O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/12/2017 09:10 PM

Olivia
Ik moet zacht grinniken bij zijn opmerking. "Ja, eigenlijk wel ja. Je schouder is best een goed kussentje", geef ik eerlijk toe en kijk hem aan. Ik volg zijn blik door het raam en hoor zijn gemompel. "Ja en ik heb er zoveel zin in", lach ik zacht.
Als we geland zijn begint iedereen zijn spullen te pakken en zich naar buiten te begeven. Het duurt even voordat ook ik weer met mijn beide voeten op de grond sta, maar eenmaal dat zo is, slaak ik een zucht. We worden naar binnen begeleid zodat we onze koffers kunnen ophalen en naar de bus kunnen vertrekken. Het wachten op de bagage duurt redelijk lang en ik zie enkele leerkrachten al nerveus kijken. Wat kan je eraan doen als je met zo'n grote groep op vakantie gaat? Ik heb ondertussen al gepraat met hen om de planning al te kunnen ontfutselen maar het enige dat ik weet is dat we pas vanavond na het eten naar het hotel gaan. Eindelijk vertrekken we richting de bus, waar al onze koffers weer worden ingeladen en we kunnen plaatsnemen. Nu zouden we te horen krijgen wat we gaan doen vandaag. Hopelijk kunnen we eerst ergens wat gaan eten, want met de koekjes in mijn tas kom ik er niet. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/12/2017 09:28 PM

Ian
Ik glimlach klein " volgens mij is er een zenuwachtig " grap ik. Als we er zijn trek ik m'n capuchon van m'n hoofd en maak me los uit de gordel vandaan waarna ik rustig m'n spullen bij elkaar raap. Ik sta op en loop rustig op m'n gemak achter de menigte aan het vliegtuig uit. Op naar de bagage band. Het duurt eventjes lang voordat de koffers op de band komen, die van mij heb ik al gauw gevonden want ja waar valt nou niet een knal gele koffer op. Ik trek mijne van de band en loop er een stukje vandaan en ga erop zitten en zucht diep. Het duurde me allemaal toch wat te lang om op iedereen te wachten. Weer loop ik achteraan en zie een bus, weer een bus. Vast naar het hotel, dat leek mij logisch maar wat er in de planning stond wist ik ook niet. Was ik wel wist was dat ik wel toe was aan frisse kleding en dat ik mijn haar kon doen want ik zag er uit als een soort zwerver. Ik schuif mijn koffer in de buslade en ga zelf in de bus zitten. Het kon me niet snel genoeg gaan.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/13/2017 07:05 PM

Olivia
Meteen toen iedereen een plekje had gevonden, begonnen ze met hun uitleg. We vertrekken richting een stadje waarvan ik de naam niet kon onthouden, waar we iets zouden eten en de buurt zouden verkennen. Daarna zouden we naar een museum gaan met audioguides zodat we zelf kunnen rondwandelen op ons eigen temppo. Ik kan nu al raden dat er velen zullen zijn die zich gewoon neerzetten en niet veel gaan bekijken. Ikzelf ga toch de tijd nemen om iets te zien. Daarna zouden we nog naar een uitkijkpunt rijden waar we een prachtig zicht zouden hebben op het strand en de zee. Na dit alles gaan we richting het hotel, wat nog 2 uur rijden zou zijn. Daar zouden we naar de kamers mogen gaan en waren we vrij in het hotel zelf. Ik kijk er nu al naar uit en zit met een glimlach rond te kijken. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/13/2017 07:15 PM

Ian
Ik zucht zacht als ik te horne krijg dat we niet gelijk naar het hotel gaan en we naar een dorp gaan en we zelf dingen mogen gaan bezoeken. Samen met mijn vrienden ga ik op pad nadat ik snel m'n haar heb gedaan in een toilet. We bezoeken verschillende dingetjes en eten in een lekker restaurant, daar waren we wel aan toe naar een lange vlucht en het gereis met de bus. Als het tijd is om te gaan naar het uitkijkpunt melden we ons en we gaan gezamenlijk met de rest van de klas erna toe. Mijn ogen glijden langs het gebouw omhoog en grijns eventjes, dit is wel gaaf. Ik trek m'n rugtas goed over m'n rug en de rest wijst af, ze waren te lui om de trappen op te lopen zeiden ze. " het zal me niets verbazen als jullie hoogtevrees hebben " plaag ik ze en ik begin met het lopen van de vele trappen naar boven toe. Eenmaal boven haal ik diep adem en loop naar het buiten stukje. Ik voel de wind door m'n haren en kijk genietend om me heen, wat een uitzicht was dit!

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/13/2017 07:54 PM

Olivia
Omdat ik niet alleen wil zijn, voeg ik me maar bij enkele andere meiden. Niet dat ze veel aandacht aan me besteden, maar dat verwacht ik ook niet. We gaan naar één van de vele restaurantjes, waar ik een overheerlijke pizza eet. Als dit alle dagen zo is, ga ik naar huis met wat kilos extra. Nadat we vanalles bekeken hebben is het tijd om naar het uitkijkpunt te gaan. We verzamelen met z'n allen aan de trappen en de leerkrachten zeggen ons dat het vrijblijvend is en wie wil kan daar blijven zitten. Enkele leerkrachten vertrekken naar boven en de rest blijft beneden bij de leerlingen. Ik laat de rest van de meiden achter omdat ze bij de jongens aan de trappen willen zitten, maar ik wil wel naar boven. Ik hang mijn handtas goed over mijn schouder en begin aan de tocht naar boven. Eenmaal boven waait er een sterkere wind dan beneden, waardoor mijn haar wat in de war geraakt. "Wow", zeg ik zacht als ik het haar van voor mijn ogen heb geveegd. Ik kijk naast me en zie Ian ook genietend kijken. "Nooit gedacht dat ik zo'n moment met jou zou delen", lach ik plagend en geef hem een zacht duwtje met mijn elleboog. "Het is echt prachtig", zucht ik.

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/13/2017 08:00 PM

Ian
Ik haal even m'n hand door m'n haren heen en loop een stukje over het " balkon" heen en kijk naar beneden waar veel mensen zitten en er al mee bij komen en niemand eigenlijk naar boven gaat, ze waren allemaal moe en wilde denk naar het hotel. Maar hoe kon je dit nou missen? Vraag ik mezelf af. Ik pak m'n mobiel en maak wat foto's wn Snapchats die ik toevoeg aan mijn verhaal. Achter me hoor ik voetstappen en een deur, ik kijk gelijk achter me en frons eventjes. Olivia zo te zien als ze der haren voor der ogen heeft weg geveegd. Ik kijk weer rustig naar voor en leun tegen het muurtje aan. Ik knik eventjes " ja ze missen wat " knik ik en staar voor me uit. Als ze nog meer tegen me praat ben ik wat verrast aangezien we dat nooit tegen elkaar doet. Ik kijk om " even rustig aan he mevrouw " grinnik ik " heb je me niet al genoeg aangeraakt vandaag? Straks moet ik het nog tegen de leraren zeggen " plaag ik der en kijk voor me uit over de stad heen. " ja ik ben blij dat ik even een stukje heb gelopen "

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/13/2017 08:13 PM

Olivia
Er lopen enkele leerkrachten voorbij die ons raar nakijken. "Sorry, ik zal je persoonlijke ruimte accepteren", knik ik, terwijl ik mijn lach moet inhouden. Ik haal mijn mobiel boven en maak enkele foto's. "Ze missen inderdaad wat", zeg ik zacht. "Maar ik heb toch niks bij de rest te zoeken, dus het kan me niet echt schelen om hier even alleen te zijn", zeg ik en leun tegen het muurtje aan. De wind waait door mijn haren en ik kijk genietend rond. "Wil je een foto van me nemen?" vraag ik dan poeslief. Ik steek mijn mobiel naar hem uit en kijk hem met een zo vriendelijk mogelijke blik aan. Ik ga tegen het muurtje staan en wacht af tot de foto's gemaakt zijn. "Het feit dat ik onze deal al meteen heb doorbroken is niet echt een goed begin...", begin ik opnieuw te praten. "Dus ik ga maar weer naar beneden om je met rust te laten", ga ik verder. Ik neem mijn mobiel weer van hem over en wandel opnieuw naar de deur die me naar beneden zal leiden. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/13/2017 08:22 PM

Ian
Ik kijk om naar de mensen die langslopen. Als ze zegt dat ze m'n persoonlijke ruimte accepteerd schud ik kort lachend m'n hoofd, ze kon het ook wel weer overdrijven natuurlijk ookal maakte ze waarschijnlijk een grapje. " geen gegein hier he pas op " knik ik en luister naar haar. Als ze zegt dat ze niks bij de rest te zoeken heeft kijk ik verbaasd op " ben je niet met je vriendinnen? Jill? Heette ze toch " knok ik en kijk naar der mobiel. " weet je zeker dat je je mobiel aan mij wilt geven " grap ik en pak hem aan. Als ze klaar staat maak ik wat foto's en maak zeg ook foto's stiekem van mezelf om haar terug te pakken van de vorige keer. Ik geef der mobiel terug en pak m'n rugtas van de grond. " oh joh nee ik ga wel " zeg ik en glip voor haar langs de deur in " ik ben er al een tijdje en de jongens zijn ook beneden, ze missen me vast " grinnik ik wn begin m'n tocht naar beneden toe.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/13/2017 08:59 PM

Olivia
Ik moet zacht lachen om zijn opmerking. "Zoals te verwachten laat ze me links liggen nu ze jou niet kan krijgen. Met mijn hulp wilde ze dichter naar jou toe groeien, wat mislukte", leg ik uit. "En zoals je weet zijn de rest van de meiden niet bepaald zoals ik", ga ik verder. De foto's die hij gemaakt heeft zal ik later in het hotel of op de bus wel bekijken. Ian glipt voor me door de deuropening. "Hé, ik ben geen portier", lach ik en ren achter hem aan. De glimlach verdwijnt van mijn gezicht als we beneden aankomen. Iedereen staat er gezellig met vrienden te kletsen of foto's te maken, ikzelf leun tegen een muurtje en probeer me ergens anders op te concentreren. Gelukkig duurt het niet lang totdat we weer naar de bus wandelen. Tegen de tijd dat we vertrekken gaat de zon bijna onder en kleurt de hemel roze. Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en staar naar buiten, net als in de films. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/14/2017 04:12 AM

Ian
Het blijft door m'n hoofd heen gaan wat ze heeft gezegd. Niet dat van Jill dat ze me wilt want dat boeide me totaal niet maar dat Olvia eigenlijk niemand heeft hier. Geen vrienden niks. Ik kijk even om naar der en heb toch een soort medeleiden met der, school was er om vrienden te maken, misschien niet voor het leven maar de tijd op school had je ze nodig. Ik open de deur weer als we beneden staan en laat Olivia voor me uitlopen " nu staan we quite " glimlach ik klein en de rest zit te wachten. Ik loop naar de jongens toe die druk bezig zijn met andere dingen en zeg ze even gedag. Samen lopen we naar de bus toe waar we instappen en zie Olivia alleen zitten en bijt op m'n lip, hier ga ik spijt van krijgen waarschijnlijk. " gezelschap nodig? " vraag ik en laat me naast haar zakken voor ze wat zegt.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum