O || At first sight I hated you, but what is next?

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.06.2017 12:40

Olivia
"Ik heb graag aandacht hoor, alleen weet ik niet of ik de jouwe wel kan apreciëren", zucht ik. Ik rol met mijn ogen wanneer hij Jill vergelijkt met een barbiepop. "Barbiepoppen hebben fake blond haar, ik niet", zeg ik om mezelf te verdedigen. "Misschien verf jij je haar ook wel? Ik zou er niet van schrikken, dus geef maar toe", plaag ik. Zijn haar heeft echt de perfect bruine kleur en ligt altijd perfect, dus vind ik het wel een leuk idee om hem daar ook eens mee te plagen. "Ik heb je nummer helemaal niet", schiet ik in de verdedingen "En je geeft hem ook helemaal niet en als je het wel doet is het vast niet je eigen nummer", beschuldig ik hem. Hij krijgt verschillende meldingen binnen in de tijd dat ik zijn mobiel nog altijd bij me houd. "Oh... ik hou hem liever nog even veilig hier zo", zeg ik wanneer ik er over heen wrijf. Het is wel leuk om zo je appjes te lezen. Ik weet zeker dat er heel wat afgeroddeld wordt, je kan vast geen minuut over me zwijgen", grijns ik en nu is het mijn beurt om hem wat meer te gaan plagen. "Oeh, wie is Emma? En Lynn?" vraag ik en ik doe alsof ik door zijn meldingen scrol, zonder dat hij het kan zien. "Ik wist altijd al dat je veel aandacht kreeg, maar dat wilt niet zeggen dat je zo fantastisch bent als je denkt", ga ik verder. 

Olivia_Adams_9.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten Zuletzt bearbeitet am 15.06.2017 12:40 .

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.06.2017 01:13

Ian

'' Mijn aandacht is de beste aandacht die je kan krijgen en het is de leukste aandacht '' zeg ik '' Vind je niet? ''  en gelijk na het barbiepoppen verhaal gaat Olivia in verdediging wat me doet grijnzen, het was zo leuk om te zien hoe ze zichzelf probeerde te verdedigen. '' Ik mijn haar verven? Nee joh hoe kom je erbij, dat is toch niet nodig? '' knik ik '' Ik heb thuis wel een kast vol met pruiken met allemaal het zelfde kapsel, zo hoef ik het niet te verven en zit het elke dag even goed. Zo loop ik nooit rond met een raar kapsel '' knik ik '' Misschien moet je het zelf ook proberen? Misschien werkt het wel '' zeg ik en haal een hand door me haren heen en vraag mezelf af hoe een pruik zou zijn bij mij aangezien ik er nooit over heb na gedacht omdat ik het niet nodig heb. En weer gaat Olivia in de verdediging '' Ohjawel, die heb je vast wel '' grijns '' Waarom zou ik die aan jou geven? ''' grinnik ik '' Hm ja dat kan dat het niet de mijne zou zijn, watdan had je hem graag gewild? Zal ik hem dan toch voor je in jou schrift schrijven '' plaag ik hem en knik. '' Sure '' zeg ik en draai me naar haar toe en kijk naar wat ze doet. '' Hm wie? '' Vraag ik afwezig en probeer mee te kijken. '' Is mevrouw jaloers? Wil jij ook zoveel appjes van mij dan '' plaag ik haar en stop mijn handen in mijn zakken. '' Wie zegt dat ik anders zo fantastisch ben? Oh het is Jill zeker, of ben je dat zelf maar je durft het niet te zeggen dus je maakt er maar wat van? '' grijns ik. 

3.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 10.07.2017 06:21

Ts eindreis
Olivia
Vandaag is het dan zover, we vertrekken op eindreis, iets waar ik al heel lang naar uitkijk. We hebben al te horen gekregen of we geslaagd zijn of niet, waardoor we met een gerust hart kunnen vertrekken en niet nog volop moeten stressen over onze resultaten. Zoals verwacht ben ik geslaagd, met onderscheiding! Ik ben dolgelukkig dat ik eindelijk weg kan van de middelbare school en kan denken aan mijn toekomst. Mijn vader zet me af aan de schoolpoort om half 5. Hij haalt mijn koffer uit de auto en neemt dan afscheid. Het is nog vroeg, waardoor ik naar de rest van de leerlingen stap met kleine oogjes. Ik kijk rond en merk nog niemand op met wie ik echt een band heb om bij te gaan staan, dus besluit ik maar alleen te blijven en op mijn koffer te gaan zitten. Mijn gedachten gaan naar de fantasiën over hoe mooi het er wel niet moet uitzien in Sicilië. Ook glijden mijn gedachten af naar Ian en spontaan vraag ik me af of hij zich zal kunnen gedragen of dat hij me gewoon gaat blijven pesten. Ik hoop dat hij voor een keertje normaal doet en me gewoon met rust laat of op zijn minst moeite doet om vriendelijk te zijn. Hierna zien we elkaar waarschijnlijk nooit meer terug, dus die moeite zou hij wel kunnen nemen. Ik schrik op uit mijn gedachten als er plots iets tegen mijn koffer wordt geduwd, maar blijf rustig zitten zonder om te kijken. Ik heb geen zin in gedoe, het is zo vroeg op de ochtend dat ik vermoed dat iedereen een kort mondje heeft en ik wil de vakantie niet verpesten.

Olivia_Adams_15.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 10.07.2017 06:38

Ian
Een vroege ochtend, zo vroeg heb ik volgens mij nog nooit opgestaan. Niet dat ik mij in iedergeval kan herinneren. Vandaag was eindelijk de dag. De meest evan ons zijn geslaagd waaronder ik ook en vandaag gaan we dan eindelijk op reis, heerlijk een vakantie met vrienden en wat rust en ontspanning. Natuurlijk ga ik hierna ook op vakantie maar dit is goch anders. Dit was met m'n vrienden van school, die ik waarschijnlijk niet meer terug ga zien op een paar na. Voor het eerst deze paar maanden dat mijn ouders tijd hebben vrij gemaakt of vrij hebben toevallig om mij naar school te brengen, anders had ik met de scooter of lopend op pad gemoeten met een koffer, niet wat iedereen graag wilt. Ik stap uit en trek m'n koffer uit de auto en loop naar het raam toe die op een kiertje gaat " Precaución hacer " zeggen ze en ik rol met m'n ogen, alsof ze ooit gezegd hebben tegen me, doe voorzichtig. Ik knik " Si, hasta luego " mompel ik en trek m'n koffer achter me aan en nip uit m'n koffie die ik to go heb gemaakt. Ik zie een van de groep staan en loop daar op m'n dooie gemak naar toe en knik even " ook hallo " zeg ik nog wat schoor van vanmorgen. Ik neem plaats met m'n kont op de koffer en trek m'n capuchon van m'n sweater over m'n hoofd en haal een diepe zucht. " dit gaat een lange reis worden " gaap ik en kijk om me heen waar wat andere zijn van de klas waaronder Olivia maar schenk even geen aandacht eraan omdat ik te moe was om na te denken.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 10.07.2017 08:55

Olivia
Na nog een halfuur gewacht te hebben, mogen we eindelijk op de bus stappen. De rit naar de luchthaven zal niet lang duren, aangezien het zeker niet druk is op de baan op dit uur, maar we moeten optijd vertrekken omdat we ook nog moeten inchecken. Ik krijg al kriebels in mijn buik bij de gedachte dat we er over een paar uur al zijn. Ik vind het stiekem wel spannend en ik ben zeer benieuwd. Ook al ga ik nog met mijn familie op vakantie, dit is iets totaal anders. Met vrienden en leerkrachten en er zijn ook 'leerzame' dingen gepland. Ik zoek een plaatsje en weet al dat ik alleen ga zitten, dus zet ik mijn handtas naast me. Normaal gezien zijn we er binnen een uur en binnen ruim drie uur stijgen we op. Ik denk dat, ondanks dat het zo vroeg is, ik de glimlach niet meer van mijn gezicht krijg, tenzij er echt iets ergs gebeurd of als Ian me komt irriteren. Ik laat mijn mobiel in mijn tas zitten, omdat ik weet dat ik daar alleen maar nerveuzer van word én dat mijn batterij het dan misschien niet trekt totdat we een plek hebben om hem op te laden. Er zijn mensen al druk aan het praten, ondanks het vroege uur, maar enkelingen liggen nu al te slapen in de bus of zijn gewoon heel stil. Ik zou nu wel liever hebben dat het zo stil mogelijk wordt, maar dat is ijdele hoop. Zodra de bus vertrekt staat er een leerkracht aan de microfoon. Na wat gepiep en gekuch lukt het om ons deftig toe te spreken. Mevrouw Bollaert overloopt de regels en zegt ons dat we nog een papier krijgen met hun telefoonnummers voor het geval er iets gebeurd. 

Olivia_Adams_17.jpg 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 10.07.2017 09:06

Ian
Eindelijk mogen we dan de bus in. Ik leg m'n koffer in het onderste stel en stap dan ook de bus in waar ik ergens ga zitten bij het raam. Het was niet lang met de bus maar nog even relax zitten voordat we in het kleine toestel moesten zitten was nog even genietend. School heeft de plaatsten geboekt voor ons en dat zal helaas de vervelendste stoelen zijn in het vliegtuig in verband met het budget. Ik ga zelf even onderuit zitten en pak mijn oortjes voor de muziek zodat ik me kon afzonderen van derest en nog even kon uit rusten. We mochten dan wel optijd daar zijn maar er was een hele dag vol gepland dus dat werd een lange dag. Als Mevrouw Bolleart klaar is met praten zet ik m'n muziek aan en sluit mijn ogen voor derest van de rit. Als ik de bus voel stoppen en geroezemoes hoor om me heen open ik ze weer en doe een oortje uit, we zijn er. Ik stap als een van de laatste de bus uit en pak mijn koffer en loop met de rest van de groep mee de luchthaven in. Alles was al geregeld, we hoeven alleen onze paspoorten laten zien, bagage inleveren en onze boardingpass ophalen. Als we alles gedaan hebben haan we door naar het vliegtuig. Met een koffie in m'n hand die ik onderweg heb gehaald stap ik het vliegtuig in, opzoek naar m'n stoel. 32A, het raam, fijn. Ik ga met moeite zitten en drink mijn koffie intussen leeg voordat we op gaan stijgen.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.07.2017 05:20

Olivia
Eindelijk komen we aan bij de luchthaven en mogen we van de bus. Ik haal mijn koffer weg bij de rest en volg de leerlingen en leerkrachten die hun spullen al hebben. Het handige van met school reizen is dat de leerkrachten alle praatjes op zich nemen en dat wij rust krijgen. Na alle controles mogen we op het vliegtuig stappen. '32B' is de stoel waarnaar ik opzoek moet. Ik wurm me tussen iedereen door die zijn handbagage weglegt of die gewoon staat te kletsen in het midden van het smalle gangetje. Eindelijk vind ik mijn stoel en meteen ook de persoon die naast me zit. "Ian", zeg ik met een zucht en ga zitten zonder hem nog aan te kijken. Ik haal mijn iphone uit mijn zak en typ een bericht naar Jill. - Raadt eens wie mijn buur is... - verstuur ik. "Voor je nog iets zegt", begin ik te praten, voor me uitkijkend. "Ik wil niet dat je deze reis verpest dus ik zou het heel erg appreciëren moest je je voor één keer kunnen inhouden en me dat gunnen. Ik beloof je hierbij ook meteen dat ik jou met rust laat zolang het omgekeerd ook geldt", stel ik voor. Na mijn praatje kijk ik hem aan. "Hebben we een deal?" vraag ik en steek mijn hand uit, om het professioneel over te laten komen. Ik moet moeite doen om niet te glimlachen en serieus te blijven. Ik vind het jammer om in een 'oorlog' te blijven met iemand terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, maar ik weet niet wat Ian van plan is, dus kan ik maar beter mijn voorstel doen.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.07.2017 09:23

Ian
Ik pak rustig mijn oortjes uit m'n tas en leg alles klaar in het zakje voor me zodat ik het makkelijk kan pakken tijdens de vlucht en niet tien keer hoef oo te staan. Ik klik mijn gorden vast en wacht rustig tot ik mijn reisgenoot zie die naast me komt zitten. Niet veel later komt Olivia naast me zitten en lach zacht in m'n zelf en kijk der even aan, maar zij niet dus kijk ik weer uit het raam. Als ze begint te praten kijk ik maast me en frons, ze praatte echt aan een druk door en de helft gaat door m'n oren heen en sla ik niet op omdat het te veel is voor een ochtend. " oké deze deal is alleen als je wilt ruilen van plek. Mijn raam plek voor jou gangpad plek " knik ik en voor ze antwoord geeft schud ik haar hand en pak grijnzend mijn spullen en wacht op Olivia.

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 12.07.2017 03:15

Olivia
Ik schud zacht lachend mijn hoofd. Natuurlijk moet Ian zelf ook nog iets toevoegen aan deze deal. Niet dat ik het erg vind, want ik zit liever aan het raam dan aan het gangpad. Ik sta op nadat ik al mijn spullen heb genomen om hem door te laten, zodat ik ook op mijn plaats kan gaan zitten. Met een opgeluchte zucht ga ik zitten op de stoel bij het raam.
Na een tijdje kan ik met moeite nog mijn ogen openhouden en leg ik me erbij neer om ze maar gesloten te laten. Het duurt niet lang voordat ik me comfortabel zet en in slaap val. Met een schok wordt ik wakker en kijk ik naar de zijkant van Ians gezicht. "Het spijt me zo", excuseer ik mezelf. Ik strijk zijn tshirt beter op zijn schouder, leg mijn haren opnieuw wat beter en kijk naar buiten uit schaamte. Ik ben echt op zijn schouder in slaap gevallen... De landing is ondertussen al duidelijk bezig en dat voel ik ook in mijn oren. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 12.07.2017 06:48

Ian
Als Olivia er mee instemt en der spullen bij elkaar pakt sta ik op als zij dit ook doet. Ik loop maar het gangpad en laat haar aan het raam kant zitten en ga zelf op de andere stoel zitten aan het gang pad waar ik mijn benen lekker kan strekken en ze het gangpad insteken. Ik ruim m'n spullen weer op en sluit de gordel. Als we in de lucht zijn trek ik m'n capuchon over m'n hoofd heen en zak wat onderuit. Ik sluit m'n ogen en schrik op als ik wat op m'n schouder voel. Eerst dacht ik dat Olivia wat aan het uithalen was, een grap ofzo maar nee het was der hoofd en frons eventjes. Ik laat haar maar liggen aangezien ik me zou inhouden dit keer en sluit ook weer m'n ogen. Vlak voor de landing wordt m'n schouder weer koud en zie ik dat Oliva der hoofd optrekt en wat geschrokken kijkt waardoor ik zacht moet lachen. " Het is oké, je hebt tenminste niet gekwijld " knik ik " lekker geslapen? " plaag ik haar toch wat vriendelijk en kijk uit het raam en zie alles langzaam groter worden. " we zijn er bijna " mompel ik.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum