '' vraag ik aan der en ga op mn bureaustoel zitten en droog mn haren.  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 08:52

Olivia
Ik zie Ian de kamer weer inkomen, maar hij negeert me volledig. Hij gaat uiteindelijk op zijn bureaustoel zitten om zijn haren te drogen. Ik sta op en sla mijn armen rond zijn nek. Ik druk een kus op zijn wang, wissel van kant en druk op zijn andere wang ook een kus. "Je kan me voortaan je prinsesje noemen", zeg ik schouderophalend als antwoord op zijn vraag. Ik draai de stoel zodat ik op zijn schoot kan zitten en kijk hem aan. "Als je me nu niet zoent, ik meen het, ik ga door het lint en ga het wijf zoeken dat zich wel jouw prinses kan noemen en zoals ik al zei, ik zorg ervoor dat ze dat niet meer kan doen", zeg ik op een serieuze toon. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 09:04

Ian
Ik hoor haar niks zeggen en voel dan haar armen rond mn nek en op allebei mn wangen een kus, vrouwen toch je had nooit een rechte lijn met wat ze wilde. Ik kijk wat verward door haar spontane actie en dat ik haar voortaan mn prinsesje kan noemen en dan wordt de bureaustoel opgedraaid en voel haar op mn schoot komen zitten. '' Hm dan mag je heel lang gaan zoeken '' grijns ik en moet toch even lachen. '' Je wordt toch niet nu al psycho? '' fluister ik zacht in haar oor en druk dan langzaam mijn lippen op der haren en kus haar zacht en trek haar dicht tegen me aan. 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 10:44

Olivia
Ik kijk hem bedenkelijk aan. "Jij bent meer dan de moeite waard", grijns ik. "Ik? Psycho? Nee", lach ik voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik sluit genietend mijn ogen. Hier heb ik al zo lang over gedroomd en nagedacht... en nu gebeurt het gewoon! Ik wil hem vertellen hoelang ik al aan het crushen ben op hem, dat ik sinds onze eindreis begin deze zomer al helemaal verkocht was. Ik haal mijn lippen van de zijne en rust met mijn voorhoofd tegen het zijne. Ik neem zijn hand, sta op en ga op zijn bed zitten, hem met me meesleurend. "Ben ik echt je prinsesje?" vraag ik nadat ik me achterover heb laten vallen. Ik draai mijn hoofd wat zodat ik hem kan aankijken.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 16.08.2017 07:16

Ian
Als ze los laat pruil ik naar haar " je maakt me gek weet je dat " lach ik zacht en kijk nog eventjes naar haar voordat ze opstaat. Ik kijk naar m'n hand die ze meesleept ennloop achter der aan. Ver gaan we niet want ze laat zich een meter verder op m'n bed vallen en ik zak naast haar neer op m'n zij. Ik knik " m'n enige echte " grijns ik " tenzij jij het niet wilt en andere ideeen heb? " " je past tenslotte wel m'n sweater " grinnik ik zacht en speel met haar haren door m'n vingers nadat ik der elastiekje eruit heb gehaald, het was zo fijn en lekker zacht.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 16.08.2017 05:45

Olivia
"Heb ik ooit iets anders gedaan dan?" grijns ik. Waarschijnlijk is dat altijd wel al geweest, maar niet op dezelfde manier zoals nu. Als hij naast me komt liggen, draai ik me een beetje naar hem toe. "En dat wil ik ook zo houden", glimlach ik tevreden. "Over de sweater gesproken. Jij leugenaar! Hij is helemaal niet van jou", lach ik. "Het kaartje hangt er nog aan!" lach ik nog steeds en haal het kaartje er aan de achterkant uit als bewijs. Ik voel hoe mijn haren nu helemaal overhoop gehaald worden en slaak een zucht. "Mijn haar is al vettig", pruil ik.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 16.08.2017 05:53

Ian
'' Hm nee je maakt me al maanden gek '' grinnik ik zacht en druk een kus op haar wang. '' Hm wat? Nee echt niet, hij komt gewoon uit mn kast vandaan '' knik ik en schiet in de lach als ze het kartje aan de achterkant eruit haalt. Ik trek hem snel eruit en gooi het achter het bed neer en schud mn hoofd '' helemaal niet '' grijns ik. '' Moet je gaan douche, als je je haren gisteren had gewassen dan had het nu niet vettig geweest '' grinnik ik en stop met haar haren en kijk der glimlachend aan.  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 16.08.2017 06:37

Olivia
Hij trekt het kaartje van de trui en gooit het weg. "Ik ga je nu echt niet geloven hoor", lach ik. "Maar ik vind het wel superlief", glimlach ik, waarna ik een kus op zijn neus druk. Ik slaak een zucht om zijn opmerking. "Wil je me weg?" pruil ik. Ik lik over mijn lippen en denk na. "Dus ik maak je al maanden gek, hoe dan?" vraag ik nieuwsgierig. Had ik dan toch al eerder een stap moeten zetten? Of heb ik verkeerde signalen gestuurd waardoor hij het niet durfde? We hebben elkaar nu ook niet echt gesproken afgelopen vakantie, maar dan had hij toch wel meer moeite gedaan? Of durfde hij niet... Het is me allemaal nogal onduidelijk.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 16.08.2017 06:52

Ian
'' Je zal wel moeten want jij hebt geen argument meer '' grijns ik en lach zacht '' mn lippen zitter eronder wistje dat? Die zijn veel beter dan een neus '' glimlach ik en schud mn hoofd '' Nee maar dan mag je ook niet zeuren over vet haar '' grijns ik en speel weer met haar haren. '' Hm ja in alle mogelijke wegen '' grijns ik en pak mn telefoon even, wat berichtjes gemist. Ik kijk er enkel even na en gooi dan mn telefoon  aan de kant. Ik sping op en ga boven op Olivia der bovenbenen zitten en kietel haar zij.  

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum