O || At first sight I hated you, but what is next?

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  18  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 06:09

Ian
'' Ja ja '' lach ik en gooi mn arm achterover de schaal in en pak er een uit die ik op eet '' Hm lekker hoor '' grijns ik en stop het laatste stuk in mn mond als ze een stukje omhoog komt en kijk naar beneden en schiet in de lach '' Oh Olivia toch '' grinnik ik en wapper met de deken. '' Toch wel warm? '' grinnik ik als ik haar wangen wat rood zie. '' Ik ben serieus, altijd '' grijns ik '' Ik zou nooit grapjes maken over mn prinsesje '' grinnik ik '' Maar ze is wel kleiner dan ik, een beetje raar af en toe mag wel '' zeg ik en kijk even bedenkelijk '' Maar zo lang de trui past is het de goede dan mag ze blijven '' '' Net assepoester '' grijns ik.

15.jpg 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 06:04

Olivia
"Nou ja, je weet wel, van al die lookbroodjes van je", grinnik ik. "Liever niks", zeg ik lachend en sluit mijn ogen, ook al ziet hij dat niet. Ik schiet in de lach als hij er een opmerking over geeft en me vraagt om weg te gaan bij zijn buik. Ik kruip weer een beetje omhoog, tot ik op de hoogte van zijn borst lig. Ik slik en begin te blozen, al weet ik dat hij het natuurlijk als een grapje bedoeld. "En nu serieus?" vraag ik en kijk hem aan als ik mijn wangen weer onder controle heb. "Ik ben ook eerlijk geweest", pruil ik. "Dus, geen grapjes over mij, maar een eerlijk antwoord", glimlach ik.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 05:40

Ian
'' Je vindt hem vast wel '' grinnik zacht en kijk naar beneden. '' Wat voor viezigheid er in mij zou zitten? '' vraag ik fronsend en schiet in de lach '' Wat bedoel jij daar nou weer mee? '' grinnik ik '' Wat voor funzige dingen zie jij nou weer voor je? '' vraag ik haar en voel meer warmte op een plek door mn shirt heen komen tegen mn buik. '' Olivia toch wat doe jij daar beneden? '' lach ik en kijk onder het dekbed '' kom daar toch eens vandaan '' grinnik ik. Als ze vraagt hoe mij droomprinses eruit ziet glimlach ik klein. '' Jij was toch al mijn droom prinses? '' vraag ik aan der, ik kon moeilijk zeggen dat zij het echt was want dan weet ik zeker dat ze weg zou rennen, maarja als het als grapje eruit kwam? Wie kon dat nou niet hebben. 

16.jpg

Antworten Zuletzt bearbeitet am 15.08.2017 05:57 .

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 05:33

Olivia
Ik luister naar zijn uitleg en naar zijn stoere praat, waardoor ik een glimlach op mijn lippen krijg. "Nu ja, er loopt vast wel zo iemand rond", zeg ik zacht. "Wie weet heb ik hem zelfs al ontmoet", probeer ik subtiel aan te brengen. "Iew, de gedachte alleen al, wat voor viezigheid zou er allemaal in je zitten", lach ik en por in zijn buik. Ik slaak een zucht en blaas de warme lucht uit tegen zijn buik. "Nu jij", zeg ik nieuwsgierig. "Hoe ziet jouw droomprinses eruit?" vraag ik met een grijns, die hij natuurlijk niet kan zien, want ik zit nog steeds verscholen.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 05:22

Ian
'' Naja afluisteren wil ik niet zeggen maar natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig wat andere zeggen '' lach ik en schud mn hoofd '' Nee handtastelijke niet doen '' lach ik als ze me port. '' Nee ik had een frisse neus nodig zoals je zij anders had ik nog ergere dingen gedaan '' lach ik en knik '' Hij durft niet maar hoor anders grijp ik hem '' grinnik en luister naar der, ik had niet verwacht dat ze het echt ging beschrijven en glimlach eventjes. '' Hm hij is vast moeilijk en zeldzaam om te vinden '' grinnik ik en frons even als ze weg kruipt. Ik moet zacht lachen als weg kruipt in mn armen en ze zowat in me kruipt '' je kan niet door me heen hoor '' grinnik ik en probeer der aan te kijken wat niet lukt.
13.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 15.08.2017 05:22 .

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 05:16

Olivia
"Dus je stond ons gewoon af te luisteren?" vraag ik en laat mijn mond openvallen. Ik geef hem een paar porren in zijn zij en schud lachend mijn hoofd. "Je stond me gewoon te controleren, want je wou plots niet meer naar boven", merk ik op. "Kan goed zijn, maar hij blijft beter bij me uit de buurt", merk ik op. Mijn ogen volgen zijn hand als hij een plukje haar wegveegt. "Mijn type is... iemand die zorgzaam is, lief, galant, begrijpend, iemand waarmee ik kan lachen maar ook serieuze gesprekken kan hebben, iemand die het leuk vind om me te plagen, maar juist weet wanneer te stoppen, iemand die in mijn ogen de knapste vent op aarde is", glimlach ik. Eigenlijk beschrijf ik precies wie Ian voor me is en ik hoop dat hij dat ook doorheeft. Ik kijk weg en kruip weer weg in zijn armen om niet te gaan blozen.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 15.08.2017 04:45

Ian
ik haal mijn schoouders op '' Geen idee maar hij komt het nog wel te weten en zo wij ook '' glimlach ik klein en schiet in de lach als ze vraagd of ze hem echt gezoend heeft en ik knik. '' Ik zag het zelf dus ja denk het niet tenzij twee lippen tegen elkaar geen zoenen meer is? '' plaag ik der '' Niet eens? Jij de zijne wel hoor '' grinnik ik zacht '' Wat is dan wel je typpe want nu ben ik echt in de war hoor, ik dacht dat hij eht was '' grap ik en haal een plukje haar uit haar gezicht. '' Hm gelukkig is er niet meer gebeurd '' knik ik '' Maar ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, mij raakt hij niet aan '' zeg ik om mezelf te verdedigen maar misschien als hij terug had geslagen gister lag ik ook wel op de grond.

14.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 15.08.2017 04:38

Olivia
Ik kijk hem aan als hij ook nog een broodje neemt. Meer dan één kan ik er nu in elk geval niet op. "Ik weet niet wat voor rol hij speelde", zeg ik zacht. "Ik weet niet eens wat me bezielde. Je kon alles met me doen, ik was net een pop", zucht ik. Ik moet zacht lachen om zijn opmerking. "Wel bedankt", grinnik ik. "Misschien ben jij gewoon bloedheet, maar ik niet in ieder geval", zeg ik zacht. Ik kruip weer in zijn armen en geniet van zijn warmte, maar ook van zijn geur en aanrakingen. "Heb ik die klootzak echt gezoend?" vraag ik meer aan mezelf dan aan Ian. "Hij is niet eens mijn type", voeg ik er aan toe. Ik kijk op en kijk zo recht in zijn ogen. "Gelukkig heeft hij jou niet geslagen. Anders was ik nog bozer geweest", zeg ik met een zwakke glimlach terwijl ik over zijn wang wrijf.  

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 11:05

Ian
Ik moet zacht lachen om der en stop er nog een in mn mond. '' Sorry ik heb gewoon honger '' knik ik '' Als je het niet probeert weet je het nog, je zou wel beter ruiken dan '' plaag ik der. '' En? Kan je het aan? '' grinnik ik en pak het sapje aan en neem stiekem een slokje ervan en zet het naast me neer op de grond. '' Je had het nodig '' knik ik '' Maar als ik hem nog een keer zie is hij echt de mijne hoor '' zeg ik en kijk hoe ze weer gaat liggen. '' Je bent gek weet je dat '' lach ik zacht en laat me naast haar neervallen. '' Hoe kan je het nu nog koud hebben, het is bloedheet hier '' grinnik ik en neem haar toch weer in mn armen, nu had ik een excuus om haar dicht bij me te hebben. 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 10:59

Olivia
Ik zie hoe hij naar me kijkt, maar kan niet echt iets opmaken uit zijn blik. Hij komt net als ik omhoog en houdt me dan een sapje en een paracetamol voor. "Ik denk het ook", antwoord ik schor. Mijn stem weet er blijkbaar ook van. Ik schraap mijn keel, in de hoop dat het dan beter wordt. Ians ochtendstem is in ieder geval heel sexy. Ik neem het pilletje in terwijl ik zie dat hij een lookbroodje in zijn mond stopt. "Ik weet niet of ik jouw lookbroodjes nu al aankan", lach ik zacht. Alsnog pak ik het dankbaar aan en neem ik een klein hapje. Het smaakt in ieder geval veel beter dan de vieze smaak van gisteren. Ik eet het broodje op mijn gemakje op en geef het sapje weer aan hem. "Bedankt dat je voor me wilt zorgen", glimlach ik klein. Ik kruip weer onder zijn laken en draai me op mijn zij zodat ik hem kan aankijken. "Mijn verwarming is weg", pruil ik, als teken dat ik hem graag opnieuw naast me zou willen.  

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  18  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum