O || At first sight I hated you, but what is next?

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  18  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 10:52

Ian
Ik draai me op mn zij als ik Olivia naast me voel bewegen en glimlach klein als ze der ogen opent. Ze ziet er nog wat dus uit maar zeker beter dan gisteren. Ik kijk naar haar hand die onder de lakens vandaan komt en volg die tot ik er niet meer naar kan kijken en voel haar zachte vingers over mn hoofd gaan. Ik kan niet anders dan naar haar kijken, ze moest eens weten hoe graag ik haar nu wilde. Als ik haar zachte lippen op mijn neus voel krijg ik het helemaal warm en sla het dekbed een stukje van me af en kom ook snel overeind. Ik pak het sapje en de paracetemol en hou het omhoog. '' Het ziet er naar uit dat je dit wel kan gebruiken '' lach ik zachtjes en geef het aan haar. '' Raad eens wat ik ook vond '' knik ik en pak het bakje met de lookbroodjes en stop er een in me mond en eet hem rustig op '' Dit werkt echt '' knik ik en hou der eentje voor.  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 10:46

Olivia
Ik voel beweging in het bed en draai me om. Voorzichtig open ik mijn ogen. Ik voel me een heel pak beter en zeker nu ik Ians gezicht zie. Ik voel me nog steeds niet honderd procent, maar buiten wat hoofd- en buikpijn voel ik me redelijk prima. Zachtjes haal ik mijn hand vanonder het laken en streel ik met mijn vinger langs zijn haarrand. Er hangen enkele plukjes in zijn gezichtjes, wat hem er heel erg schattig laat uitzien. Ik wil niet weten hoe ik er zelf uitzie. Mijn mascara is vast nog uitgelopen va de douche gisteren en dan in zijn trui. Ik blijf naar zijn gezicht staren en streel daarbij ondertussen zijn kaaklijn. Ik druk een vederlicht kusje op zijn neus en ga dan met veel moeite rechtop zitten. Ik haal een hand door mijn haren en wrijf onder mijn ogen, in de hoop dat ik zo wat mascara wegveeg. Mijn maag zegt dat hij eten wilt, maar ik weet niet of het slim is om iets te eten. Ik weet nog steeds niet wat er gisteren is gebeurd en tot dan voel ik me niet veilig in dit studentenhuis om zomaar rond te wandelen.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 10:33

Ian
Ik voel de zon in mn gezicht branden en haal wat haren uit mn gezicht en voel het lichaam van Olivia warm tegen de mijne en blijf nog even glimlachend liggen, dit was fijn. Al gauw verstoord mn hoofdpijn het fijne gevoel en schrik ik helemaal wakker als ik vanalles voel en Ik trek mn trainingsbroek recht en neem wat afstand van haar lichaam. Ik kom wat omhoog  en leun op mn zij en mn arm en kijk naar Olivia die er vredig bij ligt. Ik was nieuwsgierig hoe het met der zou gaan maar ik wilde haar ook niet wakker maken. Ik stap zacht uit bed en ga snel naar beneden en neem zelf een paracetemol en neem er een mee voor Olivia. Ook pak ik een sapje en een bak met lookbroodjes die is overgebleven, een stop ik in mn mond die ik op eet en derest neem ik mee naar boven. Ik zet het naast bed en kruip nog even in het warme bed en sluit nog even mn ogen. 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 10:27

Olivia
Ian staat inmiddels zelf al in een ander shirt en een trainingsbroek, terwijl ik afwacht tot hij me gaat helpen. Ik kan met moeite mijn armen optillen, dus ik kan het helemaal niet zelf doen. Hij doet de deur dicht en komt me helpen, wat ik enorm aardig van hem vindt. Het is vreemd dat hij me hierbij helpt en ik had gehoopt om dit anders te kunnen doen, maar het is nu zo. Hij trekt mijn topje uit en legt dan de handdoek weer over me heen zodat ik het niet te koud zou krijgen, maar toch blijf ik trillen. Zijn vinger stopt bij een gevoelig plekje op mijn been, maar dat is nu het minste van mijn zorgen. Ik schud kort mijn hoofd als hij vraagt of het pijn doet. Ik ben blij wanneer ik een warme trui rond mijn lichaam voel. Ik wil hem zeggen dat hij heus wel weer naar beneden mag, maar ik ben er te moe voor. Gelukkig merkt hij dat ik het nog steeds koud heb en ik mag onder zijn lakens gaan liggen. Niet alleen dat, maar hij neemt me ook nog eens in zijn armen. Normaal gezien had ik hier heel anders op gereageerd, als het dan al gebeurd zou zijn, maar nu kan ik alleen maar denken aan hoe ik van mijn slechte gevoel kan afkomen. Ik knik klein van 'ja' als hij vraagt of het beter is zo en sluit mijn ogen. Misschien voel ik me beter omdat alles nu uit mijn maag is, maar misschien komt het ook wel door Ian. In ieder geval, lang pieker ik er niet meer over want ik val al snel in slaap. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 10:18

Ian
Ik kleed mezelf snel om in een tshirt en een trainingsbroek en hoor Olivia achter me toch vragen of ik haar wil helpen. Ik knik klein, niet dat ik nog nooit een meisje naakt had gezien of iets maar toch was het spannend, het was Olivia. Ik en doe de deur dicht en loop zacht naar der toe en laat me naast der neer zakken. Ik had dit liever in andere omstandigheden gedaan. Ik pak de handdoek eventjes aan en trek voorzichtig der topje uit en sla de handdoek om der heen en trek dan der schoenen en der rokje uit. Ik laat me duim zacht over een kleine schaafwond glijden op haar onderbeen. '' Doet het zeer?'' vraag ik zacht aan der en kijk der eventjes aan en trek dan mn trui over haar hooefd heen. '' Hm nee hoor het feest is wel voorbij '' knik ik en kijk naar haar lippen die blauw zijn. Ik sla mn dekbed open en laat haar erin liggen '' Je hebt het koud? '' zeg ik meer dan dat ik het vraag. Ik ga voorzichtig bij der liggen en trek haar met der rug tegen mijn borstkast aan en sla mn armen om haar heen. '' Beter? '' vraag ik zacht. Ik verstop mn hoofd tegen haar schouder en sluit eventjes mn ogen van de vermoeitheid. 

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 10:08

Olivia
Ik voel me veilig in zijn armen en zijn stem maakt alles een beetje beter. Ik ben blij dat alles eruit is en Ian spoelt het voor me weg. Hij zet de douche lekker warm en trekt me met kleren en al (en zichzelf) onder het heerlijke water. Het kan me niet schelen hoe ik er nu uitzie, zolang ik het maar warm krijg en me weer beter voel. Zodra ik wat opgewarmd ben, wikkelt Ian me in een grote handdoek en neemt hij me mee naar zijn kamer. Gelukkig komen we onderweg niemand tegen. In het speciaal Lucas, want met hem moet ik nodig eens praten als ik me beter voel. Ik heb het gevoel dat ik hem de schuld moet geven, maar ik weet niet precies van wat. "Wil je me toch helpen", vraag ik zacht met de trui nog steeds op mijn schoot. Er schiet een rilling door me heen en ik voel me nog steeds enorm slap, maar ik ben blij dat alles eruit is, hoewel er nu wel een vieze smaak in mijn mond hangt. Mijn ogen zijn klein en ik zie nog steeds niet alles helemaal scherp, maar of dat komt door de tranen die opnieuw over mijn wangen rollen of niet, weet ik niet. "Daarna mag je weer gaan feesten", voeg ik er nog zachter aan toe, om energie te sparen. Ik schud da handdoek van me af en voel me opeens weer heel wat afkoelen. Mijn hele systeem lijkt omzeep te zijn.

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 09:47

Ian
Ik kijk naar haar en voel medelijden met haar met wat er is gebeurd, niet dat ik weet wat er is gebeurd maar ze zag er zo slecht uit. Ik voelde me in eens verantwoordelijk voor haar en het voelde gelijk alsof ik nuchter was. '' Jawel, het is het beste '' knik ik, de alcohol zal niet wel in der bloed zitten maar de andere stoffen zouden er wel uit kunnen. Ik hou haar stevig vast als ze aan me vast klamt en begint te trillen. '' Ik ook niet, rustig aan '' knik ik en kijk hoe haar ogen langzaam dicht vallen maar even daarna open gaan en voel haar mij wegduwen, het maakte me allemaal niet meer uit dus blijf ik haar vasthouden en grijp der haar uit der gezicht vandaan en laat haar alles eruit gooien. Ik pak de douche kop en spoel alles weg en zet dan de gewone douche aan en lekker warm. Ik ga eronder zitten en trek Olivia tussen me benen tegen me aan zodat ze schoonspoelt en warm wordt. Even erna wikkel ik haar in een grote handdoek en loop naar mn kamer toe en laat haar op bed zitten en pak een grote warme trui voor haar '' Je mag deze wel hebben als je wilt '' glimlach ik klein '' Ik wil je gerust helpen maar het lijkt me niet gepast ''  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 09:39

Olivia
Ik wilde hier inderdaad goed gezelschap, ik had veel liever Ian gezoend dan Lucas, maar ik weet ook niet wat me bezielde. Hij had me helemaal ingepalmd en ik liet het maar gebeuren. Probeer dat alles maar eens uit te leggen als je je zo slap voelt dat je niet meer op je benen kan staan. Ik voel hoe ik opgetild wordt, maar weet niet precies waarheen de persoon me brengt. Ik begin wild met mijn hoofd te schudden als Ian voorstelt om alles eruit te gooien en haal moeilijk adem. Ik begin te trillen en grijp naar Ian om me op te warmen. "Ik", mompel ik. "Ik weet niet... wat er gebeurd", vervolg ik. Ik voel me als een zak aardappelen. Alles is zwaar en ik kan me niet overeind houden. Ik hang maar tegen hem aan omdat ik anders onderuit zak. Ik kan zelfs mijn ogen niet meer openhouden. Net als ze willen dichtvallen, voel ik alles omhoogkomen en duw ik me van hem af zodat hij ook niet volhangt. Al snikkend komt alles eruit en ik knijp mijn ogen dicht. Ik voel me zo belabberd dat ik nog harder begin te huilen als ik weer rechtop zit. Niet alleen om dit, maar ook om wat ik gedaan heb. "Ik voel me zo slecht", breng ik schor uit. Ik zak langzaam onderuit en val wat opzij. 

cooltext1643255418.png

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Justfororpgs. am 11.08.2017 09:23

Ian
Ik wrijf even over mn hand heen en kijk dan om naar Lucas die op de grond ligt en frons even. '' Zo hard was het niet? '' mompel ik en moet even zacht lachen omdat hij eigenlijk best wel als een watje op de grond ligt. Ik hoor Olivia roepen dat ik moet stoppen. '' Hij lokte het zelf uit '' zeg ik en bijt op mn lip als ze bij hem neer knielt en voel mn maag eventjes omdraaien en slik alles snel dicht. Ik haal even mn schouders op en kijk naar haar hand die de mijne weer vast hebt. '' Jij wilde hier goed gezelschap, het juiste en dat is Lucas totaal niet '' '' Ik probeer alleen te helpen '' verdedig ik mezelf en volg haar hand weer die me los laat, ik heb der boos gemaakt. '' Oliv, ik wilde je niet boosmaken, ik wist niet dat je echt wat zeg in hem '' '' Hij is een watje, hij ligt nu al op de grond '' mompel ik en kijk weer naar Lucas, die zou morgen er goed uit zijn. Voor ik het door hem voel ik wat over mn shirt en broek gaan en zie Olivia inzakken. '' Olivia? '' roep ik en hou haar vast '' Wat is er? '' vraag ik en probeer der stevig vast te houden maar helder ben ik zelf ook niet. Ik til haar op en loop moeizaam naar de badkamer en ga daar met haar op de grond zitten en haal der haren uit der gezicht. '' Gooi het eruit, je hebt genoeg gehad '' zeg ik en leg haar in de douche en hurk bij der neer. '' Moet ik mn vinger in je keel stoppen? ''  

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

von Ellytjevdb am 11.08.2017 09:11

Olivia
Voor ik het allemaal goed en wel besef wordt Lucas bij me vandaan gehaald en hoor ik Ians stem. Ik kijk verbaasd op en begin meteen zwaar te blozen. Ik voel me zo beschaamd... Het is niet juist wat ik deed door Lucas zijn gang te laten gaan, maar het was ook weer fijn om te weten dat iemand me ook daadwerkelijk op die manier leuk vindt. Plots richt Ian zich tot mij en ik weet niet goed wat te zeggen. Ik verkeer al een hele tijd een beetje in een roes en kom er maar niet uit. Het zal wel aan de wijn liggen, vooral na het glas dat Lucas me heeft gegeven... Voordat ik kan antwoord valt Lucas op de grond. "Ian! Stop!" roep ik uit. Ik kniel naast Lucas neer en kijk hem bezorgd aan. "Wat doe je nu?" vraag ik verward aan Ian. Ik sta weer op en ga tussen de beide jongens staan. "Ian, wat scheelt er toch met jou?" vraag ik zachter en neem zijn hand vast om zijn aandacht te krijgen. "Wat heb je toch tegen Lucas? Wat heb je tegen mij?" vraag ik en laat zijn hand los omdat ik merk dat ik boos begin te worden. Al die tijd heb ik aan hem lopen denken en hij heeft me alleen maar signalen gegeven waarmee ik niks kon doen. Het was allemaal niet duidelijk en nu nog steeds niet. Ik begin wat wankel op mijn benen te staan en mijn zicht wordt wazig. Ik grijp naar alles wat ik kan en weet niet eens meer wat ik vastheb. "Ian", snik ik voordat ik de grond voel.

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  18  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum